F1 2022

123
...
101112
...
899091
Colchoneros
Colchoneros
Dokazano ovisan
Pristupio: 31.01.2014.
Poruka: 11.000
15. ožujka 2022. u 09:17

Sta sve nece napravit samo da se pise o njemu, egotriper

MHDP
Ivo Krečak
Ivo Krečak
Mali dioničar
Pristupio: 03.08.2010.
Poruka: 5.401
15. ožujka 2022. u 10:02

ulizuje se kome god stigne. a čini mi se i da mu novi momčadski kolega u tome ne zaostaje

horog DP
horog DP
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 10.01.2019.
Poruka: 20.479
15. ožujka 2022. u 10:08

Ivo Krečak je napisao/la:

ulizuje se kome god stigne. a čini mi se i da mu novi momčadski kolega u tome ne zaostaje

Vidi cijeli citat


Russell mi je još mrži nego Hamilton. Jedva čekam vidit prvi incident između ta 2 časna britanca. 

Inače predviđanja po Bahreinu i performanse bolida su iduće:

1.RB 2:Ferrari 3. Merc 4. McLaren 5. Haas 6. Alpha Tauri 7. Aston Martin 8. Alpine 9. Alfa Romeo 10. Williams

naravno ne znači ništa, ali bit će zanimljivo ako je istina na prvoj trci gledat britansko kmečanje. 

"Bono we are not fast", "Bono this is not right" i slične fraze.

 

Od ovoliko Krke, nakaze jedne, nakaze, nakaze! Ćaća mi se doli guši, sve je napravija za ovu državu. Oni ni prstom da maknu! Ni prstom! (...) Nakaze jedne"
Gem
Gem
Željan dokazivanja
Pristupio: 06.11.2009.
Poruka: 289
15. ožujka 2022. u 12:46

Samo se nadam da neće jedna momčad dominirati, a i pravila nalažu da tako nebi trebalo biti. I volio bi da dobimo novog prvaka. A što se momčadi tiče, mojih nema od 2009.g. tako da neka bude opet netko novi (stari), samo ne Mercedes, dojadili su mi. 

Colchoneros
Colchoneros
Dokazano ovisan
Pristupio: 31.01.2014.
Poruka: 11.000
15. ožujka 2022. u 14:50

ja bi bio presretan kad bi se mclaren borio za pobjede...odlucio sam ne pratiti testiranja jer me povijest uci da uvijek steknem krivi dojam pa me zivo zanima kak ce izgledat na prvo utrci

Nadam se da je Alpine barem ostao na proslogodisnjoj razini ako ne i popravio zbog Alonsa. 

Uglavnom, McLaren i Ferrari za mene imaju najbolje vozačke postave

MHDP
bk5b
bk5b
Potencijal za velika djela
Pristupio: 24.05.2015.
Poruka: 2.877
15. ožujka 2022. u 15:42

Bome, fino je sasuo drvlje i kamenje po Magnusenu

 

KOME TREBA K-MAGIJA?

 

Za uspjeh i napredak u karijeri su vam potrebni znanje, talent, posvećenost u radu, a čak uza sve to neophodno je imati i dobra poznanstva i odnose s ljudima od kojih želite dobiti priliku da se dokažete. 

S druge pak strane, ponekad vam za uspjeh nisu potrebne gore navedene karakteristike, nego svoj napredak u karijeri možete kao i Jack Lemmon u legendarnom filmu “Apartman” iz 1960. godine dugovati činjenici da imate stan u kojem vaši direktori provode vrijeme sa svojim ljubavnicama i tako si osigurate postavljanje na više pozicije u korporaciji. Prevedeno na moderni jezik 21. stoljeća, ako u svom posjedu imate snimke vaših šefova u kompromitirajućim situacijama, time ih vrlo lako možete ucjenjivati kako bi došli do novih prilika u karijeri, kako se ne bi dogodilo da nešto od toga “procuri” u javnost. Jer kako drugačije objasniti ponovni angažman mega omraženog Danca Kevina Magnussena kao vozača Haasa za predstojeću sezonu?

POSLIJE MAZEPINA… MAZEPIN
Nakon što je počeo rat u Ukrajini, Formula 1 je zbog sankcija Rusiji onemogućila održavanje VN Rusije u Sočiju. Vozačima iz Rusije dopustila je nastavak natjecanja pod uvjetom da nastupaju pod neutralnom zastavom FIA-e i bez ikakvih ruskih obilježja. Ipak, Haas je odlučio raskinuti ugovor s glavnim sponzorom Uralkalijem, ruskom tvrtkom za proizvodnju umjetnih gnojiva u vlasništvu Dmitrija Mazepina, kao i svojim dosadašnjim vozačem Nikitom Mazepinom. Nećemo se naravno baviti politikom i analizirati da li je ovaj potez pošten ili nije, samo ćemo reći kako je mladi ruski vozač bio zapravo “šaljivi element” cjelokupne prošle sezone u F1.

Slijedom tih događaja, američka ekipa trebala je odrediti novog momčadskog kolegu Micku Schumacheru. Šef Haasa, Guenther Steiner je u finišu predsezone na sto muka s obzirom da je u nekoliko dana izgubio glavnog sponzora, da su jedva uspjeli odraditi nekoliko testnih sesija nakon što su im bolidi kasnili zbog očitih logističkih i financijskih problema i također je u tom kaosu morao odrediti i drugog vozača za narednu sezonu.

Nakon što smo pomislili kako ćemo nakon Mazepina dobiti još jednu mladu nadu za upravljačem, čiji ćemo razvoj sa zanimanjem pratiti, Steiner iz naftalina vadi Kevina Magnussena, vozača za kojeg možemo reći da je veoma uspješno obavljao funkciju “šaljivog elementa” F1, prije nego je u 2021. tu ulogu od Danca preuzeo mladi Rus. Tako da možemo reći kako smo poslije Mazepina dobili… Mazepina.

Za podsjetnik na neke od Magnussenovih incidenata tijekom karijere, kliknite ovdje.


Kevin Magnussen, Haas F1 Team (Photo by Carl Bingham / LAT Images)
ŠTO NAM (NE) DONOSI K-MAGIJA?
Nevjerojatno, no postoji jedna stvar u kojoj se Kevin Magnussen može pohvaliti da je bolji od Lewisa Hamiltona, kao i od velike većine legendarnih vozača i svjetskih prvaka. Kevin Magnussen je jedini vozač uz Jacquesa Villenuevea koji je osvojio drugo mjesto u svojoj debitantskoj F1 utrci. Kao novi vozač Mclarena 2014. godine je spretno i sretno osvojio rekordno mjesto na podiju za VN Australije i to nakon što je diskvalificiran Ricciardo. Taj debi je obećavao mnoge stvari za mladog Danca, no kasnije će se pokazati kako je to zapravo bio najbolji njegov rezultat, koji više ni blizu nije bio u stanju ponoviti.

U kasnijim sezonama Magnussen je na sebe s vremena na vrijeme navlačio veliki broj kontroverzi, opasnih vožnji po sebe i druge vozače i postao poznat po bezobzirnom i neotesanom ponašanju prema drugim sudionicima utrka, a ponajprije prema članovima vlastite momčadi. Danas je stoga veoma čudna činjenica kako je takav vozač nakon šest sezona provedenih u F1, ponovo dobio priliku od strane iste momčadi na koju je sipao drvlje i kamenje nakon što su odlučili kako će ga zamijeniti jednako kontroverznim Mazepinom iz “objektivno sponzorskih razloga”.


Kevin Magnussen u bolidu Haasa na VN Monaka 2019.
Potez Guenthera Steinera dodatno čudi ako znamo kako je gotovo sigurno kako 30-godišnji K-Mag neće privući veliki sponzorski novac koji je zbog recentnih događaja, sada prijeko potreban njegovoj ekipi, nakon što je glavni sponzor Uralkali naprasno otišao iz F1. Steiner se pravdao kako je vozač 24 Sata Le Mansa iz 2021. angažiran zbog velikog iskustva u F1, kojeg očekivana zamjena 25-godišnji IndyCar vozač Pietro Fittipaldi ne posjeduje. S druge pak strane, ovaj potez se čini kao veoma nelogičan jer Brazilac je rođen u Miamiju, koji će ove godine po prvi put ugostiti F1, što je poprilično važno za privlačenje novih potencijalnih ulagača za američku ekipu, jednako kao i činjenica da je Fittipaldi član nadaleko poznate brazilske automobilističke obitelji. Inače Pietro je unuk trostrukog svjetskog prvaka Emersona Fittipaldija. Nažalost po Haas, Steiner se nije vodio logikom Alfa Romea koji je angažiranjem Zhoua otvorio sebi mnoge potencijale veoma velikog i moćnog kineskog tržišta u trenutku kada trebaju novi zamah nakon odlaska Kimija Raikkonena.

Također, sa sigurnošću možemo reći kako Magnussen svojim povratkom u F1 ipak jednu stvar sigurno donosi. To je svakako rani stadij čira na želucu za sve one vozače koji su dosad upoznali njegove “kvalitete” na stazi. Sportska javnost će se naravno zabavljati njegovom naprasitom komunikacijom sa svojim trkaćim inženjerom i ludorijama na stazi, no ostatak grida je gotovo sigurno očekivao kako više neće morati strepiti za svoju sigurnost nakon odlaska Mazepina i njegovih “bravura” tijekom utrka. Ipak, bit će zanimljivo vidjeti reakcije ostalih vozača na Magnussena već ovaj vikend kad nas očekuje prva utrka nove sezone u Bahreinu, ako uopće Haas i uspije posložiti bolid do petka.


Kevin Magnussen, Haas VF-22 (Photo by Carl Bingham / LAT Images)
OCJENA 20 – ZA AROGANCIJU
Nakon što je objavljeno kako će nas od ove sezone ponovo “oduševljavati” svojim vožnjama, Danac je rekao kako je Steiner prekinuo njegov godišnji odmor od F1, čime nas je vozač broj 20 ponovno podsjetio na razinu arogancije koju posjeduje. Ako se poslužimo rječnikom “Football Managera”, Magnussen u svojoj vozačkoj kartici bi imao ocjenu za aroganciju jednaku broju koji ima na nosu svog bolida.

No eto, nekad za probitak u karijeri i pružanje drugih prilika nije potrebna kvaliteta, već jednostavno morate u svom posjedovati neki element koji će vas bez pravog objašnjenja ponovno gurnuti u vatru. Tko će ga znati, možda je to Kevinov apartman, možda neke kompromitirajuće snimke, a možda je to samo nedostatak ikakve logike u upravljanju i određivanju pozicija unutar pojedinih momčadi. Pratitelji i obožavatelji Formule 1 mogu se samo zapitati: Kome treba K-Magija?

*Stavovi i mišljenja u ovom tekstu osobni su stavovi autora i ne odražavaju generalne stavove i mišljenja redakcije i uredništva.

 

Izvor: https://www.gp1.hr/2022/03/kome-treba-k-magija/

Cholo
Cholo
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 13.01.2011.
Poruka: 32.202
15. ožujka 2022. u 18:55

Colchoneros je napisao/la:

ja bi bio presretan kad bi se mclaren borio za pobjede...odlucio sam ne pratiti testiranja jer me povijest uci da uvijek steknem krivi dojam pa me zivo zanima kak ce izgledat na prvo utrci

Nadam se da je Alpine barem ostao na proslogodisnjoj razini ako ne i popravio zbog Alonsa. 

Uglavnom, McLaren i Ferrari za mene imaju najbolje vozačke postave

Vidi cijeli citat

Jel McLaren imao problema s kocnicama? Pocei su u Barceloni sjajno, ali u Bahreinu su opet krenuli problemi.

Daj Boze da su tu negdje, bolji nego lani, da mogu do 2-3 mjesta u konstrukcijskom poretku.

Ricciardo mi je predobar lik, nadam se da ce mu ovogodisnji bolid vise odgovarat. Lando je isto malo napuhan, al opet raja lik.

Russell mi je definitivno najgori. Klasicna high class napuhana faca, cim ga vidim dodje mi da ga opalim s necim.

1905
robo0302
robo0302
Mali dioničar
Pristupio: 14.08.2020.
Poruka: 6.164
15. ožujka 2022. u 21:42

Cholo je napisao/la:

Colchoneros je napisao/la:

ja bi bio presretan kad bi se mclaren borio za pobjede...odlucio sam ne pratiti testiranja jer me povijest uci da uvijek steknem krivi dojam pa me zivo zanima kak ce izgledat na prvo utrci

Nadam se da je Alpine barem ostao na proslogodisnjoj razini ako ne i popravio zbog Alonsa. 

Uglavnom, McLaren i Ferrari za mene imaju najbolje vozačke postave

Vidi cijeli citat

Jel McLaren imao problema s kocnicama? Pocei su u Barceloni sjajno, ali u Bahreinu su opet krenuli problemi.

Daj Boze da su tu negdje, bolji nego lani, da mogu do 2-3 mjesta u konstrukcijskom poretku.

Ricciardo mi je predobar lik, nadam se da ce mu ovogodisnji bolid vise odgovarat. Lando je isto malo napuhan, al opet raja lik.

Russell mi je definitivno najgori. Klasicna high class napuhana faca, cim ga vidim dodje mi da ga opalim s necim.

Vidi cijeli citat

Evo šta naš momak kaže o tim vozačima

Sve za Hajduk, Hajduk ni za šta / Doću ja gori! / DMES
Krunchie7
Krunchie7
Mali dioničar
Pristupio: 02.06.2010.
Poruka: 5.726
15. ožujka 2022. u 22:45

Ivo Krečak je napisao/la:

Iz mercedesa kukaju, ostali im neviruju. ni ja osobno. nadam se da će se ta njihova kuknjava pokazat opravdana u utrkama

Vidi cijeli citat

 

I'm seeing a pattern here : formula1 (reddit.com)

robo0302
robo0302
Mali dioničar
Pristupio: 14.08.2020.
Poruka: 6.164
15. ožujka 2022. u 23:38

Malo poduži post!

Usporedba telemetrije 'velike trojke' u najbržim krugovima

-Omjeri prijenosa iz teme na Twitteru bili su: RBR > Ferrari > Merc.
- Mercedes je jedini koji koristi 8. brzinu na pravcu do T4, vjerojatno zbog navedenih omjera prijenosa
- Ferrari otvara DRS 50m kasnije od ostalih prije cilja
- Čini se da Ferrari stalno brže ubrzava iz zavoja
- Ferrari jedini ide FLAT OUT u T7
- Čini se da se Ferrari može kasnije kočiti u nekim kritičnim zavojima kao što su T1, T10 i s velikom razlikom u T13 i T14
- Ferrari također mijenja brzine na nižim okretajima, možda je to optimalna točka za njihov motor, ali ako ne, mogu biti i brži, čini se da je Ferrarijev motor konačno na razini Merca i Honde.

Vrlo je impresivno vidjeti ubrzanje iz sporih zavoja, motor mora biti jako dobar, kao i Flat out u T7 mora značiti da je downforce tamo stvarno dobra, ali s obzirom na pristojne velike brzine vjerojatno nije krilo nego pod.

Također da dodam još jedan telemetrijski graf, ali ovaj put uspoređujem Bottas C3 krug na Alfa Romeu i Leclercov, samo da vidim motor praktično.

Prilično je lako primijetiti razlike u broju okretaja motora i brzini, ova 2 automobila imaju potpuno isti omjer prijenosa, ali na svakom pravcu Alfa ide brže u višoj polovici zavoja i ima veći broj okretaja, tako da je sasvim jasno da Ferrari je radio s nižim režimom rada motora od Alfe. Teško je znati koji način je Alfa radila, ali to je bio isti način kao i Haas iz telemetrije.

Speed trap data.

1 ALO 317.4
2 GAS 317.3
3 SCH 316.1
4 SAI 314.0
5 ALB 313.9
6 HAM 313.7
7 VERS 313.7
8 PER 312.7
9 TSU 312.2
10 LAT 311.8
11 VET 311.0
12 NOR 310.9
13 BOT 310.4
14 ZHO 309.0
15 RUS 308.6
16 LEC 308.2
17 STR 306.9
18 MAG 288.3

Verstappen-Leclerc | Usporedba telemetrije: U usporedbi od 11.3. možemo vidjeti Ferrari dosta slabe snage (žuti), a možda i malo više goriva. Verstappen puno dobiva u 6. zavoju (zeleno) u odnosu na Leclerca; oba automobila izgledaju jako dobro tjedan dana prije prve Grand Prix!

Svi uporno po svim telemetrijama koje imamo govore kako Ferrari ne koristi punu snagu motora, dok kažu kako su Hassu rekli na kraju 'propuši ga' te da je to možda vrijeme koje se i može očekivat od Haasa u stvarnosti.

Sve za Hajduk, Hajduk ni za šta / Doću ja gori! / DMES
123
...
101112
...
899091
  • Najnovije
  • Najčitanije