Prije i vise od 10ak godina su naslove osvajali vozaci tipa Damon Hill ili Jaques Villeneuve koji, koliko god meni bili dragi, su ih osvojili isto tako uz pomoc dominantnih bolida. Onda imas jedog jedinog Keke Rosberga koji je naslov osvojio sa samo jednom pobjedom te sezone, naravno uz "pomoc" vise sile. Ako trazis razdoblje gdje je vozacko umijece bilo mnogo znacajnije moras se vratiti natrag u razdoblje Jima Clarka, Grahma Hilla i Jacka Brabhama (recimo natrag do pojave prvih aerodinamickih pomagala u pocetku 70-ih), mada je i tada bolid igrao odredjenu ulogu.
Ali jbga, danas su se stvari promjenile, bas kak je di Montezemolo rekao (jos uvjek ne vjerujem da se slazem s njim, kolko taj zna gluposti izvaliti ponekad) i aerodinamika je bitnija nego ikad prije (bilo je razdoblja kad su gume igrale veliku ulogu pa i motori), ali to je takvo razdoblje i ko zna, za par godina ce se i to mozda promjeniti.
Kaj se Vettela tice, ajd mozda nije vozac kapaciteta da moze s takvom lakocom osvajat naslove ali jbga, imao je srece da je zavrsio u ekipi koja ce mu to omoguciti, ali to je i odlika svih velikih prvaka, da iskoriste bolid do maksimuma (zbog isto tako dominantnog bolida je McLaren sa Sennom i Prostom dominirao krajem 80-ih, Williams 90-ih, Ferrari sa Schumaherom 2000-ih). Tako da mozemo sumljat u njegovo umijece za volanom ali sva tri naslova su u potpunosti zasluzena. Slicna prica je i sa Buttonom, iako je tada (2009.) ovisilo puno toga o FIA-inoj odluci nakon trece utrke, hoce li taj bolid proglasit legalnim ili ne.
Ali cinjenica je, da su u posljednje 3 sezone bolidi medjusobno blizi nego sto su ikad bili, i razlike izmedju prvog i zadnjeg na gridu su stvarno male (sjecam se i razdoblja prije neg kaj je prvi put bilo uvedeno 107% pravilo, pa je na startu bilo i bolida koji su u kvalifikacijama kasnili 6, 7 pa i vise sekundi iza vodecih) tako da za nekog koji prati taj sport zato kaj ga voli bez ikakvih navijackih "sklonosti" (nakon odlaska Hakkinena i koju sezonu kasnije i Jordan GP vise i nemam nekog izrazitog favorita) utrke su zabavne za gledanje jer se non stop nesto dogadja i stvarno ni malo ne zalim za razdobljima kada je bilo i po 30ak sekundi razlike izmedju vodecih vozaca i kad je mozda prvih 5, 6 zavrsavalo utrku u istom krugu kao pobjednik.
[uredio skodarap - 08. kolovoza 2013. u 16:45]