F1 2016

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
26. veljače 2016. u 14:03
valjda po nekim insajderskim informacijama do koji su došli ugledni novinari koji prate motosportove
Ferrari nije tado daleko od Mercedesa
valjda u race pacu su iza oko 0,2 sec, a u kvalifikacijskom modu oko 0,3 sec
kad bi ovako bilo to bi sigurno morala biti odlična sezona
Vettel i Hamilton za titulu, Kimi i Rosberg pomažu i brane kolege
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.096
26. veljače 2016. u 20:15

ali opet debakl Honde... još jedna sezona, muke isusove za sve navijače McLarena...
toliki "trust mozgova", a opet niki klinac...

žao mi i Buttona i Alonsa, nek obojica bježe što dalje (iako je Button u ekipi samo zato što je Hondin vozač)
2 neka tutleka stavit u te dvije skalamerije i mir

"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.689
27. veljače 2016. u 14:21
Bio sam u stisci proteklih dana, pa evo nekoliko novosti i da vas malo udavim ako ćete htjeti pročitati sve :D

Umjesto da se bave kako da poboljšaju utrku, mudraci iz F1 su promijenili format kvalifikacija (koji je po meni bio sasvim solidan, jer je ionako utrka glavni događaj). Taj novi format neće biti odmah upotrijebljen u Australiji zbog nedostatka vremena za promjenom mjerenja vremena, već tek (i to ako) u Španjolskoj. Da ne bi krivo nešto objasnio, samo ću kopirati. 
  • Novi format funkcionira tako da Q1 traje 16 minuta. Nakon 7 minuta ispada najsporiji vozač, a potom nakon svakih 90 sekundi ispada sljedeći najsporiji vozač, i tako do isteka vremena. Nakon što ispadne 7 vozača, ostalih 15 prolazi u Q2.
  • Q2 traje 15 minuta, a nakon 6 minuta ispada najsporiji vozač. Kao i u prvoj kvalifikacijskoj rundi, nakon toga svakih 90 sekundi ispada po jedan najsporiji vozač, i tako do isteka vremena. U ovoj fazi će također ispasti 7 vozača, a preostalih 8 odlaze u Q3.
  • Q3 traje 14 minuta; nakon 5 minuta ispada najsporiji vozač. Kao i u prve dvije runde, svakih minutu i pol nakon toga ispada najsporiji vozač, i tako do isteka vremena. U posljednjih minutu i pol ostaju dva vozača koja se onda bore za pole position.

Pogled na novu stazu u Bakuu - https://www.youtube.com/watch?v=oY1D0O8GIYk

Na prvu, nije baš nešto ovako simulirano zanimljivo, možda jedino ovaj dio oko kule, ali vidjet ćemo dok dođe do utrke.

I za kraj, mali pregled statističkih podataka iz prvog tjedna testiranja.

Za početak neki moj osvrt...Složio bih se sa Trapgiom, ide prema tome da će biti nešto zanimljivija borba za prvo mjesto ove godine u odnosu na prošlu, ali ipak i ja dajem prednost Mercedesu.
Ono što bi izdvojio iz prvog tjedna je da treba obratiti pozornost ove godine na Force Indiu. Prošle godine su bili vrlo dobri, zadržali su odličan tim (meni je jedan od najboljih) i ovaj tjedan su izgledali odlično. Dolje ćete vidjeti najbolje rezultate prvog tjedna i pri samom vrhu su na toj listi, dok su po odvoženim km pri samom dnu (što i nije nešto, ali i nisam primjetio da su imali nekakve probleme s bolidom).
Williams je isto ko i Mercedes više išao na pouzdanost da odvoze što više krugova, nešto slično je vozio i Red Bull, ali su oni ipak išli i na rezultat.
Toro Rosso će jedini voziti Ferrarijev motor iz prošle godine, dok će sve ostale 3 momčadi voziti na novom. Sauber je na ovom testu još vozio na starom motoru, jer će s novim bolidom doći na slijedeći test.
Haas za prvi tjedan sasvim solidno (bez većih problema, osim što im je prvi dan palo prednje krilo).
Manor također izgleda vrlo dobro, čak bih rekao da im je vozačka postava najveći problem (pogotovo Ryo koji je već par puta izletio sa staze).
Renault je imao mali slabiji početak testiranja, ali i oni izgledaju sasvim dobro, pogotovo povratnik K-Mag.
I za kraj (što ne mora značiti da će i biti tako), McLaren Honda. Kažu da su riješili probleme oko pouzdanosti, pa onda imaju probleme ili sa motorom ili sa curenjem tekućine; Button i Alonso kažu da su zadovoljni s bolidom i da je bolji nego prošle godine i da je bolid brži, a zapravo su zadnji po speed trapu i daleko još od najboljih; otišao im je Arai (voditelj Hondinog F1 programa) službeno zbog toga što je bio prestar (59 godina ima). Ne izgleda im baš blistavo niti ova sezona.




Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.689
29. veljače 2016. u 13:09
Novi Sauber, spreman za sutrašnji početak drugog testa. Sutra Toro Rosso zadnji predstavlja svoj bolid (točnije, boje).



36c2e441ab.jpg (720×386)

dbc7714205.jpg (720×442)

Toro Rosso, sve po starome.

Cccl4bAWEAAnOGX.jpg (600×400)

CcdOLGoUUAAgdCE.jpg (600×400)
[uredio Krunchie7 - 01. ožujka 2016. u 13:24]
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.689
03. ožujka 2016. u 14:32
Kimi danas isprobao Halo koncept zaštite kokpita. Vjerujem da svima izgleda grozno, ali je Kimi rekao da mu je vidljivost bila dobra, što je dobro za FIA-u i zbog čega mi ne bi bilo čudno da vidimo ovo uskoro u F1. 

Ccm9FUYWAAAcus_.jpg (600×450)

08b76c01-8a88-41bc-88cf-c0e300ae1018_800.jpg (800×533)
Gem
Gem
Željan dokazivanja
Pristupio: 06.11.2009.
Poruka: 289
03. ožujka 2016. u 21:25
Haha iskreno krivog su vozača pitali, njemu je sve dobro! i što valja i što ne! Flegma žešča!

moje neko viđenje ovoga je katastrofa. Neizgleda nikako i odkako je formule 1 vozaci su tijelom  bili izlozeni i više nego što su sada...dapace sada viri sami dio glave...sjetite se doba senne i prosta...ramena su im se vidila...

Ona tragedija sa Bianchiem nebi bila sprijecena niti da su imali ovaj "wanna be" kokpit! dakle po meni bezvezarija!
db
db
Dokazano ovisan
Pristupio: 27.07.2010.
Poruka: 15.447
03. ožujka 2016. u 22:03
ako smanjuje vjerojatnost stradanja za samo pokoji postotak, itekako je korisno.



Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.689
03. ožujka 2016. u 22:14
Idu prema tome, pa se već čuje da ako ovo spasi samo jednoga vozača, tada će već biti korisno.
Kravitz je nabrojio par smrtnih slučajeva, pa je objasnio kako bi kod nekih vozača pomoglo (npr. za Massu da je imao ovo na bolidu, da ga možda ne bi pogodio onaj šrauf u glavu), ali je opet isto tako rekao da kod Bianchija ne bi to pomoglo. A i njegov otac je danas izjavio da nije siguran da li je ovo dobra solucija za zaštitu vozača.
Gem
Gem
Željan dokazivanja
Pristupio: 06.11.2009.
Poruka: 289
04. ožujka 2016. u 13:13
ovako zvuce ove godine...nesto "hrapavije" rekao bi

https://www.youtube.com/watch?v=DAKxkd7tcBs
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
04. ožujka 2016. u 15:52
meni je ružno, mogli su to bolje izvest, a možda nije konačno, možda je samo neki prijedlog
vozači moraju odlučiti treba li im to ili netriba, Massi bi najvjerojatnije pomoglo kod one nesreće

potvrđen novi sustav kvalifikacija već na VN Australije, iako su većina protiv i vozači i momčadi