EP- atletika

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.07.2006.
Poruka: 210
10. kolovoza 2006. u 20:34
bojangles je napisao/la:

 @srce vatreno

nisam htio nikoga povrijediti,iznio sam samo svoj stav...Ne,nisam trenirao atletiku ali je jako volim i dosta dobro poznajem...eto,ja i dalje mislim da je skok u vis disciplina sazdana od neprirodnih pokreta,za razliku i od diska i od kugle koji su upravo suprotno...da daą laiku da baci disk ili kuglu bacili bi ga gotovo istom tehnikom kao profi,a da im daą da preskoče zid na 2m sasma sigurno to ne bi pokuąali 'leđnom tehnikom'...

kako rekoh,u startu sam se ogradio da nikog ne ľelim povrijediti ali da,vrlo iskreno,ne kuľim da netko gradi karijeru u sportu toliko čudne,neobične i,po meni,neprirodne motorike

...a da ne bi bilo da sam neki atletski laik,reći ću joą da sam prisustvovao ruąenju SR na 800 m u Rietiju 1981.kad je Coe uąao u povijest,kao i to da sam odgledao svaku sekundu svih velikih atletskih takmičenja od Moskve naovamo

Vidi cijeli citat
 

Nisam mislila ni željela reći da si laik po pitanju atletike, već sam ti samo željela objasniti da ne možeš govoriti da se od jednog natjecanja ne možeš umoriti ako nisi sam probao. priznajem da sve izgleda puno lakše kad samo gledaš sa strane, a kad treba nešto napraviti počinju problemi...

Kad si već zapeo na tim neprirodnim pokretima, savjetujem ti da pitaš nekoga tko je stručnjak za to, ja zaista o visu nemam pojma..., ali moje mišljenje je da ako to ne bi napravio netko ko hoće preskakat zid, zašto bi to bili neprirodni pokreti... (uostalom zašto bi preskako zid kad može uć kroz vrata , šala)

Nego, moram ti i reć da mi je drago što si tako veliki ljubitelj atletike (takvih nažalost nema previše), a i što otvaraš neka nova pitanja...to je pozitivno, treba unaprijeđivati sport pa makar i postavljanjem nekih meni osobno čudnih pitanja, ali neka, treba to, treba...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.07.2006.
Poruka: 210
10. kolovoza 2006. u 20:47
Rogonja je napisao/la:

Vozim se prekjučer autom od Zagreba i sluąam prijenos nastupa Blanke u kvalifikacijama. Popizdio sam. Takvo omalovaľavanje atletike nisam u naąim medijima već odavno doľivio.

U redu, razumijem ja da susret s Arsenalom zasluľuje viąe medijskog prostora i vremena, nego svi hrvatski privatizacijski skandali zajedno, ali komentatori bi barem mogli biti u stanju prozboriti tri suvisle o muąkom finalu na 100m ili kvalifikacijama na 400. A, ne samo nas izvijestiti kako je Blanka preskočila iz prve.

To je bilo ogavno sluąat. Samo redanje frazetina uz vijest da Blanka superiorno skače (tek uzgred spmenuvąi da je nezadovoljna skokovima jer je dva puta dirala letvicu, na 190 i 192). Puno mumljanja i nesnalaľenja. Najbolje je bilo kad je krenuo objaąnjavat kako dva ponajbolja europska ąprintera pripadaju različitim generacijama, jerbo su naime oba rođena 1978?!

Vidi cijeli citat
 

Slažem se!! Nadam se da si pročitao i moj gornji post o tome kako su komentatori raspravljali o hrvatskom imenu jedne grčke troskokašice..

Nego, fakat ko malo bolje pozna atletiku vidi da su naši komentatori što se toga tiče apsolutno i potpuno zakazali. Ne znaju sklepat dve čiste o nekome, samo baljezgaju...

Ali, to nije ono što me najviše ljuti, a ono što me zaista ljuti je stvar da uopće ne poštuju naše atletičare. Samo ih pljuju iako se zna koliko malo se ulaže u našu atletiku i koliko je teško u konkurenciji svih tih zemalja uopće DOĆI NA EUROPSKU SMOTRU...

''Najbolji'' mi je bio Sušec koji je toliko popljuvo curu koja je otrčala 3. rezultat karijere i to ujutro, curu koja ima 19 godina i prvi put je na takvom natjecanju i koja je došla sa zadnjim rezultatom, a pobijedila je čak 7 atletičarki. Također, otrčala je tek 24 stotinke slabije od svog osobnog i državnog rekorda, a svi koji poznaju atletiku znaju da 24 stotinke na 400m prepone nije uopće puno...,a da je ona kojim slučajem otrčala 25 stotinki brže i srušila svoj državni bila bi dignuta u nebesa iako bi završila 25., a ne 26. kao sad... SRAMOTA!!!!!!!!!!!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.07.2006.
Poruka: 210
10. kolovoza 2006. u 22:29
 E, da i još nekaj...Božo ju je popljuval, a budala naravno nije vidjela da je ona od mlađih seniorki ('84.,'85.,'86.godište) bila izvrsna 6.. Al naravno da to njega nije briga, glavno da se pljuje hrvatska atletika, a navija za tamo neku italiju, milan i slične...eto toliko... moram negdje izbacit ljutnju...
KKMD
KKMD
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.08.2004.
Poruka: 3.894
10. kolovoza 2006. u 22:40
Srce Vatreno je napisao/la:

KKMD je napisao/la:
©to se tice rasprave oko neprirodnih pokreta, zapravo nikad nisam o tome razmisljao. Zapravo sam jednom negdje citao da se cure bas ne bi trebale bavit troskokom, to je bas neki doktor pricao, kao zbog prejake tresnje "zenskih organa", ali muskarci su u povijesti svasta pricali o zenama pa to treba uzeti s velikom rezervom (iako na prvi pogled ima nekog smisla)
Vidi cijeli citat
 

Iskreno, meni se èini da se tu vi¹e tresu ''mu¹ki organi''... i da opet izmi¹ljaju toplu vodu.

Vidi cijeli citat
 

pa kazem, sasvim moguce :) ali tek da napomenem da se radi o unutarnjim organima (muskarci tu i nemaju nis bitno) a da drugi i treci skok jesu poprilicno nabijanje

KKMD
KKMD
Potencijal za velika djela
Pristupio: 19.08.2004.
Poruka: 3.894
10. kolovoza 2006. u 22:40
 a Grgicki jos jedan  za ukupno deveto mjesto, svaka cast
bojangles
bojangles
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.01.2005.
Poruka: 16.414
11. kolovoza 2006. u 10:36

 @srce vatreno

pa drago mi je da moja primjedba nije shvaćena zlonamjerno,ja uistinu postavljam neka 'čudna' pitanja,i kad je u pitanju sport,i život...Slažem se da atletika kao bazični sport zaslužuje više pažnje,ali u društvu u kojem živimo rad nema neku preveliku cijenu,pa nije ni čudo da je atletika negdje u zaleđu svih glamuroznijih i ujedno idiotskih zbivanja...a ja uistinu volim atletiku,i kako ne bih širio temu neću sada prepričavati mnoge sjajne događaje koje pamtim (dueli Coe-Ovett u Moskvi 80.,pobjeda Cruza na 800m u LA 84.,4 zlata Lewisa u Helsinki-u 83.,pobjeda Crama na SP 86 na 1500,duel Lewis-Powell 91.u Tokiu,itd...)već najbolje da jednom otvorimo posebnu temu o povijesti atletike?

nego,stvarno bih volio da mi netko pojasni što se desilo sa britanskim srednjeprugašima???nakon Coe-a,Ovett-a,Cram-a...ništa!već 20g...

Because of a few songs wherein I spoke of their mystery-women have been exceptionally kind to my old age
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.07.2006.
Poruka: 267
11. kolovoza 2006. u 12:23
KKMD je napisao/la:

pa kazem, sasvim moguce :) ali tek da napomenem da se radi o unutarnjim organima (muskarci tu i nemaju nis bitno) a da drugi i treci skok jesu poprilicno nabijanje

Vidi cijeli citat
 

A što je prostata? Vidi se da još nisi ušao u srednje godine. Ta je osjetljivija od ženskih organa. Uostalom, više ginemo od nje nego žene od svih svojih međunožnih organa zajedno.

Nego, o "neprirodnim pokretima". Čini mi se, ma koliko se u atletici trudili pronaći neprirodne pokrete za bolje rezultate neće nadići neprirodnost momčadskih sportova u kojima se premlaćuju na sve moguće načine. Koliko je prirodno da momčić od šesnaest godina dobije dvadesetak udaraca dnevno u koljeno, što se događa svakom nadarenom nogometašu? Da ne govorim o hokejašima ili vaterpolistima.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.01.2005.
Poruka: 3.833
11. kolovoza 2006. u 14:29

 što ne ubija jača

kod hokeja nema nekih večih problema...koja šljiva, zub, šivovi, nos kao kod boksara.  I čelavost zbog kacige.   Skijaši su jedni od največih kriplova kasnije

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.07.2006.
Poruka: 210
11. kolovoza 2006. u 16:10
bojangles je napisao/la:

 @srce vatreno

Slaľem se da atletika kao bazični sport zasluľuje viąe paľnje,ali u druątvu u kojem ľivimo rad nema neku preveliku cijenu,pa nije ni čudo da je atletika negdje u zaleđu svih glamuroznijih i ujedno idiotskih zbivanja...

već najbolje da jednom otvorimo posebnu temu o povijesti atletike?

nego,stvarno bih volio da mi netko pojasni ąto se desilo sa britanskim srednjeprugaąima???nakon Coe-a,Ovett-a,Cram-a...niąta!već 20g...

Vidi cijeli citat
 

bilo bi lijepo kad bi otvorili temu o povijesti atletike da se prisjetimo nekih velikih trenutaka, a što se tiče britanskih srednjeprugaša ne znam što se dogodilo s njima...meni se nekako općenito čini da je atletika na Otoku dosta nazadovala...evo npr. ovog trenutka ne mogu se sjetiti niti jednog sadašnjeg malo boljeg atletičara osim Dwaina Chaimbersa i Tima Benjamina koji je usto ja mislim Irac...prije su imali puno bolje atletičare...kad se samo sjetim velikog gospodina Johnatana Edwardsa... opet si vidiš postavio dobro pitanje, valjda će se još netko uključiti u raspravu da zajednički zaključimo slučaj...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.07.2006.
Poruka: 210
11. kolovoza 2006. u 16:16
KKMD je napisao/la:
Srce Vatreno je napisao/la:

KKMD je napisao/la:
©to se tice rasprave oko neprirodnih pokreta, zapravo nikad nisam o tome razmisljao. Zapravo sam jednom negdje citao da se cure bas ne bi trebale bavit troskokom, to je bas neki doktor pricao, kao zbog prejake tresnje "zenskih organa", ali muskarci su u povijesti svasta pricali o zenama pa to treba uzeti s velikom rezervom (iako na prvi pogled ima nekog smisla)
Vidi cijeli citat
 

Iskreno, meni se èini da se tu vi¹e tresu ''mu¹ki organi''... i da opet izmi¹ljaju toplu vodu.

Vidi cijeli citat
 

pa kazem, sasvim moguce :) ali tek da napomenem da se radi o unutarnjim organima (muskarci tu i nemaju nis bitno) a da drugi i treci skok jesu poprilicno nabijanje

Vidi cijeli citat
 

Da te ispravim prvi i drugi skok jesu nabijanje, treći je doskok u pijesak :)), a moram iz vlastitog iskustva reć da više pate koljena i leđa nego neki drugi organi tak da vas moram razočarat što se toga tiče...

  • Najnovije
  • Najčitanije