F1 2018

Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.096
02. travnja 2018. u 15:27

"We have plenty of potential and performance to unlock" - Eric Boullier, 2018.

Navodno, već za Kinu već dolazi "upgrade" za McLaren... sve može, samo da ne bude "downgrade"

"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.096
06. travnja 2018. u 19:10
Toro Rosso Honda (Gasly) ispred oba McLarena na oba treninga.... jao divote...
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.689
06. travnja 2018. u 19:51
Sastanak momčadi, FIA i Liberty 

A sad zaozbiljno:

Stvari koje je Liberty Media najavila timovima da se razmatraju pod promjene za 2021:
- Ograničenje proračuna. Nije točno definirano, al navodno na 150 milijuna € godišnje po ekipi
- Promjena dodjele financijskih nagrada. Nagradni fond na kraju sezone iznositi će 800 milijuna € koji će se podijeliti između svih 10 momčadi ovisno o plasmanu. Ferrari će i dalje dobivati svoj bonus, ali on će iznositi 50 milijuna € (što je pola od dosadašnjeg). Proizvođači PU će dobivati 10 milijuna € godišnje. Ti dodatni novci neće biti dodatak na ograničenu potrošnju, tj. to neće biti ekstra koju će moći potrošiti kroz sezonu.
- Navodno bi se trebala ukinuti strateška grupa i vratiti upravljanje natjecanjem kako je bilo prije 2012.
- PU bi trebala biti jeftinija, jednostavnija, glasnija i snažnija od trenutnih. Također bi i dalje trebala ostati u hibridnom obliku (dakle ICE + struja) kako bi se pratili trendovi u auto industriji te bi trebala pravila biti formirana tako da proizvođači mogu dizajnirati PU po nekom svom konceptu, a ne da su sve praktički identične. 
- Trebalo bi doći do standardizacije određenih djelova bolida, no i dalje će većinu momčadi moći dizajnirati samostalno

I za 2019. imaju u planu uvesti 2 mjere za više pretjecanja:
- gornji element stražnjega krila trebao bi biti veći kako bi se pojačao učinak otvorenog DRS sustava
- prednje krilo trebalo bi biti jednostavnije kako bi zračna struja koju bolid ostavlja iza sebe bila manje turbulentna
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.689
06. travnja 2018. u 23:07
+5 mjesta za Hamiltona zbog promjene mjenjača.
arcturus
arcturus
Mali dioničar
Pristupio: 05.11.2012.
Poruka: 7.574
07. travnja 2018. u 18:11
Nice. Još samo da je Kimi prvi, bilo bi idealno.
Deda is back to stay.
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.689
07. travnja 2018. u 18:15
Oho, možda sam ipak pogriješio.

Hamilton 9. - nije moglo bolje. Toto ljut jer je Bottas preskočio samo Hamiltona.

Toro Rosso na drugim kvalifikacijama ostvari najbolji rezultat za Hondu od 2015.
McLaren
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.096
07. travnja 2018. u 18:19
Krunchie7 je napisao/la:
Oho, možda sam ipak pogriješio.

Hamilton 9. - nije moglo bolje. Toto ljut jer je Bottas preskočio samo Hamiltona.

Toro Rosso na drugim kvalifikacijama ostvari najbolji rezultat za Hondu od 2015.
McLaren
Vidi cijeli citat


nakon cjelodnevnog rintanja, maltene me šlogiralo kad sam vidio Gasly ispred SVIH bolida pogonjenih Renault motorim...

a ovo je čini se samo dokaz koliko su iz McLarena bili zapravo tvrdoglavi, i nisu htjeli modificirat bolid prema Hondinim specifikacijama za motor.... pas mater i sreći, et. odi Alonso lagano u taj WEC, ove rezultate bi vjerojatno i Lando fakin Norris imao....
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.689
07. travnja 2018. u 18:24
Ricciardo je, a i gotovo sigurno bi i Verstappen bio ispred Gaslya, ali svejedno je bio ispred tvorničke momčadi Renaulta.


Osim ako ne bude nekakvih rošada među prve 3 momčadi, mislim da je ova sezona zadnja sezona za Alonsa.
Stinger23
Stinger23
Mali dioničar
Pristupio: 09.11.2011.
Poruka: 6.096
07. travnja 2018. u 19:04
Krunchie7 je napisao/la:
Ricciardo je, a i gotovo sigurno bi i Verstappen bio ispred Gaslya, ali svejedno je bio ispred tvorničke momčadi Renaulta.


Osim ako ne bude nekakvih rošada među prve 3 momčadi, mislim da je ova sezona zadnja sezona za Alonsa.
Vidi cijeli citat


ma njih ne računam ko Renault.... piše Tag Heuer, iako je Renaultova značka...
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber
danchy
danchy
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 32.867
08. travnja 2018. u 18:14
Nevjerojatan amaterizam u Kimijevom boksu
Facts don't care about your feelings!