Sutra je... glasovat će se između četiri ponude: Wanda, Lim, Cerberus, Zolotaya.
Prva dvojica otkupljuju
dionice od Fundacióna i dogovaraju se s Bankijom o rješavanju duga --> navijači ih vole, Bankia ne.
Cerberus je ponudio garancije za potpuno rješavanje
duga, ali nauštrb sportske politike --> Bankia ih jaaaako preferira, navijači ih tjeraju.
Zolotaya je dokazala da ima pokriće za kupovinu dionica i vratila se među favorite, pogotovo objavivši da će Amadeo Carboni voditi klub budu li pobjednici, i imati 'blanco ček' za pojačanja i pohod na naslov.
Ako Bankia ne bude zadovoljna načinom na koji se dogovori pokriće duga, može prekinuti prodaju i uslijedit će bankrot (ali tada i oni popiju figu za svoje novce). Problem za Wandu/Lima jest, ako dobiju klub, to što mogu zaboraviti na neke popuste od Bankije (tipa da plate svega 150M€ duga, kako je Lim negdje predlagao), jer zašto bi ona prihvatila smanjeni dug kad u procesu prodaje ima Cerberus koji nudi svih 350M€.
Sjajan jučerašnji članak el munda o svemu.
Dakle, 22 člana odbora, najprije glasuju hoće li glasovati tajno ili javno, potom od četiri ponude biraju dvije. Od te dvije, jedna mora dobiti 15/22 glasa da bi prošla.
9 zastupnika daje Grad, 1 klub (to je Salvo), 1 FV (Martinez), 11 slobodnih imenovanih.
Salvo je najavio pojaviti se na prosvjedu Curve Nord protiv prodaje.
-------------------
Sve u svemu:
Pobjeda Lima znači Salvovu osobnu pobjedu (jer on ga je našao i nagovorio na kupnju), te njegov ostanak na čelu kluba (kao i dosad, na volonterskoj bazi), što navijači preferiraju, jer je presidentazo.
Pobjeda Wande vjerojatno isto tako, između te dvije ponude razlike su isključivo u brojevima. Njihova pobjeda znači pobjeda navijača i sportskog aspekta kluba - oni će otkupiti dionice, pa time i dug, i naknadno se dogovarati s Bankijom, dogovore li se, to je to.
Pobjeda Cerberusa znači... rješavanje duga, ali i veliku nesigurnost u budućnost. Više ne želim reći.
Pobjeda Zolotaye znači moguće stvaranje nove tvornice novca u Europi, jer Rusi najavljuju velika ulaganja i globalno brandiranje.
Naravno - ništa još nije sigurno.