2013 NFL Season
Marko Marušić je napisao/la:
sisilo5 je napisao/la:
Slažem se u večini stvari napisanim,ali ljudi ako nemate QB-a možete imati super stroj od momčadi,a nećete moći pobijediti.Texansi prošle god:7 najbojla obrana po yardima prva u poenima.Momčad je imala Fostera,Tata,Johnsona,Hopkinsa,solidan TE Daniels,solidna OL.Watta,Cushinga i generalno lošu obranu a opet su bili kanta za napucavanje.Nemože ti Watt koliko god dobar bio dobit utakmice.Iako se slažem da ove godine nebi trebalo uzimati QB-a.Ali recimo Brownsi moraju uzeti jer imaju dobro posloženu momčad.A i Texansi po meni trebaju tredati pick i uzeti QB-a kasnije.Još gluplja stvar mi je draftanje OL s visokim pickovima.Nema gore stvari posebno ako su talenti poput prošlogodišnjih.Kakve koristi Fisher i Joeckel su imali na igru njihovih momčadi.Vidi cijeli citat
ovo ne stoji.
pa wilson je odigrao prosjecan playoff, a momcad je stroj. QBa s kojim se moze osvojit ako ti je ekipa vrhunska se moze nac i na trzistu. svako malo netko bljesne potencijalom i ekipa ga ne zeli potpisat.
Vidi cijeli citat
Pogledaj malo osvajče prošlih godina.
2012-Tvoji Ravensi osvajaju radi Fllacovog sjajnog PO
2011-Ilija sjajno igra PO i dovodi Gianse do titule
2010-Packersi sa sjajnim napadom uništavaju konkurenciju.Naravno QB Rodgers
2009-Brees i Saintsi zabijaju preko 35 prosječno po tekmi
2008-Stellersi.Solidna obrana,ali opet Ben zabija 28 po utakmici i ima sjajan napad
2007-Giantsi na krilima obrane osvajaju iak oje Ilija opet imao ogromnu ulogu.
2006-Manning razvaljuje
2005-Big Ben
2004 i 2003 Tomica
2002-Obrana osvaja bez pravog QB-a
Dakle vidiš koje osvajaju u zadnji 10-tak godina.
Tomica 2 puta,Ilija i Big Ben 2 puta,Flacco,Rodgers,Manning,Brees po jednom.Zadnja momčad koja je bez pravog lidera u QB osvojila su bili Bucanersi.Jednostavno ti ništa ne služi sjajan napad bez QB-a,Vidiš recimo Vikingse,Bearse,Texanse,Brownse,Billse.Teško je osovjiti SB bez pravog QB-a,ali ova obrana Seatlla je na rangu obrana Bearsa i Stellrsa prije 3 odnosno 4 desetlječa.
jes, samo sto si ti to izvukao kako te volja i povukao totalno besmislene zakljucke iz toga...
2012 ravensi ostavljaju coltse(luck) na 9, NE na 13 poena (tomica)
2011 giantsi ostavljaju atlantu(ryan) na 2, GB na 20(rodgers) SF i NE(brady) na 17
2009 ari na 14, coltsi na 17
...
da sad ne trazim jos poene obrana i ST u svemu tome. gdje su tu jos i turnoveri koji serviraju poene napadu. odnosno nisi mi nista pokazao, nego da je lakse osvojit SB ako ti je QB odlican sto je zdrava logika. da okrenem sve to, daj mi jednu losu ekipu u tome, koju je QB oteglio do naslova? tko je tu dosao iz podruma samo zato jer ima odlicnog QB? pa sve su to ekipe koje kampiraju u playoffu svake godine s ponekom iznimkom. sad pogledaj tko je trenirao ekipe i svak od njih bi dobio novi posao unutar 24 sata. sve redom vrhunski treneri.
i mislim, sta ti znaci ne sluzi ti vrhunski napad bez QBa??? pa to je oksimoron. QB je sastavni dio napada.
-----------------------
a evo ti i prosjecan ranking tih ekipa s obje strane lopte. gdje ti vidis tu QB dominaciju neznam. izbalansirane ekipe cesce bolje obrambeno nego napadacki.
da ne spominjem da spomenut brownse u kontekstu SB i zakljucit da je problem QB je smijesno.
2012 ravensi ostavljaju coltse(luck) na 9, NE na 13 poena (tomica)
2011 giantsi ostavljaju atlantu(ryan) na 2, GB na 20(rodgers) SF i NE(brady) na 17
2009 ari na 14, coltsi na 17
...
da sad ne trazim jos poene obrana i ST u svemu tome. gdje su tu jos i turnoveri koji serviraju poene napadu. odnosno nisi mi nista pokazao, nego da je lakse osvojit SB ako ti je QB odlican sto je zdrava logika. da okrenem sve to, daj mi jednu losu ekipu u tome, koju je QB oteglio do naslova? tko je tu dosao iz podruma samo zato jer ima odlicnog QB? pa sve su to ekipe koje kampiraju u playoffu svake godine s ponekom iznimkom. sad pogledaj tko je trenirao ekipe i svak od njih bi dobio novi posao unutar 24 sata. sve redom vrhunski treneri.
i mislim, sta ti znaci ne sluzi ti vrhunski napad bez QBa??? pa to je oksimoron. QB je sastavni dio napada.
-----------------------
a evo ti i prosjecan ranking tih ekipa s obje strane lopte. gdje ti vidis tu QB dominaciju neznam. izbalansirane ekipe cesce bolje obrambeno nego napadacki.
da ne spominjem da spomenut brownse u kontekstu SB i zakljucit da je problem QB je smijesno.
2011 Giants
Offense: 13.0. Defense: 15.6. Total: 14.3
2010 Packers
Offense: 11.0. Defense: 8.8. Total: 9.9
2009 Saints
Offense: 8.0. Defense: 13.2. Total: 10.6
2008 Steelers
Offense: 18.8. Defense: 4.8. Total: 11.8
2007 Giants
Offense: 16.4 Defense: 14.8. Total: 15.6.
2006 Colts
Offense: 5.0. Defense: 21.9. Total: 15.6.
2005 Steelers
Offense: 10.2. Defense: 8.0. Total: 9.1.
2004 Patriots
Offense: 10.0. Defense: 5.9. Total: 8.0.
2003 Patriots
Offense: 14.8. Defense: 6.2. Total: 10.5.
[uredio Marko Marušić - 14. veljače 2014. u 01:31]
prekro je napisao/la:
aristotel je napisao/la:
hebo sebe ovaj Locker dvije godine zaredom izlazio na draft pretpostavljam da si mislio na Tannehilla u Dolphinse..
shvaćam ja šta si ti htio reći, ali ne, QB-i nisu kao i ostali igrači.. zato se toliko i riskira s njima..
Vidi cijeli citat
eh, nemoj tolko detaljno čitati
da, mislio sam na Tannehilla...isto teški prosjek, po ničemu ne pokazuje da je talent 1. runde drafta!
kad pogledaš tko je zadnjih 5 godina riskirao sa izborom QB-a, i kakvi su njihovi "uspjesi" (Jaguarsi, Titansi, Brownsi, Cardinalsi, Dolphinsi, Vikingsi)...stjeće se dojam da apsolutno nema potrebe za takvim rizikom...gubiš i u kratkom i u dugom roku!
što je najgore...ako već ideš riskirat...daj brate onda ubodi nekog tko zbilja ima upside, tko ima prostora (prije svega - u glavi) za napredak! ne možeš mi sa TOP 10 pickom uzeti Blaine Gabberta, a neke druge ekipe uzmu bolje QB-eve u 2. rundi (istovremeno se te ekipe u 1. rundi pojačaju sa igračinama kao A.J. Green ili Aldon Smith)!
na kojoj je to jebenoj ploči talent Blaine Gabberta u istom rangu (ma ne rangu, u istom svemiru) kao talent JJ Watta, pa da uzmeš QB-a, a ne linijaša (jer ti je QB vredniji)?!?!
nije toliki problem što promašiš sa QB-em...jebi ga, probao si, mislio si bit će dobar, zajebo si...ali čovječe, problem je ako si istovremeno zajebo mogućnost da uzmeš IGRAČINU na drugoj poziciji! tu ti ne gine novih 5 godina "rebuildinga"
Vidi cijeli citat
po meni imaš par stvari koje ovome pridonose:
to je taj neki obrazac u NFL-u kako se slaže ekipa.. QB je kamen temeljac i onda prema njemu slažeš ostatak ekipe, pogotovo napad..
ovo ne mora biti najbolji način, ali ovako možeš najbrže dobiti pozitivan učinak.. ubaci Watta u loše Jagse i dobit ćeš jednu ili dvije pobjede više u odnosu na prošlu sezonu, ubaci dobrog QB-a to može biti 4 ili 5 pobjeda više.. a jbga, i GM i coaching staff su pod ugovorom i guzica im ovisi o rezultatu (Čudinski je ove godine puno bolje posložio Brownse pa opet na kraju dobio otkaz jer nije bilo pobjeda) i onda normalno da uzimaju ono što im može donijeti kratkoročni uspijeh..
uz to, ukoliko uzmeš tog strašnog igrača koji će ti donijeti pobijedu ili dvije više, to znači nisi ništa posebno dobio (kratkoročno), a dogodine imaš lošiju poziciju na draftu i manju vjerovatnost da pokupiš opet vrhunskog igrača.. a ako fulaš sa QB-pm opet si pri vrhu dogodine..
osim toga, QB-evi su zvijezde, a ekipe koje imaju problema sa prodajom ulaznica, trebaju zvijezde..
drugi način je definitivno bolji (samo ovaj način koriste većinom elitne franšize), a to je da praviš ekipu uzimajući najboljeg igrača sa ploče.. međutim, to znači da ćeš nekoliko sezona biti loš, odnosno nećeš primirisati playoffu da bi kasnije ubirao plodove.. najbolji su primjer 49ersi koji su nekoliko godina bili katastrofa, ali su se tijekom tih godina nakrcali talentom i sad im se isplaćuje.. samo, malo je takvih franšiza..
dakle, u principu se ja i ti slažemo u razmišljanju, samo ti hoću reći zašto neke ekipe to rade..
s druge strane, svi ti QB-evi koji su visoko birani prijašnjih godina, vjerovatno su imali nešto zbog čega su izabrani.. jbga, ima dosta toga i do trenera i cjelokupne franšize.. možeš li sa sigurnošću reći da Locker ne bi bio dobar QB da je završio u recimo 49ersima..
Bol nestane. Komadi vole ožiljke. Slava- traje vječno!!
Marko Marušić je napisao/la:
sisilo5 je napisao/la:
Slažem se u večini stvari napisanim,ali ljudi ako nemate QB-a možete imati super stroj od momčadi,a nećete moći pobijediti.Texansi prošle god:7 najbojla obrana po yardima prva u poenima.Momčad je imala Fostera,Tata,Johnsona,Hopkinsa,solidan TE Daniels,solidna OL.Watta,Cushinga i generalno lošu obranu a opet su bili kanta za napucavanje.Nemože ti Watt koliko god dobar bio dobit utakmice.Iako se slažem da ove godine nebi trebalo uzimati QB-a.Ali recimo Brownsi moraju uzeti jer imaju dobro posloženu momčad.A i Texansi po meni trebaju tredati pick i uzeti QB-a kasnije.Još gluplja stvar mi je draftanje OL s visokim pickovima.Nema gore stvari posebno ako su talenti poput prošlogodišnjih.Kakve koristi Fisher i Joeckel su imali na igru njihovih momčadi.Vidi cijeli citat
ovo ne stoji.
pa wilson je odigrao prosjecan playoff, a momcad je stroj. QBa s kojim se moze osvojit ako ti je ekipa vrhunska se moze nac i na trzistu. svako malo netko bljesne potencijalom i ekipa ga ne zeli potpisat.
Vidi cijeli citat
ne bih se složio.. Wilson je odigrao onoliko koliko je trebalo.. Hawksi su tako napravljeni, jaka obrana i run game, to je njihov identitet i oni tako igraju.. i ako to funkcionira tijekom utakmice (a ove sezone je većinom funkcioniralo) nemaš potrebe da izmišljaš toplu vodu.. ali ja se sjećam par utakmica tijekom sezone kad je bilo na knap, da bi on povukao zadnji drive i zabili bi za pobjedu..
definitivno je imao sreće da je upao u Hawkse, ali da je otišao i u neku drugu ekipu ja sam uvjeren da bi donio veliki napredak toj ekipi..
pa i za vrijeme onog drafta svima je bilo jasno da je on vrlo dobar QB, ali je pao u 3. rundu zbog (nedostatka) visine..
Bol nestane. Komadi vole ožiljke. Slava- traje vječno!!
ma bravo momci
Moje neko razmišljanje ... sve teže i teže je namirisati i pronaći franšiznog QB na draftu, čast izuzetcima, i mislim da većina franšiza više neće ići na neki 'legacy' već će tražiti rezultat čim prije tim bolje. Tako da bi se mogle hitno prodavati karte, majice, sponzori etc, etc i ostvariti relativno brza zarada. Ono u smislu, novi pjetao u kokošinjcu.
Sve ekipe imaju svoje fanove, svoje dugogodišnje sljedbenike, tako da im (ovim bez uvrede, marginalnim ekipama) treba brzi bljesak i onda na tome stvarati status.
Daklem, po meni bi bilo bolje da nanjuše nekog slobodnog QB koji nije u prvom planu trenutno a već ima iskustva i pobjeda u NFL te će se brže uklopiti u samu ligu. Naravno tu mislim na Vicka, Cousinsa, Freemana, TT etc. Solidni QB, neki čak i više od solidnih s kojima manje više znaš na čemu si. Naravno tu je i određeni rizik ali po meni puno manji nego kod neprovjerenog mladića. Jbga, ko zna kako će reagirati među velikim dečkima.
Vezano za to ... imaš solidnu momčad, visok pick, lošeg QB ... izabereš onog (jednog od gore navedenih) koji se najbolje uklapa u tvoj team, znaš njegove mane i kvalitete, uzmeš igrača koji će pomoći da se to pokrije ili da kvalitete tog i tog QB lakše dođu do izražaja, pa onda sve to tražiš dalje u nižim rundama drafta, a ako slučajno imaš odličnog Nostradamus skauta, i imaš sreće da ga drugi ne prepoznaju, uloviš odličnog QB u nižim rundama.
Moje neko razmišljanje ... sve teže i teže je namirisati i pronaći franšiznog QB na draftu, čast izuzetcima, i mislim da većina franšiza više neće ići na neki 'legacy' već će tražiti rezultat čim prije tim bolje. Tako da bi se mogle hitno prodavati karte, majice, sponzori etc, etc i ostvariti relativno brza zarada. Ono u smislu, novi pjetao u kokošinjcu.
Sve ekipe imaju svoje fanove, svoje dugogodišnje sljedbenike, tako da im (ovim bez uvrede, marginalnim ekipama) treba brzi bljesak i onda na tome stvarati status.
Daklem, po meni bi bilo bolje da nanjuše nekog slobodnog QB koji nije u prvom planu trenutno a već ima iskustva i pobjeda u NFL te će se brže uklopiti u samu ligu. Naravno tu mislim na Vicka, Cousinsa, Freemana, TT etc. Solidni QB, neki čak i više od solidnih s kojima manje više znaš na čemu si. Naravno tu je i određeni rizik ali po meni puno manji nego kod neprovjerenog mladića. Jbga, ko zna kako će reagirati među velikim dečkima.
Vezano za to ... imaš solidnu momčad, visok pick, lošeg QB ... izabereš onog (jednog od gore navedenih) koji se najbolje uklapa u tvoj team, znaš njegove mane i kvalitete, uzmeš igrača koji će pomoći da se to pokrije ili da kvalitete tog i tog QB lakše dođu do izražaja, pa onda sve to tražiš dalje u nižim rundama drafta, a ako slučajno imaš odličnog Nostradamus skauta, i imaš sreće da ga drugi ne prepoznaju, uloviš odličnog QB u nižim rundama.
Ove godine su Seahawaksi osvoji SB ponajboljom obranom svih vremena. Ravensi i dalje vrijede za prvenstveno defenzivnu ekipu, iako su Flacco i Boldin imali sjajn playoff. Eli je dokazao da ima muda i jedan je od najvećih clutchera, ali i njega je do SB uglavnom odvela obrana. Zadnja 3 SB-a su osvojile ekipe kojima je obrana bila bolja od napada.
S druge srane 3 vjerovatno najbolja QB-a današnjice - Peyton, Rodgers i Brees, imaju samo po jedan SB. Tako da i dalje vrijedi ona da obrana osvaja naslove.
S druge srane 3 vjerovatno najbolja QB-a današnjice - Peyton, Rodgers i Brees, imaju samo po jedan SB. Tako da i dalje vrijedi ona da obrana osvaja naslove.
sve prolazi sve se mijenja, idu dani idu godine, samo Zrinjski ostaje ponos moje Hercegovine
dr.Damir je napisao/la:
Ove godine su Seahawaksi osvoji SB ponajboljom obranom svih vremena. Ravensi i dalje vrijede za prvenstveno defenzivnu ekipu, iako su Flacco i Boldin imali sjajn playoff. Eli je dokazao da ima muda i jedan je od najvećih clutchera, ali i njega je do SB uglavnom odvela obrana. Zadnja 3 SB-a su osvojile ekipe kojima je obrana bila bolja od napada.S druge srane 3 vjerovatno najbolja QB-a današnjice - Peyton, Rodgers i Brees, imaju samo po jedan SB. Tako da i dalje vrijedi ona da obrana osvaja naslove.
Vidi cijeli citat
a još se možemo nadovezat da je i Tomu Bradyu (kojeg se uz ovu trojicu smatra elitnim QB-em), OBRANA donosila naslove...
od kad je napad postao glavna snaga Patriotsa...nisu uzeli ni jedan SB!
Netko je pitao za 'banane' na liniji.To je statistika 'pass deflected' i Watt je u svojoj DPoY ima 16
Cesto se postavlja pitanje oce li uspit 20-20-20 sezonu (sacks, tackles for losses, passes deflected)
Mislim da bi on karijeru moga zavrsit sa vise od 3 DPoY (toliko ih najveci ima)
Tko Houstonu garantira da ce ih ijedan od ovih QB-eva do naslova ili cak do PO-a
Rebuild traje nekoliko godina, najbolje se nakrcat talentima, a ako nisi siguran da imas nekog ekstraordinarnog QB-a u klasi, bolje je riskirat sa likom iz druge ili trece runde ili FA
Game manager moze bit prakticki svaki QB lige
Green Bay je valjda jedina momcad koja je osvojila SB iskljucivo zbog QB-a
Inace, ako usporedimo te old-class timove (dakle odlicna obrana, solidni QB koji radi malo gresaka, dobar run napad i O-line)
Imamo Seattle, SF, Chiefse
NFL je jako kompetitivna liga da prakticki svaka PO momcad moze osvojit, a i neke koje su ga propustile bi tu bile opasne
KC je prosua protiv Coltsa, mozda da su prosli, mozda bi imali par 'hot' igraca, tek par dobrih playeva mogu rjesit utakmicu, mozda bi dalje u PO dosli do finala, a s druge strane Seattle (ili SF koji je zakaza u konf finalu) mozda ne bi ima tako idealan dan, odigra tako idealnu utakmicu i sad bi imali drugog prvaka
Naravno da nema smisla govorit ovoliko hipotetski, ali u NFL-u je sve moguce, toliko je game-changinga u sportu da u nijednom drugom sportu ne mozemo rec toliko puta 'A da ovo, a da ono' koliko u NFL-u
What I'm working for is something more than free
izvješće o O-Linerima Dolphinsa
The Report concludes that three starters on the Dolphins offensive line, Richie Incognito, John Jerry and Mike Pouncey, engaged in a pattern of harassment directed at not only Jonathan Martin, but also another young Dolphins offensive lineman and an assistant trainer. The Report finds that the assistant trainer repeatedly was the object if racial slurs and other racially derogatory language; that the other offensive lineman was subjected to homophobic name-calling and improper physical touching; and that Martin was taunted on a persistent basis with sexually explicit remarks about his sister and his mother and at times ridiculed with racial insults and other offensive comments. The Report rejects any suggestion that Matin manufactured claims of abuse...The Report concluded that the harassment by Martin's teammates was a contributing factor in his decision to leave the team, but also finds that Martin's teammates did not intend to drive Martin from the team or cause him lasting emotional injury.
čeka se odluka Goodella
The Report concludes that three starters on the Dolphins offensive line, Richie Incognito, John Jerry and Mike Pouncey, engaged in a pattern of harassment directed at not only Jonathan Martin, but also another young Dolphins offensive lineman and an assistant trainer. The Report finds that the assistant trainer repeatedly was the object if racial slurs and other racially derogatory language; that the other offensive lineman was subjected to homophobic name-calling and improper physical touching; and that Martin was taunted on a persistent basis with sexually explicit remarks about his sister and his mother and at times ridiculed with racial insults and other offensive comments. The Report rejects any suggestion that Matin manufactured claims of abuse...The Report concluded that the harassment by Martin's teammates was a contributing factor in his decision to leave the team, but also finds that Martin's teammates did not intend to drive Martin from the team or cause him lasting emotional injury.
čeka se odluka Goodella
[uredio baseggio - 14. veljače 2014. u 16:51]
aristotel
ne bih se složio.. Wilson je odigrao onoliko koliko je trebalo.. Hawksi su tako napravljeni, jaka obrana i run game, to je njihov identitet i oni tako igraju.. i ako to funkcionira tijekom utakmice (a ove sezone je većinom funkcioniralo) nemaš potrebe da izmišljaš toplu vodu.. ali ja se sjećam par utakmica tijekom sezone kad je bilo na knap, da bi on povukao zadnji drive i zabili bi za pobjedu..
definitivno je imao sreće da je upao u Hawkse, ali da je otišao i u neku drugu ekipu ja sam uvjeren da bi donio veliki napredak toj ekipi..
pa i za vrijeme onog drafta svima je bilo jasno da je on vrlo dobar QB, ali je pao u 3. rundu zbog (nedostatka) visine..[/QUOTE je napisao/la:
ne bih se složio.. Wilson je odigrao onoliko koliko je trebalo.. Hawksi su tako napravljeni, jaka obrana i run game, to je njihov identitet i oni tako igraju.. i ako to funkcionira tijekom utakmice (a ove sezone je većinom funkcioniralo) nemaš potrebe da izmišljaš toplu vodu.. ali ja se sjećam par utakmica tijekom sezone kad je bilo na knap, da bi on povukao zadnji drive i zabili bi za pobjedu..
definitivno je imao sreće da je upao u Hawkse, ali da je otišao i u neku drugu ekipu ja sam uvjeren da bi donio veliki napredak toj ekipi..
pa i za vrijeme onog drafta svima je bilo jasno da je on vrlo dobar QB, ali je pao u 3. rundu zbog (nedostatka) visine..[/QUOTE je napisao/la:
pa zar nije to u principu isto?
"prosjecno" i "koliko je trebalo". bio je dio sustava i odradio svoj zadatak, bez velikih greski, mada ih je imao.
to sve i jest moja poanta. nije bilo potrebe za spektakularnim igrama, jer je ekipa sjajno poslozena.
naravno da moze rijesit utakmicu, samo u ovom konkretnom slucaju nije trebalo. svaki bolji qb u prinicipu moze rijesit utakmicu.
- Najnovije
- Najčitanije
PAP: Leon Marchand najbolji sportaš Europe
19 sati•Ostali sportovi
SuperSport nastavlja kao generalni partner FNC-a u 2025. godini
2 dana•Borilački
Pobjednički niz by SuperSport: Kontikki u završnici prestigao konkurenciju i osvojio 1000 eura!
3 dana•Nogomet
Usik još jednom bolji od Furyja, Britanac poručio: 'Bio sam uvjeren da sam dobio tu borbu'
4 dana•Borilački
Hrvatski olimpijski odbor proglasio najbolje u 2024. godini, Matić i Maričić najbolji pojedinci
7 dana•Ostali sportovi
Grbavac bez šansi protiv super raspoloženog Engleza koji je postavio novi rekord
7 dana•Ostali sportovi
Huklek će se morati strpjeti još neko vrijeme: 'Optimalan rok je godinu dana'
7 dana•Borilački
SuperSport HNL nominacije: Biraju se najbolji u prosincu!
3 dana•Nogomet
Wolverhampton s novim trenerom dočekuje Amorimove trupe
20 sati•Nogomet
Samo nebo je granica: Luka Vušković postigao pogodak karijere u golijadi u Bruggeu
12 sati•Nogomet
Sudačka komisija: Šibenik je zaslužio tri isključenja, dva su morala biti izravna!
3 dana•Nogomet
Chelsea u londonskom dvoboju želi držati priključak za prvim mjestom
22 sata•Nogomet
Gvardiol pogodio stativu, Haaland promašio penal, City opet bez pobjede
15 sati•Nogomet
Jurić: 'Protiv Fulhama i West Hama vidio sam da nismo daleko od tih protivnika'
10 sati•Nogomet
Jurić krenuo porazom na klupi Saintsa, Fulham do prve pobjede na Stamford Bridgeu nakon 45 godina
12 sati•Nogomet