NK Dinamo Zagreb 09/10

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
23. srpnja 2009. u 14:42
gorc je napisao/la:
jedno pitanje

jel problem maminju dat još milju KUNA,ne eura za taj 'popravak' maximira...unatoč tome što to nije njegova briga

jbt pa borite se za lp a ne neke prijateljske tekme...nećete valjda u koprivnici ili rijeci (ili nedajbože Splitu) igrat pretkolo pa čak i ligu prvaka
Vidi cijeli citat

jel tebi problem dati 10.000kn gazdi malonogometnog terena na kojem igraš da vam promjeni žarulje s reflektora,  preboja golove i počupa travu koja je od neodržavanja izrasla iz betona sa tribinice?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
23. srpnja 2009. u 14:51
michel platini je napisao/la:
Svaka čast za ovaj tekst ali Pacak je bio prvi koji je htio 'smjeniti' Jurčića,i to nakon samo 7 odigranih kola.
A sada piše kolumnu:''Zar ga već smjenjujemo?''
Vidi cijeli citat

pa nije ga on htio smijeniti. barem ja to nisam tako vidio.
upozoravao je na to da s takvom igrom nema budućnosti u dinamu za njega, te na dvoličnosti uprave koja je vlaka smijenila pod krinkom neatraktivne igre a posrijedi su bili neki drugi razlozi i zakulisne igre.

istina da je neupućeni čitatelj tu stariju packu mogao protumačiti na način na koji si i ti, ali poznavajući povijest pisanja, ja to tumačim na način da je kritika upućena načinu na koji su nogometaši dinama pristupali tim utkmicama traljavo i mlako, a trener mlati praznu slamu o kontroliranom nogometu. nisam primijetio da je pacak tada pozivao na smjenjivanje, kao što je praksa piskarala večernjaka.
gorc
gorc
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.01.2008.
Poruka: 13.756
23. srpnja 2009. u 15:03
strahovlad je napisao/la:
gorc je napisao/la:
jedno pitanje

jel problem maminju dat još milju KUNA,ne eura za taj 'popravak' maximira...unatoč tome što to nije njegova briga

jbt pa borite se za lp a ne neke prijateljske tekme...nećete valjda u koprivnici ili rijeci (ili nedajbože Splitu) igrat pretkolo pa čak i ligu prvaka
Vidi cijeli citat

jel tebi problem dati 10.000kn gazdi malonogometnog terena na kojem igraš da vam promjeni žarulje s reflektora,  preboja golove i počupa travu koja je od neodržavanja izrasla iz betona sa tribinice?
Vidi cijeli citat
usporedba ti je glupa

znači maminjo je sirotinja i jedva sklapa kraj s krajem i nema odakle 'nagrecati' milju kuna za stadion????

a di su pare od silnih transfera?jer se otuda nemože nagrecat milju-dvije kuna???

jbt ispada da je dinamo sirotinja i ništa ne mogu bez pomoći grada....de ono,jbt

a kolko samo taj grad daje para i para dinamu iz sezone u sezonu...kolko je bandić uzeo para od zagrepčana da bi se isplatilo costu i nowotnya???

jbt pričamo o transferima modrića,ćorluke i dudua...ako se od tih para ne može uzeti milju-dvije KUNA za MAKSIMIR onda stvarno nemamo o čemu pričati

[uredio gorc - 23. srpnja 2009. u 15:05]
...ništa ja nisam vidio,ja sammmmm pio vodu...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
23. srpnja 2009. u 15:06
ne, nego maminjo daje nekome tko je odgovoran za održavanje objekta pare za to.
sve da ima i 20 milijardi kuna, ovakav način razmišljanja je tipično hrvatski. ma evo tebi pare samo da te skinem s leđa, pa onda sljedeće godine misliš da te taj žicar neće ponovo ucijeniti i praviti se da nema para?

i još nešto.
kad sam zadnji put provjerio, dinamo plaća porez, prema tome doprinosi punjenju proračuna kao i svi građani grada zagreba.
sad, ako je to krivo, nigdje se ne otvaraju afere da je dinamo izbjegavao platiti porez a da je po zakonu morao.

i još nešto.
dosadni ste više s tim nabrajanjem transfera i slijevanja "državnog novca" u dinamo i povlačenjem to kao argument za bilo kakve ambicije u europi ili sad za podmirivanje tuđih obveza.
dinamov novac je namijenjen unapređivanju kluba a ne krpanju poderanog gradskog nerganiziranog i neodgovornog džepa.

taj milijun kuna mora ići za omladinsku školu, kampove, projekte, skaute, a ne mijenjanje žarulja.
kad bi se radilo o tome da je klub vlasnik stadiona, druga stvar.
[uredio strahovlad - 23. srpnja 2009. u 15:11]
Vatreni82
Vatreni82
Mali dioničar
Pristupio: 14.07.2006.
Poruka: 5.265
23. srpnja 2009. u 15:25
strahovlad je napisao/la:
ne, nego maminjo daje nekome tko je odgovoran za održavanje objekta pare za to.
sve da ima i 20 milijardi kuna, ovakav način razmišljanja je tipično hrvatski. ma evo tebi pare samo da te skinem s leđa, pa onda sljedeće godine misliš da te taj žicar neće ponovo ucijeniti i praviti se da nema para?

i još nešto.
kad sam zadnji put provjerio, dinamo plaća porez, prema tome doprinosi punjenju proračuna kao i svi građani grada zagreba.
sad, ako je to krivo, nigdje se ne otvaraju afere da je dinamo izbjegavao platiti porez a da je po zakonu morao.


Vidi cijeli citat

Cekaj, znaci ako Dinamo placa porez onda ima pravo tu na stadionu raditi sta hoce? Znaci ja mogu zivjeti u zgradi MUP-a u Zagrebu jer ja placam porez i zato je to moja zgrada? A zar nije tako da je grad ZG vlasnik stadiona i da bi Dinamo trebao placati za koristenje tog stadiona a grad bi onda bio u odgovornosti odrzavati od tog novca taj stadion i popravljati ga? Pogledaj sta sam napisao za Stuttgart, pa mi odgovori.
Ima snagu zlatnog žita, ima oči boje mora, moja zemlja Hrvatska
gorc
gorc
Dokazano ovisan
Pristupio: 13.01.2008.
Poruka: 13.756
23. srpnja 2009. u 15:28
strahovlad je napisao/la:
ne, nego maminjo daje nekome tko je odgovoran za održavanje objekta pare za to.
sve da ima i 20 milijardi kuna, ovakav način razmišljanja je tipično hrvatski. ma evo tebi pare samo da te skinem s leđa, pa onda sljedeće godine misliš da te taj žicar neće ponovo ucijeniti i praviti se da nema para?

i još nešto.
kad sam zadnji put provjerio, dinamo plaća porez, prema tome doprinosi punjenju proračuna kao i svi građani grada zagreba.
sad, ako je to krivo, nigdje se ne otvaraju afere da je dinamo izbjegavao platiti porez a da je po zakonu morao.

i još nešto.
dosadni ste više s tim nabrajanjem transfera i slijevanja "državnog novca" u dinamo i povlačenjem to kao argument za bilo kakve ambicije u europi ili sad za podmirivanje tuđih obveza.
dinamov novac je namijenjen unapređivanju kluba a ne krpanju poderanog gradskog nerganiziranog i neodgovornog džepa.

taj milijun kuna mora ići za omladinsku školu, kampove, projekte, skaute, a ne mijenjanje žarulja.
kad bi se radilo o tome da je klub vlasnik stadiona, druga stvar.
Vidi cijeli citat
gle iskreno me boli rac

ak će vama bit super igrat 4.pretkolo ili čak i ligu prvaka van zagreba...OK...ko sam ja tu da se bunim


nema šta...samo naprijed

...ništa ja nisam vidio,ja sammmmm pio vodu...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.04.2009.
Poruka: 11.550
23. srpnja 2009. u 15:32
Mene uopće zapravo ne bi čudilo da je onaj tekst čisti senzacionalizam i da je zapravo tih milijun kn dovoljno za sve popravke ili da će ostatak već Dinamo platiti. Iako mi je zapravo svejedno, uvjeren sam da ću gledat tu Ljigu prvaka u Zagrebu unatoč svemu. A da kojim slučajem i ne dobe licencu, a Bože moj, Zaprešić mi je ionako na 20 minuta autom, a Varaždin jednako daleko.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.10.2002.
Poruka: 166
23. srpnja 2009. u 15:40
Ne sudjelujem inace u ovim razgovorima, ali s obzirom da je jedan tekst iz prosle sezone malo krivo protumacen htio bih dodatno objasniti sto sam njime htio reci. Kao prvo, ja sam izrazito rijetko za smjene trenera, cak i u tim Packama pise:
"Pozdravljam uvijek trenerski kontinuitet, osuđujem učestale smjene, a ništa drugačije neće biti ni s Jurčićem koji također zaslužuje priliku za rad i vrijeme da stvori igru kakvu želi."

Poanta tog teksta je bila malo drugacija - da Kruno, zeli li zadrzati tu stolicu, mora osvojiti prvenstvo (ne zato jer ja tako hocu, nego zato jer su to htjeli klub i navijaci; to se pokazalo i istinom), ali i da mora popraviti igru jer u tom trenutku jednostavno nije bila dobra. Ja ne lupetam bezveze, barem se trudim to ne ciniti :), pa nisam nigdje napisao 'treba dobit otkaz ak zgubi iducu tekmu', vec sam upozorio na dvostruke standarde koji su se koristili kada se ocjenjivalo Vlaka i kada se ocjenjivalo Jurcica. Vlak je dobio otkaz zbog nedovoljno lijepe igre (tako su rekli u klubu), a Jurcicev Dinamo je u sedam utakmica igrao losiji nogomet. Tekst je bio poruka i treneru da ne moze biti tako uskih pogleda, da biti trener u Dinamu nije isto sto i biti trener u Slavenu, sto mislim da je ok konstatacija.

Sve u svemu, hvala svima na komentarima, pohvale, kritike, sve je korisno - prvo za motivaciju, drugo za naucit nesto :)
Vatreni82
Vatreni82
Mali dioničar
Pristupio: 14.07.2006.
Poruka: 5.265
23. srpnja 2009. u 15:46
tomo je napisao/la:
Ne sudjelujem inace u ovim razgovorima, ali s obzirom da je jedan tekst iz prosle sezone malo krivo protumacen htio bih dodatno objasniti sto sam njime htio reci. Kao prvo, ja sam izrazito rijetko za smjene trenera, cak i u tim Packama pise:
"Pozdravljam uvijek trenerski kontinuitet, osuđujem učestale smjene, a ništa drugačije neće biti ni s Jurčićem koji također zaslužuje priliku za rad i vrijeme da stvori igru kakvu želi."

Poanta tog teksta je bila malo drugacija - da Kruno, zeli li zadrzati tu stolicu, mora osvojiti prvenstvo (ne zato jer ja tako hocu, nego zato jer su to htjeli klub i navijaci; to se pokazalo i istinom), ali i da mora popraviti igru jer u tom trenutku jednostavno nije bila dobra. Ja ne lupetam bezveze, barem se trudim to ne ciniti :), pa nisam nigdje napisao 'treba dobit otkaz ak zgubi iducu tekmu', vec sam upozorio na dvostruke standarde koji su se koristili kada se ocjenjivalo Vlaka i kada se ocjenjivalo Jurcica. Vlak je dobio otkaz zbog nedovoljno lijepe igre (tako su rekli u klubu), a Jurcicev Dinamo je u sedam utakmica igrao losiji nogomet. Tekst je bio poruka i treneru da ne moze biti tako uskih pogleda, da biti trener u Dinamu nije isto sto i biti trener u Slavenu, sto mislim da je ok konstatacija.

Sve u svemu, hvala svima na komentarima, pohvale, kritike, sve je korisno - prvo za motivaciju, drugo za naucit nesto :)
Vidi cijeli citat
Kada ces biti opet na TV-u?

Ima snagu zlatnog žita, ima oči boje mora, moja zemlja Hrvatska
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.11.2007.
Poruka: 9.585
23. srpnja 2009. u 15:49
Zašto nisi pokrenuo navijanje iz lože
  • Najnovije
  • Najčitanije