Rezultati 6. dana testiranja
Pregled dana
Rezultati 7. dana testiranja
Pregled dana
Rezultati 8. dana testiranja
Pregled dana
Najbolje odvožena vremena svakog vozača
F1 Onboard - Bottas
F1 2017 vs 2016: Onboard Head-To-Head
Statistika testiranja
Nabacao sam puno linkova na početku, pa ću sada napisati neki kratki osvrt na testiranja.
Koliko su brži bolidi u odnosu na prošlogodišnje, najbolje se očituje u tome da su osim Wehrleina i dvojice test-vozača, svi vozači odvozili brža vremena u odnosu na vrijeme prošlogodišnjeg pole positiona.
Stroll je najbolje vrijeme odvozio na softu, Kimi, Bottas, Verstappen i Kvyat na supersoftu, dok su svi ostali najbolje vrijeme odvozili na ultrasoftu.
Mercedes i Ferrari jedni drugima prebacuju lopticu i nakon što je Hamilton izjavio da je Ferrari favorit, odmah poslije njega je Vettel vratio ulogu favorita Mercedesu. I imaju pravo na ova prebacivanja. Ferrari je odvozio najbolja vremena (s time da je Vettel prilično usporio u zadnjem sektoru, a Kimi je izjavio da je mogao i brže), dok je Mercedes, uz tek poneke probleme, odvozio najviše krugova, odnosno kilometara.
Nakon njih, sa trenutačno malim zaostatkom, dolazi Red Bull. Bolid im vjerojatno ima najbolje posloženi aerodinamički paket, međutim imaju problema sa motorom. Ali ne tolikih problema u odnosu na Hondu.
Williams mi izgleda bolje nego prošle godine i vjerojatno su ispred Force Indie koja više nema "najbolji vozački tandem za siromašne". Pitanje je samo za Williams kako će se snaći Stroll i da li imaju dovoljno rezervnih dijelova za popraviti njegov bolid, pošto je već dobio svoju stranicu -
Link. Za FI je problem što im je pretežak bolid, pa bi do Australije oba njihova vozača morala smršaviti barem 2 kg.
Nakon njih dolazi trojac Renault, Toro Rosso i Haas. Ne znam ih po kojem poretku posložiti, jer svi imaju manje probleme sa bolidom. Kao što sam već gore napisao za RB, logički, ista stvar muči i Renault i Toro Rosso. Motor je problem, ali su iz Renaulta izjavili da će popraviti to (neki element iz sustava za obnovu energije) do Australije. Što se tiče Haasa, izgleda da ih muče prošlogodišnji problemi te je i sam Grosjean izjavio da bi bilo najbolje da što prije promijene dobavljača kočnica.
I za kraj Sauber čiji je bolid među najljepšima, ali ništa im to ne znači jer izgleda najslabije/najsporije. Koristit će kroz cijelu godinu prošlogodišnju verziju Ferrarijevog motora i uz već poznate financijske probleme, uspjeh će im biti ako dođu do više bodova nego prošle godine.
Ne brinite, nisam zaboravio na McLaren. Ali što reći za momčad koja je tek tri od osam puta uspjela odvoziti barem broj krugova ukupne udaljenosti utrke u Barceloni. Govoriti o nekim dužim stintovima nema smisla, jer su imali max. desetak krugova u nizu. Niti snage u motoru, niti pouzdanosti, dok motore mijenjaju ko na traci (znam da su sigurno potrošili 6 motora, a max. ih u cijeloj sezoni bez kazne mogu koristiti samo 4). Alonso još uvijek ima dobar smisao za humor, pa je tako na pitanje da li mogu bez puštanja gasa prolaziti treći zavoj izjavio da s ovoliko snage nema uopće problema i da svaki zavoj tako prolaze. Button se zapravo spasio što je prekinuo karijeru prošle godine, a što se tiče Alonsa, samo je pitanje vremena kada će otići. A kakve je nesreće, nakon što ode, tek onda bi Honda mogla konačno proraditi. I oni su također dobili svoju stranicu -
Link.
Sezona počinje za 2 tjedna.