Jeli Kranjcar zreo za inozemstvo?

123
...
567
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.08.2003.
Poruka: 996
26. studenog 2003. u 17:22
Ja sam uvijek protiv toga da nasi igraci (pre)mladi odlaze u inozemstvo, tako i u Kranjcarevom slucaju. Iza te hajke da ga se sto prije proda stoje Suker i Mamic, koji nemaju strpljenja cekati jos dvije-tri godine (sto bi za Niku bilo idealno). Kranjcar je neosporno veliki talent, ali mislim da bi vani jednostavno izgorio jer nema jos tolikog iskustva: sjetite se tekmi s Dinamom Kijiv i sada s Dnjiprom - spremili su ga u dzep i nije ga se bas nesto vidjelo.

Ako ga vec prodaju, bilo bi idealno u neku ligu gdje bi igrao i gdje ga ne bi skartirali nakon prve greske ili par nedobrih utakmica - znaci odmah otpadaju Italija i Engleska. Spanjolci za tih 4 mil. eura (kako se pise po novinama) mogu kupiti tri genijalna igraca iz Perua, Brazila ili druge argentinske lige. Ostaju dakle Nijemci i Francuzi, a oni su pak poznati da ne daju samo tako velike novce (sto danas 4 mil. eura jest) za ustvari neprovjerenog i nepoznatog igraca. Od ozbiljnijih europskih liga nam ostaju jos samo Nizozemska (iako i oni imaju tri dobra kluba, kao i Hrvatska) ili Rusija (gdje se nikad ne zna hoce li se lokalni sponzor ujutro probudit na krivu nogu i svoju lovu preusmjerit iz nogometnog u kosarkaski ili hokejaski klub ili ce morati potplatiti drzavnog tuzitelja)

I sto nam onda ostaje: Kranjcar - zvijezda Basela? Kranjcar - zvijezda Lokomotive iz Moskve? Kranjcar - zvijezda Sturma?................ ajte, molim vas. Neka ga tu, jos tri godine.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.11.2002.
Poruka: 708
26. studenog 2003. u 17:37
Libor, ne slazem se. Niko je daleko bolji od svojih suigraca u HNL. Kapetan je i skoro svako kolo najbolji igrac tekme. Sta taj mali jos ima od toga da igra s igracima koji mu nisu ravni? Kakvu motivaciju on ima u tim utakmicama?
Ljudi su govorili da je Srna pogrijesio sto je otisao u Shakter, zato sto ga niko ne vidi. Mogu ti reci da je Shakter bolji tim od Hajduka ili Dinama. Gdje mi igramo sa Mujcinom i Krznarnom, Krpanom itd, oni igraju s mladim igracima koji su otisli iz klubova iz Srbije, Afrike, Rusije itd. Ipak oni vise nauce od takvih igraca kao sto su Timoschuk, Vukic i Agagova.
Kada je Dario sjedio na klupi bilo mu je krivo, ali sada kada je proigrao, rekao je kako mu je bilo tesko se prilagoditi tako brzoj igri. Ipak on ima vise nauciti od svojih suigraca i ima vecu sansu igrati Europski nogomet, kao sto Leko ima u Kievu.
Zato se treba Suker raspitati jeli Kranjcar za ljeto spreman za taj korak u inozemstvo, jer svako vidi da je Niko iznad razine HNL-a.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.08.2003.
Poruka: 996
26. studenog 2003. u 18:03
Ajmo gledat Kranjcara samo kroz ozbiljne utakmice koje je odigrao ove sezone: nemojmo racunati tekme protiv Marsonije, Slavena ili Zadra jer je prema njima Dario Zahora novi Marco van Basten, a Mikic bolji od Cafua. Oba ukrajinska kluba su ga potpuno ugusili (daj Boze da Djipro sutra sam pobijedi), ni protiv Hajduka nije nesto briljirao, a prijateljska tekma s U-21 Englezima je samo jedna prijateljska tekma. Ni sa mladim Skotima nije isto nesto specijalno prezentirao.

On je jos uvijek vrlo vrlo mlad i treba imati strpljenja s njim i cekati da dobre igre dodju u kontinuitetu. I ne smatram da je vec prerastao HNL. Ima on tu jos mnogo toga za uciti (uostalom kao i cijeli Dinamo).

Sa druge strane, treba biti sumnjicav prema nasim novinarima (i splitskim i zagrebackim) jer su oni u stanju nakon jednog poluvremena otkriti novu zvijezdu. Kranjcara je onaj Zidak pretvorio u zvijezdu jos prije tri godine i govorio za njega da je izvanserijski igrac. Poznato je da je i taj isti Zidak lansirao i sasvim prosjecnog Darija Simica u talijansku ligu i Biscana u englesku. Kod tih novinara je sve jednostavno - platis im dvije vecere i odmah si novi Boban i Asanovic. Koliko je samo Hajduk u posljednjih pet-sest godina imao novih "Asanovica"? Svaki splitski decko koji sa 18 zaigra u sredini terena je prema splitskim novinarima novi Asanovic. Od Ivana Leke, Andrica do Carevica......... Carevic od Asanovica ima samo cuveni lakat.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.11.2002.
Poruka: 708
26. studenog 2003. u 18:34
Libore, je se ne baziram na novine, nego sta vidim svojim ocima.

Protiv Skotske je Kranjcar drugo poluvrijeme bio pravi, iako je dvije sanse pred gol promasijo. Njegovo ''oko'' je fantasticno, on je u napadu odlican igrac. Jedino kada Dinamo igra protiv boljih, on sve manje ima loptu u nogama. Zato bi ekipa za njega bila ona koja ima kontrolu nad utakmici, klub kao sto je Ajax bi bio pravi potez za njegovu buducnost, pogotovo sada kada klubovi traze Van der Vaarta.
Kranjcar nije igrac koji oduzima lopte ili trcakara preko terena, nego igrac s idejom u napadu. On je specijalni igrac koji ti moze pobijediti tekmu jednim potezom.

Ne slazem se da ga je Dinamo Kiev ugusio, nego je ekipa bila ugusena, postu u njoj igraju prosjecni igraci.

Znam da ti Libore uvijek imas dobre komentare, pa se nadam da ces priznati da je Kranjcar ipak nesto posebno i da bi bila steta njega jos gledati u Dinamu nekoliko godina, kada bi se mogao uigravati u pravom Europskom timu kao sto je Ajax ili Barcelona.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2002.
Poruka: 8.488
26. studenog 2003. u 18:45
najbolji odgovor na to pitanje je dao sam kranjcar: "pustite me da u miru igram".
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.11.2002.
Poruka: 708
26. studenog 2003. u 18:46
Ali nije dodao, ''do ljeta''.......
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.10.2003.
Poruka: 437
26. studenog 2003. u 19:28
Niko Kranjcar treba da ode u neku dobro ligu. Nizozemska ili Francuska liga bi bila njemu dobra kao pocetna liga. Otici sada odma u jedan Manchester United ili Juventus ne bih bila dobra stvar za njega. Njemu treba klub u kojem moze svaki tjedan igrati, a ne tako mlad sijediti na klupi. Kada pogledas taj kriterij onda mozes konkludirati da je jedna Nizozemska ili Francuska liga najbolja opcija za njega. Ako bi naprimjes otisao u Ajax, postao bih sigurno jos bolji igrac. Trener Ajaxa Ronald Koeman zna kako treba da radi s mladim igracima. On mu moze davati savjete koji ce mu vjerojatno potrebati u daljnoj karijeri.

Isto tako jedan FC Nantes. Taj klub stoji poznat da daje sanse mladim igracima i tako ne ubija te mlade igrace. Moze Kranjcar otici u Italiju ili Englesku, ali onda je sansa pretezito velika da nece dobiti sansu i tako tjedan u tjedan sijediti na klupi, frustrirajuci sama sebe. Jedan mladi igrac onda brzo dobije jedan kompleks i tako pocme sve slabije igrati i igrati. Zato bi bilo dobro da ode u jednu ligu koja je pretezito jaka, ali ipak jedan klub u kojem moze igrati. S njegovih 19 godina je najvaznije da igra i da svaki tjeda uci i uci. U tome je isto jako vazan jedan trener. Nikini manageri sada moraju jako biti oprezni. Ja znam da je sada jako interesanto njega prodati jednom velikom klubu i tako zaraditi veliki novac na tom decku. Ali je sada jako vazno misliti sta je najbolje za Niku, a ne samo za svoj dzep.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.10.2002.
Poruka: 20
26. studenog 2003. u 20:38
Da pridodam na moj post...

Zasto bi trebao otic?
Njemu se naime, u Hr samo tepa, daje mu se do znanja da je on vec sad vrhunski igrac, kad to ustvari nije. Nitko nema muda da mu kaze -cuj, momak, to i to moras popravit, dignit tempo, otvarat se, vracat se...

Nedavno sam citao intervju s Icom Banovicem koji se zgrozio kad je nedavno pogledao tekmu Rijeka-Zagreb, za koju su svi (mediji, struka...) rekli da je Icina najbolja tekma ikad. On sam kaze da, odkad je otisao u Svabiju, se krece najmanje 50% vise nego kad je igrao na toj utakmici iliti u HNL i da je danas daleko bolji igrac nego sto je bio onda.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.06.2003.
Poruka: 1.513
26. studenog 2003. u 22:45
a mogao bi da predje u Partizan. To je inozemstvo a nama fali igrac koji zna da da gol
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.10.2002.
Poruka: 5.657
26. studenog 2003. u 23:43
Libore

Sve u svemu se slazem sa tobom. Mislim da bi Niko jos trebao ostati koju godinu. Pa ljudi njemu je tek 19 godina, cemu zurba? A ovo mu je tek prva dobra polusezona, zar ga treba odmah prodati? Nije ni on jos vanzemaljac!
No nije istina da nije bio nesto narocito protiv Hajduka. Ako si gledao utakmicu onda bi vidio da je bio daleko najbolji igrac na terenu (po meni jedna od 3 najboljih utakmica koje sam vidio od njega, u ostalom je sjajno pripremio jedini gol utakmice). Cak moj talijanski prijatelj (koji je gledao utakmicu sa mnom) je rekao da je stvarno igracina (a on inace samo cijeni svoje Talijane). Takoder nije istina da ga je Kiev strpao u dzep. Igrao je sasvim dobro i upravo je on zabio jedini pogodak protiv Kieva. Medjutim, protiv Dnipra je bio prilicno ocajan, to je istina.
123
...
567
  • Najnovije
  • Najčitanije