F1 2011

123
...
484950
...
596061
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2010.
Poruka: 361
11. srpnja 2011. u 17:04

Scuderia Ferrari je napisao/la:
Ali nije Schumacher bio kažnjen zbog kraćenja pasice na ulazu u boks, već zato jer se nenamjerno katapultirao u stražnji dio Saubera. Pogriješio je, da, ali nije zaslužio tako strogu kaznu. 
Vidi cijeli citat

Ok, ajmo to probat malo jasnije.

Sam boks je kraci nego na ostalim stazama, pa su smatrali da bi samo prolazak kroz bokseve, tzv drive-through, bio preblaga kazna pa je pala odluka da ce u vecini slucajeva dosuditi "stop-and-go" kao u Schumacherovom slucaju.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.09.2010.
Poruka: 21
11. srpnja 2011. u 18:05
fernando-esp je napisao/la:
Inače neznam jer tko napisao od sljedeće utrke se opet vračaju difuzori tako da očekujem da su prva dva mjesta rezervirana za dva čovjeka iz Red Bulla
Vidi cijeli citat


Ne bih se složio. I u posljednjim utrkama sa difuzorom, Ferrari i McLaren bili su dosta blizu. Vettel ni sa svim difuzorima nije bio uvjerljiv kao Alonso jučer. Vettel je najveću prednost imao u Turskoj - 8.8 sekundi, u Maleziji 3,2 sekunde, u Španjolskoj 0.6 sekundi ispred Lewisa, u Monaku 1,1 ispred Alonsa. U Kanadi je bio drugi i u Valenciji je imao 10 sekundi prednosti, a sve ostale utrke završavao je sa manje od pet sekundi prednosti ispred ostatka društva. Alonso je jučer završio u plusu sa 16,8 sekundi. Osim u Valenciji i Australiji, Red Bull u uvjetima utrke nije bio neuhvatljiv. Dapače, u pojedinim dijelovima utrke imali su problema s gumama.

Ako govorimo u kvalifikacijama, to je druga priča i tu Red Bull rastura, ali u uvjetima utrke baš i nije tako. McLaren i Ferrari mogu parirati Red Bullu, ali obično imaju puno više grešaka od ekipe iz Milton - Keynesa.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 1.590
11. srpnja 2011. u 18:18
Vettel je u tim situacijama kontrolirao utrku.
Osim u Španjolskoj.
Razlike nisu neki pretjerani pokazatelj.

Inače, onaj DRS mi se sve manje i manje sviđa.
Ako si frajer, pretekni ga na stazi. Odnosno, bez pomagala.

[uredio Ivek! - 11. srpnja 2011. u 18:18]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 09.09.2010.
Poruka: 21
11. srpnja 2011. u 18:32
Što u ovom kontekstu znači "kontrolirati" utrku? Vremena su bila praktički identična, što je i razlog zašto su zaostaci u 90% utrka gdje je Vettel pobjedio bili relativno mali. RB je dosad nedvojbeno kontrolirao kvalifikacije, ali u utrci su značajno "slabiji". Dok su Ferrari i McLaren radili amaterske pogreške u području taktike, što je ujedno i ključan razlog zaostatka spomenutih momčadi do recimo Kanade, RB je nizao statistički najbrža vremena u boksu, dok je taktika također bila apsolutno savršena. RB nije nikako nedodirljiv i nisu u poziciji da "kontroliraju utrke".
SKOCKO
SKOCKO
Potencijal za velika djela
Pristupio: 13.09.2010.
Poruka: 1.216
11. srpnja 2011. u 20:13
Scuderia Ferrari je napisao/la:
fernando-esp je napisao/la:
Inače neznam jer tko napisao od sljedeće utrke se opet vračaju difuzori tako da očekujem da su prva dva mjesta rezervirana za dva čovjeka iz Red Bulla
Vidi cijeli citat


Ne bih se složio. I u posljednjim utrkama sa difuzorom, Ferrari i McLaren bili su dosta blizu. Vettel ni sa svim difuzorima nije bio uvjerljiv kao Alonso jučer. Vettel je najveću prednost imao u Turskoj - 8.8 sekundi, u Maleziji 3,2 sekunde, u Španjolskoj 0.6 sekundi ispred Lewisa, u Monaku 1,1 ispred Alonsa. U Kanadi je bio drugi i u Valenciji je imao 10 sekundi prednosti, a sve ostale utrke završavao je sa manje od pet sekundi prednosti ispred ostatka društva. Alonso je jučer završio u plusu sa 16,8 sekundi. Osim u Valenciji i Australiji, Red Bull u uvjetima utrke nije bio neuhvatljiv. Dapače, u pojedinim dijelovima utrke imali su problema s gumama.

Ako govorimo u kvalifikacijama, to je druga priča i tu Red Bull rastura, ali u uvjetima utrke baš i nije tako. McLaren i Ferrari mogu parirati Red Bullu, ali obično imaju puno više grešaka od ekipe iz Milton - Keynesa.
Vidi cijeli citat

Dragi di si bio prije na ovoj temi? Ja sam pomalo odustao ali vidim da je tema živjela. Ali nemoraš gledat te zaostatke u utrci kao mjerilo jer kada se vozač odvoji koliko on misli da mu je potrebno i ovi sa pit walla ga upzore da nemora jurit neka štedi gume i motor. Vidjet ćeš u Mađarskoj da će dvojac Red Bulla berundati gotovo sve ostale. Dok U Nurburgringu neznam podatke jer se nije vozio već dvije godine ako se ne varam pa neznam dali staza odgovara Red Bullu iako bi po konfiguraciji trebala odgovarat. 
allen
allen
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 29.08.2006.
Poruka: 56.224
11. srpnja 2011. u 20:35
russellosk je napisao/la:
allen je napisao/la:
Marko Marušić je napisao/la:

naravno jedino pravo mjerilo bi bilo da svima daju isto auto, pa da vidimo ko je faca.

sto se nazalost nece nikad dogodit. zato ni ne smatram formulu pravim sportom, mada je fizicki zahtjevno...

Vidi cijeli citat



Vidi cijeli citat


tu se ne slažem, meni je fora to kod formule što ekipe rade na svojim bodilima i tako stječu prednost, ali jasno da je sranje sto ozbiljnije mogu to 3 ili 4 ekipe
Vidi cijeli citat


pomješao si kruške i jabuke
bit je da svi imaju jednake uvijete i isto para a onda nek njihovi mehaničari rade na bolidima i setupima koliko god žele i nek ih prilagođavaju naravno svojim vozačima
ali moze jedan HRT radit sta god oce sa svojim bolidom taj bolid nikad nemoze biti kao recimo ferrari...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 1.590
11. srpnja 2011. u 20:52
Scuderia Ferrari je napisao/la:
Što u ovom kontekstu znači "kontrolirati" utrku? Vremena su bila praktički identična, što je i razlog zašto su zaostaci u 90% utrka gdje je Vettel pobjedio bili relativno mali. RB je dosad nedvojbeno kontrolirao kvalifikacije, ali u utrci su značajno "slabiji". Dok su Ferrari i McLaren radili amaterske pogreške u području taktike, što je ujedno i ključan razlog zaostatka spomenutih momčadi do recimo Kanade, RB je nizao statistički najbrža vremena u boksu, dok je taktika također bila apsolutno savršena. RB nije nikako nedodirljiv i nisu u poziciji da "kontroliraju utrke".
Vidi cijeli citat


Budimo realni, Red Bull je sve tri utrke izgubio zbog pogrešaka u boksu.
Dakle, oni ih vole napraviti.
Dobro, ajde, izgubili su dvije zbog boksa. Kanada je specifičan slučaj. Makar bi se i tu dalo raspravljati o genijalnosti Buttona a ne pogreškama.

Veliš Vettel ne kontrolira utrke? A zašto ona nikad ne ispušta prvo mjesto u utrci? Zašto nikada nije imao potrebu napadati za prvo mjesto.
On u prvih par krugova napravi razliku dovoljnu da samo prati ostala vremena i prilagođava se.
Alonso je specifičan. On vozi na nož i kad ima 35 sekundi prednosti unatoč zabranama iz boksa.

Nego, jel se to meni čini ili se jučer prvi puta vidio dim iz motora ove godine?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
11. srpnja 2011. u 21:00

iskreno mislim da bi najbolja stvar za formulu bila da se uvede neki cap limit ko u americkim sportovima. pa unutar toga radi sto te volja, bila to aerodinamika ili motor...

ovako kad su ti limiti tehnicki, uvijek oni s vise para ulozenih para bolje prodju jer se nadje neki nacin da budu u prednosti.

jedino tako bi se mogli svi vise manje izjednacit na stazi i to bi dosta zanimljivo izgledalo jer bi svak ulagao u neke druge prioritete po svom misljenju, pa bi vjerojatno to izgledalo drukcije od staze do staze... e onda bi sigurno dosli do izrazaja bilo vozac, bilo mehanicari, bilo dizajneri. pa i ako dobijes sezonu na kvalitetan bolid, to je vec neki znacajan uspjeh s obzirom da si ulozio isto u to, ali si jednostavno napravio bolji posao. puno veci uspjeh nego da radi vise para to isto postignes.

ali tako nesto tesko da cemo ikad vidjet, pokraj ovih nekih velikih kojima to nije u interesu...

coobah
coobah
Dokazano ovisan
Pristupio: 18.09.2004.
Poruka: 18.592
11. srpnja 2011. u 21:09
Pa to postoji...budget limit od 2010. do 2012. je 40 milijuna eura.

Ili se nešto promijenilo???
Ceterum censeo HNLem esse delendam
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2010.
Poruka: 361
11. srpnja 2011. u 21:10
Ivek! je napisao/la:

Budimo realni, Red Bull je sve tri utrke izgubio zbog pogrešaka u boksu.
Dakle, oni ih vole napraviti.
Dobro, ajde, izgubili su dvije zbog boksa. Kanada je specifičan slučaj. Makar bi se i tu dalo raspravljati o genijalnosti Buttona a ne pogreškama.

Veliš Vettel ne kontrolira utrke? A zašto ona nikad ne ispušta prvo mjesto u utrci? Zašto nikada nije imao potrebu napadati za prvo mjesto.
On u prvih par krugova napravi razliku dovoljnu da samo prati ostala vremena i prilagođava se.
Alonso je specifičan. On vozi na nož i kad ima 35 sekundi prednosti unatoč zabranama iz boksa.

Nego, jel se to meni čini ili se jučer prvi puta vidio dim iz motora ove godine?
Vidi cijeli citat

Jednu, u Kini je Vettelu otkazal KERS pa je zato bil sporiji od Hamiltona u utrci, nesjecam se da su napravili neku gresku u boksu.

Al da, izgleda da je riko prvi motor ove sezone...

123
...
484950
...
596061
  • Najnovije
  • Najčitanije