HNL Suđenje i suci

Z@gi
Z@gi
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.08.2021.
Poruka: 2.997
24. rujna 2023. u 23:38

To bi bilo to za večeras.

Vidimo se na istom mjestu za tjedan dana.

proljeće
Mtipster
Mtipster
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.09.2013.
Poruka: 1.255
25. rujna 2023. u 02:40

Kad se VAR tek trebao uvesti, generalno je vladao veliki optimizam jer su ljudi očekivali da će riješiti sve.

Danas primjećujem da se raspravlja jednako kao i prije, samo ne raspravljamo o lopti koja je bila metar u golu, kao na SP 2010, nego raspravljamo o centimetrima. Po meni su najsporniji i najpodožniji manipulaciji trenutak zaustavljanja snimke i projiciranje na površinu. Ako igrač trči i obje su mu noge u tom trenutku u zraku, imaš ogroman problem kako pronaći gdje je točno pod. Jedino je riješenje tehnologija koja je bila na posljednjem SP-u, a sjećate se kako smo se tada digli na noge zbog poništenog gola protiv Belgije - opet ništa ne valja.

Da se razumijemo, toga ima i po jačim ligama, i u Europi. Prošle godine su protiv Dinama svirani penali koji se mogu uspoređivati s ovim Mudradžijinim fantomskim kontaktom. Ove godine protiv Sparte, napadač povuče za dres Perića, on izgubi ravnotežu, tijelo refleksno promijeni položaj da se održi i lopta ga pogodi u ruku - penal! O povlačenju nitko ni riječ. Sjetimo se prekršaja na Gvardiolu nakon solo prodora protiv Maroka za broncu, najočitiji penal ikad, a kasnije se moglo čuti objašnjenje da VAR nije reagirao zbog prethodnog prekršaja u napadu.

Puno kupusa, a svakim novim poboljšanjem tehnologije samo guraš rasprave i teorije zavjere u drugu sferu pa se tako komentira i je li određena pogreška bila dovoljno očita da bi se VAR uopće aktivirao. Pojma nemam kako to riješiti, možda jednog dana kad se maknu suci i sve zamijeni AI, ali i tada će vjerojatno biti teorija da je netko interferirao u softver da bi nekoga pogurao.

Đulić, Nauković, Pavličić Bekić - VAN iz Dinama!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.05.2018.
Poruka: 268
25. rujna 2023. u 09:24

Sinoć me Tomica Ivković po prvi puta pozitivno iznenadija. A radi se o tome da sudac Jović nije posluša preporuku VAR-a i osta pri svojoj odluci prije poziva iz VAR sobe. Tomica se pita, isto ka i ja, da ga baz zanima kako će se sudačka komisija postavit u ovom slučaju, a sve to uspoređujući sa onim istim slučajem kod suca Strukana, zbog kojeg je i bija kažnjen od strane te iste komisije. Pa se još pita ko ustvari sudi : sudac na terenu ili VAR soba? Zajednički odgovor svih u studiju je bija da susdi sudac na terenu a ne VAR! Tomicfa je na osnovu tog slučaja sa Strukanom izrazija sumnu u to, i reka je da ga baš zanima stav sudačke komisije u ovom slučaju. I mene! I nas!

Undertaker123
Undertaker123
Mali dioničar
Pristupio: 21.08.2018.
Poruka: 7.992
25. rujna 2023. u 09:35

Mislim da Tomica ne razumije ništa. Nije Strukan kažnjen jer nije ili jest poslušao VAR već jer mu odluka, po procjeni komisije, nije bila dobra. Ako komisija procijeni da je odluka Jovića dobra neće zbog te odluke biti kažnjen, "poslušao ili ne poslušao" VAR

VAR glavnom sucu, u teoriji, ne sugerira odluku već ga samo poziva da pogleda događaj na snimci.

[uredio Undertaker123 - 25. rujna 2023. u 09:36]
Orao ne lovi muhe.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.04.2023.
Poruka: 326
25. rujna 2023. u 09:49

Undertaker123 je napisao/la:

Mislim da Tomica ne razumije ništa. Nije Strukan kažnjen jer nije ili jest poslušao VAR već jer mu odluka, po procjeni komisije, nije bila dobra. Ako komisija procijeni da je odluka Jovića dobra neće zbog te odluke biti kažnjen, "poslušao ili ne poslušao" VAR

VAR glavnom sucu, u teoriji, ne sugerira odluku već ga samo poziva da pogleda događaj na snimci.

Vidi cijeli citat

 Svi znamo kako se nasa sudačka organizacija drži kriterija poglavito onih koje ona postavi.  Ne znam jeli se praviš grbav ili si takav ali ako komisija "procijeni" 😂 😂.  I još jednom 😂. 

ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 66.062
25. rujna 2023. u 09:53

@Joey Tribbiani

12 postova si već ispucao na ovu utakmicu u zadnjih 15 sati. Izbrisao sam ti dva, možda je još netko nešto brisao, tako da broj postova možda ide na 15, što je sasvim dovoljno da izložiš svoje mišljenje

shvatili smo već da nisi zadovoljan, ali počeo si se ponavljat, loviš sam svoj rep, argumenti druge strane na tebe ne djeluju, prostor rasprave si ograničio, počeo si koristit mnogo smajlića, tako da ti preporučam da prestaneš 

[uredio ian wright - 25. rujna 2023. u 09:55]
osijek_u_srcu
osijek_u_srcu
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.08.2021.
Poruka: 3.385
25. rujna 2023. u 09:54

Ako je komisija ono Strukanovo za crveni karton procijenila da nije crveni karton i da nitko nikada za takav start ne bi dao crveni karton, onda se mora posumnjati da li je komisija corava ili samo bezobrazna ili je samo htjela Strukana maknuti da ne sudi sljedece kolo...

Undertaker123
Undertaker123
Mali dioničar
Pristupio: 21.08.2018.
Poruka: 7.992
25. rujna 2023. u 10:00

Komisija je zaključila što je zaključila. Ono što ja kažem je da ocjena sucu ne ovisi o tome da jest ili nije "poslušao" VAR (ma što to značilo) već da li jest ili nije donio ispravnu odluku (po ocjeni sudačke komisije).

[uredio Undertaker123 - 25. rujna 2023. u 10:01]
Orao ne lovi muhe.
Fizio
Fizio
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.10.2021.
Poruka: 2.337
25. rujna 2023. u 10:20

MajorTom je napisao/la:

Taj Strahonja nije nikakav ekspert. Mene zanima što kaže Đoi Tribjani. Jel bio ofsajd.

Vidi cijeli citat

Kakav god da je kolega Joey, vjerodostojniji je od Strahonje... u biti većina ljudi je vjerodostojnija od njega.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2022.
Poruka: 3.403
25. rujna 2023. u 10:30

Fizio je napisao/la:

MajorTom je napisao/la:

Taj Strahonja nije nikakav ekspert. Mene zanima što kaže Đoi Tribjani. Jel bio ofsajd.

Vidi cijeli citat

... u biti većina ljudi je vjerodostojnija od njega.

Vidi cijeli citat

Slažem se i pisao sam već o tome. Strahonju znam odavno i kao igrač sam na vlastitoj koži osjetio njegov "sudački talent". Ne slažem se da su navijački obojeni postovi vjerodostojni za bilo što pogotovo kad se ustraje na njima i nakon pruženih dokaza.

  • Najnovije
  • Najčitanije