Transferi !!!!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.02.2004.
Poruka: 22
26. lipnja 2004. u 16:11
Evo pocela je sezona transfera kako u HRV tako i u ostalim euro ligama. Pa evo mjesta za komentare o dobitcima ili pak gubicima pojedinih momcadi, i o tome sta bi ti igraci trebali donjeti tim ekipama.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.08.2003.
Poruka: 996
26. lipnja 2004. u 16:12
Dinamo je doveo Pranjica i Hrmana na lijevi bok, tamo gdje su godinama imali rupu sada imaju dva vrlo dobra igraca (dobra za standarde HNL ), uz njih dosli su i Zekic i Ljubojevic u napad, mozda i Vlaovic, uz da Silvu i Zahoru oni bi trebalo osigurati pristojan broj golova sljedece sezone ...... mladi Lucic je dosao iz Cibalije, a Kranjcar je jos u depresiji i sto ce biti s njim je veliki upitnik.......... uz Tomica, Cosica i Drpica (dripca!) Dinamo ima vecinu U-23 repke u svojem dresu...........sve u svemu veliki plusevi, ali ogroman minus predstavlja to sto gotovo sigurno odlazi Goce Sedloski......... igraca takve zustrine i konstantnosti forme Dinamo dugo nije imao....... smrc ..... otisli su i Mikic u K''lautern (nadam se da ce u 25. godini konacno pocet igrat na svojoj pravoj poziciji) i Mitu negdje gdje ce jadnicak konacno nesto sitno zaraditi ......

Hajduk s druge strane je totalno pasivan, svi igraci na koje su ciljali su zavrsili u Dinamu, s iznimkom Milinovica...... ja ne znam kako oni misle igrati imalo ozbiljniju ulogu u kvalifikacijama za LP............ navodno su Andricu i Carevicu istekli ugovori, Deranja je otisao, sprema se i Krpan, a Stimac nista....... valjda ga je opilo portugalsko vino........ kada Dinamo nakon 12. kola bude imao 7-8 bodova prednosti, opet ce poceti s paljbom po sucima ........
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.05.2003.
Poruka: 6.347
26. lipnja 2004. u 16:36
Dinamo doveo pola mlade repke, kad bi te igrace mogli zadrzat na dulje vrijeme(4-5god.) onda bi se to isplatilo s rezultatske strane, ovako ce zaradit nesto sitno nakon godine ili dvije. Ako odu Kranjcar i Sedloski sanse za naslov su im minimalne.
Jasni su mi motivi kupnje Ljubojevica i Pranjica, ali ne i Lucica-to je rupa kao i Drpic, ako ce oni biti u startnih 11, Turina ce biti cesto frustriran.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.11.2003.
Poruka: 476
26. lipnja 2004. u 20:26
ne znam odakle vam da je sedloski dobar, mozda za hrvatsku ligu da, ali ako ste gledali dinamo u europi, nekoliko godina, se je dobro vidjelo da igraci obrane dinama su: NISTA. zato je bolje imati nekog mladjeg, koji ce mozda napraviti par gresaka, ali se barem moze nauciti i postati bolji, sto se za sedloskoga ne moze rec: jer je star vec 29-30 godina.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.01.2004.
Poruka: 457
27. lipnja 2004. u 01:33


Milinović je trebo u Hajduk, al se nisu dogovorili oko para, pa se vratio u Rijeku gdje su mu ponudili manje para (zbog sa drugim klubovima) nego što je primao što on nije prihvatio. Nema zaje*ancije sa Riječanima! Otišao je s priprema na Rogli, a danas čujem da je sve dogovorio sa Dinamom. Purgeri stvaraju odličnu, mladu momčad, a Hajduk ako ovako nastavi neće Shelbourne proći! Dinamo je 100% prvak, a Splićani mogu bit sretni ako uđe u play-off. Kupuju Dragičevića koji nije igro 2 godine u Dinamu i neke smiješne igrače, mogli su barem Šafarića uzet (kad ga Dinamo neće), ajme baš su jadni.

<.ali ne i Lucica-to je rupa kao i Drpic, ako ce oni biti u startnih 11.>

Ne slažem se! Lučić može bit tata Drpiću i onom padobrancu Ješi. Mario Lučić je talent reprezentativnog kalibra, kažem ti!

<.ne znam odakle vam da je sedloski dobar. jer je star vec 29-30 godina.>

Pa, ako ništa drugo bio im je najbolji strijelac!? Ali ne možeš reći da nema kvalitete, ima ih sigurno! 29-30, pa to su najbolje godine, ajde da si reko 33-34.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.08.2003.
Poruka: 996
27. lipnja 2004. u 10:23
[QUOTE]Kupuju Dragičevića koji nije igro 2 godine u Dinamu i neke smiješne igrače,
Vidi cijeli citat


Dragicevic je dosao u Dinamo s aureolom "sibenskog Trezegueta"............ ni ja stvarno ne znam sto su ga drzali u Maksimiru 2 godine, a ni utakmicu nije odigrao....... on je jos mlad, zeljan je igre i mozda bi mogao pomoci Splicanima........... a ni ne moze biti puno losiji od Krpana ..............

[QUOTE]ne znam odakle vam da je sedloski dobar. jer je star vec 29-30 godina
Vidi cijeli citat


Goce je najbolji igrac Dinama zadnje dvije-tri sezone.......... covjek je kao obrambeni igrac prosle godine dao 11 golova!!!......... no nisu samo golovi u pitanju, vec i njegova fanaticna borbenost, sposobnost vodjenja momcadi na terenu........... covjek je miljenik navijaca.........bit ce veliki hendikep za Dinamo kad Goce ode...........
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.01.2004.
Poruka: 4.919
27. lipnja 2004. u 11:49
Ne slažem se! Lučić može bit tata Drpiću i onom padobrancu Ješi. Mario Lučić je talent reprezentativnog kalibra, kažem ti!



to se slazem,od drpica je bolje i tek niklo stablo,ako nista drugo,nek puca samo slobodnjake,a sto se tice goce,mislis,da dinamo tu puno gubi,ako ode,bio je daleko najbolji igrac dinama u zadnjoj sezoni,borac bez kojeg se nemoze i uz sve to miljenik navijaca,sve u svemu,falit ce,al ako nista drugo,drago mi je sto si je uspio,napravit transfer,on je to zasluzio.GOCE HVALA,TI SI U DINAMU,UVIJEK DOBRODOSAO
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.05.2003.
Poruka: 6.347
27. lipnja 2004. u 12:43
Lučić je slučaj sličan Leutaru, koji je isto doveden iz Vinkovaca kao talentirali libero, pa od njega nije bilo ništa. Mario izvodi dobro slobodne udarce i to zavarava mnoge ljude.

S trojkom u obrani Mijatovic-Lucic-Drpic, Dinamo ce primati 1 gol po utakmici.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.04.2004.
Poruka: 3.551
27. lipnja 2004. u 12:59
hajduk je i ove godine bez love i ne kupuje igrace pa ako ce ga netko nazvati "jadnim" kad je i unatoc tomu prvak,jadan je i sam. po 100-ti put se kupovanje igraca i preplacivanje istih (poglavito mladih) pokazalo kao pogreska jer to ipak nije gotov proizvod nego samo razvojna masa koja se nuzno ne oplemeni na nacin na koji zele poslodavci. dinamo (kao i uvijek) opet ima novca i kupuje igrace,ali kupljeno treba ukomponiratii i na zelenom terenu pokazati i dokazati ulozeno sto uvijek zbog ovoga ili onoga nije lako. goce sedloski je bio veliki igrac i vodja i mislim da ce jako nedostajati dinamu. a pranjici, ljubojevici i ini mladci tek trebaju pokazati da li ce postati igraci na koje se moze racunati u buducnosti, jer ne mogu a ne sjetiti se ranijih U-21 reprezentacija i ondasnjih talenata koji su ostali prosjecni ili vrlo dobri domaci klupski igraci,a novinska piskarala su ih kovala u zvijezde.
@đizus
zamisli da ja kazem za neki veliki europski klub da je jadan,a ima u odnosu na moj klub duzu tradiciju,vece uspjehe,vise navijaca. ako ne drugima bio bih sam sebi jadan.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.01.2004.
Poruka: 4.919
27. lipnja 2004. u 13:09
Mario izvodi dobro slobodne udarce i to zavarava mnoge ljude.



ma slazem se ja da Lucic.mozda nije za Dinamo.al treba mu dati sansu,al u svakom slucaju je bolji od mutavog drpica,ako nista drugo,onda zbog slobodnjaka,barem to je dosta,a sad ako je istina,da je dosao i Milinovic,Dinamo ce imati dosta dobru odbranu,premda ce Goce falit,a za razliku od prosle sezone,ove godine,Dinamo napokon ima dobru lijevu stranu i puno jaci napad
  • Najnovije
  • Najčitanije