Sportnet forum

Dobrodošli na najbolji hrvatski sportski forum!

Pravila korištenja

F1 2015

123
...
567
...
293031
Špalatrin
Špalatrin
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.06.2013.
Poruka: 4.223
01. veljače 2015. u 13:47
Stinger23 je napisao/la:

ODVRATAN McLaren...

da je bar po onoj slici od prošlog tjedna što je kolega postavio, ovako me više podsjeća na Marussiju, nego na McLaren. a i ovaj crni sasvim dio mi nije jasan. Tko je umro?

Vidi cijeli citat

meni izgled skroz dobro, jebiga, mclaren je kroz 20 godina izgradio identitet da im je crna boja primarna.. nisi valjda mislio da će se vratit na crveno-bijelu
Bit ćemo prvaci ako nam dopuste
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.526
01. veljače 2015. u 17:36
Ron Dennis: "Our 2015 livery will change, but I'm not going to say when..."


Rezultati prvog dana testiranja

Rosberg - 157 laps
Ericsson - 73 laps
Bottas - 72 laps
Vettel - 59 laps
Sainz - 46 laps
Ricciardo - 35 laps
Alonso - 6 laps

1 Vettel (Ferrari), 1m22.620s
2 Ericsson (Sauber), 1m22.777s
3 Rosberg (Mercedes), 1m23.106s
4 Ricciardo (Red Bull), 1m23.338s
5 Bottas (Williams), 1m23.906s
6 Sainz (Toro Rosso), 1m25.327s
7 Alonso (McLaren), 1m40.738s
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 5.930
01. veljače 2015. u 18:28
Špalatrin je napisao/la:
Stinger23 je napisao/la:

ODVRATAN McLaren...

da je bar po onoj slici od prošlog tjedna što je kolega postavio, ovako me više podsjeća na Marussiju, nego na McLaren. a i ovaj crni sasvim dio mi nije jasan. Tko je umro?

Vidi cijeli citat

meni izgled skroz dobro, jebiga, mclaren je kroz 20 godina izgradio identitet da im je crna boja primarna.. nisi valjda mislio da će se vratit na crveno-bijelu
Vidi cijeli citat


da, crno-bijela (sjeti se West kad je bio sponzor) i očekivao sam takvu nekakvu kombinaciju uz crvene linije.
nešto mi je ljepše izgledala kombinacija koju je kolega postavio neki dan, ima crne boje, ali ne ovoliko, ovo je zbilja previše, i gubi se ovako. više mi na Marussiju izgleda što sam već napisao.
ne znam, kao da se i dalje želi ostavit dojam na prošlost sa Mercedesom pa ima i dosta srebrne (a to je već prisvojio Mercedes GP).
okreće se nova stranica, i novi "livery" bi bio poželjan...
ovo bi bilo savršeno: https://pbs.twimg.com/media/B7xY4WMIAAAOSqK.jpg

a što se tiče ovih krugova, jel to Honda skriva nešto, ili? ili je Nando samo bio pažljiv da ne otkriju se sve karte....

ili, ne daj bože, HONDA SUCKS???

[uredio Stinger23 - 01. veljače 2015. u 18:29]
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.526
01. veljače 2015. u 21:07
https://twitter.com/McLarenF1/status/561914918086410240

Zanimljiv tweet - izgleda da će fanovi birati između dvije opcije.. makar se već sad vidi koja pobjeđuje


McLaren. As expected Fernando tootled the MP4-30 around. Engine sounds nice, but far from being fully revved. A deeper growl (for sure...)


Ne bi se trebao previše čuditi o malom broju krugova, ipak je Honda u zaostatku godinu dana... prošle godine prvi dan je bilo ovako - 31, 18, 7, 11, 15, 7, 3, 1, 0 krugova... pa samo treba pogledati Red Bull koji je u prva 4 dana testiranja imao samo 21 krug (ili ukupno Renault sa 3 momčadi - 151 krug)
[uredio Krunchie7 - 01. veljače 2015. u 21:14]
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
02. veljače 2015. u 13:23
neznam oće li se McLaren vratit na one boje kad je imo Hondin motor
mislim da je tada Maliboro bio sponzor, a boje ovise većinom od sponzora

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
02. veljače 2015. u 13:24

Legendarni Ferrarijev dizajner Mauro Forghieri je upro prstom na Fernanda Alonsa kao jednog od krivca za Ferrarijeve neuspjehe kroz zadnjih pet godina.

Alonso je – smatra Forghieri – odličan trkaći, ali loš testni vozač koji ne zna kako razvijati bolid.

- Ako tri ili četiri godine zaredom imate iste probleme s bolidom, onda to znači da razvoj ne ide u pravom smjeru, a to je neuspjeh vozača – uvjeren je Forghieri.

- Alonso je sjajan trkaći vozač, ali nije dobar testni vozač. Svake godine je na prvim vožnjama govorio da je sve savršeno da bi se nakon nekoliko mjeseci počeo žaliti. Pravi prvak je onaj koji može upravljati momčadi – dodao je Forghieri.

Forghieri zbog toga, ali i zbog izostanka objektivnih rezultata, Alonsa ne svrstava među najbolje Ferrarijeve vozače. Vjeruje i da bi vozač najvećeg kalibra – kakav je bio Schumacher – uspio u pothvatu oživljavanja Ferrarija u kojem je Alonso propao.

- Ferrarijev problem kroz nekoliko zadnjih sezona je bio u tome što nije imao drugog Schumachera – zaključio je Forghieri.

whitewidow
whitewidow
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.08.2009.
Poruka: 4.776
04. veljače 2015. u 12:23

It looks like an ERS problem... The Team are on the case and looking to get Dany back on track soon.

Embedded image permalink
 
 
Rijeka užitka
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
07. veljače 2015. u 14:28
Nakon što je postalo jasno da Marussia i Caterham neće nastupati ove sezone, Formula 1 ostala je na samo 18 vozača i 9 momčadi, što je najmanji broj još od 1970. godine…


Rast troškova dizajna bolida i opskrbe dijelovima učinili su svoje u današnjoj Formuli 1. Ovih dana postalo je poznato da Caterham putem aukcije prodaje svoju momčad, a Marussijin pokušaj povratka u sport s prošlogodišnjim bolidom osujetile su druge ekipe, vetom kojim imaju pravo onemogućiti takav scenario.

Formula 1 tako je ostala na samo devet momčadi, s tim da ih je još nekoliko u financijskim problemima, ponajviše Force India. Na prvoj utrci sezone bit će najviše 18 bolida, što je najmanje u posljednjih 45 godina. Zadnji je put elitno automobilističko natjecanje brojilo tako malo vozača još 1970. godine, nakon koje je postepeno rastao broj onih koji su startali u utrkama, da bi u posljednjih 15 godina zbog rasta troškova počelo opadanje.

Prije ulaska u sport momčadi Marussije, Caterhama i Hispania Racinga 2010. godine, natjecalo se neko vrijeme po 20 bolida Formule 1 na utrkama, a ove sezone to je nadmašeno. Hoće li svih devet dočekati kraj sezone, to ćemo tek vidjeti.

U svakom slučaju, sve smo bliži Ecclestoneovoj ideji o tri bolida najjačih momčadi u Formuli 1, koja će stupiti na snagu ako još netko od 'malih' odustane od natjecanja.
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
17. veljače 2015. u 19:41
U Formuli 1 traju žestoke rasprave o budućnosti sporta. Sadašnja situacija s previsokim troškovima, tihim motorima i sporim vremenima krugova je neodrživa i nešto se mora mijenjati.

I dok Strateška grupa ovih dana vijeća o tome koliko će konjskih snaga imati bolidi u budućnosti, treba li se vratiti na V8 motore ili ne te što učiniti kako bi se spasile male i srednje bogate momčadi, Ferrari je izložio svoju viziju budućnosti.

Na službenoj stranici pojavile su se fotografije Ferrarijevog koncepta futurističkog F1 bolida. Atraktivan dizajn s čak dva prednja krilca, većim kotačima i moćnim motorom možda nije smjer u kojem će krenuti sport, ali poruka Talijana je jasna: promjene su potrebne, a moguće ih je napraviti u kratko vrijeme, čak i ako su radikalne…

Ferrari

***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
20. veljače 2015. u 11:18
jučerašnja vremena sa testiranja i broj krugova
samo se nadam da će Ferrari i u utrci biti ovako brz
nije valjda da drugi skrivaju brzinu, a samo oni nisu
danas im je cilj raditi što veći broj krugova, testiraju pouzdanost i areodinamiku


  DRIVER TEAM CHASSIS TIME DIFF. #    
1. Maldonado Lotus E23 1:25.011   69 <b>Banden</b>: Soft PIT
2. Räikkönen Ferrari SF15-T 1:25.167 +0.156 74 <b>Banden</b>: Medium PIT
3. Ricciardo Red Bull Racing RB11 1:25.547 +0.536 59 <b>Banden</b>: Soft PIT
4. Perez Force India VJM08 1:26.636 +1.625 34 <b>Banden</b>: Medium PIT
5. Nasr Sauber C34 1:27.307 +2.296 79 <b>Banden</b>: Medium PIT
6. Verstappen Toro Rosso STR10 1:27.900 +2.889 93 <b>Banden</b>: Medium PIT
7. Button McLaren MP4-30 1:28.182 +3.171 21 <b>Banden</b>: Medium PIT
8. Wehrlein Mercedes GP W06 1:28.329 +3.318 80 <b>Banden</b>: Hard PIT
9. Wolff Williams FW37 1:29.400 +4.389 86 <b>Banden</b>: Medium PIT
10. Hamilton Mercedes GP W06 1:30.429 +5.418 11 <b>Banden</b>: Medium PIT
123
...
567
...
293031