Jedna jako zanimljiva situacija. Prema onome što se da iščitati iz medija, odluku da Lawson bude drugi vozač je donio Helmut Marko. Ovo je njegov veliki poraz unutar internih struktura Red Bulla.
Mišljenja sam, za razliku od mnogih drugih, da ova odluka o zamjeni Lawsona sa Tsunodom nije donešena na temelju samo ove 2 utrke, nego da su u pitanju i sva telemetrija i vremena sa testiranja u Bahreinu, gdje je također bio u ogromnim zaostacima za Verstappenom. Kad se sve to zajedno iskombinira, očito je da Lawson nije mogao pronaći idealan setup bolida gdje bi kasnio ca. 0.500 za Verstappenom po krugu.. a u 2025 je to na gridu jedna velika razlika.. Da je kasnio 0.500 vjerojatno bi prolazio u Q2.. sjećamo se i da je Perez 2022/23 zaostajao puno manje nego u 2024 pa je završavao dosta utrka u top 3, ali se razvoj bolida od sredine 2023 promijenio i on više nije mogao pratiti Maxov tempo i zaostajao je sve više.. samo su druge ekipe imale puno veći zaostatak za Red Bullom pa on nije imao problem da se bori za postolja, za razliku od 2024 gdje su se svi prebližili ili u slučaju McLarena i Ferrarija krajem sezone i prestigli po brzini...
Na youtubeu mi je izbacilo snimku utrka sa početka 2000ih.. tamo je već nakon 15 krugova Minardi zaostajao skoro 1 minutu. Drugačija pravila su bila, bez daljnjeg, ali danas su razlike toliko minimalne i ako jedan od vozača zaostaje više od 0.75 po krugu za timskim kolegom, to je ogroman problem, kako za tim a isto i za vozača.
Još jedna stvar koja je bitna je to da Honda sponzorira Yukija i da su oni vjerojatno financijski malo pogurali da se ova zamjena dogodi.
Ono što se svi pitaju je, kako bi Red Bull izgledao bez Maxa.. pa dvije su opcije.. ili bi radili auto drugačije i bili u borbi za postolja, nebitno tko bio u vozačkoj postavi ili bi bili u borbi za 7-8 poziciju na utrkama sa trenutnim bolidom..
Uglavnom, nikad mirno u F1