Atletika

virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.203
04. lipnja 2013. u 15:54
srbija-100m,200m-horvat je bolji od najboljeg njihovog..400m-bekrić osobni neki dan 46.69 sec..800m-izvjesni kostić kao naš pokrajčić..1500m-problem je što mi nikoga nemamo..3000m,5000m,3km zapreke više me naših strah..110 m prepone-mi očajni,teško oni mogu biti gori..400 m prepone-bekrić ide blizu 49 sec..znanstvena fantastika za naše..4X100,4X1400m štafeta,lutrija..vis-todosijević zna gubiti od melona..dalj-mi smo u problemima,jer smo daleko od 8m..motka-koliko ja znam,nemaju nikoga dovljno dobrog da ugrozi horvata..troskok-neću se živcirat..kugla-kolašinac..djeljuje stabilnije od naših kuglača..disk-nitko bitan..kladivo-nitko bitan..koplje-nitko bitan..
mumlek20
mumlek20
Željan dokazivanja
Pristupio: 24.04.2011.
Poruka: 676
04. lipnja 2013. u 15:58
srbija ne bi trebal biti problem
i previse gledas na najbolje rezultate, treba gledati ovu sezonu
u koplju imaju samca ide preko 75m
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.203
04. lipnja 2013. u 16:05
žene-100m,200m,400m,800m-čim nisu u stanju približiti se ne odveć kvalitetnim državnim rekordima,ne doživljavam ih..1500m-marina muncan ili amela terzić?obje se vrte oko 4:06,4:07 min..jasno to je opasno i za 3km..5km-možda nas jevtićka iznenadi..3km zapreke-njihove se bar vrte oko 10minute,a naše?100 m prepone-jotanovićka je išla 2009 13,39 sek,možda i korigirala to vrijeme..imamo mi lončarek..400 m prepone-kako god..4X100m,4X400m.."ergotićeve bebe" smazat će istočnu eksadrilu..vis-?!dalj-španovićka..motka-imaju neku radinović,ta sigurno skače pola metra više od naše..nije teško..troskok-samo da biljana topić ne nastupa..kugla-pokazat će njima mužarićka kako se to radi,ako se pojavi..kladivo-?!koplje-jelača..što bi rekao ergotić,mijenja 3 trenera po sezoni..baca oko 61m,takvu nemamo..disk-tomaševićka-solidna,imamo mi bolju..
[uredio virka fun - 04. lipnja 2013. u 16:13]
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.203
04. lipnja 2013. u 16:17

rez govore sami za sebe..imamo kritičnih mjesta,ali i konkurenti su daleko od savršenstva..cilj se zna,izboriti viši rang..svakako ću nastojat pogledat kako stoje stvari za vikend..

oKRamxII
oKRamxII
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.07.2008.
Poruka: 2.253
04. lipnja 2013. u 22:20
mumlek20 je napisao/la:
i slazem se sa virko sto se tice ergotica, kad turist prijeti turistima, ma daj
ne znam koliko je puta bio na ep,sp i oi,
onda dodje taj minhen i potrefilo mu se, cudni vremnski uvjeti, nesto slabija konkurencija i eto, iako imao je dobar skok

osim toga i on nije 100% cist, bilo je tamo nesto na MI u Tunisu

sve to skupa nek se ne preserava previse po medijima
sjecam se da kad su objavivli kriterije za medjunarodna natjecanja ove godine, to je bilo smijesno
za mladje juniore su poostrili norme i to debelo u nekim disciplinama, (radi turista), pa ljudi to su jos djeca, ako ih odvedes na takvo neko natjecanje, mozda i odluce ostati u atletici i uspiju.
A za veterane (mislim da je bilo EP) planirana delegacija oko 60 ljudi,ma daj. a tamo problemi ako ide 15 mladjih juniora, pa ih treba amnajit na 7.
Vidi cijeli citat


Neznam, ispast će da se dosta zauzimam u njegovu stranu, ali i ja bi volio biti "turist" s medaljom :)

Do medalje bi se složio da je bio "turist", ali kad osvojiš medalju na Europskom prvenstvu, ružan je taj epitet onda. Nema veze tko je bio što je bio, da su bila dvojica i da je uzeo srebro, srebro je srebro :)

A ovo za norme je bilo prvenstveno radi financija, grubo zvuči, ali vjerojatno savez ne pliva baš u novcu pa onda se tako štedi jel... Ima boljih načina, slažem se. Znam da se onda pričalo nešto kako se pokušao naći neki kompromis sa tim normama (jer neke norme su ako se sjećaš ostale iste kao IAAF-ove, a neke su bile drastično prejake). Bilo je tu dosta natezanja, ali je onda stručna odlučila da je najbolje to ukinuti, a ostavljena je mogućnost da se nekoga eventualno izostavi, makar ne vjerujem da će doći do toga.

To su mladi ljudi i zaslužuju poticaj, a ne suprotno.

mumlek20
mumlek20
Željan dokazivanja
Pristupio: 24.04.2011.
Poruka: 676
04. lipnja 2013. u 23:33
slazem se da sa medaljom nije turist, ali dospio je do natjecanja mnogo puta jer tadasnji izbornici nisu tako razmisljali kao on. no dobro nije ni vazno

a sto se tice tih normi bilo je stvarno smijesno, prije svega kad se pogleda koje su discipline imale pojacane norme, a koje ne. upadljivo je bilo da su sprint i recimo dalj jako dobro prosli u svemu tome, pitam se zasto :)
mumlek20
mumlek20
Željan dokazivanja
Pristupio: 24.04.2011.
Poruka: 676
04. lipnja 2013. u 23:39
evo bas gledam rezultate iz velenja. virka slovenci su u jako dobroj formi,pogledaj sad kad su nastupali njihovo najbolji , a iono par srba sto jenastupilo bili su dobri

od nasih sanda kocis srusila rekord na 1500m za mladje juniore 4.19 .... Petra malkoc izjednacila U23 rekord u motki ali to je samo slabih 3.80m. Od ostalih Premeru 19.74m i Loncarek 13.44. Par nasih je jos nastupilo ali nis posebno.
Brine me Ruzic, trcao je opet iznad 48 i izgubio ovaj put od Hrvoja Udiljka. Nadam se da je samo neka faza i da ce biti spreman za mjesec dana za juniorsko EP. Po proslogodisnjim rezultatima je bio cak kandidat za medalju, ali ovako nece proci ni kvalifikacije.
[uredio mumlek20 - 04. lipnja 2013. u 23:40]
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.203
05. lipnja 2013. u 15:42
zadovoljan sam..kočiš je čudo!bar za naše pojmove..od malkoč tražim da marljivo radi i približi se apsolutnom rekordu..ok,trenutno izgleda daleko,ali s vremenom se može premostiti i ta prepreka..premeru oscilira za poludit..sam Bog ne zna koga odabrati za kaunas?muka mi je kad vidim da se lončarek vrti oko 13.5sec,za nju bih prije život dao da će se spustit ispod (kad-tad)13.00..a to nikako da se dogodi..u meni nije problem,što nju koči?za 400m sam već rekao nije normalno da ne idu ispod 47 sec..ak želimo napraviti nešto u štafeti,bilo bi vrijeme da se dečki malo trgnu..možda nakon vikenda budemo pametniji..

slovenci tako-tako..kozmus očekivano dobar(nema još 80m os),baca sve dalje..disk ih muči..100m-žumer nije išao ispod 10.5sec..400m-kao i mi u problemima..800m-umjesto rudolfa,krevs se bacio na kraću dionicu,solidnih !:48.5 min..400m prepone slabi..motka-poljanec je tek 3.opcija..dalj-znam neke žene koje skaču 7.30m..kugla-Bože,pomozi..motka-nema sutej?troskok-rodić standardna..koplje-ratej kao što sam rekao dan ranije,opet se vrti oko 60m(58.54m)..200m veit slaba(24.14sec),400m-bez komentara..1500m-iskusna roman 4:17min..100 m prepone-bravo za tomić,13.18 sec.zašto naša lončarek ne ide toliko?dalj-kolarić 6.30m,tako-tako,bilo i boljih dana.
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.203
05. lipnja 2013. u 20:02
danas u jednim dnevnim novinama(taman posla da ih još reklamiram)čitava stranica posvećena atletici?!i to bacačima od naše legende Ivanče..koji (unatoč svemu) ne da na sandru,spominje on da bi rušili oni i wr vrlo brzo(uz povoljan vjetar negdje u americi).. s druge strane premeru (opravdano) je stao u obranu svoga trenera naglasivši da je vrijeme da sandra prestane sa kritikama na račun Ivančića..isto tako,Ivanča kaže da će (novo pridošli)kemal mešić biti čudo..živi bili pa vidjeli.spominje se i dolazak marića(diskaša)iz amerike..kad?fućka mi se za mediteranske igre,europski kup ja važniji..

Sutra,Golden gala DL u Rimu..18 disciplina(9m+9ž),držim fige da vrijeme posluži..konkurencija iznimna..zamislite 1500m(ak sam dobro umemorirao):aregawi,g.dibaba,chepngetich,uceny,langat,kibiwott i jasno moja miljenica jelena soboljeva(vraća se nakon one trakavice,kad ju je ruski savez bacio u kašu sa "pola ruske repke")..godine su prošle,došle su prve bore,traume ostavile traga..ali,ja još vjerujem u nju..u dvorani je bila solidna,na otvorenom bi trebala opet trčati ispod 4min..meni za dušu..što se naših tiče:vlašić,šimić,perković..staza meka za kvalitetne rez..samo da vrijeme sve ne pokvari..
oKRamxII
oKRamxII
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.07.2008.
Poruka: 2.253
05. lipnja 2013. u 20:38
mumlek20 je napisao/la:
slazem se da sa medaljom nije turist, ali dospio je do natjecanja mnogo puta jer tadasnji izbornici nisu tako razmisljali kao on. no dobro nije ni vazno

a sto se tice tih normi bilo je stvarno smijesno, prije svega kad se pogleda koje su discipline imale pojacane norme, a koje ne. upadljivo je bilo da su sprint i recimo dalj jako dobro prosli u svemu tome, pitam se zasto :)
Vidi cijeli citat

E ovo prvo što kažeš je druga priča, i to se slažem.

A ovo za norme, kako god da ih stavljao ne može ispast dobro, zato i u budućnosti mislim da ne treba dirati toga, što IAAF ili EAA postavi, tako neka bude.