1. HRL sezona 2014/2015

123
...
101112
...
979899
Joe Black
Joe Black
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.03.2013.
Poruka: 3.106
05. kolovoza 2014. u 21:45
Ne, nije istina. Napisao si doslovno ...
Ivanić je bio prvi s pola manje love od toga 
To znači jasno i glasno da je Ivanić bio prvi s 200-250 000kn. Ja u to ne vjerujem i kažem da je to nemoguće, a sad ako ti počneš pisati da si mislio samo na proračun, onda to nema veze s tvojim postom.
Da pojasnim. Ako tvoj naknadni post znači da je Ivanić iz proračuna dobio 250000kn a da je sposobna uprava/investitor/arapska fondacija/neki oligrah još uložio na to npr 5 000 000 eura onda je tvoj posprdni komentar na situaciju u nekom drugom Klubu ( u ovom slučaju Crikvenici) nepotreban i nije korektan.

Johanesburg
Johanesburg
Željan dokazivanja
Pristupio: 27.09.2011.
Poruka: 198
06. kolovoza 2014. u 00:03
Joe Black je napisao/la:
Ne, nije istina. Napisao si doslovno ...
Ivanić je bio prvi s pola manje love od toga 
To znači jasno i glasno da je Ivanić bio prvi s 200-250 000kn. Ja u to ne vjerujem i kažem da je to nemoguće, a sad ako ti počneš pisati da si mislio samo na proračun, onda to nema veze s tvojim postom.
Da pojasnim. Ako tvoj naknadni post znači da je Ivanić iz proračuna dobio 250000kn a da je sposobna uprava/investitor/arapska fondacija/neki oligrah još uložio na to npr 5 000 000 eura onda je tvoj posprdni komentar na situaciju u nekom drugom Klubu ( u ovom slučaju Crikvenici) nepotreban i nije korektan.

Vidi cijeli citat


Moj post je bio vezan na kontekst koliko love daje Grad Crikvenica MRK-u Crikvenica te na to koliko daje Grad Ivanić MRK Ivaniću i tvoj je problem što ne kužiš kontekst ili izvlačiš iz konteksta. Ja sam bio posprdan na primitivan komentar OBJEKTIVCA, ne prije toga. Ako još uvijek nekome nije jasno: MRK Ivanić je dobio od Grada za prošlu sezonu upola manje nego MRK Crikvenica od svog Grada (ako je riječ o 400-420.000 kn u Crikvi). I nemoj si umišljati da se moj post ticao Crikve i iskreno nemam brige oko toga već se ticao Ivanića i to s kak malo love koju dobije od Grada je uspio. I na kraju, ono sa očekivanjima da će lokalna zajednica nositi financiranje udruga ide svome kraju i blizu je dan kad će i zakon, u najblažu ruku, to drastično srezati. To se tiče svih nas, a ne samo Crkvenice i nemojte se vrijeđati nego se probudite. I drž'te se jer nikom nije lako.
fedorad
fedorad
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 1.904
06. kolovoza 2014. u 00:20
Real Madrid je osvojio LP ove sezone bez lipe gradskog novca.I stvarno je tako,a Dinamo dobije 40 milja godišnje od ZG pa ih Real spraši.Tako nekako vi razmišljate...

Neki su ka tipa Zadar dobivali po pola milje godišnje,sve super,al bi grad to tako reka i onda im naplati korištenje dvorane 200 tisuća kuna na godišnjoj razini.I štaš onda,ovi će pričat kako su im dali ogromne pare,ovi vako ovi nako,pitanje je kakva je stvarna situacija u Crikvenici...
Bog i Hrvati
lakrdija
lakrdija
Potencijal za velika djela
Pristupio: 04.09.2010.
Poruka: 4.167
06. kolovoza 2014. u 12:23
Ja ću samo reći da se i sa puno manje para može biti u vrhu 1HRL i igrati kvalitetan rukomet ;)  

teza da sa 250.000 gradskih kuna ne može preživjeti je smješna i to je laž... ako tu pridodamo članarine i sponzorske novčiće, dolazi se do 300.000 kuna po sezoni...

Kozala te novce ne vidi u 5 godina...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.07.2009.
Poruka: 277
06. kolovoza 2014. u 14:30

Robert Manestar, bivši predsjednik RK-a Crivenica: Ako nekome smetam, maknut ću se pa neka drugi rade!

Autor Srijeda, 06 kolovoza 2014 12:14

Dok je na vlasti ovaj gradonačelnik i ova gradska vlast, neću biti aktivan u crikveničkom sportu, kaže Manestar

Robert Manestar
Robert Manestar
 
 
 

Robert Manestar bivši je predsjednik RK-a Crikvenica, do Izvanredne skupštine klubom upravlja v. d. predsjednika Gordan Božić. Manestar je ostavku podnio nakon što je gradska uprava praktično prepolovila proračunska sredstva, RK Crikvenica iduće godine od lokalne samouprave dobiva 230.000 kuna. Očito premalo da bi se klub održao na ovakvoj natjecateljskoj razini

- Ne mogu prihvatiti ponašanje gradskih struktura, ne samo prema rukometu nego prema crikveničkom sportu. Mogu prihvatiti nove kriterije raspodjele proračunskih sredstava, kao predsjednik gradskog Odbora za sport u prošlom mandatu počeli smo mijenjati kriterije, ali to ne ide preko noći, niti se može lomiti preko koljena. Nama su samo najavili da će se mijenjati kriteriji, u samoj proceduri izrade novih kriterija nitko od nas nije formalno sudjelovao, Odbor za sport takođe nije sudjelovao u tome... Samo smo dobili obavijest o novim kriterijima, koje su izradili dogradonačelnica Silvija Crnić i pročelnica za sport Jasmina Citković. U svemu tome vidim i atak na mene osobno. Ako nekome smetam, maknut ću se pa neka radi netko drugi.

Politički ste bili angažirani kao predsjednik ARS-a za Grad Crikvenicu, mislite da je riječ o političkom obračunu?

- Moguće! Dok je na vlasti ovaj gradonačelnik i ova gradska vlast, neću biti aktivan u crikveničkom sportu.

Kakva je budućnost crikveničkog rukometa?

- Iza sebe ostavljam dobru situaciju u kadrovskom i financijskom smislu. Ako je klub nekome dužan, onda je dužan meni i mojoj firmi. Od toga neću raditi problem. Ljudi iz moje uprave ostaju u klubu, ostaje trener i igrači. Želim im puno sreće. Cijeli sam život u sportu, ne bježim iz kluba, niti sam iza sebe ostavio dubioze. Naprotiv, svi znaju da smo u zadnjih godinu dana puno napravili.


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 05.07.2009.
Poruka: 277
06. kolovoza 2014. u 14:40
lakrdija je napisao/la:
Ja ću samo reći da se i sa puno manje para može biti u vrhu 1HRL i igrati kvalitetan rukomet ;)  

teza da sa 250.000 gradskih kuna ne može preživjeti je smješna i to je laž... ako tu pridodamo članarine i sponzorske novčiće, dolazi se do 300.000 kuna po sezoni...

Kozala te novce ne vidi u 5 godina...
Vidi cijeli citat

Koliko Kozala dobije od Grada i koliko još skupi da joj je dovoljno za igrat 1.hrl . Da čujemo već jedanput kolika je to cifra (minimum) za koji se može igrat kad se plate kotizacije, članarine,službene osobe,putovanja,oprema i ostalo neophodno.Jel to 50, 100, 150, 200 ili više tisuća kuna??
pasivac
pasivac
Željan dokazivanja
Pristupio: 24.09.2008.
Poruka: 933
06. kolovoza 2014. u 15:37
otkad je SDP došao na vlast, ode cijeli sport u k.... :S
lakrdija
lakrdija
Potencijal za velika djela
Pristupio: 04.09.2010.
Poruka: 4.167
07. kolovoza 2014. u 04:44
Miky je napisao/la:
lakrdija je napisao/la:
Ja ću samo reći da se i sa puno manje para može biti u vrhu 1HRL i igrati kvalitetan rukomet ;)  

teza da sa 250.000 gradskih kuna ne može preživjeti je smješna i to je laž... ako tu pridodamo članarine i sponzorske novčiće, dolazi se do 300.000 kuna po sezoni...

Kozala te novce ne vidi u 5 godina...
Vidi cijeli citat

Koliko Kozala dobije od Grada i koliko još skupi da joj je dovoljno za igrat 1.hrl . Da čujemo već jedanput kolika je to cifra (minimum) za koji se može igrat kad se plate kotizacije, članarine,službene osobe,putovanja,oprema i ostalo neophodno.Jel to 50, 100, 150, 200 ili više tisuća kuna??
Vidi cijeli citat


Od grada se dobije nekoliko desetaka tisuca kuna...ne preko 70... sa ostalim (soonzora je malo) nisam previse upoznat ali za gradsku lovu znam jer pise u dokumentima koji su javni...btw..taj novac se gotovo nikad ne isplati klubu u cijelosti jer redovito dodje do rebalansa di ti skinu nekoliko tisuca... uglavnom, ono sto mi dobivamo je za 5-6 puta manje od vecine prvoligasa...i opet funkcioniramo sa plusom na kraju sezone...

Mozda zvuci iluzorno ali nitko nikad u Kozali nije bio placen, nema premija osim banana i cokolada...imamo svoju skolu plus nekoliko mladih igraca sa strane...

Okvirno, mislim da na sve kategorije (supermini,mini,djecaci,mlađi kadeti, kadeti i seniori) trosimo godisnje manje od 200.000kn...ali kazem, nisam dovoljno upucen...
[uredio lakrdija - 07. kolovoza 2014. u 04:48]
fedorad
fedorad
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.07.2009.
Poruka: 1.904
07. kolovoza 2014. u 05:29
lakrdija je napisao/la:
Miky je napisao/la:
lakrdija je napisao/la:
Ja ću samo reći da se i sa puno manje para može biti u vrhu 1HRL i igrati kvalitetan rukomet ;)  

teza da sa 250.000 gradskih kuna ne može preživjeti je smješna i to je laž... ako tu pridodamo članarine i sponzorske novčiće, dolazi se do 300.000 kuna po sezoni...

Kozala te novce ne vidi u 5 godina...
Vidi cijeli citat

Koliko Kozala dobije od Grada i koliko još skupi da joj je dovoljno za igrat 1.hrl . Da čujemo već jedanput kolika je to cifra (minimum) za koji se može igrat kad se plate kotizacije, članarine,službene osobe,putovanja,oprema i ostalo neophodno.Jel to 50, 100, 150, 200 ili više tisuća kuna??
Vidi cijeli citat


Okvirno, mislim da na sve kategorije (supermini,mini,djecaci,mlađi kadeti, kadeti i seniori) trosimo godisnje manje od 200.000kn...ali kazem, nisam dovoljno upucen...
Vidi cijeli citat


Očito je da nisi !
Bog i Hrvati
Joe Black
Joe Black
Potencijal za velika djela
Pristupio: 14.03.2013.
Poruka: 3.106
07. kolovoza 2014. u 12:07
lakrdija je napisao/la:


Od grada se dobije nekoliko desetaka tisuca kuna...ne preko 70... sa ostalim (soonzora je malo) nisam previse upoznat ali za gradsku lovu znam jer pise u dokumentima koji su javni...btw..taj novac se gotovo nikad ne isplati klubu u cijelosti jer redovito dodje do rebalansa di ti skinu nekoliko tisuca... uglavnom, ono sto mi dobivamo je za 5-6 puta manje od vecine prvoligasa...i opet funkcioniramo sa plusom na kraju sezone...

Mozda zvuci iluzorno ali nitko nikad u Kozali nije bio placen, nema premija osim banana i cokolada...imamo svoju skolu plus nekoliko mladih igraca sa strane...

Okvirno, mislim da na sve kategorije (supermini,mini,djecaci,mlađi kadeti, kadeti i seniori) trosimo godisnje manje od 200.000kn...ali kazem, nisam dovoljno upucen...
Vidi cijeli citat



e sad, sljedeći 'slikovni' komentar bi mogao biti
ali puno vjerojatnije

Ovako 'odoka' troškovi jednog Kluba tipa Kozala za sezonu su ..... 60 - 80 000 kn suci, nadzornici, doktori, mjeritelji vremena, redari, kotizacije, registracije, članarine HRSu, lječnički pregledi, trenerski seminari, završnica mlađih dobnih skupina ....
Hm kad malo razmislim, bliže je cifra od 100 000. - (na koji način rješavate boldano je nebitno, jer se zna koliko to košta i sasvim je svejedno jel neko radi volonterski, iz usluge, prek veze ili na prijateljskoj osnovi to je onda neka vrsta donacije)
Prijevoz - sigurno je između 5 000 i 10 000 km u sezoni, pa x 6-8 kn km ako je manji bus to je već 80 000 (ako plaćaju ili voze roditelji ili sportski djelatnici ili to plaćaju tipa kao kartu opet je ukupni trošak i donacija ili je sponzorstvo. Naravno ako plaća grad/općina onda je to cifra koja se broji u proračun)
Plaće trenerima, oprema ..... 20 - 30 000 i to samo ako su zaljubljenici u sport, u Klub. Realno 50 - 70000 i to minimalno. Sve što se ne isplati je donacija trenera.
Već sam prebacio cifru i ništa nisam prenio u sljedeću sezonu da mi ostane plus a nisam platio niti jednog igrača.
A di je realnih 500 sati dvorane??????

Svim sportskim djelatnicima koji se muče u ovakvim klubovima i uopće uspjevaju završiti sezonu i još izbaciti kvalitetne igrače tipa Kozala i MRK Ivanić te napredovati iz sezone u sezonu (ne mislim isključivo na seniore) treba ispred dvorane podići spomenik još za života. A one koji takvu predanost i trud i rad koriste za ostvarivanje vlastite koristi naušrb Kluba i djece treba na žrtveniku malo udaljenijem od spomenika zapaliti
123
...
101112
...
979899
  • Najnovije
  • Najčitanije