horog DP je napisao/la:
Formula je isla 20 godina naprid. Sad je iskljucivo strategija ispred utrkivanja. Iako moram priznat da sam vise ocekivao od F1 TV sta se tice strucnih detalja kod strategija. Recimo koliko puta nisu u stanju prepoznat situacije u donjem poretku di se undercatovi ostvare ili neki zanimljivi detalji.
doduse sad imamo 3 na vrhu koji su jako zanimljivi pa se da opravdat
Vidi cijeli citat
Nemoš reć da strategija i prije nije imala utjecaja. Bar otkad ja pratim, bila su, prvo i osnovno 2 proizvođača guma. Sjećam se jedne kišne trke kad je Schumacher na Monsoon Bridgestone mislim bio i do 2 sekunde po krugu brži od Mclarenovaca s Michelinovim kišnim. Dakako, nije sve u gumama, ali u McLarenu su vozili Hakkinen i Coulthard.
Drugo, nadolijevanje goriva, u kvalifikacijama se išlo na jedan brzi krug sa minimalno goriva, a za trku, se moglo kalkulirat hoće se krenut sa gorivom za 10 krugova, ili za 30. A gume su nekad i 2 pit-stopa znale trajat (tko ih je znao štedit). Sve je to dio strategije i tad bilo.
F1 TV se više okreće prvim ekipama, jer teško da puno gledatelja ima koji će pratit "lošije" ekipe. I tu rade veliku grešku, ali je para bitnija i para kaplje od ljudi koji to kupuju da bi pratili Mercedes, Red Bull, McLaren, pa recimo i Williams (zbog povijesti ekipe), teško je nekog u samom F1 TV-u briga za Visa Cash App RB, HAAS, Kick Sauber (ovo se možda promijeni dolaskom imena Audi).
"If you can't support us when we draw or lose, don't support us when we win" - Bill Shankly"That Philadelphia team sucked, and he (Allen Iverson) took them to a championship" - Chris Webber