F1....2008

123
...
252627
...
394041
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
28. rujna 2008. u 16:19
koji debil ivica... jedini veci debil danas je kimi...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 04.05.2006.
Poruka: 13.358
28. rujna 2008. u 19:36
dr.Damir je napisao/la:
Ovo što se dogodilo Massi je čisto vraćanje pravde zbog Belgije. Netko to od gore vidi sve...WinkPrasičko samo što ne zaplače.LOL
Vidi cijeli citat


mislim da je ecclestone vec sve objasnio,da je odluka bila sasma ispravna,nemojte se zaliti...pogrijesio je i to je konacna odluka

ontopic...jadan massa,bio daleko najbolji i onako sto se dogodi,stvarno covjek nema sanse.ali ima tu boga biti ce 1. massa i ferrari!ali svejedno,ni take usluge nisu pomogle ljigezu hamiltonu da pobjedi,ovdije nije imao mjesta da gura ostale sa staze
dr.Damir
dr.Damir
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 12.06.2006.
Poruka: 20.131
12. listopada 2008. u 09:08
LOL LOL LOL LOL LOL LOL
Ferrari International Association

Čak se i Prasičko složio da je Hamilton nepravedno kažnjen. Nema više veze za koga navijaš, ovakve odluke uništavaju uzbudljivost formule i nisu mi jasni oni koji ih donose, sve je manje preticanja zbog ovih debilnih kazni.
sve prolazi sve se mijenja, idu dani idu godine, samo Zrinjski ostaje ponos moje Hercegovine
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.04.2005.
Poruka: 7.318
12. listopada 2008. u 11:22
Hamilton je sam priznao gresku i da je zasluzeno kaznjen. Medjutim massa je napravio veci prekrsaj i dobio je jednaku kaznu. Nije isto kad se zaletis u nekoga i kad nema kontakta.... Plus sto su na kraju trke 'pronasli' jos prekrsaj bourdoisa (bio na unutrasnjoj liniji kod izlaska iz boksa) i massi dodali jos jedan bod. Mislim da su te igre vec odavno prozirne.
dr.Damir
dr.Damir
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 12.06.2006.
Poruka: 20.131
15. listopada 2008. u 16:16
MOJ PRIJATELJ PETER

Dozvolite mi, za početak, da citiram mog prijatelja Petera Windsora iz maila koji je od njega iz Japana stigao dva dana nakon utrke u Fujiju:

"Dakle, Lewis sada ima pred sobom prilično jasnu listu. Od sada pa nadalje bit će kažnjen ukoliko učini bilo što od ovoga:
1. ako zablokira gume pri kočenju,
2. ako pokuša prestići Ferrari,
3. ako se okoristi činjenicom da je auto ispred njega ilegalan
4. ako njegova prednost ispred bilo kojeg vozača Ferrarija prijeđe 5 bodova,
5. ako se previše približi mogućnosti da osvoji svjetsko prvenstvo.
Nakon što je prihvatio ovih pet točaka, on može nastaviti sa svojim utrkama."

Nije, naravno, uopće slučajno što Peter i ja mislimo slično. Budući da je nešto stariji od mene, Formulu 1 prati opsesivno od 1968., a profesionalno od 1971. (ja je opsesivno pratim od 1968., profesionalno od 1978.). Kad kažem opsesivno, onda to stvarno mislim. Peter je jedini čovjek na svijetu za kojeg pouzdano znam da o ovom sportu zna sve. Bio je na preko 600 GP utrka. Nije u Formuli 1 bio samo novinar, bio je i glavni menadžer ekipe Williams u njezinim možda najzlatnijim godinama, od 1990. do 1993., bio je menadžer nekoliko vozača, uključujući Carlosa Reutemanna i Nigela Mansella. Također, Peter će, po svoj prilici, uskoro opet biti glavni čovjek menadžmenta jedne posve nove F1 ekipe. U usporedbi s njim, ja sam sa svojih dvjestotinjak GP utrka mala beba. Ali, Peter i ja smo vrlo bliski, premda smo za Formula One Managementu zajedno radili tek vrlo kratko 2002. godine. Zašto smo bliski? Zato jer beskrajno volimo ovaj čudan sport, i zato jer obojica neskromno mislimo da o njemu znamo ponešto i da možemo procijeniti određene stvari objektivno, bez navijačke strasti, znajući mnogo toga "iznutra".

Dio tih procjena, naravno, odnosi se i na individualne vozačke sposobnosti svakog vozača u Formuli 1, nekad i sad. O ovome diskutiramo stalno, i, opet, dijelimo mnogo podjednakih mišljenja. O nekim stvarima, naravno, mislimo i različito. Recimo, Peter smatra da je Felipe Massa dobar dečko i jako dobar vozač koji se nije sramio za svaku sitnicu pitati Michaela Schumachera, u vrijeme kad je to bilo kritično za poboljšanje njegovog vozačkog umijeća. Ja o Massi imam ponešto lošije mišljenje, prvenstveno zato jer mi nije jasno kako nekome u njegovoj poziciji u ovom trenutku nije neugodno prihvatiti sve te poklone od strane struktura koje vladaju Formulom 1. Za mene je to (dakle, debelokožno odsustvo samokritičnosti) osobina koja podosta zasjenjuje sve njegove, objektivno, briljantne vožnje ove sezone.

U jednoj se stvari, međutim, Peter i ja slažemo: Massa neće biti zasluženi svjetski prvak. Da mu nije poklonjena utrka u Belgiji, nakon incidenta s kojim nije imao nikakve veze, i da mu nije poklonjen bod u Japanu, nakon dodira na stazi sa Sebastienom Bourdaisom, dodira za kojeg niti jedan od ta dva vozača, u nekim normalnijim vremenima, ne bi niti u ludilu bio kažnjen, sada bi razlika u prvenstvu između Masse i Hamiltona bila 12 bodova, ne pet. Pribrojimo li ovdje i farsu s napuštanjem boksova u Valenciji, koja je tamo (posve opravdano, po mojem mišljenju) ostala nekažnjena, ali je Massa za identičnu stvar (posve neopravdano, kao jeftinom kompenzacijom) kažnjen u Singapuru, dolazimo do interesantne situacije: Hamilton je, u nekim normalnijim okolnostima, već trebao postati svjetskim prvakom.

Ah, već čujem halabuku i galamu svih vas koji, eto, ne volite prvog vozača McLarena, i mislite da ja (uz Peter Windsora) navijam za ovog vozača. Naravno, ne radi se o tome. Ja uistinu mislim da je Hamilton imao dva posve nekorektna vozačka poteza u Monzi, i uistinu mislim da je prvi zavoj u Japanu trebao provesti mudrije i elegantnije. Ali, čovjek je, jednostavno, pravi trkač, kojeg je vrlo teško prestići i koji će, čim vidi i najmanju priliku, pokušati prestići svakog ispred sebe. Isključite ovo iz normalnog ponašanja vozača Formule 1 i ubili ste Formulu 1.
FIA to upravo i radi. Lewis Hamilton kažnjen je ove sezone 5 (pet) puta. Samo je jedna od tih kazni, ono pretjecanje Sebastiana Vettela u Francuskoj rezanjem šikane, zaslužila eventualno podizanje obrve. I za kraj, moje malo pitanje, koje je i Peter upotrijebio pri pisanju izvještaja iz Japana za jedan britanski magazin: što mislite kako bi Ayrton Senna proživio peterostruko kažnjavanje u toku jedne jedine sezone?

Peter i ja slažemo se u još jednoj stvari: naslov prvaka svijeta ove sezone, međutim, najviše zaslužuje Robert Kubica. Ne nužno zato jer je brži vozač od Hamiltona (što i nije nemoguće) ili od Masse (što je sigurno), već jednostavno zato jer je napravio smiješno malo pogrešaka ove sezone, briljantno vozeći auto kakav mu je bio na raspolaganju.

sve prolazi sve se mijenja, idu dani idu godine, samo Zrinjski ostaje ponos moje Hercegovine
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.02.2006.
Poruka: 35.530
17. listopada 2008. u 00:55
VOZAČI NEZADOVOLJNI HAMILTONOVOM VOŽNJOM

F1 vozači izrazili su veliko nezadovoljstvo na nedavne kontroverzne poteze Lewisa Hamiltona na stazi, te su odlučili o tome porazgovarati na sutrašnjem sastanku nakon slobodnih treninga na kineskoj stazi Shanghai.

Direktori GDPA (Grand Prix Drivers' Association) udruge, Mark Webber i Jarno Trulli, izjavili su kako će porazgovarati s direktorom utrke, Charliejem Whitingom, o Hamiltonovim vožnjama, ali su demantirali priče da je protiv vodećeg Engleza pokrenuta urota.

"Definitivno nisam sretan," rekao je Trulli za britanski tjednik Autosport, misleći na Hamiltonovu vožnju na V.N. Japana. "Vodio sam utrku, on je zaostajao za puni krug i dva me kruga zadržavao iza sebe. To me stajalo sekundu i pol, što bi mi, ako to vrijeme odbijemo od mojeg drugog odlaska u boks, možda moglo dati priliku da ostanem ispred Renaulta (Nelsona Piqueta) nakon izlaska iz boksa.

Ne kažem da bi sigurno završio ispred, ali ponekad takve stvar poput toga može promijeniti mnogo toga. Lewis uopće nije obraćao pozornost na retrovizore kad se vratio na stazu ispred mene i zadržavao me dva kruga. Vjerojatno je trebao obratiti malo više pozornosti jer je, više-manje, bio izvan utrke. Bio je na samom začelju i ne razumijem zašto to nije napravio. "

S druge strane, Webbera je zabrinuo Hamiltonov agresivan start na Fujiju. Australac tvrdi kako je onakvo naglo kretanje u zoni kočenja vrlo opasno, te je podsjetio na nesreću na V.N. Italije 2000. godine, kada je tamošnjeg vatrogasca uz stazu usmrtio otpali kotač s Jordana Heinza-Haralda Frentzena, koji se sudario s Rubensom Barrichellom.
Vilenjak
Vilenjak
Moderator
Pristupio: 10.11.2003.
Poruka: 89.604
17. listopada 2008. u 00:58
kazniti Hamiltona i otkloniti svake nesporazumeApprove
Domovine sin
smOtto
smOtto
Dokazano ovisan
Pristupio: 17.06.2004.
Poruka: 10.717
17. listopada 2008. u 10:48
Ma Hamilton i jest đubre i to kakvo...
"kažem ja"
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.01.2006.
Poruka: 5.413
18. listopada 2008. u 14:42
smOtto je napisao/la:
Ma Hamilton i jest đubre i to kakvo...
Vidi cijeli citat


Bar se u nečemu slažemo...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 30.01.2006.
Poruka: 5.413
18. listopada 2008. u 14:43
Alonso&Raikonen pomažu Massi da osvoji naslov prvaka!!!
123
...
252627
...
394041
  • Najnovije
  • Najčitanije