Taktika u nogometu

franjo17
franjo17
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.02.2009.
Poruka: 1.676
08. prosinca 2010. u 07:22
jako dobra analiza, pogotovo ova interove taktike... jedino mi nije jasno zašto sličan način igre nije prenio i u madrid, i protiv barce odigra zatvoreniju varijantu? Na početku utakmice je komentator govorio kako je Real pametno suzio prostor za igru Barceloni. Po meni, to i nije bilo tak pametno, jer se radilo na centru. Znači, zadnja linija reala je bila na 40 metara od gola, a napadači na centru. Protiv Xavija i Inieste on postavi taktiku da njihove lopte s očima okomito pronalaze Villu, Messia i Pedra, koji imaju 30 metara da završe akciju. Umjesto da igra presing na igrače bez lopte, on je postavio igru da je svaki i grač Barce u svakom trenutku imal 3 rješenja s loptom. Moje mišljenje je da je potpuno promašio taktiku, i zato cijelo drugo poluvrijeme nije ni ustao iz stolca.
"But the moment I've got a ball at my feet, I'm happy." - Thierry Henry
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.03.2010.
Poruka: 5.978
08. prosinca 2010. u 11:17
Mornari je napisao/la:
Daj Spacu.
Vidi cijeli citat


Pirja


Svaka čast Johannes...odlično,samo naprid.
Može malo o utakmici sinoć,Man. Utd - Valencia.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
08. prosinca 2010. u 13:48
franjo17 je napisao/la:
jako dobra analiza, pogotovo ova interove taktike... jedino mi nije jasno zašto sličan način igre nije prenio i u madrid, i protiv barce odigra zatvoreniju varijantu? Na početku utakmice je komentator govorio kako je Real pametno suzio prostor za igru Barceloni. Po meni, to i nije bilo tak pametno, jer se radilo na centru. Znači, zadnja linija reala je bila na 40 metara od gola, a napadači na centru. Protiv Xavija i Inieste on postavi taktiku da njihove lopte s očima okomito pronalaze Villu, Messia i Pedra, koji imaju 30 metara da završe akciju. Umjesto da igra presing na igrače bez lopte, on je postavio igru da je svaki i grač Barce u svakom trenutku imal 3 rješenja s loptom. Moje mišljenje je da je potpuno promašio taktiku, i zato cijelo drugo poluvrijeme nije ni ustao iz stolca.
Vidi cijeli citat



Pisat cu detaljno o toj utakmici malo kasnije, moran ti reci da se slazem, mislin da je falija taktiku, no uz to, nema takav profil igraca u Realu.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
08. prosinca 2010. u 13:54
hyper-white je napisao/la:
Mornari je napisao/la:
Daj Spacu.
Vidi cijeli citat


Pirja


Svaka čast Johannes...odlično,samo naprid.
Može malo o utakmici sinoć,Man. Utd - Valencia.


Vidi cijeli citat


Moze dragi, kasnije cu o toj utakmici pisat.
kleme
kleme
Potencijal za velika djela
Pristupio: 08.07.2008.
Poruka: 1.195
08. prosinca 2010. u 14:05
taktika u nekim klubovima uopće ne igra neku veliku ulogu. recimo primjer manchester uniteda. šta jadan ferguson zna o taktici? ne da nema nego nema pojma. može on kupovat andersone za 30 miliona, djemba djembe, razne songove, razne parkove ili kim namove, posložit ih u sredinu u romb, u trokut, u krug ili liniju, kad njima sudac u 89 minuti dosudi penal na nula dok njihovim protivnicima neda igrat. i šta sad oni bokci mogu i sa savršenom taktikom? ništa

u barceloni pak taktika igra veliku ulogu. tu stvarno to štima kako treba i guardiola teži stilu igre, kretanjima i to se vidi na njihovoj igri.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 2.696
08. prosinca 2010. u 14:24
Ne bi se slozija nikako za Fergusona, mislim da nisi u pravu. Ferguson odgaja igrace, a takticki je maher. Ne slazem se da on pojma nema.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.09.2009.
Poruka: 5.963
08. prosinca 2010. u 14:38
da ferguson nema pojma djavla bi osvojio toliko trofeja...s realno nekad i slabijim igracima od konkurenata.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
08. prosinca 2010. u 14:47

nije murinjo glup, da je mogao postavit istu igru postavio bi.

uostalom moje neko misljenje je da taktiku slazes prema igracima a ne obrnuto.

jednostavno ili real jos nije na toj razini uigranosti ili nema takav profil igraca.

recimo neshvatljivo mi je da nije pokusao uzet loptu, ipak je to najvece oruzje barcelone, a vecina posjeda reala se svela na ispucavanje golmana radi presinga. ajd da imas naprijed drogbu to bi jos imalo smisla, ali ovako su im samo vracali loptu... onda real krene u nekakav presing sa jednim ili dva igraca i oni se samo trose jer ih nitko ne prati. nebi nitko normalan ciljano tako nesto postavio...

KorupcijaSB
KorupcijaSB
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.07.2010.
Poruka: 1.760
08. prosinca 2010. u 14:59
Kruno Jurčić:

Moji igrači odigali su jednu dobru utakmicu, borbenu, ja im skidam kapu, malo je eto sreće nedostajalo. Nismo imali grešaka, naprotiv, ovo je bila jedna od odlična utakmica, možda smo jedno razdbolje malo pali u igri, al sam onda ja izvodio vratolomije uz aut liniju ne bi li ih probudio, u jednom trenutku sam se toliko zanio da sam htio doći do centra, ali eto ipak me Zoki povukao za rukav i malo me smirio. Danas su svi junaci bez obzira na poraz, i može vas sve biti sramota što ove lavove sad prozivate. Ne, ne mislim da sam negdje pogriješio, baš naprotiv, ovo je bila jedna taktički savršena utakmica, ali eto ponavljam, nismo imali sreće...


Lukass
Lukass
Potencijal za velika djela
Pristupio: 01.02.2009.
Poruka: 4.522
08. prosinca 2010. u 15:51
franjo17 je napisao/la:
jako dobra analiza, pogotovo ova interove taktike... jedino mi nije jasno zašto sličan način igre nije prenio i u madrid, i protiv barce odigra zatvoreniju varijantu? Na početku utakmice je komentator govorio kako je Real pametno suzio prostor za igru Barceloni. Po meni, to i nije bilo tak pametno, jer se radilo na centru. Znači, zadnja linija reala je bila na 40 metara od gola, a napadači na centru. Protiv Xavija i Inieste on postavi taktiku da njihove lopte s očima okomito pronalaze Villu, Messia i Pedra, koji imaju 30 metara da završe akciju. Umjesto da igra presing na igrače bez lopte, on je postavio igru da je svaki i grač Barce u svakom trenutku imal 3 rješenja s loptom. Moje mišljenje je da je potpuno promašio taktiku, i zato cijelo drugo poluvrijeme nije ni ustao iz stolca.
Vidi cijeli citat


Tad kad je linija bila na 40 metara onda su oni gubili 2 - 0 i  jednostavo su morali pomaknut sve naprijed. Dok je bilo 0 - 0 bili su postavljani odmah do svog 16erca (zadnja linija na oko 20 metara). Mourinho je probao odigrat zatvoreno, samo mu sve pada u vodu kad dobije rani gol a sto se ipak dogadja kod tahvih zatvorenih tipova obrane (bunkera).

Vidm da jako puno ljudi misli kako je Morinho odigrao sa iznimno otvorenom postavom. A ljudi gubili 2 - 0..... Da je bila nula na poluvremenu sta mislis da bi on igrao onako. Ne bi. Cucao bi sa 90% svojih igraca u 16 ercu.....
  • Najnovije
  • Najčitanije