Hrvatska - Belgija 0:2

123
...
424344
winner007
winner007
Željan dokazivanja
Pristupio: 22.08.2011.
Poruka: 111
jučer u 18:33

Nama nedostaje jedan igrac tipa Doku, a i opcenito nam nedostaje brzine ali ocito je to Dalićeva neka taktika jer nema drugog objašnjenja zašto uporno izbjegava potraziti / izmisliti / staviti nazovite kako hoćete prema naprijed malo više bržih igrača... nije baš da ih Hr nema!...

Pa i drugo poluvrijeme protiv Belgije mi nikako nije jasno sto se je pokusavalo sa Jakićem na densom stoperu, Sučićem na ljevom beku i jedinim nasim malo bržim igračem Pašalićem na desnom beku?

Valjda su igrali tek toliko da igraju i da se moze reci da su igrali. Nit si vidio sto mogu, niti su igrali svoje pozicije...

[uredio winner007 - 03. lipnja 2026. u 18:34]
“Winning isn't everything, it's the only thing.”
AdamMalysz
AdamMalysz
Željan dokazivanja
Pristupio: 09.11.2025.
Poruka: 292
jučer u 23:15

Covjeku je od prvog dana taktika umrtviti igru, uspavati protivnika i proci na penale.

zgembo
zgembo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.02.2015.
Poruka: 1.266
danas u 13:24

ivan77 je napisao/la:

zgembo je napisao/la:

ivan77 je napisao/la:

PatnjeMladogWerdera je napisao/la:

Što bi rekao Kazo, budimo realni, sve uspjehe što smo napravili pod Dalićem imali smo i jako puno sreću uz vanserijskog Modrića i uvijek par top pojedinaca. Ovo danas je bio antinogomet, svaki igrač carini loptu, mrtvilo, užas. Budimirova prečka bi nam na prvenstvu ušla i prošli bi na penale.

Vidi cijeli citat

Modrić je imao 32 godine kad je Dalić preuzeo reprezentaciju, baš šteta što nijedan izbornik prije Dalića nije imao sreće da mu Modrić igra pa da i oni osvoje medalje.

Vidi cijeli citat

Pa i nije ti baš usporedba. Drugi nisu ni imali prilika kao Dalić. 2006 je Luka kao 20- godišnjak u nastajanju onoga što će nekad biti išao na izlet i imao minute na kapaljku kod Cice. 2010 nismo ni išli na SP. Tako da su ti drugi izbornici koje spominješ samo imali jedno SP, to jest imao je Kovač 2014. A tu je i Brazil kao domaćin u skupini a i Nishimura je učinio svoj dio. Daliću će ovo biti treće SP. Za nas EP ionako ne postoji, pa to ni ne računam.

Vidi cijeli citat

Slažem se s tobom. Šteta što Bilić nije imao Modrića 2010 godine pa je završio treći u kvalifikacijama iza Ukrajine i nije se plasirao na SP.

Vidi cijeli citat

Unatoč svemu ti usporedba ne stoji. Za uspjeh se puno toga treba poklopiti. Toliko je toga što može presuditi hoće li turnir biti uspjeh ili neuspjeh, vidi EP 08 Tursku, pa Eduardov lom noge, EP s Čačićem i kad smo spletom nesretnih okolnosti naletili na Portugal itd. Puno je tu varijabli. Ti pišeš kao da su sve konstante i jedino se izbornik mijenja. A to nije tako prosto.

zgembo
zgembo
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.02.2015.
Poruka: 1.266
danas u 13:31

pasha77 je napisao/la:

zgembo je napisao/la:

Pa i nije ti baš usporedba. Drugi nisu ni imali prilika kao Dalić. 2006 je Luka kao 20- godišnjak u nastajanju onoga što će nekad biti išao na izlet i imao minute na kapaljku kod Cice. 2010 nismo ni išli na SP. Tako da su ti drugi izbornici koje spominješ samo imali jedno SP, to jest imao je Kovač 2014. A tu je i Brazil kao domaćin u skupini a i Nishimura je učinio svoj dio. Daliću će ovo biti treće SP. Za nas EP ionako ne postoji, pa to ni ne računam.

Vidi cijeli citat


Je li netko branio Modriću i tadašnjem izborniku da se plasira na prvenstvo pokraj Ukrajine 2010-e?

Da nije Dalića, vrlo vjerojatno bi propustili još jedno prvenstvo i gle kurca, opet protiv te iste Ukrajine, ali ovaj put 2018-e.

Bit će mu treće SP zato jer se na svako s lakoćom plasira i donese medalju. 

Je li to toliko teško za priznati?

 

Vidi cijeli citat

Opet. Poredite neusporedivo. Tad smo imali Engleze u skupini i silovali su nas jer nismo imali lijevog beka. Valjda uspjeh kvala ovisi i o kvaliteti protivnika? Sad smo u kvalama imali Češku. Nije za usporedbu. I danas na SP ide 48 reprezentacija. Teže se ne kvalificirati nego kvalificirati. Osim za Italiju. 

pasha77
pasha77
Potencijal za velika djela
Pristupio: 22.02.2025.
Poruka: 1.111
danas u 13:50

Ok, silovali su nas Englezi. 

Je li netko branio Modriću i ostatku škvadre da završi drugi u toj kvalifikacijskoj grupi i plasiraju se na SP?

Koje opravdanje imamo za nas jer u dvije utakmice nijednom nismo dobili Ukrajinu?

Nesreća?

ivan77
ivan77
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.04.2010.
Poruka: 1.361
danas u 15:18

zgembo je napisao/la:

ivan77 je napisao/la:

zgembo je napisao/la:

ivan77 je napisao/la:

PatnjeMladogWerdera je napisao/la:

Što bi rekao Kazo, budimo realni, sve uspjehe što smo napravili pod Dalićem imali smo i jako puno sreću uz vanserijskog Modrića i uvijek par top pojedinaca. Ovo danas je bio antinogomet, svaki igrač carini loptu, mrtvilo, užas. Budimirova prečka bi nam na prvenstvu ušla i prošli bi na penale.

Vidi cijeli citat

Modrić je imao 32 godine kad je Dalić preuzeo reprezentaciju, baš šteta što nijedan izbornik prije Dalića nije imao sreće da mu Modrić igra pa da i oni osvoje medalje.

Vidi cijeli citat

Pa i nije ti baš usporedba. Drugi nisu ni imali prilika kao Dalić. 2006 je Luka kao 20- godišnjak u nastajanju onoga što će nekad biti išao na izlet i imao minute na kapaljku kod Cice. 2010 nismo ni išli na SP. Tako da su ti drugi izbornici koje spominješ samo imali jedno SP, to jest imao je Kovač 2014. A tu je i Brazil kao domaćin u skupini a i Nishimura je učinio svoj dio. Daliću će ovo biti treće SP. Za nas EP ionako ne postoji, pa to ni ne računam.

Vidi cijeli citat

Slažem se s tobom. Šteta što Bilić nije imao Modrića 2010 godine pa je završio treći u kvalifikacijama iza Ukrajine i nije se plasirao na SP.

Vidi cijeli citat

Unatoč svemu ti usporedba ne stoji. Za uspjeh se puno toga treba poklopiti. Toliko je toga što može presuditi hoće li turnir biti uspjeh ili neuspjeh, vidi EP 08 Tursku, pa Eduardov lom noge, EP s Čačićem i kad smo spletom nesretnih okolnosti naletili na Portugal itd. Puno je tu varijabli. Ti pišeš kao da su sve konstante i jedino se izbornik mijenja. A to nije tako prosto.

Vidi cijeli citat

Onda tako mogu ja reći da tvoje usporedbe ne stoje. Referirao sam se na komentar kako je sreća Dalića da je imao Modrića kao da ga PET velikim slovima pet različitih izbornika prije toga nije imalo. Što su napravili ostali izbornici s njim na pet različitih prvenstava? Dva prolaska skupine na EP i čak se jednom nismo ni plasirali na SP. Ako već pišemo o spletu nesretnih okolnosti onda je Dalić najnesretniji jer jbg na dva SP gubio je od svjetskih prvaka, na jednom EP gubio od europskih prvaka.

ivan77
ivan77
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.04.2010.
Poruka: 1.361
danas u 15:20

zgembo je napisao/la:

pasha77 je napisao/la:

zgembo je napisao/la:

Pa i nije ti baš usporedba. Drugi nisu ni imali prilika kao Dalić. 2006 je Luka kao 20- godišnjak u nastajanju onoga što će nekad biti išao na izlet i imao minute na kapaljku kod Cice. 2010 nismo ni išli na SP. Tako da su ti drugi izbornici koje spominješ samo imali jedno SP, to jest imao je Kovač 2014. A tu je i Brazil kao domaćin u skupini a i Nishimura je učinio svoj dio. Daliću će ovo biti treće SP. Za nas EP ionako ne postoji, pa to ni ne računam.

Vidi cijeli citat


Je li netko branio Modriću i tadašnjem izborniku da se plasira na prvenstvo pokraj Ukrajine 2010-e?

Da nije Dalića, vrlo vjerojatno bi propustili još jedno prvenstvo i gle kurca, opet protiv te iste Ukrajine, ali ovaj put 2018-e.

Bit će mu treće SP zato jer se na svako s lakoćom plasira i donese medalju. 

Je li to toliko teško za priznati?

 

Vidi cijeli citat

Opet. Poredite neusporedivo. Tad smo imali Engleze u skupini i silovali su nas jer nismo imali lijevog beka. Valjda uspjeh kvala ovisi i o kvaliteti protivnika? Sad smo u kvalama imali Češku. Nije za usporedbu. I danas na SP ide 48 reprezentacija. Teže se ne kvalificirati nego kvalificirati. Osim za Italiju. 

Vidi cijeli citat

Da se referiram i na ovo kako smo tada imali Engleze, a danas Čehe za protivnike u skupini. Moguće je da je to zato što su nas rezlutati ostvareni pod Dalićem doveli do toga da smo u top 10 reprezentacija pa budemo nositelji u kvalifikacijama.

ARIZIN
ARIZIN
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.07.2012.
Poruka: 17.089
danas u 15:24

Mislim da kada je Bilić otišao da smo bili 4 na Svijetu tamo 2012/13 i kada je Štico preuzeo reprezentaciju.

Čak mislim da tijekom čitavog Bilićevog mandata smo bili u top 10 najčešće oko 5 do 8 mjesta...

Stefan Reuter
Stefan Reuter
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 17.06.2024.
Poruka: 31
danas u 18:28

perkut je napisao/la:

Ovaj poraz izgleda ružno, ali s druge strane je čak ispalo i dobro jer se vidjelo na koga ne možeš računati jer nije ta razina.

Bolje sad nego u nekoj važnijoj utakmici. 

Vidi cijeli citat


Pa nije da se roster može mijenjati još uvijek. 

123
...
424344
  • Najnovije
  • Najčitanije