WRC

123
...
878889
...
979899
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.149
29. listopada 2019. u 18:43

TANAK PRVAK!!!

Kraj dominaciji Sebastiena, pocetak nove i sretnije ere WRC-a. Puno se toga dogodilo otkad sam zadnji put pisao, ali ovo je jedino bitno, sve ostalo vise manje.

markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.221
30. listopada 2019. u 09:11

Blizunj je napisao/la:

TANAK PRVAK!!!

Kraj dominaciji Sebastiena, pocetak nove i sretnije ere WRC-a. Puno se toga dogodilo otkad sam zadnji put pisao, ali ovo je jedino bitno, sve ostalo vise manje.

Vidi cijeli citat


Ajde napokon više. 4

 

Nakon 15 godina dominacije Francuza napokon malo svježine. Plus Hyundai na dobrom putu da uzme momčadski naslov. 1

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.149
01. studenog 2019. u 22:02

I evo Tanak potpise za Hyundai...Potez koji bi mogao pronijenuti buducnost sporta s obzirom da su on i Neuville u jednoj momcadi predominantna osovina za sve ostale. Toyota ostaje na nesigurnim Latvalom i Meekeom, ali i sa buducim superstarom Rovanperom koji ce skupljat iskustvo u nekom obliku WRC programa.

 

Ogier i Lappi su pod ugovorima u Citroenu i ne bi trebali nigdje mada se sad spominje da Makinen vabi Ogiera u Toyotu, ali mislim da bi to bilo previse. Francuzu ce to bit posljedja sezona karijere i ne vjerujem da je spreman za novu veliku promjenu. Na trzistu ostaje Mikkelsen kojeg u Hyundaiju vjerojatno vise ne zele, tu su i Breen i Paddon te Ostberg, ali i Tidemand i Katsuta koji vrebaju mrvice sa stola. Evans i Suninen sigurno ostaju u M-sportu, Wilson ih se ne zeli odrec jer je vec previse ulozio u njih.

 

Jedbo je sigurno, sve momcadi cekaju prelazak na hibridnu tehnologiju i novu generaciju WRC auta, pitanje je hoce li svih cetvero nastavit ulaganja u skupi razvoj novog auta, a spominju se i neki novi proizvodjaci. Sljedeca sezona je jos uvijek prelazna, do kraja iste znat ce se vise o svemu.

Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.149
12. studenog 2019. u 03:33

Otkazan zadnji reli sezone, Australija. Razlog su katastrofalni pozari oko grada Coffs Harboura u NSW gdje se reli tradicionalno odrzava. Otkazani su tako svi dogadjaji i svecanosti vezani uz kraj sezone. Nije steta jer je to ionako uvijek bilo lose napravljeno jer je grad i drzava bezveze za tako nesto, nesto kao da se finale LP odrzava u Debrecenu. Srecom, dogodine se kalendar mijenja, Australija ce na jednogodisnje hladjenje, a sezona zavrsava novim relijem u Japanu. Siguran sam da ce studiozni Japanci to znat bolje odradit.

 

Ovo otkazivanje znaci i da momcadski naslov ide u Hyundai, velika je steta sto svoj povijesni prvi naslov nisu mogli potvrditi na cesti nego naprasno na ovaj nacin. Ali sto je tu je, nije ni Tanak odvozio zadnji reli za Toyotu, ispada da je to bila Spanjolska gdje je i proslavio naslov. Sad slijedi cekanje potpisa novih ugovora i slaganje sastava za novu sezonu te odbrojavanje do legendarnog Monte Carla tamo krajem prvog. Dotad ljubiteljima relija za utjehu ostaje Dakar pocetkom godine, ovaj put po prvi put u Aziji, u Saudijskoj Arabiji.

[uredio Blizunj - 12. studenog 2019. u 03:34]
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.149
11. siječnja 2020. u 18:40

Nakon što je Tanak došao do naslova u Španjolskoj, samo loše vijesti prate WRC. Najprije je zbog požara otkazana Australija, to sam već napisao, a onda je došlo i do pravih potresa u prijelaznom roku. Tanak je šokantno odbio produžiti s Toyotom te je prešao u najvećeg rivala Hyundai čime je došlo do ogromnog nesrazmjera na tržištu gdje za jednu momčad voze 2 od 3 najbolja vozača (Tanak i Neuville).

 

Time je Toyota ostala na cjedilu pa su brže bolje uložili sva sredstva u dovođenje onog najboljeg što je preostalo, a to je prije svega Ogier koji ulazi u zadnju sezone karijere i želi još jednom pokušat doći do naslova, a jasno je da će mu to u Citroenu teško bit nedostupno pa se onda brzo dogovorio s Toyotom. Ni Meeke ni Latvala nisu pokazali da zaslužuju novi ugovor pa im je Toyota pokazala vrata. Za drugog vozača doveden je perspektivni Elfyn Evans iz M-Sporta koji je u prošloj sezoni pokazao određeni napredak i bit će mu ovo prilika da eksplodira, slično kao i Tanak koji je prije dvije godine napravio isti transfer. Za treće sjedalo, Toyota je već dulje vrijeme pripremala najveću mladu nadu sporta - sjajnog Finca Kallea Rovanperu koji se zadnjih godina kalio u WRC2, a ovo će mu biti debi u WRC autu. Taj trojac imat će punu sezonu, a djelomični program čeka i Toyotinu japansku nadu - Takamota Katsutu, a nekoliko počasnih relija odvozit će i Latvala koji će time lagano prijeću u vozačku mirovinu i to u autu kojeg je najviše vozio i testirao.

 

Kako je Citroen još prije najavio kako im je sezona 2020. zadnja prije povlačenja, a ostali su bez najjačeg imena, zaključili su da im je najbolje odmah se povući pa su to brže bolje i učinili. Time je bez ugovora naglo ostao Lappi. Iako je za njim turbulentna sezona u kojoj se nije baš iskazao, opet je bio dovoljno dobar da ga M-Sport dovede kao svog prvog vozača, nakon odlaska Evansa.  Suninen će odraditi još jednu sezonu, a nekoliko relija dobit će i Gus Greensmith koji je lani ostavio dobar dojam u kratko vrijeme u WRC autu. 

 

Još jedna loša vijest u međuvremenu bilo je i povlačenje relija Čile, nakon samo jedne sezone. Iako su bili u novom kalendaru, odgodi su kumovali politički nemiri pa WRC tako ostaje bez kratke južnoameričke turneje - Argentina će opet bit "usamljena". 

 

Ubrzo će Monte Carlo, snijega je nikad manje i zasad djeluje da će to bit klasični asfaltni reli. Iako su u igri samo 3 momčadi sa samo 8 vozača s punim programom, opet nas čeka zanimljiva sezona. I Tanak i Ogier u novim autima, dosta nepoznanica kako će sve to skupa izgledat, pogotovo nekoliko mladih vozača koji bi u novim okolnostima mogli eksplodirat. 

 

Ono što je šteta jest da u WRC-u, bar zasad, više nećemo gledat Meekea, Breena, Ostberga (vozit će samo WRC2) i Paddona.

markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.221
11. siječnja 2020. u 19:00

Bome da, sranje na sranje. Čudno će biti gledati WRC bez Citroena.

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.149
13. siječnja 2020. u 15:21

PSA se tu ponio malo kurvanjski, najprije su javno inzistirali na prelasku WRC-a hibride jer ce se kao inace povuc, a kad je WRC i potvrdio prelazak na hibride od 2022., ovi su se potpuno povukli. Ne bi to bilo ni toliko strasno da istovremeno nisu najavili povratak u WEC sto je po meni korak unatrag u razvoju spprtskih automobila, ali ajde. Inace, joa su se lani povukli i iz WRX-a (rallycross).

 

Citroen je opcenito jako slabo utrzio svoju dugogodisnju dominaciju WRC-om, niti su to iskoristili marketinski niti su C2 i C3 ikad postali neki super popularni auti. Ako se usporedi s jednim Subaruom ilu Mitsubishijem ciji su Impreza i Lancer postali kultni brendovi onda se covjek zapita na sto je Citroen uopce trosio novac.

 

Usput budi receno, Subaru dosta intenzivno planira povratak u WRC od 2022. odnosno uvodjena hibridne tehnologije. Navodno su jos neki proizvodjaci zainteresirani, ali FIA ce tu morat podhitno smanjit troskove jer je ovo vec ionako preskup sport.

Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.149
25. siječnja 2020. u 11:50

Jeziv pocetak nove sezone u Monte Carlu, branitelj naslova Tanak dozivio je jednu od najjezivijih nesreca novijeg doba u WRC-u, pri brzini od 170km/h. Jos jedan dokaz kvalitete novih WRC auta je cinjenica da su prosli neokrznuti iako su zbog predostroznosti proveli noc u bolnici.

 

 

Evo i grafike kako je to izgledalo.

[uredio Blizunj - 25. siječnja 2020. u 11:52]
markoli
markoli
Moderator
Pristupio: 08.08.2009.
Poruka: 17.221
25. siječnja 2020. u 12:03

Uf čovječe kako je ovo ružno izgledalo. Gužva je na vrhu - Ogier, Evans i Neuville unutar 10 sekundi nakon 10. etape.

"A winner is someone who recognizes his God-given talents, works his tail off to develop them into skills, and uses these skills to accomplish his goals." - Larry Bird
Blizunj
Blizunj
Potencijal za velika djela
Pristupio: 28.04.2010.
Poruka: 2.149
14. veljače 2020. u 19:17

Tuzno na sto je spao svedski reli, nema snijega i vozi se znatno skracena ruta, a neki brzinci izgledaju prakticki ko pustinja, nema snijega ni zelenila, uzas...Stvarno u zadnje vrijeme priroda cini svoje u WRC-u, nakon pozara u Australiji sad je upropastila i Svedsku.

123
...
878889
...
979899
  • Najnovije
  • Najčitanije