HNL Suđenje i suci

galinjo
galinjo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 01.08.2018.
Poruka: 3.028
05. svibnja 2025. u 14:48

ZB10 je napisao/la:

galinjo je napisao/la:

Penal- Trajkovski ima ispred sebe loptu koju kontrolira, ovaj ga gura s leđa. I sve to na 5 metara od gola, dakle izlazi izravno na gol. Ako nije prekršaj ne znam šta je i koji je razlog zašto sene bi ovdje svirao penal. Izravna i velika šansa za gol u kojoj se ne svira prekršaj iako je kontakt jasan. Ovdje po meni uopće nije bitan intenzitet, u golu si praktično s loptom. Al eto, svi ćemo se praviti glupi i svirat ćemo Petkoviću u Varaždinu penal kad je na 12-13 m od gola i ispred njega je masa igrača, ovo nećemo.  

Vidi cijeli citat

Samo s reda grabiš šta ti padne na pamet da uguraš u narativ. Znači nije Penal na Petkoviću jer je 'masa ljudi ispred njega', uopće ne razmisliš šta lupaš. Nebitno je koliko je ljudi ispred ili iza tebe i koliko si udaljen od gola. Ili si u šesnaestercu ili nisi, ili je kontakt za penal ili nije. Točka. 

Većina hajdukovaca ti je odmah reklo da se makedonac bacio umjesto da zabije gol i da to veze s penalom nema. Kao što nema.

'ako nije prekršaj ne znam šta je' 🙄

Luđi sam ja što repliciram na ovakve upise.. 

Vidi cijeli citat


S ovim si pokazao da ti lupetaš. Dakle prekršaj je isti, samo je ovaj u gol šansi, a Petković je daleko od ikakve šanse. Kontakt u obje situacij epostoji i u obje je slab. Razlika je u situaciji koju ima jedan, a koju drugi. Ako nekoga praktično diraš na 5 metara a ovaj kontrolira loptu imaš problem. Osim u ligama koje su kaljuža. 

Druga stvar- da, Makedonac kao što si i rekao ostao na nogama možda bi i zabio. Ali nije. Kao ni Bruno. Ali Bruno nije svatko, Trajko jest. Tu je esencija svega. Kako bi neki naši vrli stručnjaci rekli, pošto je ostao na nogama nije penal, a da ne pao onda jest. Kakve sve smo narative od "stručnjaka" čuli ovih par tjedana. 

[uredio galinjo - 05. svibnja 2025. u 15:37]
kraajki
kraajki
Mali dioničar
Pristupio: 01.08.2018.
Poruka: 6.883
05. svibnja 2025. u 15:23

bozidar78 je napisao/la:

Igram Managera sa Belupom je napisao/la:

bozidar78 je napisao/la:

Zanima me je li Skomina bira sporne situacije koje će komentirati ili mu te situacije budu servirane, npr. sinoć se iz derbija komentira 10 situacija, a ovo sa KTC-om ni spomena, znači osim žutog koji je dobio u prvom poluvremenu (prije tog žutog) ima dva starta za žuti. Isto tako u drugom poluvremenu sa žutim ima start na Bambi, gdje sudac iskusno ne dosuđuje ni faul iako je apsolutno bio i potencijalni drugi žuti.

mogu shvatiti objašnjenje njegovo situacije Mišić vs Rusyn, ali zašto ne povuče paralelu sa lanjskim penalom u derbiju Mlakar vs Moharami baš bih volio znati kako je tada pričao o tom penalu.

 

Vidi cijeli citat

Mislim da situacija Mlakar i Moharrami i Mišić Rusyn jesu slične, ali niti slučajno nisu jednake.

 

Kod Moharramija je Moharrami prošao, Mlakar stavio nogu pred njega u trku i dojam je bar moj i dalje da Moharrami ne traži kontakt nego da se kontakt dogadja.

U slučaju Rusyna Rusyn jedino pokušava iznuditi penal na rubu 16m preko Mišićeve noge, dakle on traži kontakt. 

Ako bi usporedjivali, ima jedna legendarna situacija sa Srnom protiv Ukrajinaca kad su Božo i Sušec osramoćeni jer su vikali 2 minute čisti penal i kasnije se zabezeknuli kad su vidjeli što Srna radi. E to je slično ovome od Rusyna.

I usput, u toj situaciji u roku 10 sekundi su bile tri padavice s jasnim ciljem iznudjivanja prekršaja jednom i dva puta penala. To isto nije pomoglo.

 

Usput, slažem se da nisu pokazali sve situacije i sve što si rekao za KTC-a vrijedi. Mislim da po meni njegov prvi prekršaj nije bio žuti, ali ne mogu reći ni da je neka greška da ga je sudio.

Ali, na kraju utakmice je i Prpić napravio prekršaj za žuti kakav bi se prije sudio. Lakat u glavu Roga i krv isto. 

Utakmica je realno bila grozna za suditi, jedna od najtežih ikada. Ne samo radi atmsofere, već i po grubosti, kršenju s jedne i druge strane, pokušaja iznudjivanja penala i faula. Ja sam Dinamovac i nisam objektivan, ali kao neobjektivan navijač mislim da je odsudio oke i volio bi da nam on ili strani sudac uvijek sudi derbi. Očito nam to jedino i odgovara.

Vidi cijeli citat


Slažem se da situacije nisu skroz iste, ali da se pripremaju za ovu emisiju kako spada, apsolutno bi bilo uputno pokazati jučer ove dvije situacije i usporediti i reći zbog toga i toga je tada bio penal, a zbog ovoga nije sada.

A vezano za KTC- a nisam ni rekao da je prva situacija bila za žuti, ali nakon takvog prekršaja napravi prekršaj na Livaji koji je apsolutno po svemu za žuti, dok Rakitiću za prvi start odmah daje žuti

Vidi cijeli citat


Drugi start, imao je i Rakitić jedan prekršaj prije žutog kartona.

"Urugvaj je zemlja gdje snovi postaju opipljivi"
barca100
barca100
Željan dokazivanja
Pristupio: 11.03.2011.
Poruka: 188
05. svibnja 2025. u 15:51

Čuveni intezitet još jedno kolo prevagnuo na modru stranu. Interesantno će biti pratiti hoće li se ispriječiti Rijeki za titulu

Jediniklub
Jediniklub
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.04.2021.
Poruka: 1.902
05. svibnja 2025. u 15:57

Ako je kontakt postojao,a komisija je to potvrdila,u onoj situaciji,to je cisti penal,i jos je bio s ledja,tu intezitet uopce nije bitan,omeo ga je u mrtvoj sansi,Penal,sto posto

barca100
barca100
Željan dokazivanja
Pristupio: 11.03.2011.
Poruka: 188
05. svibnja 2025. u 16:22

"Prema Pravilima nogometne igre, Sudačka komisija ne smatra ovu situaciju prekidom obećavajućeg napada već uskraćivanjem očite prilike za postizanje pogotka jer je napadač brzo trčao prema vratima, a nije bilo dodatnog braniča u blizini napadača" -objašnjenje komisije za prekršaj na Kangi za potencijalni crveni na Dinamo-Osijek u 29.kolu

Kada Fruk brzo trči prema golu to je argument da nije prekršaj. Kada Kanga trči brzo isti argument se koristi za opravdavanje crvenog.

Diallo očito nije brzo trčao iako je na rubu kaznenog i za 2 koraka dolazi do gola dok je Kanga na 30+metara.

Samo iz izvještaja je očito kako se slične situacije i argumenti tumače ovisno o boji dresa

lampard8
lampard8
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.06.2018.
Poruka: 662
05. svibnja 2025. u 16:45

barca100 je napisao/la:

"Prema Pravilima nogometne igre, Sudačka komisija ne smatra ovu situaciju prekidom obećavajućeg napada već uskraćivanjem očite prilike za postizanje pogotka jer je napadač brzo trčao prema vratima, a nije bilo dodatnog braniča u blizini napadača" -objašnjenje komisije za prekršaj na Kangi za potencijalni crveni na Dinamo-Osijek u 29.kolu

Kada Fruk brzo trči prema golu to je argument da nije prekršaj. Kada Kanga trči brzo isti argument se koristi za opravdavanje crvenog.

Diallo očito nije brzo trčao iako je na rubu kaznenog i za 2 koraka dolazi do gola dok je Kanga na 30+metara.

Samo iz izvještaja je očito kako se slične situacije i argumenti tumače ovisno o boji dresa

Vidi cijeli citat


Kakve si ti gluposti natrkeljal tu. 

Prva situacija je objasnjenje za potencijalno direktan crveni jer je zadnji igrac, a druga za faula na 20-ak metara, znaci dvije totalno razlicite situacije 

 

[uredio lampard8 - 05. svibnja 2025. u 16:50]
Ruper Gubiga
Ruper Gubiga
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.05.2024.
Poruka: 2.450
05. svibnja 2025. u 16:47

lampard8 je napisao/la:

barca100 je napisao/la:

"Prema Pravilima nogometne igre, Sudačka komisija ne smatra ovu situaciju prekidom obećavajućeg napada već uskraćivanjem očite prilike za postizanje pogotka jer je napadač brzo trčao prema vratima, a nije bilo dodatnog braniča u blizini napadača" -objašnjenje komisije za prekršaj na Kangi za potencijalni crveni na Dinamo-Osijek u 29.kolu

Kada Fruk brzo trči prema golu to je argument da nije prekršaj. Kada Kanga trči brzo isti argument se koristi za opravdavanje crvenog.

Diallo očito nije brzo trčao iako je na rubu kaznenog i za 2 koraka dolazi do gola dok je Kanga na 30+metara.

Samo iz izvještaja je očito kako se slične situacije i argumenti tumače ovisno o boji dresa

Vidi cijeli citat


Kakve si ti gluposti natrkeljal tu. 

Osijek nije dobio crveni protiv Dinama. 

Znaci po tebi sudacka komisija navija za igrace u bijelim dresovima (Osijek)? 

Vidi cijeli citat

Frende skužio si ga

Mr. Pennypacker
Mr. Pennypacker
Dokazano ovisan
Pristupio: 08.06.2012.
Poruka: 15.676
05. svibnja 2025. u 18:11

Ovaj penal nad Trajkovskim bi se sigurno svirao protiv, npr. Varazdina ili Sibenika, u tome je poanta.

RIJEKA PRVAK! FF! √ Kako skrtac cuvan za se tu lipotu doma svoj'ga se lipote, cuda svita nisu sjena kraja moj'ga
Jediniklub
Jediniklub
Potencijal za velika djela
Pristupio: 27.04.2021.
Poruka: 1.902
05. svibnja 2025. u 18:29

Mr. Pennypacker je napisao/la:

Ovaj penal nad Trajkovskim bi se sigurno svirao protiv, npr. Varazdina ili Sibenika, u tome je poanta.

Vidi cijeli citat

Protiv Hajduka je sviran slican penal,na pocetku sezone,za lokomotivu

  • Najnovije
  • Najčitanije