Bio sam u stisci proteklih dana, pa evo nekoliko novosti i da vas malo udavim ako ćete htjeti pročitati sve :D
Umjesto da se bave kako da poboljšaju utrku, mudraci iz F1 su promijenili format kvalifikacija (koji je po meni bio sasvim solidan, jer je ionako utrka glavni događaj). Taj novi format neće biti odmah upotrijebljen u Australiji zbog nedostatka vremena za promjenom mjerenja vremena, već tek (i to ako) u Španjolskoj. Da ne bi krivo nešto objasnio, samo ću kopirati.
- Novi format funkcionira tako da Q1 traje 16 minuta. Nakon 7 minuta ispada najsporiji vozač, a potom nakon svakih 90 sekundi ispada sljedeći najsporiji vozač, i tako do isteka vremena. Nakon što ispadne 7 vozača, ostalih 15 prolazi u Q2.
- Q2 traje 15 minuta, a nakon 6 minuta ispada najsporiji vozač. Kao i u prvoj kvalifikacijskoj rundi, nakon toga svakih 90 sekundi ispada po jedan najsporiji vozač, i tako do isteka vremena. U ovoj fazi će također ispasti 7 vozača, a preostalih 8 odlaze u Q3.
- Q3 traje 14 minuta; nakon 5 minuta ispada najsporiji vozač. Kao i u prve dvije runde, svakih minutu i pol nakon toga ispada najsporiji vozač, i tako do isteka vremena. U posljednjih minutu i pol ostaju dva vozača koja se onda bore za pole position.
Pogled na novu stazu u Bakuu -
https://www.youtube.com/watch?v=oY1D0O8GIYk
Na prvu, nije baš nešto ovako simulirano zanimljivo, možda jedino ovaj dio oko kule, ali vidjet ćemo dok dođe do utrke.
I za kraj, mali pregled statističkih podataka iz prvog tjedna testiranja.
Za početak neki moj osvrt...Složio bih se sa Trapgiom, ide prema tome da će biti nešto zanimljivija borba za prvo mjesto ove godine u odnosu na prošlu, ali ipak i ja dajem prednost Mercedesu.
Ono što bi izdvojio iz prvog tjedna je da treba obratiti pozornost ove godine na Force Indiu. Prošle godine su bili vrlo dobri, zadržali su odličan tim (meni je jedan od najboljih) i ovaj tjedan su izgledali odlično. Dolje ćete vidjeti najbolje rezultate prvog tjedna i pri samom vrhu su na toj listi, dok su po odvoženim km pri samom dnu (što i nije nešto, ali i nisam primjetio da su imali nekakve probleme s bolidom).
Williams je isto ko i Mercedes više išao na pouzdanost da odvoze što više krugova, nešto slično je vozio i Red Bull, ali su oni ipak išli i na rezultat.
Toro Rosso će jedini voziti Ferrarijev motor iz prošle godine, dok će sve ostale 3 momčadi voziti na novom. Sauber je na ovom testu još vozio na starom motoru, jer će s novim bolidom doći na slijedeći test.
Haas za prvi tjedan sasvim solidno (bez većih problema, osim što im je prvi dan palo prednje krilo).
Manor također izgleda vrlo dobro, čak bih rekao da im je vozačka postava najveći problem (pogotovo Ryo koji je već par puta izletio sa staze).
Renault je imao mali slabiji početak testiranja, ali i oni izgledaju sasvim dobro, pogotovo povratnik K-Mag.
I za kraj (što ne mora značiti da će i biti tako), McLaren Honda. Kažu da su riješili probleme oko pouzdanosti, pa onda imaju probleme ili sa motorom ili sa curenjem tekućine; Button i Alonso kažu da su zadovoljni s bolidom i da je bolji nego prošle godine i da je bolid brži, a zapravo su zadnji po speed trapu i daleko još od najboljih; otišao im je Arai (voditelj Hondinog F1 programa) službeno zbog toga što je bio prestar (59 godina ima). Ne izgleda im baš blistavo niti ova sezona.