HNL Suđenje i suci

zwizdan007
zwizdan007
Dokazano ovisan
Pristupio: 11.04.2013.
Poruka: 12.095
06. studenog 2022. u 09:57

Weasley je napisao/la:

Jediniklub je napisao/la:

Davno smo tribali dovesti strane suce,ovaj mladi nedokazani sudac je bolji od svih nasih,2 godine stranih sudaca je spas za nas nogomet,steta sta kasnimo,a nije da neki nisu to zazivali,debela vecina je bila protiv,steta

Vidi cijeli citat

U kojoj ulozi vidiš (najkvalitetnije) hrvatske suce u te 2 godine?

Vidi cijeli citat


Ko konobare u lokalnim kafanama di ekipa gleda HNL, a oni in objašnjavaju  sporne situacije i sraćkaju kako su strani suci za k...ac. Nešto ko Strahonja, samo bez nacionalne vidljivosti.

[uredio zwizdan007 - 06. studenog 2022. u 10:00]
#JeSuisML10 #DoćuJaGori // Prgava Familija ˃ HNS famiGLia // Dalmacija kuća od tri brata: Vlaha, Duje i Donata❤️💙// 🟧✌️👇
Fizio
Fizio
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.10.2021.
Poruka: 2.352
06. studenog 2022. u 10:01

Tužno je što je naše sudce došao školovati Cipranin, još tužnije je što je to napravio stvarno dobro.

Mene je oduševio kad je, na početku odmah, na Krovinovićevo padanje samo odmahnuo rukom, kasnije je Bralić pokušao isto neko alibi padanje pod pritiskom Livaje pa je lopta završila u autu. To bi sve Jović, Pajač, Bel i ostatak elitnih nesposobnjaka lagano svirala jer je tako najlakše, alibi. Nije velika greška, a ne može se nitko buniti jer je to faul u nebitnoj zoni.

Drugu stvar koju je lagano riješio je Sahiti i njegovo prigovaranje, čovjek je to riješio bez žutog kartona, ali tako dobro da Sahiti poslije nije prigovarao ni mahao rukama.

Ujednačen kriterij cijelo vrijeme, po meni je stvarno super odradio derbi, čiji tempo je bio brži i zbog sudca.

19s83
19s83
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.11.2016.
Poruka: 1.544
06. studenog 2022. u 10:13

Leader je napisao/la:

Naravno, pa tako je bila opceprihvacena konstantacija kad je Grgic bio povlacen u 16 metara Dinama. Onda su vrijedili ti argumenti od strucnih ljudi?

Inace ovakvih povlacenja ima gotovo na svakoj utakmici i tu se u pravilu ostavlja na procjenu sucu. Da je lopta isla njemu i da ga je omelo naravno da bi automatski vise situaciju usmjerilo u penal. Tako je to u praksi sto manje vise moze potvrditi sudenje koje mozete gledati i bilo gdje drugdje izvan HNL-a. Evo i Ciprani su procijenili da nije penal.

Vidi cijeli citat


Ja pišem kao neutralni navijač Šibenika. To šta je bilo na utakmici Hajduk-Dinamo je nebitno za ovu situaciju. Je li ovo penal ili ne, uopće ne ovisi o tome gdje je lopta i je li derbi. To nigdje u pravilima ne piše. A ako je praksa takva, šta ti vjerujem, onda je praksa pogrešna i kontrira pravilima igre, koja nigdje ne spominju derbije. Ako je ista situacija bila na Hajduk-Dinamo, onda je tu Hajduk oštećen, a ako su opravdanja bila baš takva kakva spominješ, onda su opravdanja bila pogrešna. Iz perspektive Hajduka to je jedan-jedan, shvaćam, ali iz perspektive Osijeka to je nula-jedan, odnosno, Osječane ne tješi šta Hajduku nije to svirano protiv Dinama.

Ispada da je Osijek oštećen jer je Osijek. Da je ovo bila utakmica Hajduk-Gorica, onda ne bi bio derbi pa bi bio penal? Ali budući da je Osijek Osijek, onda je derbi pa penala nema?

Umjesto da hajdukovci se pozivaju na utakmicu sa Dinamom, koju koriste za opravdanje ove situacije, ne bi li bilo produktivnije da se takva praksa "drugačijeg suđenja kada su derbiji" kritizira u svakoj situaciji, bez obzira je li penal sviran/nesviran za ili protiv?

tovar12
tovar12
Mali dioničar
Pristupio: 18.07.2016.
Poruka: 7.093
06. studenog 2022. u 10:16

19s83 je napisao/la:

tovar12 je napisao/la:

U ovoj situaciji igrač Osijeka svojim pokretom sam inicira da to izgleda kao povlačenje,a i u kontekstu di se lopta nalazi ovo se nesudi,a i zbog temperature derbija ovo svakako nije penal...

Vidi cijeli citat


Nadam se da si ironičan kad kažeš da ovo nije penal zbog položaja lopte i zbog toga šta je derbi. Jer kakve veze to ima sa je li penal ili ne?

Vidi cijeli citat

Vidim da nepratiš stručne analize Strahonje i ostalih😉

kev
kev
Potencijal za velika djela
Pristupio: 25.01.2010.
Poruka: 3.307
06. studenog 2022. u 10:21

19s83 je napisao/la:

Leader je napisao/la:

Naravno, pa tako je bila opceprihvacena konstantacija kad je Grgic bio povlacen u 16 metara Dinama. Onda su vrijedili ti argumenti od strucnih ljudi?

Inace ovakvih povlacenja ima gotovo na svakoj utakmici i tu se u pravilu ostavlja na procjenu sucu. Da je lopta isla njemu i da ga je omelo naravno da bi automatski vise situaciju usmjerilo u penal. Tako je to u praksi sto manje vise moze potvrditi sudenje koje mozete gledati i bilo gdje drugdje izvan HNL-a. Evo i Ciprani su procijenili da nije penal.

Vidi cijeli citat


Ja pišem kao neutralni navijač Šibenika. To šta je bilo na utakmici Hajduk-Dinamo je nebitno za ovu situaciju. Je li ovo penal ili ne, uopće ne ovisi o tome gdje je lopta i je li derbi. To nigdje u pravilima ne piše. A ako je praksa takva, šta ti vjerujem, onda je praksa pogrešna i kontrira pravilima igre, koja nigdje ne spominju derbije. Ako je ista situacija bila na Hajduk-Dinamo, onda je tu Hajduk oštećen, a ako su opravdanja bila baš takva kakva spominješ, onda su opravdanja bila pogrešna. Iz perspektive Hajduka to je jedan-jedan, shvaćam, ali iz perspektive Osijeka to je nula-jedan, odnosno, Osječane ne tješi šta Hajduku nije to svirano protiv Dinama.

Ispada da je Osijek oštećen jer je Osijek. Da je ovo bila utakmica Hajduk-Gorica, onda ne bi bio derbi pa bi bio penal? Ali budući da je Osijek Osijek, onda je derbi pa penala nema?

Umjesto da hajdukovci se pozivaju na utakmicu sa Dinamom, koju koriste za opravdanje ove situacije, ne bi li bilo produktivnije da se takva praksa "drugačijeg suđenja kada su derbiji" kritizira u svakoj situaciji, bez obzira je li penal sviran/nesviran za ili protiv?

Vidi cijeli citat

Odličan komentar...najbolje od svega sto se tu komentira to da nije lopta isla prema Žaperu ali na široj slici se vidi da je u trenutku potezanja lopta metar od njega tako ta i taj argument pada u vodu...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 31.10.2015.
Poruka: 132
06. studenog 2022. u 10:21

Mene zanima, da je isti takav penal sviran za Osijek, kakvi bi bili komentari hajdukovaca i osjecana. Dali bi komentari bili isti ili bi bili potpuno suprotni?

Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.067
06. studenog 2022. u 10:22

Semper je napisao/la:



Strahonja jesi to ti?😅

Vidi cijeli citat

2006. Jelenovac, malonogometna liga

dobijam loptu ledjima okrenut golmanu, padam pokosen, puklo nekaj dolje, dizem se napadam golmana, napravim korak prema njemu padam opet, sudil Strahonja, dere se nije te nitko taknul, izgleda da ti je otisla Ahilova tetiva

tako je i bilo😊

Domovine sin
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.067
06. studenog 2022. u 10:24

Fizio je napisao/la:

Tužno je što je naše sudce došao školovati Cipranin, još tužnije je što je to napravio stvarno dobro.

Mene je oduševio kad je, na početku odmah, na Krovinovićevo padanje samo odmahnuo rukom, kasnije je Bralić pokušao isto neko alibi padanje pod pritiskom Livaje pa je lopta završila u autu. To bi sve Jović, Pajač, Bel i ostatak elitnih nesposobnjaka lagano svirala jer je tako najlakše, alibi. Nije velika greška, a ne može se nitko buniti jer je to faul u nebitnoj zoni.

Drugu stvar koju je lagano riješio je Sahiti i njegovo prigovaranje, čovjek je to riješio bez žutog kartona, ali tako dobro da Sahiti poslije nije prigovarao ni mahao rukama.

Ujednačen kriterij cijelo vrijeme, po meni je stvarno super odradio derbi, čiji tempo je bio brži i zbog sudca.

Vidi cijeli citat

sve receno

Domovine sin
kemp3
kemp3
Mali dioničar
Pristupio: 16.07.2016.
Poruka: 5.467
06. studenog 2022. u 10:28

kev je napisao/la:

19s83 je napisao/la:

Leader je napisao/la:

Naravno, pa tako je bila opceprihvacena konstantacija kad je Grgic bio povlacen u 16 metara Dinama. Onda su vrijedili ti argumenti od strucnih ljudi?

Inace ovakvih povlacenja ima gotovo na svakoj utakmici i tu se u pravilu ostavlja na procjenu sucu. Da je lopta isla njemu i da ga je omelo naravno da bi automatski vise situaciju usmjerilo u penal. Tako je to u praksi sto manje vise moze potvrditi sudenje koje mozete gledati i bilo gdje drugdje izvan HNL-a. Evo i Ciprani su procijenili da nije penal.

Vidi cijeli citat


Ja pišem kao neutralni navijač Šibenika. To šta je bilo na utakmici Hajduk-Dinamo je nebitno za ovu situaciju. Je li ovo penal ili ne, uopće ne ovisi o tome gdje je lopta i je li derbi. To nigdje u pravilima ne piše. A ako je praksa takva, šta ti vjerujem, onda je praksa pogrešna i kontrira pravilima igre, koja nigdje ne spominju derbije. Ako je ista situacija bila na Hajduk-Dinamo, onda je tu Hajduk oštećen, a ako su opravdanja bila baš takva kakva spominješ, onda su opravdanja bila pogrešna. Iz perspektive Hajduka to je jedan-jedan, shvaćam, ali iz perspektive Osijeka to je nula-jedan, odnosno, Osječane ne tješi šta Hajduku nije to svirano protiv Dinama.

Ispada da je Osijek oštećen jer je Osijek. Da je ovo bila utakmica Hajduk-Gorica, onda ne bi bio derbi pa bi bio penal? Ali budući da je Osijek Osijek, onda je derbi pa penala nema?

Umjesto da hajdukovci se pozivaju na utakmicu sa Dinamom, koju koriste za opravdanje ove situacije, ne bi li bilo produktivnije da se takva praksa "drugačijeg suđenja kada su derbiji" kritizira u svakoj situaciji, bez obzira je li penal sviran/nesviran za ili protiv?

Vidi cijeli citat

Odličan komentar...najbolje od svega sto se tu komentira to da nije lopta isla prema Žaperu ali na široj slici se vidi da je u trenutku potezanja lopta metar od njega tako ta i taj argument pada u vodu...

Vidi cijeli citat

Ajde da vidimo usporeni video cijele situacije. Na jednu sliku ne može nitko donijeti zaključak.

Da li je prije Žaper potezao i Grgića? Ne vidimo. Da li je istodobno Grgić držao Žapera, a Žaper se pomaknuo lijevo pa je ispalo da ga je žestoko srušio povlačenjem? Ne vidimo.

 

tovar12
tovar12
Mali dioničar
Pristupio: 18.07.2016.
Poruka: 7.093
06. studenog 2022. u 10:31

nbrzic05 je napisao/la:

Mene zanima, da je isti takav penal sviran za Osijek, kakvi bi bili komentari hajdukovaca i osjecana. Dali bi komentari bili isti ili bi bili potpuno suprotni?

Vidi cijeli citat

Ja bi reko da nije penal kao što sam i sinoć reko ali je očito da neznam pravila u kojima se kaže da je igranje rukom iznad ramena kažnjivo i nema tu procijene sudca kao u situacijama povlačenja i prekršaja di se određuje jačina inteziteta...

Nekažem da je ispravno ali očito stvari tako stoje

  • Najnovije
  • Najčitanije