F1 2013

123
...
474849
...
919293
Cholo
Cholo
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 13.01.2011.
Poruka: 32.135
28. srpnja 2013. u 16:34
Bilo je vrijeme vise, bravo Lewis
1905
vlajan
vlajan
Željan dokazivanja
Pristupio: 28.07.2013.
Poruka: 204
28. srpnja 2013. u 23:30
nido je napisao/la:

F1: Uvodi se minimalno vrijeme za boravak u boksu?

Ekipe Formule 1 raspravljat će ovih dana o prijedlogu da se uvede minimalno vrijeme koje svaki vozač mora provesti u boksu prilikom promjene guma u utrkama Svjetskog prvenstva.

... FIA je smanjila dozvoljenu brzinu u boksovima sa 100 na 80 kilometara na sat ...
... FIA je iznijela i ideju o ograničavanju broja dužnosnika svake ekipe u boksu tokom slobodnih treninga ...
... otvorila raspravu o tome trebaju li inžinjeri nositi kacige u boksu čak i ako ne rade na bolidu ...

Vidi cijeli citat


FIA je inficirana virusom birokratikusom, soj europska unija ...

U idućoj rundi birokratizacije (ubijanja natjecateljskpg duha) mogli bi raspravljati o:
... ograničenju brzine u oštrim zavojima ...
... zabrani pretjecanja u nepreglednim zavojima ...
... ograničavanju broja navijača koji mogu kupiti ulaznice...
... trebaju li gledatelji uz ogradu staze nositi kacige i kakove ...
... trebaju li suci nositi rimske toge ... i još mnogo dragocjenih bisera gluposti ...



Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 01.05.2010.
Poruka: 1.041
06. kolovoza 2013. u 18:41
'Formula 1 treba biti čisti sport bez mutnih poslova koje smo morali trpjeti posljednjih godina. Sljedeće sezone imat ćemo potpuno drukčiju Formulu 1, koja više neće toliko ovisiti o aerodinamici. Mi gradimo bolide, a ne avione! Konačno ćemo imati testiranja, a ne farsu kakvu smo imali ove godine s jednom ekipom koja vrši ilegalna testiranja za koje još i ne dobije nikakvu kaznu,' izjavio je predsjednik Ferrarija Luca di Montezemolo kojem je Mercedes 'trn u oku':
Lovro-ZG
Lovro-ZG
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.06.2013.
Poruka: 4.702
07. kolovoza 2013. u 12:26
Child Of Decadence je napisao/la:
'Formula 1 treba biti čisti sport bez mutnih poslova koje smo morali trpjeti posljednjih godina. Sljedeće sezone imat ćemo potpuno drukčiju Formulu 1, koja više neće toliko ovisiti o aerodinamici. Mi gradimo bolide, a ne avione! Konačno ćemo imati testiranja, a ne farsu kakvu smo imali ove godine s jednom ekipom koja vrši ilegalna testiranja za koje još i ne dobije nikakvu kaznu,' izjavio je predsjednik Ferrarija Luca di Montezemolo kojem je Mercedes 'trn u oku':
Vidi cijeli citat


Nadam se da će tako i biti. F1 je utrkivanje u kojem treba pobijedit najbolji vozač, a ne natjecanje za najbolji bolid.
I naprijed plavi...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2010.
Poruka: 361
07. kolovoza 2013. u 21:22
Lovro-ZG je napisao/la:
Child Of Decadence je napisao/la:
'Formula 1 treba biti čisti sport bez mutnih poslova koje smo morali trpjeti posljednjih godina. Sljedeće sezone imat ćemo potpuno drukčiju Formulu 1, koja više neće toliko ovisiti o aerodinamici. Mi gradimo bolide, a ne avione! Konačno ćemo imati testiranja, a ne farsu kakvu smo imali ove godine s jednom ekipom koja vrši ilegalna testiranja za koje još i ne dobije nikakvu kaznu,' izjavio je predsjednik Ferrarija Luca di Montezemolo kojem je Mercedes 'trn u oku':
Vidi cijeli citat


Nadam se da će tako i biti. F1 je utrkivanje u kojem treba pobijedit najbolji vozač, a ne natjecanje za najbolji bolid.
Vidi cijeli citat


Realno, F1 je oduvjek bilo utrkivanje najboljih bolida, vozaci su tu bili samo "slag na tortu".

Ak hoces gledat utrkivanje vozaca, toplo ti preporucam da se prebacis na GP2, GP3 ili Formula Renault/BMW, posto tamo imaju svi jednake bolide.
Lovro-ZG
Lovro-ZG
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.06.2013.
Poruka: 4.702
08. kolovoza 2013. u 01:40
skodarap je napisao/la:


Realno, F1 je oduvjek bilo utrkivanje najboljih bolida, vozaci su tu bili samo "slag na tortu".

Ak hoces gledat utrkivanje vozaca, toplo ti preporucam da se prebacis na GP2, GP3 ili Formula Renault/BMW, posto tamo imaju svi jednake bolide.
Vidi cijeli citat


Da, nikad nitko nije imao identičan bolid, ali prije 10-ak godina prvenstvo sigurno ne bi osvajali vozači kao što su Vettel i Button jer tad razlika u bolidima nije ipak bila toliko očita.
I naprijed plavi...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 17.09.2010.
Poruka: 361
08. kolovoza 2013. u 07:50
Prije i vise od 10ak godina su naslove osvajali vozaci tipa Damon Hill ili Jaques Villeneuve koji, koliko god meni bili dragi, su ih osvojili isto tako uz pomoc dominantnih bolida. Onda imas jedog jedinog Keke Rosberga koji je naslov osvojio sa samo jednom pobjedom te sezone, naravno uz "pomoc" vise sile. Ako trazis razdoblje gdje je vozacko umijece bilo mnogo znacajnije moras se vratiti natrag u razdoblje Jima Clarka, Grahma Hilla i Jacka Brabhama (recimo natrag do pojave prvih aerodinamickih pomagala u pocetku 70-ih), mada je i tada bolid igrao odredjenu ulogu.

Ali jbga, danas su se stvari promjenile, bas kak je di Montezemolo rekao (jos uvjek ne vjerujem da se slazem s njim, kolko taj zna gluposti izvaliti ponekad) i aerodinamika je bitnija nego ikad prije (bilo je razdoblja kad su gume igrale veliku ulogu pa i motori), ali to je takvo razdoblje i ko zna, za par godina ce se i to mozda promjeniti.

Kaj se Vettela tice, ajd mozda nije vozac kapaciteta da moze s takvom lakocom osvajat naslove ali jbga, imao je srece da je zavrsio u ekipi koja ce mu to omoguciti, ali to je i odlika svih velikih prvaka, da iskoriste bolid do maksimuma (zbog isto tako dominantnog bolida je McLaren sa Sennom i Prostom dominirao krajem 80-ih, Williams 90-ih, Ferrari sa Schumaherom 2000-ih). Tako da mozemo sumljat u njegovo umijece za volanom ali sva tri naslova su u potpunosti zasluzena. Slicna prica je i sa Buttonom, iako je tada (2009.) ovisilo puno toga o FIA-inoj odluci nakon trece utrke, hoce li taj bolid proglasit legalnim ili ne.

Ali cinjenica je, da su u posljednje 3 sezone bolidi medjusobno blizi nego sto su ikad bili, i razlike izmedju prvog i zadnjeg na gridu su stvarno male (sjecam se i razdoblja prije neg kaj je prvi put bilo uvedeno 107% pravilo, pa je na startu bilo i bolida koji su u kvalifikacijama kasnili 6, 7 pa i vise sekundi iza vodecih) tako da za nekog koji prati taj sport zato kaj ga voli bez ikakvih navijackih "sklonosti" (nakon odlaska Hakkinena i koju sezonu kasnije i Jordan GP vise i nemam nekog izrazitog favorita) utrke su zabavne za gledanje jer se non stop nesto dogadja i stvarno ni malo ne zalim za razdobljima kada je bilo i po 30ak sekundi razlike izmedju vodecih vozaca i kad je mozda prvih 5, 6 zavrsavalo utrku u istom krugu kao pobjednik.
[uredio skodarap - 08. kolovoza 2013. u 16:45]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
17. kolovoza 2013. u 15:18
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
23. kolovoza 2013. u 16:08
rezultati prvi i drugi slobodni treninga:

1.   F. Alonso               1:55.198                   9
2.   P. di Resta             1:55.224       +0.026      9
3.   A. Sutil                1:55.373       +0.175      11
4.   S. Perez                1:55.518       +0.320      14
5.   N. Rosberg              1:55.614       +0.416      10
6.   S. Vettel               1:55.636       +0.438      13
7.   E. Gutierrez            1:55.954       +0.756      18
8.   N. Hulkenberg           1:56.110       +0.912      10
9.   D. Ricciardo            1:56.770       +1.572      13
10.  V. Bottas               1:56.858       +1.660      16
11.  F. Massa                1:56.863       +1.665      8
12.  P. Maldonado            1:57.081       +1.883      11
13.  J. Vergne               1:57.084       +1.886      16
14.  J. Button               1:57.281       +2.083      14
15.  L. Hamilton             1:57.358       +2.160      10
16.  H. Kovalainen           1:57.821       +2.623      15
17.  G. van der Garde        1:57.887       +2.689      16
18.  M. Chilton              1:58.600       +3.402      11
19.  M. Webber               1:58.929       +3.731      12
20.  J. Bianchi              1:59.209       +4.011      12
21.  K. Raikkonen            1:59.441       +4.243      11
22.  R. Grosjean             2:03.176       +7.978      15


 1.  Sebastian Vettel     Red Bull-Renault      1m49.331s           22
 2.  Mark Webber          Red Bull-Renault      1m49.390s  +0.059s  34
 3.  Romain Grosjean      Lotus-Renault         1m50.149s  +0.818s  34
 4.  Felipe Massa         Ferrari               1m50.164s  +0.833s  27
 5.  Jean-Eric Vergne     Toro Rosso-Ferrari    1m50.253s  +0.922s  28
 6.  Kimi Raikkonen       Lotus-Renault         1m50.318s  +0.987s  33
 7.  Fernando Alonso      Ferrari               1m50.510s  +1.179s  21
 8.  Sergio Perez         McLaren-Mercedes      1m50.536s  +1.205s  27
 9.  Nico Rosberg         Mercedes              1m50.601s  +1.270s  33
10.  Paul di Resta        Force India-Mercedes  1m50.611s  +1.280s  27
11.  Adrian Sutil         Force India-Mercedes  1m50.629s  +1.298s  30
12.  Lewis Hamilton       Mercedes              1m50.751s  +1.420s  27
13.  Nico Hulkenberg      Sauber-Ferrari        1m50.972s  +1.641s  33
14.  Pastor Maldonado     Williams-Renault      1m50.991s  +1.660s  28
15.  Jenson Button        McLaren-Mercedes      1m51.195s  +1.864s  28
16.  Daniel Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari    1m51.447s  +2.116s  26
17.  Valtteri Bottas      Williams-Renault      1m51.568s  +2.237s  28
18.  Esteban Gutierrez    Sauber-Ferrari        1m51.644s  +2.313s  26
19.  Giedo van der Garde  Caterham-Renault      1m53.157s  +3.826s  21
20.  Charles Pic          Caterham-Renault      1m53.251s  +3.920s  29
21.  Jules Bianchi        Marussia-Cosworth     1m53.482s  +4.151s  28
22.  Max Chilton          Marussia-Cosworth     1m54.418s  +5.087s  12
Stalker
Stalker
Potencijal za velika djela
Pristupio: 07.03.2011.
Poruka: 1.142
23. kolovoza 2013. u 17:10
konačno Spa, najbolja staza u kalendaru...
123
...
474849
...
919293
  • Najnovije
  • Najčitanije