Atletika

oKRamxII
oKRamxII
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.07.2008.
Poruka: 2.253
17. lipnja 2013. u 21:16
http://has.hr/component/content/article/1-vijesti/836-sastav-ekipe-za-ekipno-prvensto-europe.html

Sastav za ekipno je objavljen, super na kraju, čak neke stvari iznad očekivanja, baš me zanima ovaj vikend...

mumlek20
mumlek20
Željan dokazivanja
Pristupio: 24.04.2011.
Poruka: 676
17. lipnja 2013. u 22:53
na kraju idemo skoro manje vise u najjacem sastavu.
nema ocekivano dine bosnjaka.
iznenadjenja su ipak izostanci sande kocis i nikoline horvat.valjda ima neki razlog, nadam se danisu ozljede.
 nekako ocekivano nema marica, iako bi za mene to bio razlog mu zabraniti nastup na mediteranskim igrama. jer akomogu loncarek, perkovic, simic i premeru (neki cak u dvi discipline) a dosli su i ostali amerikanci, zasto ne moze on.

u nekom disciplinam izbornik (kao cesto dosad) nije bio dosljedan. ipak je trebao nominirati kralja na 800m.
Isto tako mislim da je stublic trebala trcati 3000m i 5000m (ako bi ona to prihvatila), a matosevic ako uopce onda na 1500m.
slicno nesto vazi za malica i grdenica, ali uopce nije vazno, jer cemo tu uzeti samo po bod bojim se.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.06.2013.
Poruka: 19
17. lipnja 2013. u 23:48
Zasto je trebao nominirati kralja ako je pokrajcic bolji trkac od njega, koji ima ove sezone gotovo 2s bolji rezultat, koji ga je s lakoćom dobio i zagrebu 1000? Da, sad na državnom je izgubio,što zbog svoje gluposti što zbog bolesti,kao uostalom i dan ranije, ali i tu da je imalo ranije krenuo u finis bez problema bi dobio...? Zar nije malo glupo da je samo jedna trka izborna? Po tom je onda trebao zvati sedlara a ne horvata i sl... A i drugi su interesi u igri..
oKRamxII
oKRamxII
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.07.2008.
Poruka: 2.253
18. lipnja 2013. u 00:24
Da. zapravo iako je seniorsko kao izborno, nije to definitivan kriterij, baš radi ovog što matinho kaže, onda bi Sedlar išao umjesto Horvata, a ipak je razlika (bez nekog potcjenjivanja) tu nešto veća.


Što se tiče trica i petica, rekao bih da je više stvar dogovora i procjene da budu svježi trkači, odnosno vjerojatno se išlo na varijantu da bude što manje ljudi na više disciplina. U globalu to nije loša stvar...

Bošnjaka očekivano nema, čuo sam (neznam je li istinito) da je bio ozljeđen i da je tek nedavno počeo s pripremama za Europsko. U svakom slučaju loša vijest, tim više što se radi o srednjim/dugim prugama gdje se svaki izgubljeni trening itekako može osjetiti... A Europsko kuca na vrata, još samo mjesec dana je ostalo. Nadam se da pauza ipak nije bila preduga.

Kočiš nemam pojma, a Horvat ne može dobiti slobodno na poslu ta dva dana pa je zato otpala. Jebiga, to je ipak više nego opravdan razlog, već sam ranije govorio kako se atletikom ne možeš osigurati za život - posao na prvom mjestu. Uostalom, Horvat je ionako nespremna, Ivšac je još mlađa juniorka i to treba gledati kao zalog za budućnost...

Makar ne mora ova lista nužno biti konačna, znale su se događati promjene u zadnji čas...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 19.08.2004.
Poruka: 3.894
18. lipnja 2013. u 15:31
oKRamxII je napisao/la:
 
Da, samo isto jedna stvar da me se ne bi opet krivo shvatilo, nisam u svojim komentarima želio reć da je Karlovačka trka krivo izmjerena i da nije to 10km, govorio sam općenito.

Dapače, čuo sam sve pohvalno o samoj utrci u Karlovcu, super!

Vidi cijeli citat


Ma znam, nisam ni mislio to :)


Što se reprezentacije tiče, meni isto nije jasno zašto Stublić ne trči i 3 i 5 km. Matošević bi mogla trčat 1500, jer Smiljanec je puno jača na 800 i tu možda može uzet koji bod "viška", dok na 1500 teško.
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.208
18. lipnja 2013. u 16:08

ako ćemo staviti na vagu,90% onoga što smatram da treba ići..i ide u litvu..ne želim tražiti kruha preko pogače,ali preostalih 10% itekako je bitno..dao Bog da to ne odlučuje previše o konačnom poretku..zapravo sve ovisi o nama..pod pretpostavkom da svi pozvani daju svoju maksimum..cilj se zna..

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.06.2013.
Poruka: 19
18. lipnja 2013. u 16:23
a koji je to cilj po tebi? ulazak u visi rang? has-u je cilj OSTANAK u ovomu, pa eto cisto da se zna. btw:Ker se želi slovenska atletika ponovno vrniti v PRVO LIGO, je to izjemno pomemben nastop, kjer pričakujemo odlične rezultate slovenskih atletinj in atletov....
Predvideni nagradni sklad za uvrstitev v 1. ligo znaša 16.000 EUR (bruto) in bo razdeljen na osnovi dosežkov.
oKRamxII
oKRamxII
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.07.2008.
Poruka: 2.253
18. lipnja 2013. u 21:26
Neznam zašto bi bio cilj ostati u nižem rangu :)
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.208
18. lipnja 2013. u 21:56

jel s tobom sve u redu?uletiš padobranski,očigledno bez ikakve pripreme,bez znanja i onda prvo aboliraš odgovornosti pokrajčića za poraze..jer je bio "bolestan" i radio "gluposti"..koga to zanima?izgubio je..tebi je očito promaknula informacija kako recimo sad ili jamajka organiziraju trialse i čemu oni služe?s druge strane,kralj nije zalutao u hrv repku,ima perspektivu..koliko će svoj talent realizirati i do kuda će dogurati..samo Bog zna..recimo,božinović stagnira godinama..nadalje,zašto bi meni bilo bitno što has misli?hrv po rezultatima mora biti u razred br.2,odnosno 1.ligi..

trenutno su 24 države ispred hrv,što je malo previše..sam 2.razred protekla 2 desetljeća čista je promenada,u koju samo 2 države nikad nisu upale iz elitnog ranga..razlog zašto je hrvatska ispadala relativno često iz 2 u 3 razred leži u faktorima koja se ne tiču samo uvjeta,odnosno ulaganja..primjerice:neambicioznost,nespremnost,nekompletnost,nepostojanje kulta repke..ja sam mišljenja da imamo kvalitetne trenere,ali svađe i prepucavanja su totalno nepotrebne..a tenzija ne nedostaje..trebam li reći koliko je puta hrv bila domaćin atletskog kupa europe?mislim od samostalnosti?što nas muljaju i lažu da ćemo organizirati natjecanje doma (os ili zg),ganjati rang više,pa kad ispadnemo govore da je to "logično,na razini očekivanja"..mene žednog ne možeš prenijeti preko vode..previše sam toga vidio i prošao u atletici..

virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.208
18. lipnja 2013. u 22:07
jedino mjerilo nečije vrijednosti u sportu je rezultat..srbija i slovenija su željne ranga više,ozbiljno su pristupile ovoj misiji..litva kao domaćin ima svoju računicu,a ni ostali nisu za podcijenti..realno,srbija grabi naprijed velikim koracima..ako ne uspiju ove godine,iduće bi morali..svoje sportaše tretiraju drugačije nego kod nas..ne samo zbog veće svote olimpijskih naknada..ono što mene smeta,u lijepoj našoj ide u proceduru prijedlog da se brončana medalja(ni s ostalima nije puno bolje) u olimpijskom sportu (vrijedi i za sp) honorira kao mirovinska naknada u iznosu 21ookn?!nemam riječi..za hrpu beskorisnih agencija,fondova,lokalnih,državnih i županijskih uhljeba daju se milijuni..ne kuna,već eura..a sportaš?ako je i osvajao medalje za svoju državu u sportu koji nije olimpijski..tko te fućka..skupljaj boce,kopaj po smeću..

  • Najnovije
  • Najčitanije