F1 2015

123
...
101112
...
293031
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.100
15. ožujka 2015. u 13:07

ali najjači dio prijenosa na Sky-u, kad se javio onaj reporter iz boksa (ne znam mu ime) u 22. krugu i kaže nešto slično ovome:

"Čestitke momčadi McLarena i Jenson Buttonu na više odvoženih krugova nego što su uspjeli na testovima odradit"
znači čisto ruganje ekipe hahaha

"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.03.2011.
Poruka: 1.590
15. ožujka 2015. u 22:08
Koliko je Mercedes brži, pa ovo je kao da pošalješ Barcelonu u HNL.

Očekuje nas još jedna doooooosadna sezona, eventualno ju pehovi Hamiltona mogu učiniti zanimljivom i približiti Rosberga bitki za naslov.
Eventualna potencijalna borba će biti za najboljeg od ostatka.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.12.2012.
Poruka: 1.885
17. ožujka 2015. u 19:22
http://www.formulino.hr/mercedes-je-bio-u-dosluhu-s-fia-om-kad-su-se-pisala-pravila/
 dobro što reći na ovo? Pa ovo je smijurija.Da napomenem prije nego počne netko pljuvati-ovo dolazi od Berniea.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
19. ožujka 2015. u 09:12
sad se svašta počelo pisat, RB počeo cvilit, Berni im drži stranu
zapravo prijete da se njihovm gazdi nesviđa ovo, a ko njega išta pita, ako želi neka ide, nikad mi nije bio simpatičan
mislim na Mateshica
a ovi inžinjeri i momčad bi se trebali uvatiti posla i probati smanjiti zaostatke
iako Honer govori istinu kad su oni dominirali češće su se mijenjala pravila da ih ovi lakše stignu
sjetimo se samo double difuzora koje je Brown GP mogo goristiti u početku, a oni nisu
mislim da se nebi trebala minjat pravila, ili vraćat na V8
možda su najveći problem ovi tokeni, jer neko ko je u velikom zaostatku težko može stić Mercedes za godinu ili dvije
da se oni ukinu možda bi to ipak izjednačenije bilo

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
19. ožujka 2015. u 09:14
BBC procjena, meni se malo puno čini
možda jesu u Australiji vozili sa manje snage

http://www.formulino.hr/hondin-motor-ima-barem-200-konja-manje-od-mercedesovog/
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
19. ožujka 2015. u 15:33
nastavak priče

http://www.formulino.hr/mercedes-je-prvi-eksperimentalni-v6-napravio-jos-2010/
virka fun
virka fun
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.04.2007.
Poruka: 2.203
20. ožujka 2015. u 07:01
Mozda nije pretjerana guzva na ovoj stranici,no mene ne smeta..sve pohvale nazocnim forumasima koji nas redovito informiraju o najnovijim dogadanjima..

Malo sam se pogubio proteklih par sezona,jer su me pocele iritirat..ucestale promjene "pravila igre"..nastojat cu uhvatit korak..

Cini se da saputanja kako VN Njemacke ove godine nece biti,prerastaju u neminovnost i stvarnost..ipak,19 utrka u programu..tj.jos 18 pred nama..

Sto se prijenosa tice,koliko su mogucnosti dopustale..(kad je hrt izgubio interes i jos neki "nasi" programi)..pratio sam kombinirajuci sport 1 (ex dsf) i rtl (njemacki)..sport 1 je prenosio treninge VN Australije..moguce da je rtl reprizirao trening i dao live utrku..tako je to funkcioniralo..nadam se da ce i nadalje..
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.696
20. ožujka 2015. u 09:57
Pa zna se koji je razlog zašto se Bernie ne može dogovoriti sa Njemcima.

I isto mi neće biti žao ako Red Bull ode iz F1.
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.100
26. ožujka 2015. u 13:24
Nando sjeda za volan McLarena u Maleziji (HVALA BOGU!)
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
nido
nido
Mali dioničar
Pristupio: 19.05.2010.
Poruka: 8.600
27. ožujka 2015. u 00:07
Formula 1 je u financijskoj krizi, a angažman vozača koji plaćaju svoje mjesto za volanom jedan je od načina opstanka ekonomske limitiranim momčadima. Ipak, FIA je odlučila pošast netalenata s bogatimnovčanikom sasjeći uvođenjem rezultatskih normi u nižim kategorijama pa u budućnosti više nećemo gledati toliki broj bogatih epizodista na utrkama elitnog automobilističkog natjecanja.

No, u Lotusu se ne predaju i izmislili su ulogu razvojnog vozača kako bi od privatnih sponzora izvukli pokoji dolar. Posao razvojnih vozača je sjediti u simulatoru i igrati se vožnje Formule 1 te ići okolo s momčadi i glumiti da su dio nje. To se 'iskustvo' skupo naplaćuje.

Kada su imenovali lijepu Carmen Jordu svojom razvojnom vozačicom, kolege bivše natjecateljice u GP3 seriji su poludjeli, jer Španjolka nikad nije pokazivala mnogo talenta.

Sada su u Lotusu na ovo lažno radno mjesto angažirali i Adderlyja Fonga, 25-godišnjaka iz Hong Konga, slično male automobilističke perspektive koji bi silom htio biti dio Formule 1.

'Imamo agresivan razvojni program i Fong će moći učiti od naših inženjera i glavni vozača te i sam doprinijeti razvoju bolida tijekom sezone,' kaže predsjednik uprave Matthew Carter.


Fongov dolazak u Formulu 1 izazivao je još veće ismijavanje nego Carmen, a javio se čak i Taki Inoue, po mnogima najgori vozač u elitnom automobilističkom natjecanju svih vremena. 'Najskuplja jednogodišnja odjeća,' objavio je na Twitteru uz sliku Fonga u Lotusovim bojima. 

A kad te takav lik ismijava, znaš da nije dobro…
***Gianni Infantino, najpoznatija talijansko-švicarska verzija loto-djevojke - Saša Ibrulj----///Svanut ce taj dan...-///-***Cenosillicaphobia: Strah od prazne krigle piva ---"Mamicu pronevjeritelju, odlazi iz svetinje!!!"---
123
...
101112
...
293031