2014 NFL Season

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.12.2013.
Poruka: 5.465
17. listopada 2014. u 05:30
Spas u zadnji čas, vrijedna pobjeda
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.12.2013.
Poruka: 5.465
17. listopada 2014. u 14:13
Katastrofa...
Pobjedu pisi, igru brisi. Kada ti protiv ovih panjeva moras strahovati za pobjedu, iako su ih dosad svi redomkantali

Obrana je bila u prvom poluvremenu losa dok je napad nekako funkcionirao, dok je u drugom bila obrnuta situacija gdje je nam je obrana kljucnim zaustavljanjima i ovim FG-om blokom donijela pobjedu. 

Nadajmo se da je ovo samo bilo potcijenjivanje protivnika i nedostatak vremena da se kvalitetno pripremis, jer u suprotnom nam se sa ovakvom igrom crno pise u naredne dvije utakmice. 

PS: I jebo ih TNF da ga hoce vise ukinuti.
Joe Black
Joe Black
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.03.2013.
Poruka: 3.106
17. listopada 2014. u 14:48
Marko Marušić je napisao/la:
simms opet briljira sa svojim debilnim komentarima.
2ipo minute, 1 time out i on nebi pokusao onside, nego bi napucao loptu.
pa kretenu glupi, time samo gubis jednu sansu za dobit loptu nazad, sto ti je veci problem nego field position. boktejebo pa kako njega drze na ovim utakmicama? kako???
Vidi cijeli citat

Lako je sad meni pametovati kad sam pogledao samo hajlajtse, ali ima neke logike.
Patsi dobiju loptu na svojih 20 yardi, frst se zaustavi. T.O., seknd & ako zaustaviš imaš 2minuts vorning, još ako Patsi imaju neko dodavanje za dve-tri yarde pa izbaciš igrača, van vrijeme je stalo pa opet imaš 2min vor za 3 daun. U najgorem slučaju imaš minutu i 20 sekundi za napad do fg renđa.
POD UVJETOM DA ZAUSTAVIŠ TOMICU I PATSE NA 3& OUT, I DA IMAŠ NAPAD U KOJI VJERUJEŠ.
Uvjeren sam da bi BB igrao na to da da Tomici loptu za pobjedu minut i pol do kraja, da ne spominjem Aarona madrfaking Rodgersa.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
17. listopada 2014. u 17:32
Joe Black je napisao/la:

Lako je sad meni pametovati kad sam pogledao samo hajlajtse, ali ima neke logike.
Patsi dobiju loptu na svojih 20 yardi, frst se zaustavi. T.O., seknd & ako zaustaviš imaš 2minuts vorning, još ako Patsi imaju neko dodavanje za dve-tri yarde pa izbaciš igrača, van vrijeme je stalo pa opet imaš 2min vor za 3 daun. U najgorem slučaju imaš minutu i 20 sekundi za napad do fg renđa.
POD UVJETOM DA ZAUSTAVIŠ TOMICU I PATSE NA 3& OUT, I DA IMAŠ NAPAD U KOJI VJERUJEŠ.
Uvjeren sam da bi BB igrao na to da da Tomici loptu za pobjedu minut i pol do kraja, da ne spominjem Aarona madrfaking Rodgersa.

Vidi cijeli citat

1. s onside kickom imas jednu lutrija situaciju s kojom ako prodje skoro pa dobijas utakmicu + moras ili nemoras zaustavit bradya koji jednim pasom rjesava utakmicu.
2. bez onside kicka moras zaustavit bradya koji jednim pasom rjesava utakmicu ali eto imas kraci put za FG - a sto se moze rijesit jednim dugim pasom.

s obzirom da je s druge strane brady po meni nije uopce upitno. valjda je cilj dat sebi sto vise prilika za pobjedu. onside kick ti to daje, druga opcija daje njemu loptu i automatski manje ovisis o sebi jer protivnik diktira igru.

plus sto se tice toga pametujes li naknadno, jetsi su se nakraju doveli u realnu poziciju za pobjedu. tako da je tesko tu raspravljat sta bi bilo kad bi bilo.

[uredio Marko Marušić - 17. listopada 2014. u 17:34]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
17. listopada 2014. u 17:36
niko ne spominje sudacku kradju za patse 
Joe Black
Joe Black
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.03.2013.
Poruka: 3.106
17. listopada 2014. u 17:44
Naravno, slažem se. Obje opcije su odlične ako na kraju s nekom od njih pobjediš. Odnosno ako izabereš jednu i ne uspiješ, ona druga je vjerojatno bila bolja. I jedno i drugo je rizik, s tim da je onside kick ruski rulet.
Ne znam. Ja bi probao obranom riješiti. Onside je bio očekivan i svi su se spremili za njega, pa je mogućnost lopte za Jetse bila 5-10 %
Da je prošao field, Rex bi bio heroj i genije, ovak možemo pametovati kaj je bolje.
totti2
totti2
Potencijal za velika djela
Pristupio: 16.03.2005.
Poruka: 3.798
17. listopada 2014. u 19:57
Marko Marušić je napisao/la:
niko ne spominje sudacku kradju za patse 
Vidi cijeli citat


evo, nasjest ću i pitati. a kakvu to krađu
http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/e15/10914159_754538234642792_1838166452_n.jpg
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
17. listopada 2014. u 20:29
totti2 je napisao/la:
Marko Marušić je napisao/la:
niko ne spominje sudacku kradju za patse 
Vidi cijeli citat


evo, nasjest ću i pitati. a kakvu to krađu
Vidi cijeli citat

pomamili se ljudi da je sudac kod onog zadnjeg FG sugerirao igracu da se pomakne jer je u prekrsaju.
vidim da je replika - da je to uobicajena praksa poradi sigurnosti centra.
kako to vec biva da nije bio blokiran nebi niko nista ni spominjao...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
17. listopada 2014. u 20:36
Joe Black je napisao/la:
Naravno, slažem se. Obje opcije su odlične ako na kraju s nekom od njih pobjediš. Odnosno ako izabereš jednu i ne uspiješ, ona druga je vjerojatno bila bolja. I jedno i drugo je rizik, s tim da je onside kick ruski rulet.
Ne znam. Ja bi probao obranom riješiti. Onside je bio očekivan i svi su se spremili za njega, pa je mogućnost lopte za Jetse bila 5-10 %
Da je prošao field, Rex bi bio heroj i genije, ovak možemo pametovati kaj je bolje.
Vidi cijeli citat

da je obrnuta situacija, da baca geno jetsima i da njih treba zaustavit, mislim da bi se drukcije gledalo.
vjerojatno postoji i neka statisticka analiza kolike su sanse za pobjedu u navedenim situacijama ovisno o odabiru. nebi me cudilo da se ekipe dobrim dijelom vode i tim.
zanimljivo bi bilo vidjet i koliki je postotak uspjesnih pokusaja (kako onih iznenadnih tako i ocekivanih).
coltsi recimo imaju nevjerojatnih 3 od 3, sto onda ispada ogromno oruzje, prakticki kao int na sredini terena. pretpostavljam da su svi na prepad bili.

ivor
ivor
Moderator
Pristupio: 05.02.2003.
Poruka: 7.826
17. listopada 2014. u 21:25
pustimo priču da ili ne o onside kicku, Jetsima bi ustvari bilo dosta korisno da ne troše time-oute rano u poluvremenima, sinoć su si smanjili opcije kako mogu prolazit teren zbog samo jednog time-outa... a i povratak na liniju da izvedu spike im je izgledao presporo za ozbiljnu ekipu...

za usporedbu, Patsi su u 1. poluvremenu sinoć time-outom uštedjeli vrijeme za doć do FG-a, taman ispada da je ta razlika presudila...
⚜️⚜️⚜️
  • Najnovije
  • Najčitanije