F1 2011

123
...
515253
...
596061
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 27.02.2010.
Poruka: 11.159
14. srpnja 2011. u 02:17
Vidi cijeli citat



dosta dobar vozač s tim da može puno napredovati i postati odličan... nebi bio loš izbor za drugog vozača
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 1.590
14. srpnja 2011. u 02:36
Nedokazan je suviše za Ferrari... Barem za moj pojam...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.07.2011.
Poruka: 6
15. srpnja 2011. u 22:52
Pozz svima,ja sam ovdje novi,ispričavam se ako sam postavio pitanje na krivoj temi.
Pitanje za onog tko se razumije u taktiku formula
Nek mi netko objasni svaki parametar plzz ;)

1.Prednje krilo
2.Stražnje krilo
3.zupčanici
4.prednji ovjes
5.stražnji ovjes
6.prednji anti-roll bar
7.stražnji anti roll bar
8.prednja visina vožnje
9.stražnja visina vožnje
10.prednji pritisak u gumama
11.stražnji pritisak u gumama
12.kočnica bias
[uredio Vetel - 15. srpnja 2011. u 23:17]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2010.
Poruka: 361
16. srpnja 2011. u 12:43
Vetel je napisao/la:
Pozz svima,ja sam ovdje novi,ispričavam se ako sam postavio pitanje na krivoj temi.
Pitanje za onog tko se razumije u taktiku formula
Nek mi netko objasni svaki parametar plzz ;)

1.Prednje krilo
2.Stražnje krilo
3.zupčanici
4.prednji ovjes
5.stražnji ovjes
6.prednji anti-roll bar
7.stražnji anti roll bar
8.prednja visina vožnje
9.stražnja visina vožnje
10.prednji pritisak u gumama
11.stražnji pritisak u gumama

12.kočnica bias

Vidi cijeli citat

1. i 2. - stvaraju aerodinamicki pritisak na tlo, tzv. downforce, funkcija jim je suprotna od krila na avionu koja sluze za stvaranje "lifta" odnosno sile koja podize avion - ta sila je veca sto je veca brzina kretanja zraka preko krila.

3. Ako mislis na tzv. "Gear ratio" onda se radi o prenosu snage - u praksi bi to znacilo da je to odnos maximalne brzine i ubrzanja; sto je kraci (close-ratio) bolja su ubrzanja jer je manji pad okretaja prilikom mijenjanja brzina ali je najveca brzina malo niza dok je kod duzeg (wide-ratio) je obratno.

4. i 5. kod ovjesa je bitno da prilikom kocenja i prelazaka preko neravnina ne dodje do ekstremnih pozicija, t.j. da se ne iztegne odnosno stisne do kraja jer se tada zaglavi nakratko pa dolazi do gubitka kontrole nad bolidom

6. i 7. - anti-roll bar ogranicava nagibanje vozila u zavojima

8. i 9. - to bas i neznam kak da ti objasnim, al se uglavnom radi o razmaku od dna bolida do tla

10. i 11. - kaj se tlaka tice, ako je niski onda gume ostvaruju bolji grip ali se i brze trose, dok kod visokog tlaka je manja potrosnja guma ali je grip u zavojima manji.

12. tu se radi o raspodijeli sile kocenja na prednje i straznje kotace

Pokusal sam kolko sam najbolje znal to objasnit, nadam se da ce neko znat bolje

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 1.590
16. srpnja 2011. u 13:05
Prvo, Vettel se piše.
Drugo, google zna puno bolje od svih nas.

Inače, mislim da se ovo pod brojem tri odnosi na "dužinu" brzina.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.07.2011.
Poruka: 6
16. srpnja 2011. u 13:51
Hvala skodarp :)
[uredio Vetel - 16. srpnja 2011. u 14:02]
raikkonen5
raikkonen5
Mali dioničar
Pristupio: 21.06.2011.
Poruka: 6.508
16. srpnja 2011. u 15:37
cepi1 je napisao/la:
ja bi radije kimija vidio ponovno u ferrariju, makar se neću bunit ni ako će vozit u red bullu...

ali kombinacije alonso-kimi i vettel-kimi zvuče zastrašujuće
Vidi cijeli citat

Da se barem to dogodi , naravno više bi volio da postane vozač RB !
In plerisque rebus mediocritas optima est
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
16. srpnja 2011. u 17:32

pa dobro prednje kirlo i straznje krilo nije nesto objasnjeno... to valjda zna svak ko gleda formulu ovako generalno i ko je ucio fiziku.

ja sam mislio da hoces nesto detaljnije. 

evo ti ovdje ima detaljnije a fino napisano, ima cak nekih primjera http://forum.f1-hr.com/viewtopic.php?f=3&t=1624

http://forum.f1-hr.com/viewtopic.php?f=3&t=1652

mene isto zanimaju tehnicke stvari, cak sam pisao jedan seminar na faxu o formuli  ali onda kopam po specijaliziran forumima... ili guglu sto ovaj kaze. neces ovdje puno naucit o tome...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.04.2011.
Poruka: 2.000
19. srpnja 2011. u 10:58
Vetel je napisao/la:
Hvala skodarp :)
Vidi cijeli citat

Btw moga si ime pravilno napisat, tj. Vettel, ovako je po seljacki hehe.

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 23.09.2009.
Poruka: 2.972
21. srpnja 2011. u 14:27
Evo za vikend na Nurburgringu se opet očekuje kiša, ne jaka, slično kao i u Britaniji samo možda u ne tako promjenjivim intervalima.
123
...
515253
...
596061
  • Najnovije
  • Najčitanije