Hrvatski nogometni kup 2016./2017.

123
...
575859
...
777879
xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
26. listopada 2016. u 22:03
Da, Buruzagia, Zagreb je odličnom stanju što se tiče financija. Mora biti tako kad Bandić take kaže, zar ne? Ma Zagreb je "pun ko brod" (na koga li me to podsjeća )...

Međutim, činjenice kažu da se grad zadužio novom emisijom obveznica kojom je namirio dospjeće stare emisije koja, pazi čuda, nije uopće iskorištena za ono za što je izdana. Ali što je to, pa tko će dizati frku oko takvih "sitnica" 

Nego, što bi po tebi HNS trebao raditi sa viškom novca?
MCOIS
Frankopan
Frankopan
Dokazano ovisan
Pristupio: 01.05.2007.
Poruka: 14.402
26. listopada 2016. u 22:07
Možda je HNS trebao dio Uefina fonda, umjesto za novi semafor i kamp Dinamu, iskoristiti za sanaciju jedinog terena na kojem je osoba u hrvatskom nogometu izgubila život.
Nikakvi navijači nisu razlog, neg HNS.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.06.2016.
Poruka: 936
26. listopada 2016. u 22:33
xavier je napisao/la:
Da, Buruzagia, Zagreb je odličnom stanju što se tiče financija. Mora biti tako kad Bandić take kaže, zar ne? Ma Zagreb je "pun ko brod" (na koga li me to podsjeća )...

Međutim, činjenice kažu da se grad zadužio novom emisijom obveznica kojom je namirio dospjeće stare emisije koja, pazi čuda, nije uopće iskorištena za ono za što je izdana. Ali što je to, pa tko će dizati frku oko takvih "sitnica" 

Nego, što bi po tebi HNS trebao raditi sa viškom novca?
Vidi cijeli citat



Buruzagia je napisao/la:
Ako ima viška novca, onda ga trošiti na OŠ, pomoćna igrališta i edukaciju trenera (to i rade). Stadione neka sanira vlasnik.


Vidi cijeli citat


Pa piše par postova gore.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.06.2016.
Poruka: 936
26. listopada 2016. u 22:37
Frankopan je napisao/la:
Možda je HNS trebao dio Uefina fonda, umjesto za novi semafor i kamp Dinamu, iskoristiti za sanaciju jedinog terena na kojem je osoba u hrvatskom nogometu izgubila život.
Nikakvi navijači nisu razlog, neg HNS.
Vidi cijeli citat


Za semafor se slažem. Za kamp nisam pametan. Ovako na prvu, ne treba nam, ali ako je UEFA dala namjenska sredstva, zašto ne.
Dinamo nema potrebe za korištenjem tog kampa jer ima više nego dovoljno igrališta za svoje potrebe. Jedino ako se bude rušio Maksimir.
xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
26. listopada 2016. u 22:41
Buruzagia je napisao/la:
Pa piše par postova gore.
Vidi cijeli citat


Svaka ti čast...preskočiš poantu cijelog posta i odgovoriš samo na zadnju opasku.

Ali, za razliku od većine "alijevaca" (mislim da imamo novu riječ, hvala Kapetane ), barem si pristojan, slažeš smislene rečenice koje imaju neku poantu, slagao se ja s njima ili ne (a često se ne slažem). Međutim, teško se oteti dojmu da se ne nalaziš na "istoj strani" kao mi ostali. Pritom ne mislim na mamićevce i anitimamićevce nego na tvoje nevjerojatno uporno branjenje neobranjivog (politike kluba i Bandićevog upravljanja gradom).
MCOIS
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.06.2016.
Poruka: 936
26. listopada 2016. u 22:42
naopako je napisao/la:
Buruzagia je napisao/la:
Proračun grada Zagreba je 7 milijardi kuna a HNS-a 100 milijuna. Sad bi HNS trebao sanirati stadione u vlasništvu grada?
Ove po selima još i treba pomoći. Ali ove po gradovima...
Vidi cijeli citat

Pa ne treba gnk-u, Rijeci, Hajduku, Osijeku, ali ostalim klubovima bi se moglo pomoći.
Pa na kraju krajeva igrači za tu njihovu gnk repku 95% statasaju na hnl pašnjacima, time ulažu u svoj proizvod, svoju ligu, svoje repke.
Razumijem da su stadioni prevelika investicija, ali da se dio na može uložiti barem u travnjake, pa da gledamo nogomet i da mladi igrači igraju nogomet, a ne da se valjaju u blatu.
Najgore od svega Uefa ima i neki fond za infrastrukturu, ali koliko znam od toga je hns iskoristio sredstva samo da napravi semafor gnk-u.

Koliko sam shvatio ti si mamićevac, pa imaš li informaciju jeli i dalje pišu za gnk i hns mafiju pr agencije po sportskima i indexu, gledam svi članci o Hajduku zasuti komentarima o izmišljenom penalu na Juranoviću, a penal bio ko kuća?
Vidi cijeli citat


Rodonačelnik sportskog PR po portalima je, koliko znam, vaš Pavić a testni portal je bio onaj od SD iz 2009. Tada je i Ciccarelli imao svoju PR agenciju. Tako je ''slučajno'' izronio i Duje i ekipa oko njega. Koliko znam, usluge su se nudile i ostalim klubovima. Dalje ne znam.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.06.2016.
Poruka: 936
26. listopada 2016. u 22:49
xavier je napisao/la:
Buruzagia je napisao/la:
Pa piše par postova gore.
Vidi cijeli citat


Svaka ti čast...preskočiš poantu cijelog posta i odgovoriš samo na zadnju opasku.

Ali, za razliku od većine "alijevaca" (mislim da imamo novu riječ, hvala Kapetane ), barem si pristojan, slažeš smislene rečenice koje imaju neku poantu, slagao se ja s njima ili ne (a često se ne slažem). Međutim, teško se oteti dojmu da se ne nalaziš na "istoj strani" kao mi ostali. Pritom ne mislim na mamićevce i anitimamićevce nego na tvoje nevjerojatno uporno branjenje neobranjivog (politike kluba i Bandićevog upravljanja gradom).
Vidi cijeli citat


Ja ne zauzima strane. Imam svoje mišljenje koje nastojim braniti argumentima.

Bandićevo upravljanje gradom je širok pojam. Ima dobrih i ima loših stvari. Uostalom, tako je kod svih.
Što se tiče viška u proračunu, to nisam ja izmislio već je to činjenica zbog koje je nedavno izglasan rebalans. Poanta je da Zagreb ima para da ove godine sanira sve terene u gradu ali mu to nije prioritet. Ne ulazim u to da li bi to trebao biti prioritet ili ne.

Za politiku kluba imam slično mišljenje. Ima odličnih stvari, ima dobrih stvari, ima loših i ima katastrofalnih. Ali sam žestoko protiv da se, zbog postupaka Uprave, sam klub kao institucija proglašava prćijom, OPG, itd...

Ujedno sam više puta sam napisao da mislim sa ZM treba otići iz kluba. I dao sam razloge zašto to mislim.
[uredio Buruzagia - 26. listopada 2016. u 22:53]
xavier
xavier
Moderator
Pristupio: 11.09.2012.
Poruka: 22.557
26. listopada 2016. u 22:58
Ja se recimo ne slažem, ni za jedno, ni za drugo. U klubu se dogodio težan kriminal i u tome su sudjelovali ljudi koji su i dalje tu. Neću uopće ulaziti u to što je ta ista uprava napravila navijačima. Takve stvari ne možeš ispraviti sa "ima i ponešto dobrih stvari" (iako moram priznati da ih ja gotovo i ne vidim).

Kriminal se dogodio i u gradu, ali ovo definitivno nije prava tema.

Nego, kad smo kod HNS-a, što kažeš na podatak da je HNS dio namjenskih sredstava za mlade koje je morao podijeliti klubovima (to je onaj famozni novac koji "Dinamo dijeli" vis a vis LP) zadržao odnosno istim prebio neke druge dugove koji nemaju veze sa djecom?
MCOIS
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.06.2016.
Poruka: 936
26. listopada 2016. u 22:58
Proračun HNS-a je okvirno oko 150 mil kuna, kad se kvalificiramo na EP/SP. Nije malo ali nije ni nešto spektakularno. Pogotovo što veliki dio prihoda ide i igračima.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.06.2016.
Poruka: 936
26. listopada 2016. u 23:05
xavier je napisao/la:
Ja se recimo ne slažem, ni za jedno, ni za drugo. U klubu se dogodio težan kriminal i u tome su sudjelovali ljudi koji su i dalje tu. Neću uopće ulaziti u to što je ta ista uprava napravila navijačima. Takve stvari ne možeš ispraviti sa "ima i ponešto dobrih stvari" (iako moram priznati da ih ja gotovo i ne vidim).

Kriminal se dogodio i u gradu, ali ovo definitivno nije prava tema.

Nego, kad smo kod HNS-a, što kažeš na podatak da je HNS dio namjenskih sredstava za mlade koje je morao podijeliti klubovima (to je onaj famozni novac koji "Dinamo dijeli" vis a vis LP) zadržao odnosno istim prebio neke druge dugove koji nemaju veze sa djecom?
Vidi cijeli citat


Ne znam ništa o tome pa ne mogu komentirati. Problem je što HNS radi netransparentno pa se više nagađa nego zna konkretnih informacija. Iskreno, ne vjerujem u to da HNS može namjenski novac od UEFE potrošiti u svrhe kojima nije namjenjen (barem neke značajnije iznose). Mislim da je to lako iskontrolirati.
Druga je stvar sa vlastitim prihodima.
123
...
575859
...
777879
  • Najnovije
  • Najčitanije