HNL Suđenje i suci

Ante
Ante
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.12.2020.
Poruka: 3.465
05. ožujka 2026. u 10:06

Na stranu sad procjene spornih situacija, meni nešto drugo nije jasno. Zašto nije svirao kraj nakon gola Rijeke za 2:2, čemu još ta nadoknada nadoknade? Penal je bio u doslovno zadnjem napadu. Stvarno se nadam da nije nadoknađivao vrijeme izgubljeno na VAR povjeru, jer ono je nebitno, sve to odvijalo se nakon isteka pokazanih 14 minuta. Dakle, svirao si penal, pustiš da se izvede i to je kraj. Ali, on pusti da se igra još malo, Rijeka da gol, pa onda opet ne svira kraj, nego pusti još jedan napad Hajduka. Isto kao i na zadnjem derbiju u Maksimiru.

Ovo nema veze sa suđenjem, nego s logikom i inteligencijom. Kad već imaš takvu delikatnu utakmicu, ne trebaju ti još dodatni repovi. Kad padne gol za izjednačenje u zadnjoj minuti, odmah sviraš kraj.

Nažalost, čak i da su sve sporne odluke u konačnosti ispravno dosuđene, ovakvo suđenje ostavlja gorak okus. Jer, kad tebe VAR malo-malo mora ispravljati, očito je da nisi dorastao. Strah me i pomisliti na što bi to ličilo kad VAR ne bi bio u funkciji ili kakvi bi repovi nakon ove utakmice bile da smo u vremenu prije VAR-a. To bi bilo nekoliko kardinalnih grešaka.

VAR je zamišljen kao pomoć sudcima, no ovi naši su izgleda bez njega pogubljeni i potpuno se pouzdaju u njega. Pa čak i situacije koje su nekoliko metara od njih ne mogu ispravno dosuditi.

pripravnik
pripravnik
Željan dokazivanja
Pristupio: 05.01.2014.
Poruka: 868
05. ožujka 2026. u 10:07

https://www.tportal.hr/sport/clanak/rebic-je-vec-u-prvom-napadu-zgazio-igraca-rijeke-sudac-se-nije-oglasio-20251122

Prva akcija, kao sudac imaš mogućnost usmjeriti utakmicu i smiriti tenzije. Čisti žuti karton, ti ne sviraš niti faul. Nakon toga naravno izgubiš kompas i kontrolu utakmice. Jbg, tu se odmah može vidjeti tko može jednog dana postati pravi sudac, a koji će vječno trčkarati po HNL pašnjacima zbog očitih poznanstava.....

Ostalo je sve toliko prožvakano i klubaški obojano da neću ni komentirati. Jedino ću komentirati kako po meni onaj prvi nije penal za Rijeku i ne bi volio da se nama sudi. Ali kadaa se svašta sudi u današnjem nogometu ništa me više ne iznenađuje i ne znam je li u skladu sa današnjim smjernicama..

Ali također meni osobno, da vratim univerzum u ravnotežu, onaj faul na DAA je crveni jedan kroz jedan.

Prika
Prika
Željan dokazivanja
Pristupio: 07.12.2024.
Poruka: 349
05. ožujka 2026. u 10:27

Inkinr je napisao/la:

Sad sam išao provjeriti ko je bio u VAR sobi na Poljudu pred 10 dana, Ivan Matić...Svi su složili da je Petrovič zaslužio crveni, šta je Ivan Matić radio jučer nakon starta Rebića otvorenim đonom na Oreča, ništa jer nije htio i tu treba završiti njegova priča u VAR - u jer čovjek sjedi pred ekranom i gleda identičnu situaciju, a sad ne reagira, čista namjera.

Vidi cijeli citat


Obzirom da je imao cistu namjeru ostetiti Rijeku kako nije ukazao na faul copa prije drugog penala?

Grijesilo se na obje strane, suci su nsm tragicni, ali onako kako se jucer sudilo i na terenu i var sobi se ne sudi ako imas namjeru

Đemba
Đemba
Željan dokazivanja
Pristupio: 03.11.2021.
Poruka: 591
05. ožujka 2026. u 10:32

Prika je napisao/la:

Inkinr je napisao/la:

Sad sam išao provjeriti ko je bio u VAR sobi na Poljudu pred 10 dana, Ivan Matić...Svi su složili da je Petrovič zaslužio crveni, šta je Ivan Matić radio jučer nakon starta Rebića otvorenim đonom na Oreča, ništa jer nije htio i tu treba završiti njegova priča u VAR - u jer čovjek sjedi pred ekranom i gleda identičnu situaciju, a sad ne reagira, čista namjera.

Vidi cijeli citat


Obzirom da je imao cistu namjeru ostetiti Rijeku kako nije ukazao na faul copa prije drugog penala?

Grijesilo se na obje strane, suci su nsm tragicni, ali onako kako se jucer sudilo i na terenu i var sobi se ne sudi ako imas namjeru

Vidi cijeli citat

Po kriteriju suđenja citave utakmice to nije bio prekršaj.

Prika
Prika
Željan dokazivanja
Pristupio: 07.12.2024.
Poruka: 349
05. ožujka 2026. u 10:33

Đemba je napisao/la:

Prika je napisao/la:

Inkinr je napisao/la:

Sad sam išao provjeriti ko je bio u VAR sobi na Poljudu pred 10 dana, Ivan Matić...Svi su složili da je Petrovič zaslužio crveni, šta je Ivan Matić radio jučer nakon starta Rebića otvorenim đonom na Oreča, ništa jer nije htio i tu treba završiti njegova priča u VAR - u jer čovjek sjedi pred ekranom i gleda identičnu situaciju, a sad ne reagira, čista namjera.

Vidi cijeli citat


Obzirom da je imao cistu namjeru ostetiti Rijeku kako nije ukazao na faul copa prije drugog penala?

Grijesilo se na obje strane, suci su nsm tragicni, ali onako kako se jucer sudilo i na terenu i var sobi se ne sudi ako imas namjeru

Vidi cijeli citat

Po kriteriju suđenja citave utakmice to nije bio prekršaj.

Vidi cijeli citat

Da u pravu si, nije sudac grijesio nego je imao drugaciji kriterij

Nisam robot
Nisam robot
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 30.10.2023.
Poruka: 44
05. ožujka 2026. u 10:38

vinko je napisao/la:

M96 je napisao/la:

Jucer da je npr Rijeka igrala protiv Kurilovca ili nekog nizeligasa i da su oni imali nekog svog "Maresica" bilo bi automatski upisano 3-0 za Rijeku. Sumnjam da bi Brezni njihovu momcad upozoravao na igraca koji ne smije igrati, tako da je od starta utakmica trebala biti neregularna, a da ne pricam nakon prvih 20 min.. ali eto neki su ocito privilegirani i jos se imaju obraza zaliti na suce na kraju utakmice.. sramota

Vidi cijeli citat

Da se nadovežem, to upravo možemo zahvaliti Rijeci i Dinamu i njihovim gadarijama koje su izvodili s transferima. Pa još prošle sezone je Galešić igrao i za Rijeku i za Dinamo u kupu, i to u istom kolu 🤡

Nakon godina malverzacija i recentne promjene pravila, pristojno je i gospodski od Breznija da je jučer upozorio Hajduk na to.

Vidi cijeli citat

Znači Rijeka i Dinamo su krivi jer su transferirali igrača koji je po tadašnjim pravilima mogao nastupiti za oba kluba u kupu a nije kriv vaš team manager koji ne zna čitati pravila i propozicije natjecanja. Pa tko je tu 🤡?

Dinaminjo
Dinaminjo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.01.2010.
Poruka: 2.811
05. ožujka 2026. u 10:38

Jel imamo opet dobrovoljca da mjeri nadoknadu?

#pitamzaprijatelja

[uredio Dinaminjo - 05. ožujka 2026. u 10:38]
Buš pukla?! BUUUUUM!!
Đemba
Đemba
Željan dokazivanja
Pristupio: 03.11.2021.
Poruka: 591
05. ožujka 2026. u 10:39

Prika je napisao/la:

Đemba je napisao/la:

Prika je napisao/la:

Inkinr je napisao/la:

Sad sam išao provjeriti ko je bio u VAR sobi na Poljudu pred 10 dana, Ivan Matić...Svi su složili da je Petrovič zaslužio crveni, šta je Ivan Matić radio jučer nakon starta Rebića otvorenim đonom na Oreča, ništa jer nije htio i tu treba završiti njegova priča u VAR - u jer čovjek sjedi pred ekranom i gleda identičnu situaciju, a sad ne reagira, čista namjera.

Vidi cijeli citat


Obzirom da je imao cistu namjeru ostetiti Rijeku kako nije ukazao na faul copa prije drugog penala?

Grijesilo se na obje strane, suci su nsm tragicni, ali onako kako se jucer sudilo i na terenu i var sobi se ne sudi ako imas namjeru

Vidi cijeli citat

Po kriteriju suđenja citave utakmice to nije bio prekršaj.

Vidi cijeli citat

Da u pravu si, nije sudac grijesio nego je imao drugaciji kriterij

Vidi cijeli citat

Imate srece pa je imao taj kriterij,prvih pola sata dva crvena a da nepricamo o proslavi golova 

Sektor - H
Sektor - H
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 14.02.2026.
Poruka: 58
05. ožujka 2026. u 10:47

Prika je napisao/la:

Inkinr je napisao/la:

Sad sam išao provjeriti ko je bio u VAR sobi na Poljudu pred 10 dana, Ivan Matić...Svi su složili da je Petrovič zaslužio crveni, šta je Ivan Matić radio jučer nakon starta Rebića otvorenim đonom na Oreča, ništa jer nije htio i tu treba završiti njegova priča u VAR - u jer čovjek sjedi pred ekranom i gleda identičnu situaciju, a sad ne reagira, čista namjera.

Vidi cijeli citat


Obzirom da je imao cistu namjeru ostetiti Rijeku kako nije ukazao na faul copa prije drugog penala?

Grijesilo se na obje strane, suci su nsm tragicni, ali onako kako se jucer sudilo i na terenu i var sobi se ne sudi ako imas namjeru

Vidi cijeli citat


Svira im je izmišljeni penal odma u početku. Tu odma vidiš namjeru da ih ošteti.

Lenta_01
Lenta_01
Željan dokazivanja
Pristupio: 12.05.2025.
Poruka: 740
05. ožujka 2026. u 10:57

samo u ovoj drzavi napravis 3 penala a ne dobijes žuti niti jednom, jednom ga var spasi kao a sta je sa druga 2 puta, i čisti crveni ko zadnji igrac ne dobije, moras biti prilicno slijep da to nije crveni, sta radi var soba gospodo draga?

karma je čudo !

  • Najnovije
  • Najčitanije