NK Dinamo 07/08 (prvi dio)

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.05.2006.
Poruka: 1.196
07. listopada 2007. u 13:58
DobriDuhDinama je napisao/la:
Dobro ljudi bistabil, monostabil i ostali: daj napišite sto KONKRETNO zamjerate Zdravku Mamicu. Dobro slazem se, primitivan je. I sto dalje? Zasto jedan dio BBB-a (ciji sma pripadnik bio od osnutka 17. kolovoza 1986 u Splitu pa do odlaska u rat 1992., a i prije toga sam godinama bio redovit na Dinamovom sjeveru) ultimativno trazi njegov odlazak?
Ja cu vam reci nesto decki moji, jer pretpostavljam da Dinamo pratim malo duze nego vecina od vas ovdje. Da je Dinamo na svom čelu imao čovjeka poput Zdravka Mamica 1979 i 1983., ti naslovi bi bili naši. JER TAJ ČOVJEK SE BORI ZA DINAMO. Kao što se nitko od tadašnjih čelnika Dinama nije borio za Dinamo, jer je Dinamo smatran ustaškim klubom, i svaka borba za Dinamo mogla je ugroziti političke karijere raznih Vida Ročića, Stjepana Potlačeka, Tomislava Mraza, Marijana Cuculića iostalih. Ne oni su bili gospoda, ili su to htjeli biti. U Beograd su dolazili pokunjene glave i podvijenog repa, sa pričom: "Gospodo ne bi vas hteli smetat, ali znate kaj, sud nam je priznal da je naslov naš, pa ak biste bili dobri da se s time pozabavite. Je zanam da imate puno posla, ali"... . Ma stvari nikad tako ovdje na ovim prostorima nisu funkcionirale (bilo da se on zvao Hrvatska ili Jugoslavija), niti će funkcionirati. Mamić bi tada (da je na celu Dinama) , da ga bacim 27 godina unatrag, toj bizantinskoj bagri (koja je naravno Hajduk simpatizirala više od Dinama i pokolonila mu taj naslov) rekao ono sto ih ide: "Jebat cu vam svima majku i tebi Pejanoviću i tebi Pejoviću i tebi smrdljivi smrade Miljaniću, ako nam ne vratite ono sto smo osvojili" (oni malo stariji znaju tko su ti drugovi bili u ono vrijeme). Ali to nikome od tadasnjih celnika Dinama nije padalo na pamet, svi su bili gospoda, svi su brinuli za svoje guzice, i dan danas Tovari se kurce tim naslovom, koji po svim parametrima pripada nama, ali ne pripada jer su se tadasnji celnici Dinama brinuli manje od 10% za Dinamo, nego sto se brine danas Mamic.
 
Ili 1983. Dinamo je imao jacu momcad nego 1982, kad je suvereno osvojio naslov (vratili su se iz vojske Tomo Ivkovic, Boro Cvetkovic, Srecko Bogdan i Zlatan Arnautovic, a doveden je i Edi Krnčevic, a otisli su beznacajni Panic i Calasan. I sto se dogodilo? Dinamo (s Partizanom se borio cijelu sezonu za vrh) je tijekom cijele sezone bio potkradan od sudaca. Osobno pamtim kradje u derbijma to prvenstvo u Beogradu sa Zvezdom i u odlucujucoj utakmici s Partizanom, te u Zagrebu s Hajdukom. Dinama su te godine krali u malim utakmicama. Iz Buducnosti je 8 kola prije kraja stigla ponuda o prodaji utakmice. Dinamovci su je odbili, i ispusili 2-0 (Djarovski je u raznim intervjuima tijekom posljednjih godina pričao da jsu Partizan, a i Zvezda i Hajduk tih godina kupopvali utakmice sve u 16, a da jeDinamo svih tih godina zbog gospodstva izvlačio najdeblji kraj). Da je tada bilo u Dinamu ljudi poput mamica, ja sam 100% siguran da bi naslov bio nas. Svi kupuju utakmice, kupovat ce mo i mi. U kavezu medju zvjerima ja cu biti najveca.
 
60-e cu samo spomenuti, jer tada sam tek rodjen i nisam pratio Dinamo. Dinamo je tih godina osvojio europski trofej 1967, usao je 1963 u finale KVG-a, igrao i polufinale Kupakupova. Po svim tablicama bio je najuspjesniji klub bivse Jugoslavije u Europi tih godina, ALI NASLOV NIJE OSVOJIO. A naslove su osvajali provincijski klobovi poput sarajeva i Vojvodine. 6 puta je bio drugi.   I sto znaci to? U upravi Dinama uvijek su zeljeli biti gospoda. NIKAD TAKO STVARI OVDJE NISU FUNKCIONIRALE, mi nismo Danska iloi Svedska. Svi igraju prljavo, prtljavo cemo igrati i mi.
 
Sto se tice Tovara i Riječana, vecina ove hajke na Mamica producirana je iz njihovih redova. Tovarima je jasno, dok je Mamic u Dinamu, oni prvaci mogu biti samo slučajno. Mamić je svojom spsobnošću učinio to da grad Zagreb stane iza Dinama, onako kako je Split kao grad 30 godina stajao iza Hajduka. I dok ej tako Dinamo ce vladati hrvatskim nogometom, a to u Splitu ne mogu podnjeti. Boli ih sto su zaostali 50 i toliko bodova u dva prvestva, boli ih pljuska s kraja prvenstva, zadnje kolo kad je Dinamo dobio 3-0 u Maksimiru, a da je trebalo 10-0, bilo bi 10-0. Sto bi oni dali da u popsljednjem kolu na taj nacin na Poljudu zgaze Dinamo i osvoje naslov. Ali jasno im je. dok je Mamica, to je nemoguce, pa sad udri po njemu.
I sto je Mamic novinarima krivo rekao na snimci koju mediji toliko forsiraju? I onoj tzv novinarki iz tzv lista 24 sata (koji jedino moze posluziti kao sredstvo za brisanje guzice poslije sranja) koja naziva opcom katastrofom sto Dinamo ispada od tamo nekog Werdera, Werdera kojeg Real 2 tjedna kasnije kao domaćin pobjedjuje 7 minuta prije kraja. Ili Jutarnjem listu koji IZMISLJA INFORMACIJU da Dinamo kontaktira s Neviom Scalom, a poslije toga se niti ne isprica.  I svi su bili spremni da daju Mamicu zavrsni udarac nakon poraza u Amsterdamu, pa ga pozivaju u Otvoreno u kojem glavnu rijec vodi ona flundretina Dijana Culjak, koja o nogometu zna kliko ja o japanskoj gramatici. I u svim medijma te zutenovine dogadjaje s Maicem stavljaju u prvi plan. Nije glavna vijest sjajni Mandzukic, Modric, Mikic, nego tko? Mamic? Ali uzalud vam trud piskarala, Dinamo je ipak malo tvrdji orah.
 
Slazem se pricao je nema prodaje, a prodao je Eduarda i Corluku? Ali jebi ga u danasnje vrijeme svi smo na prodaju. I Medic je toliko puta u Kranjcevicevoj pričao nema prodaje. Pa je prije dvije godine, kad je napravio fakat jebenumomcad morao prodati Jakirovica, tada uvjerljivo najboljeg igraca. Pa sad Vrdoljaka i Mandzukica. Dinamo je za Eduarda dobio jebenu lovu. Samo za usporedbu, Zvezda je za Zigica prije godinu dana, kad je prelazio u Racing dobila 6 milja eura. Zvezuda koja je prije dvije godine s Zigicem u glavnoj ulozi igrala Ligu uefe i bila udaljena minutu od prolaza. Zvezda koja igra u srpskoj ligi, koja  je na zalost jača od nase. I Zigic koji je igrao i zabio na posljednjem sSP-u u Njemackoj. Eduardo niti je s Dinamom sto napravio u Europi, niti je igrao bilo kakvu europsku ili svjetsku smotru, i dolazi iz slabije lige, pa je Dinamo za njega dobio duplo veci novac nego Zvezda za Zigica. Čorluka? Pa on je simulirajuci povredu trazio ultimativno da oide iz Dinama. Jedinoi obrambeni igrac ciji je transfer vrijedio vise od Corlukinog bio je ove godine Gabi Milito. Dinamo je za Corluku, kao obrambenog igraca, koji dolazi izneke tamo lijeve hrvatske lige dobio jebenu lovu. A na tom mjestu ima tri tek nesto slabije zamjene nego sto je to bio Čorluka. Etto, Mikic i Buljat. I sto sad tu kriviti MAMICA? Da se razumijemo, ako se dokaze i pokaze da je Mamic jednu lipu od love za ta dva transfera, kojka je trebala pripasti Dinamu stavio sebi u dzep, prvi cu mu baciti bombu na njegovu kucu ili vilu na Tuskancu. Ali prvo mu to dokazimo.
 
Zato dragi moji mladji kolege, koji ste danas bolje na svetom Dinamovom sjeveru organizirani, nego sto smo mi to bili prije 20 i toliko godina, apeliram na vas. Nije Mamic ideala, znam. Primitivsan je, prodaje igrace, menadjer je. Manipulator je. Slazem se. Ali kunem vam se, od kad pratim Dinamo ja ne znam covjeka komu je do Dinama stalo vise nego njemu. Pustimo ga da radi svoj posao. Skoncentrirajmo se da dozivimo konacno to proljece u Europi nakon toliko jebenih godina. I uzivajmo gledajuci Hajduka, Rijeku i ostale na ljestvici iza nas
 
DINAMO SVETINJA 
Vidi cijeli citat
 
ClapClapStarPridružujem se tvojem razmišljanju.Da nema Mamića ne bi bilo ni Kocha,Modrića,Dudu-a,Čarlija,Lige Uefe,60-ak bodova prednosti ispred Hajduka u zadnje 3 sezone....jel treba još??Embarrassed
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.05.2006.
Poruka: 1.196
07. listopada 2007. u 13:58
svejk je napisao/la:
old maksimir je napisao/la:
romper_zg je napisao/la:
Bez komentara!
Wacko
Vidi cijeli citat
A nije tajna da među bojsima ima i SRBA I MUSLIMANA,tako da maminjo opet dobro cilja.Wink
Vidi cijeli citat


Da... LOL
Vidi cijeli citat
 
ne kužim
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.05.2006.
Poruka: 1.196
07. listopada 2007. u 14:01
Vilenjak je napisao/la:
old maksimir je napisao/la:
Nisu samo tovari ,več i riječani,čitaj pažljivije.Razumljiva je ta logika jer je tovarima i rječanima jasno da uz mamića Dinamo će vladat hrv.nogometom narednih 20 godina jer je trenutna startna pozicija Dinama u odnosu na konkurenciju bolja za jedno 6 svjetlosnih godina.Znači nismo uopće u istoj galaksiji.Shocked
 
 
Vidi cijeli citat
mislim da pretjeruješ debelo,znam da je totalna euforija ali malo realnosti nije na odmet..niti da vreme Croatie sa svim onim novcima a da ne govorimo o kvaliteti momčadi,nije trajalo 20 godina,a pogotovo ne 6 svijetlosnihLOL
Vidi cijeli citat
 
Možda nema toliko novaca kao u Canjuge,ali je razlika Dinama i konkurencije u HNL veća nego u doba Canjuge,sviđalo se to nekom ili ne.Dinamo nikad nije odigrao ovoliko utakmica u europi ,čak ni u vrijeme Croatije.Minimalno 12 utakmica.
[uredio old maksimir - 07. listopada 2007. u 14:03]
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.013
07. listopada 2007. u 14:03
old maksimir je napisao/la:
 
Možda nema toliko novaca kao u Canjuge,ali je razlika Dinama i konkurencije u HNL veća nego u doba Canjuge,sviđalo se to nekom ili ne.Dinamo nikad nije odigrao ovoliko utakmica u europi ,čak ni u vrijeme Croatije.
Vidi cijeli citat
??
da na veliku žalost je veća,i to je dobro?ConfusedDead
možda samo rijetkima ko ti,bez razmišljanja dalje o Hrvatskom klupskom nogometu....
možda je i odigral više,ali ne sjećam se da je odigral uspješnije,dapače ovo je PRVI veći uspjeh u eri Mamić(neuspjehe ne brojiš),ostali su upisani u Croatiu...a kaj buš...
Domovine sin
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.05.2006.
Poruka: 1.196
07. listopada 2007. u 14:11
Vilenjak je napisao/la:
old maksimir je napisao/la:
 
Možda nema toliko novaca kao u Canjuge,ali je razlika Dinama i konkurencije u HNL veća nego u doba Canjuge,sviđalo se to nekom ili ne.Dinamo nikad nije odigrao ovoliko utakmica u europi ,čak ni u vrijeme Croatije.
Vidi cijeli citat
??
da na veliku žalost je veća,i to je dobro?ConfusedDead
možda samo rijetkima ko ti,bez razmišljanja dalje o Hrvatskom klupskom nogometu....
možda je i odigral više,ali ne sjećam se da je odigral uspješnije,dapače ovo je PRVI veći uspjeh u eri Mamić(neuspjehe ne brojiš),ostali su upisani u Croatiu...a kaj buš...
Vidi cijeli citat
 
Pa nije Dinamo kriv što ostali tapkaju na mjestu,bez vizije.Zar smo mi krivi Hajduku što plaća ogromne novce na IZNAJMLJENE igrače iz Ukrajine te time pokazuje da nema nikakvu viziju za budučnost.Dinamo pomaže hrv.klup.nog.skupljanjem koef.za europu kako bi bilo kojem klubu bilo lakše probit i afirmirat se.
Dinamo pod Mamićem u zadnje 2 god. je više-manje(agić,cvitanovič,jens)  besprijekoran i trenutno se nalazi u jebenoj poziciji da kontinuiranim radom korak po korak postane konstanta na europ.karti a ne kao croatia koja je trajala "jednu noć".
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.013
07. listopada 2007. u 14:13
old maksimir je napisao/la:
 
Pa nije Dinamo kriv što ostali tapkaju na mjestu,bez vizije.Zar smo mi krivi Hajduku što plaća ogromne novce na IZNAJMLJENE igrače iz Ukrajine te time pokazuje da nema nikakvu viziju za budučnost.Dinamo pomaže hrv.klup.nog.skupljanjem koef.za europu kako bi bilo kojem klubu bilo lakše probit i afirmirat se.
Dinamo pod Mamićem u zadnje 2 god. je više-manje(agić,cvitanovič,jens)  besprijekoran i trenutno se nalazi u jebenoj poziciji da kontinuiranim radom korak po korak postane konstanta na europ.karti a ne kao croatia koja je trajala "jednu noć".
Vidi cijeli citat
LOL
ti si propustil teme oko Dinamovih kupovanja svega iz HNL.al dobro,preskačem ovaj dio...
malo ljudima treba da se zavuku u zablude,al ok...
 
Domovine sin
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.05.2006.
Poruka: 1.196
07. listopada 2007. u 14:15
Vilenjak je napisao/la:
old maksimir je napisao/la:
 
Pa nije Dinamo kriv što ostali tapkaju na mjestu,bez vizije.Zar smo mi krivi Hajduku što plaća ogromne novce na IZNAJMLJENE igrače iz Ukrajine te time pokazuje da nema nikakvu viziju za budučnost.Dinamo pomaže hrv.klup.nog.skupljanjem koef.za europu kako bi bilo kojem klubu bilo lakše probit i afirmirat se.
Dinamo pod Mamićem u zadnje 2 god. je više-manje(agić,cvitanovič,jens)  besprijekoran i trenutno se nalazi u jebenoj poziciji da kontinuiranim radom korak po korak postane konstanta na europ.karti a ne kao croatia koja je trajala "jednu noć".
Vidi cijeli citat
LOL
ti si propustil teme oko Dinamovih kupovanja svega iz HNL.al dobro,preskačem ovaj dio...
malo ljudima treba da se zavuku u zablude,al ok...
 
Vidi cijeli citat
 
nisam propustio,pa ko je afirmiro pokrivaća,mandžu,šifu,vukojevića,tadića na europskoj sceni???Šibenik,Varteks,Liers(Belgija),Zagreb??LOL
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 93.013
07. listopada 2007. u 14:22
govorimo o slabljenju ne afirmaciji....
mogli su se oni afirmirati u svojim klubovima isto tako,HNL,je živel na koeficijentu Varteksa 5 godina u Europi pa o tom nitko ne zbori...
promašil si bit problema
Domovine sin
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 03.05.2006.
Poruka: 1.196
07. listopada 2007. u 14:55
Vilenjak je napisao/la:
govorimo o slabljenju ne afirmaciji....
mogli su se oni afirmirati u svojim klubovima isto tako,HNL,je živel na koeficijentu Varteksa 5 godina u Europi pa o tom nitko ne zbori...
promašil si bit problema
Vidi cijeli citat
 
nije samo na varteksovom,već i od Croacije(j**ote,kako se to piše),nisu se mogli afirmirat na isti način(HNL i Europa ,razlika je ipak nebo i zemlja,Šifo je igrao protiv Sesveta prije god.dana sada igra protiv Ajaxa,jedan primjer) i u tako brzom vremenu.Dinamo je ponudio novce za igrače koji su mu NASUŠNO bili potrebni i koji mu sada donose rezultate u Europi.Ne vidim gdje je problem,klubovi su dobili lovu ,nemožeš imat ovce i novce.
Dinamo je popušio od proadje Dudu-a i čarlija al se svejedno digao i ušao u ligu uefe.Varteks je prodao svoje dragulje i propao.
stodra
stodra
Mali dioničar
Pristupio: 07.03.2007.
Poruka: 5.074
07. listopada 2007. u 16:32
rizvo je napisao/la:
http://www.transfermarkt.de/de/spieler/48422/matedugandzic/profil.html

vjerovatni novi australac u dinamu a dobro je to da kažu da bi im bilo privlačnije otić u Zg nego u rim a to pomaže i budućnosti Hr repke
Vidi cijeli citat


A taj drugi o kojemu je rijec je Steven Lustica iz Canberre Deakina, bio je on vec na probama u Italiji [Inter Milano] i Hrvatskoj. [Hajduk Split].

A sada ce
vjerovatno u Dinamo! LOLTongue
Eintracht Frankfurt - Varteks - Podravina Ludbreg - NK Polet
  • Najnovije
  • Najčitanije