F1 2017

Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.100
08. ožujka 2017. u 09:02
ovo je sramota od strane Honde. navodno su se u McLarenu opet hvalili na sva zvona kako imaju jednu od top 3 šasije (ne znam koji od trojca Mercedes, Red Bull i Ferrari bi morao otpast da se to dogodi).

I sam Boullier je rekao kako su odnosi sa Hondom "nategnuti" zbog manjka snage i velike nepouzdanosti motora. .
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 10.06.2010.
Poruka: 8.467
08. ožujka 2017. u 09:18
mislim da se ta suradnja mora raskinuti, nikome ništa dobroga nedonosi
šteta zbog i jedni i drugi, zamisli sezone u kojoj bi se 4 momčadi i 5-6-7 vozača izmjenjivali sa pobjedama
očito je Mercedes i dalje najbolji, Ferrari napravio vidljiv napredak, a RB isto tako, a vidim dosta stručnjaka piše da će RB sigurno tijekom sezone postat najbolji bolid

baseggio
baseggio
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.08.2009.
Poruka: 11.602
11. ožujka 2017. u 13:13
Vidim da je Kimi malo otkrio karte koje Ferrari navodno skriva, isao ispod 1.19., iako se pribojavam najvise Red Bulla, oni se skrivaju dosta..

Na sto je McLaren spao 
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.100
11. ožujka 2017. u 13:29
McLaren je nažalost spao na inkompetenciju Honde (koju pamtim još iz doba kad su bili tvornička momčad s onim EARTH bolidima). tolike inovacije i pizdarije stižu iz Japana u zadnjih godinu dana, a ovi nisu mogli obični motor razradit da je donekle barem kompetitivan, odnosno da razvija istu količinu konjskih snaga i barem približno ubrzanje te max brzinu u odnosu na prve 3 ekipe. Iskreno sam se nadao da će ova sezona biti ona "breakthrough" sa Hondinim motorom, nadao sam se da narančasti bolid neće biti ko Spykeri (ako ne uzmemo ono Winklehockovo čudo, kojim si je izborio 1. poziciju s minutom prednosti u odnosu na ostale na Nurburgringu zahvaljujući inženjeru, makar je odustao na kraju, al ni tak šta nema u McLarenu) ili Arrowsi, al izgleda da će bit baš ovo drugo napisano. Blago rečeno katastrofa. Apsolutno sam razočaran. Po meni McLaren treba odustat od Honde, jer ovo više nema smisla. 

jedino me veseli što (barem prema predsezonskim testiranjima) nije Mercedes uopće toliko ispred svih ostalih, pa će bit zanimljivije pratit utrke nego posljednje 2-3 sezone.
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.696
11. ožujka 2017. u 13:55
Rezultati 6. dana testiranja

Pregled dana

Rezultati 7. dana testiranja

Pregled dana

Rezultati 8. dana testiranja

Pregled dana

Najbolje odvožena vremena svakog vozača

F1 Onboard - Bottas

F1 2017 vs 2016: Onboard Head-To-Head

Statistika testiranja

Nabacao sam puno linkova na početku, pa ću sada napisati neki kratki osvrt na testiranja.

Koliko su brži bolidi u odnosu na prošlogodišnje, najbolje se očituje u tome da su osim Wehrleina i dvojice test-vozača, svi vozači odvozili brža vremena u odnosu na vrijeme prošlogodišnjeg pole positiona.
Stroll je najbolje vrijeme odvozio na softu, Kimi, Bottas, Verstappen i Kvyat na supersoftu, dok su svi ostali najbolje vrijeme odvozili na ultrasoftu.

Mercedes i Ferrari jedni drugima prebacuju lopticu i nakon što je Hamilton izjavio da je Ferrari favorit, odmah poslije njega je Vettel vratio ulogu favorita Mercedesu. I imaju pravo na ova prebacivanja. Ferrari je odvozio najbolja vremena (s time da je Vettel prilično usporio u zadnjem sektoru, a Kimi je izjavio da je mogao i brže), dok je Mercedes, uz tek poneke probleme, odvozio najviše krugova, odnosno kilometara.
Nakon njih, sa trenutačno malim zaostatkom, dolazi Red Bull. Bolid im vjerojatno ima najbolje posloženi aerodinamički paket, međutim imaju problema sa motorom. Ali ne tolikih problema u odnosu na Hondu.
Williams mi izgleda bolje nego prošle godine i vjerojatno su ispred Force Indie koja više nema "najbolji vozački tandem za siromašne". Pitanje je samo za Williams kako će se snaći Stroll i da li imaju dovoljno rezervnih dijelova za popraviti njegov bolid, pošto je već dobio svoju stranicu - Link. Za FI je problem što im je pretežak bolid, pa bi do Australije oba njihova vozača morala smršaviti barem 2 kg.
Nakon njih dolazi trojac Renault, Toro Rosso i Haas. Ne znam ih po kojem poretku posložiti, jer svi imaju manje probleme sa bolidom. Kao što sam već gore napisao za RB, logički, ista stvar muči i Renault i Toro Rosso. Motor je problem, ali su iz Renaulta izjavili da će popraviti to (neki element iz sustava za obnovu energije) do Australije. Što se tiče Haasa, izgleda da ih muče prošlogodišnji problemi te je i sam Grosjean izjavio da bi bilo najbolje da što prije promijene dobavljača kočnica.
I za kraj Sauber čiji je bolid među najljepšima, ali ništa im to ne znači jer izgleda najslabije/najsporije. Koristit će kroz cijelu godinu prošlogodišnju verziju Ferrarijevog motora i uz već poznate financijske probleme, uspjeh će im biti ako dođu do više bodova nego prošle godine.
Ne brinite, nisam zaboravio na McLaren. Ali što reći za momčad koja je tek tri od osam puta uspjela odvoziti barem broj krugova ukupne udaljenosti utrke u Barceloni. Govoriti o nekim dužim stintovima nema smisla, jer su imali max. desetak krugova u nizu. Niti snage u motoru, niti pouzdanosti, dok motore mijenjaju ko na traci (znam da su sigurno potrošili 6 motora, a max. ih u cijeloj sezoni bez kazne mogu koristiti samo 4). Alonso još uvijek ima dobar smisao za humor, pa je tako na pitanje da li mogu bez puštanja gasa prolaziti treći zavoj izjavio da s ovoliko snage nema uopće problema i da svaki zavoj tako prolaze. Button se zapravo spasio što je prekinuo karijeru prošle godine, a što se tiče Alonsa, samo je pitanje vremena kada će otići. A kakve je nesreće, nakon što ode, tek onda bi Honda mogla konačno proraditi. I oni su također dobili svoju stranicu - Link.

Sezona počinje za 2 tjedna.
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.696
12. ožujka 2017. u 20:27
Još malo vijesti.

Alonso i Hulkenberg su nahvalili nove gume te bi tako gume trebale biti puno izdržljivije i da više neće voziti kao mala djeca, odnosno da neće morati ići u boks po nove gume za svako krivo kočenje i blokiranje kotača. S obzirom da će pretjecanja biti teža nego prijašnjih godina, ovo za gume je dobra stvar, jer to znači da vozači više neće biti u strahu ako promaše zavoj i unište si gume.
Isto tako, iz Pirellija su izjavili kako bi vozači mogli odraditi cijelu utrku na jednom setu guma (iako će morati barem jednom otići u boks na promjenu).

Prema ovom članku, Sauber (a i sam Ericsson je za Sky izjavio) je vozio sa dosta goriva te bi trebali biti brži sekundu i pol u odnosu na vremena sa testiranja. Bilo bi lijepo kada bi bilo tako, jer trenutačno izgledaju sporije, ali pouzdanije od McLarena, što znači - (pred)zadnja mjesta i par krugova zaostatka za vodećima na kraju utrke. Ali opet, više krugova nego McLaren.
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.100
12. ožujka 2017. u 22:43
Krunchie7 je napisao/la:
Još malo vijesti.

Alonso i Hulkenberg su nahvalili nove gume te bi tako gume trebale biti puno izdržljivije i da više neće voziti kao mala djeca, odnosno da neće morati ići u boks po nove gume za svako krivo kočenje i blokiranje kotača. S obzirom da će pretjecanja biti teža nego prijašnjih godina, ovo za gume je dobra stvar, jer to znači da vozači više neće biti u strahu ako promaše zavoj i unište si gume.
Isto tako, iz Pirellija su izjavili kako bi vozači mogli odraditi cijelu utrku na jednom setu guma (iako će morati barem jednom otići u boks na promjenu).

Prema ovom članku, Sauber (a i sam Ericsson je za Sky izjavio) je vozio sa dosta goriva te bi trebali biti brži sekundu i pol u odnosu na vremena sa testiranja. Bilo bi lijepo kada bi bilo tako, jer trenutačno izgledaju sporije, ali pouzdanije od McLarena, što znači - (pred)zadnja mjesta i par krugova zaostatka za vodećima na kraju utrke. Ali opet, više krugova nego McLaren.
Vidi cijeli citat


sva sreća pa si opisao šta je u članku, napatio bi se ko isus da sam si sam išo objašnjavat šta tam piše haha
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.696
12. ožujka 2017. u 22:48
Nije niti meni njemački jača strana, ali sam stavio jer možda ima nekoga tko zna. Ionako je to neki sažetak testiranja za svaku momčad. 
herrOttoFlick
herrOttoFlick
Potencijal za velika djela
Pristupio: 06.07.2011.
Poruka: 2.641
12. ožujka 2017. u 22:52
Tko će prenositi F1 ove sezone? Opet Arena?
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.696
12. ožujka 2017. u 23:00
Da, ovo im je zadnja sezona po ugovoru.

Članak iz 2014. godine (totalno promašena najava sa Alonsom)