Jedna od najkultnijih utrka u povijesti sporta, dva najveca vozaca u povijesti na svom domacem reliju, u novim autima, potpuno neoptereceni ukupnim poretkom jer su obojica part-vozacima.
Reli pun preokreta i uzbudjenja i na koncu triler zavrsnica - Ogier valjda prvi put u karijeri napravio greske u pobjednickoj poziciji 2 brzinca prije kraja. Imao je preko 20 sekundi prednosti, ali mu je pukla guma pa je pred powerstage ostao 10,5 sekundi iza Loeba.
I onda tamo - Ogier krece prerano i dobiva 10 sekundi kazne. Medjutim, ni jedan ni drugi to nisu znali i bez te kazne, Loeb bi pobijedio za pola sekunde. Nevjerojatno.
Loebu je ovo rekordna 80. pobjeda, 8. u Monte Carlu koliko ima i Ogier. S 47 godina Loeb je postao najstariji pobjednik u povijesti WRC-a i to po prvi put bez svog vjecnog suvozaca Daniela Elene, ovdje je imao suvozacicu, isto vremesnu Isabelle Galmiche. Po prvi put i u jednom ne-Citroenu. Dakle, prvi, povijesni reli hibrida osvojio je covjek koji je vec obiljezio jednu eru sporta.
U sjeni epske borbe ostalo je sve ostalo, a tu je Breenovo trece mjesto u Pumi cime je istaknuo svoju kandidaturu za naslov. Odlican je u Pumi bio i mladi Englez Greensmith, ali i Rovanpera u Toyoti kojeg ce se sigurno pitati nesto u borbi za vrh.
Hyundai je ocekivano razocarao, Neuville je usprkos problemima jedini zavrsio reli na niskoj poziciji, Tanak i Solberg su odustali. Pred njima je najveci posao u razvoju auta jer ocito vec zaostaju za konkurentima.
Slijedi Svedska, reli koji se lani nike vozio zbog nedostatka snijega - umjesto njega se vozio Arctic reli Finska. Svedjani su zato ove godine preselili reli na daleki sjever, u Umeu, gdje ce sigurno biti snijega.
Loeba i Ogiera nece bit pa ce se gledat tko ce se izdvojit u borbi za sam vrh, dosta je kandidata i bit ce jako zanimljivo.
Francuskog dvojca nazalost nece bit ni u Hrvatskoj, najvjerojatnije se vracaju tek na ljeto u Keniji.