Regionalna liga DA ili NE

DavyJones
DavyJones
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.01.2009.
Poruka: 2.748
05. veljače 2010. u 16:30
Ne.................
.........................................................Dinamo ja volim.................................................................
ian wright
ian wright
Moderator
Pristupio: 19.05.2005.
Poruka: 66.133
05. veljače 2010. u 20:03
*****BREAKING NEWS***

danas su se u Bratislavi sastali predstavnici ceskog i slovackog saveza s jedinom temom: zajednicka cesko-slovacka liga. Ovo je bio samo preliminaran razgovor, nije se razgovaralo o nikakvim konkretnim detaljima, cak u svojim izjavama izricito navode da je UEFA protiv takvih liga, no kazu da bi se za pocetak moglo krenut nekim "neobaveznim" kupom i da im to nitko ne moze zabranit, ako nadju zainteresirane klubove i sponzore
[uredio ian wright - 05. veljače 2010. u 20:05]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 16.06.2003.
Poruka: 18.025
06. veljače 2010. u 10:00
DA! Nostalgija je mnogo jaka emocija, šta da vam kažem...
Babangida
Babangida
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.07.2006.
Poruka: 11.538
06. veljače 2010. u 12:21
NE

Iako je drug Jugoslav Mamic Maminjo  srcem i dusom za tu ideju, ja tu ne vidim KORISTI za hrvatske klubove
Protiv ne zbog "hrvatstva", opasnosti od nove Juge ili neke druge slicne gluparije, nego sto mi od toga jednostavno ne bi imali koristi (a ne bi ni drugi previse)
Dinamo i Hajduk bi napunili stadione protiv Zvezde i Partizana, to stoji, al ne znam kakva je logika da se igra sa raznim Rabotnickim, Koperima...  a ne sa Cibalijom, Karlovecm, Varteksom...
Trebamo gledati u svoje dvoriste, jacati svoju ligu ( a nazalost mi je slabimo), sjetimo se da smo prije desetak godine imali solidnu HNL 12, imali dva predstavnika u LP, nasi klubovi haracili u intertoto kupu (bolje ista nego nista) -  Cibalija, Slaven... prije i Segesta
Takva liga bi bila smrt za sve one koji ne bi usli u takvu ligu (a to je 3-4 kluba iz CRO), zar da njima uskratimo da igraju sa najboljim CRO klubovima?
Nekakvi kupovi, trofeji, pi*ke materine tijekom slobodnog perioda - DA, nek se igra i nek se zaradi, al liga - NE
Triba vratit Štimca!!!
miha1
miha1
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.11.2004.
Poruka: 17.481
06. veljače 2010. u 13:03
Pored (ne)sigurnosti ovo što je naveo Babangida je isto jedan od glavnih razloga zbog kojih regionalna liga nema smisla. Stvarno, zašto bi Dinamo i Hajduk trebali igrati protiv Domžala, Veleža ili OFK Beograda umjesto s našim klubovima. Ili s druge strane Zvezda i Partizan sa Šibenikom, Slavenom umjesto sa srpskim klubovima? Nikakve koristi tu ne bi imali i to je činjenica.  
Kažem takva liga bi jedino dobro došla frustriranim, napaljenim, balavim debilima da se ispušu na utakmicama.
mrgud1
mrgud1
Moderator
Pristupio: 13.06.2008.
Poruka: 7.213
06. veljače 2010. u 13:06
miha1 je napisao/la:
Pored (ne)sigurnosti ovo što je naveo Babangida je isto jedan od glavnih razloga zbog kojih regionalna liga nema smisla. Stvarno, zašto bi Dinamo i Hajduk trebali igrati protiv Domžala, Veleža ili OFK Beograda umjesto s našim klubovima. Ili s druge strane Zvezda i Partizan sa Šibenikom, Slavenom umjesto sa srpskim klubovima? Nikakve koristi tu ne bi imali i to je činjenica.  
Kažem takva liga bi jedino dobro došla frustriranim, napaljenim, balavim debilima da se ispušu na utakmicama.
Vidi cijeli citat


tocno to,ta liga je po pitanju sigurnosti jednostavno neizvediva
Leader
Leader
Dokazano ovisan
Pristupio: 06.07.2008.
Poruka: 15.169
06. veljače 2010. u 13:45
Ma što se tiče sigurnosti, o bi se riješilo...u početku veče mjere osiguranja...kasnije bi to postalo normalno... Ali po meni ke takva liga glupa...imamo našu kakva je takva je, naša je...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 07.02.2008.
Poruka: 2.190
06. veljače 2010. u 14:47
Leader je napisao/la:
Ma što se tiče sigurnosti, o bi se riješilo...u početku veče mjere osiguranja...kasnije bi to postalo normalno... Ali po meni ke takva liga glupa...imamo našu kakva je takva je, naša je...
Vidi cijeli citat


vidiš to svi zagovornici lige spominju kao da se radi o nečem jednostavnom kao otvaranje limenke pive
osiguranje košta, koncentracija ljudi koji bi osiguravali te sportske terene i mjesta odigravanja otvara opet golem prostor i sigurno će isti nedostajati negdje drugdje.....nije to baš tako " samo veče mjere osiguranja"
opet to i košta.....kad je turnir poput SP-a ili EP-a zemlje domaćini stisnu zube i izguraju taj mjesec , a ovdje se radi o svakom vikendu (ili svakom drugom) tijekom većeg dijela godine.....
najbanalniji primjer je osiguranje 200 delija na putu u zaprešić.....cifra osiguranja da boli glava
ne bi se pokrili da inter ugoščuje barcelonu na maksimiru cijeli mjesec !



mrgud1
mrgud1
Moderator
Pristupio: 13.06.2008.
Poruka: 7.213
06. veljače 2010. u 17:02
ma cak i uz te pojacane mjere sigurnosti koje puno kostaju i koje blokiraju pola drzave to se nebi rjesilo. nije to samo tako
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.05.2008.
Poruka: 719
17. veljače 2010. u 14:39

Laković: "Regionalna liga - daleko"

"Dotakli smo se regionalne lige i ništa nismo dogovarali," kaže generalni sekretar FSS Zoran Laković posle sastanka predsednika regionalnih saveza u Ljubljani.

Sastanak u glavnom gradu Slovenije okupio je sve predsednike fudbalskih saveza država bivše SFR Jugoslavije a teme su bile regionalna liga, zaštita mladih igrača, infrastruktura... Bilo je reči i o istrazi UEFA zbog mogućeg nameštanja utakmica, a Laković za Sportski žurnal kaže da "utakmice naših klubova nisu ni bile predmet istrage".

"Dotakli smo se i regionalne lige ali ništa nismo dogovarali. To je bio neformalan razgovor. Predstavnici UEFA nemaju ništa protiv osnivanja takve lige, međutim potrban je konsenzus klubova. u principu, proverili smojedni kod drugih da li ima jedinstva po tom pitanju," rekao je generalni sekretar FSS Zoran Laković za Sportski žurnal.

Laković je prokomentarisao i spekulacije da se razgovaralo o istrazi koju UEFA vodi o nameštanju pojednih utakmica.

"Utakmice naših klubova nisu bile predmet te istrage, više su se za ovu temu ineteresovali Hrvati, Slovenci i Makedonci. Oni su od predstavnika UEFA tražili da im kaže dokle je stigla istraga protiv njihovih klubova. od te priče, izgleda, nema ništa, iako su neki evropski mediji pompezno najavili da imaju dokaze o nameštanju," kaže Laković.

"Razgovarali smo otvoreno o pravcima dalje saradnje među savezima iz regiona, menadžerima i zaštiti maloletnih igrača. Prezentovana je i nova šema u organizaciji UEFA," opisao je Laković 'ostatak' razgovora sa predstavnicima evropske 'Kuće fudbala' u Ljubljani.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Obratiti pažnju na -->  Predstavnici UEFA nemaju ništa protiv osnivanja takve lige, međutim potrban je konsenzus klubova.

Dakle, ovo je već treći ili četvrti put da iz Nyona indirektno šalju signale da podržavaju regionalnu ligu. My guess, Platini vjerojatno želi donijeti nekakav dekret da su regionalne lige moguće samo za države koje imaju pojedinačno premalo tržište (recimo < 12m), a istodobno imaju određene zajedničke socio-kulturološke karakteristike. Tako se odma osiguravaju od bogataških regio-liga.

Mislim da sad mogu (dosta realno) prognozirati, za najviše 2,5 godine gledat ćemo čehoslovačku, skandinavsku i yugo ligu. Sve sa blagoslovom UEFA-e.

[uredio gekko_g - 17. veljače 2010. u 14:39]
  • Najnovije
  • Najčitanije