Nakon što je Tanak došao do naslova u Španjolskoj, samo loše vijesti prate WRC. Najprije je zbog požara otkazana Australija, to sam već napisao, a onda je došlo i do pravih potresa u prijelaznom roku. Tanak je šokantno odbio produžiti s Toyotom te je prešao u najvećeg rivala Hyundai čime je došlo do ogromnog nesrazmjera na tržištu gdje za jednu momčad voze 2 od 3 najbolja vozača (Tanak i Neuville).
Time je Toyota ostala na cjedilu pa su brže bolje uložili sva sredstva u dovođenje onog najboljeg što je preostalo, a to je prije svega Ogier koji ulazi u zadnju sezone karijere i želi još jednom pokušat doći do naslova, a jasno je da će mu to u Citroenu teško bit nedostupno pa se onda brzo dogovorio s Toyotom. Ni Meeke ni Latvala nisu pokazali da zaslužuju novi ugovor pa im je Toyota pokazala vrata. Za drugog vozača doveden je perspektivni Elfyn Evans iz M-Sporta koji je u prošloj sezoni pokazao određeni napredak i bit će mu ovo prilika da eksplodira, slično kao i Tanak koji je prije dvije godine napravio isti transfer. Za treće sjedalo, Toyota je već dulje vrijeme pripremala najveću mladu nadu sporta - sjajnog Finca Kallea Rovanperu koji se zadnjih godina kalio u WRC2, a ovo će mu biti debi u WRC autu. Taj trojac imat će punu sezonu, a djelomični program čeka i Toyotinu japansku nadu - Takamota Katsutu, a nekoliko počasnih relija odvozit će i Latvala koji će time lagano prijeću u vozačku mirovinu i to u autu kojeg je najviše vozio i testirao.
Kako je Citroen još prije najavio kako im je sezona 2020. zadnja prije povlačenja, a ostali su bez najjačeg imena, zaključili su da im je najbolje odmah se povući pa su to brže bolje i učinili. Time je bez ugovora naglo ostao Lappi. Iako je za njim turbulentna sezona u kojoj se nije baš iskazao, opet je bio dovoljno dobar da ga M-Sport dovede kao svog prvog vozača, nakon odlaska Evansa. Suninen će odraditi još jednu sezonu, a nekoliko relija dobit će i Gus Greensmith koji je lani ostavio dobar dojam u kratko vrijeme u WRC autu.
Još jedna loša vijest u međuvremenu bilo je i povlačenje relija Čile, nakon samo jedne sezone. Iako su bili u novom kalendaru, odgodi su kumovali politički nemiri pa WRC tako ostaje bez kratke južnoameričke turneje - Argentina će opet bit "usamljena".
Ubrzo će Monte Carlo, snijega je nikad manje i zasad djeluje da će to bit klasični asfaltni reli. Iako su u igri samo 3 momčadi sa samo 8 vozača s punim programom, opet nas čeka zanimljiva sezona. I Tanak i Ogier u novim autima, dosta nepoznanica kako će sve to skupa izgledat, pogotovo nekoliko mladih vozača koji bi u novim okolnostima mogli eksplodirat.
Ono što je šteta jest da u WRC-u, bar zasad, više nećemo gledat Meekea, Breena, Ostberga (vozit će samo WRC2) i Paddona.