Odgodjen je super special na otvaranju koji se trebao voziti na Velesajmu; razlog - epidemioloske mjere jer su zeljeli imat gledatelje. Ovako se nece vozit u Zagrebu nego samo na Zumberku, Medvednici i u Zagorju.
Hyundai je potvrdio posade - uz Neuvillea i Tanaka, treci ce bit Breen, a ne Sordo koji je inace poznat kao specijalist za asfalt, ali u zadnje vrijeme bolje rezultate ostvaruje na sljunku pa ga radije cuvaju za te relije u nastabku sezone.
Sto se nasih brzinaca tice, oni ce bit posebni na dosadasnjem kalendaru. Jako su brzi i s puno manje zavoja nego npr. na Korzici (bivsi reli ukinut lani koji je poznati kao reli 1000 zavoja), ali je podjednak broj uzbrdica i nizbrdica.
Asfalt je jako razlicit i dosta manje fin i grublji nego na toj istoj Korzici, ali i Njemackoj koja je jedini preostali asfaltni reli od ovih koji su se prije vozili. Isto vrijedi i za sirinu ceste koja ce u nas bit dosta manja nego sto je to i u Njemackoj i na Korzici, ali i u Kataloniji koja je sve do ove godine bila mixed surface reli (pola sljunak - pola asfalt).
Hrvatska ce tako bit brz asfaltni reli i pravi miks nekoliko poznatih, ali svakako jedinstven. Bas je zato jako tesko predvidjeti tko ce biti u prednosti, sigurno je da ce vodecem Rovanperi na otvaranju mozda biti i prednost sto ide prvi, ali to ne mora nista znacit. Zbog nepoznatih dionica tu prednost svakako ide Ogieru i ostalim iskusnijim vozacima.
Uglavnom, bit ce zanimljivo, a po onome sto sam procitao, vozaci su na prvu zadovoljni izgledom i zahtjevnoscu brzinaca.