2. HRL - zapad 24/25

123
...
9101112
Lopta
Lopta
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 14.04.2025.
Poruka: 5
14. travnja 2025. u 13:18

ništa bitno je napisao/la:

Nije sramota kada naštelaš utakmicu da igraš protiv U15, ali je sramota kada te dočeka par igrača koji igraju u prvoj ekipi. Čisti kme kme. I nisam dobio odgovor za Pirovu pobjedu. I da nisam iz Poreča.

Vidi cijeli citat


 

Ne kužim to "štelanje", to se stalno radi pogotovo u 1.b kao i uvoj ligi tako da i to mozemo nazvati kmečanje... Također je to problem od poreča što ovise toliko o igračima prve ekipe pa im naravno u dosta navrata ne odgovaraju određeni termini...

 

Nisam siguran za pirovu pobjedu, nisam taj. :)

ništa bitno
ništa bitno
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 14.11.2024.
Poruka: 27
14. travnja 2025. u 15:18

Mislim da nakon prve utakmice nije bilo gnjevnih ili sličnih komentara navijača Poreča na FB RK Čavle tako da od tog kme kme ništa.

manhandball
manhandball
Željan dokazivanja
Pristupio: 24.07.2019.
Poruka: 150
14. travnja 2025. u 15:37

Ovako draga moja uprava Čavla.

Prvo barem 50 posto Vaših mogu reći naših, jer sam iz susjednog kvarta odnosno dijela Ri, ne želi ući u 1. B ligu i najavljuju prestanak igranja jer im je ta liga prezahtjevna  iz više razloga. Zato ne znam tko to forsira i ima nerealne ambicije vjerojatno radi osobne promocije.

Drugo Poreč je koristio sve što im propozicije dopuštaju i tu ne vidom neki problem. Isto kao što su Čavle iskoristile svoje pravo da domaću utakmicu zakažu u terminu koji im odgovara. Čemu toliko kmečanje.

Onda žalba na suce koji sude prvu ligu ha,ha,ha. Znaci sude treci rang sto je za njih vjerojatno odmor. Da su i bili loši nema teške matrijalne povrede pravila pa ne vidim svrhu te žalbe.

A misteriozno je povucen i članak sa Sportcoma pa je očito nekome došlo do glave da je "pucao iz praznog pištolja".

 

Treće a moždavi najvažnije:

Ova ekipa Poreča bi bila možda sedma osma u 1. b ligi i napuca Vas bez problema preko 10 razlike. To bi Vam trebalo biti dovoljno da shvatite da nemate šta tražiti u toj ligi. A posebno kada onih minimalno 50 posto njih ostavi. E sada ako je to štela sa Zametom i oni misle kaliti tu svoje igrače opet kiks. Taj Zamet dva nema kvalitete sto pokazuje i mjesto na tablici 2.HRL zapad. Ali tko zna. Svima je jasno da su ljudi na relaciji Zamet -Čavle isti ili bar bliski. Mozda opet neka pametna ideja kako ubiti Čavle.

Sretno!

 

[uredio manhandball - 14. travnja 2025. u 15:39]
krivi_koko
krivi_koko
Željan dokazivanja
Pristupio: 24.08.2023.
Poruka: 147
14. travnja 2025. u 15:43

Ja ne razumem ča se si čudite. Ove Čavle niti su postojali do pred par let i sada bi oni va 1b ligu...ja kako da ne. Pogotovo ča se ideš trsit va prvon delu prvenstva pa stavljaš utakmicu va isto vreme kad i Poreč igra europu...Poreč je koliko san upoznat lipo zamolija odgodu i nisu je dobili, a kad si mali ka ča su Čavle naspram Poreča i ondeka se trsiš, onda pobereš po uši. Vavek je tako bilo i biće. 

Ono ča vidin da se žale na suđenje i to ne bin komentira aš nisan gleda, anke je jasno da nečeš biti zadooljan kad zgubiš.

Na kraje želin samo reči da mi je žao dečki igrača iz Čavle ča su bili žrtva svoje uprave i Prcota jer znan od tada još da on nije prista na odgodu. Oni su sigurno zaslužili nagradu u vidu prvega mesta, ali nažalost HRS dopušta da se se lige kroje sa drugin ekipama pa tako i ovdeka a to je Poreč iskoristija. Anke mislin da bi Poreč ovo napravija i da su igrali pred 5 koli jer su se Čavle zamerile Poreču.

[uredio krivi_koko - 14. travnja 2025. u 15:43]
Lopta
Lopta
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 14.04.2025.
Poruka: 5
14. travnja 2025. u 16:23

ništa bitno je napisao/la:

Mislim da nakon prve utakmice nije bilo gnjevnih ili sličnih komentara navijača Poreča na FB RK Čavle tako da od tog kme kme ništa.

Vidi cijeli citat


Ne znam ko je šta komentirao na FB, samo kažem da je očito poreča udario taj termin i sad se priča o kmecanju... Iako mislim pošto je porec očito htio u 1.b bi to napravili kako god sad dal je tu još šta bilo između njih i bivšeg trenera cavli to ne znam...

Suđenje je bilo kriminal i ne slažem se sa time da je sucima ovo "odmor" bio jer sude ligu iznad inace... Baš zato odsudi kako treba, a ne se blamirat i sramotiti... Ne kažem da bi to pomoglo čavlima ili da bi neznam šta bilo kad bi bilo, nego komentar na samo suđenje i pristup tekmi.

Slažem se s time da bi se Čavle namucilo u 1.b i trebali bi dovest još igrača iako ne znam od kuda vise u Rijeci uz kozalu i zamet... Sad jesu li oni ciljali uopće na ulaz ili ne to neznam jer ako jesu valjda se priča sa igračima i znalo bi se ko bi nastavio ako bi... Iako i da svi ostanu kao što rekoh trebali bi dovest još igrača.

ništa bitno
ništa bitno
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 14.11.2024.
Poruka: 27
14. travnja 2025. u 19:04

Nino Morić na FB stranici RK Poreč popljuvao i Poreč i suce. U međuvremenu Poreč pobrisao taj i ostale komentare jer je isti bio jako uporan pa se sve malo otelo kontroli. Čovjek postoji jer je aktivan na FB RK Čavle.

ništa bitno
ništa bitno
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 14.11.2024.
Poruka: 27
14. travnja 2025. u 19:06

I da. napisao sam da Poreč nije kmečao za prvu utakmicu, ako je netko pogrešno shvatio. 

Dalekaobala
Dalekaobala
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 17.11.2024.
Poruka: 33
14. travnja 2025. u 19:35

Čavle su jedna jako nezrela sredina. Napravili su rezultat sa solidnim igrackim kadrom, ali na veliku zalost vodeni su jako ne kvalitetnim i ne profesionalnim ljudima te je to njihov najveci problem. Od bivsih trenera sve do uprave. 

ducro23
ducro23
Željan dokazivanja
Pristupio: 25.10.2024.
Poruka: 712
14. travnja 2025. u 21:15

Ki gubi ima pravo da se ljuti. Držal san fige za Čavle, ali eto! Bit će ovaj Poreč zanimljiv u 1.b dogodine.

Viva sport #živili
Rijeka01
Rijeka01
Nedokazan i sumnjiv
Pristupio: 25.03.2024.
Poruka: 25
14. travnja 2025. u 21:51

Popratio sam i taj susret Čavli protiv Poreča2 i jednostavno moram reć da se Čavle nemaju ča žalit na to ča su im Porečani skinuli dečke iz Premijerke. Znam da je Poreč htio u 1.HRL zbog toga da im se dečki kale u kvalitetnijoj ligi, a klubu poput Poreča to financijski nije problem. 

Ja bi ovdje rekal sljedeće. Čavle moraju malo spustit loptu na zemlju. Mladi su klub, seniori su im tu tek dve tri sezone i ne mogu oni sad uletit ko slon va staklarnu i svima drugima solit pamet ča je moralno, fer plej i ostalo. Seniori su im satkani od igrača rekreativaca koji nisu mogli igrat va Kozali i Zametu i koji ne pomišljaju gubit vikende na gostovanja van županije i eventualno Istre. Takvi sigurno ne bi egzistirali va 1.HRL i uvjeren sam da bi doživjeli sudbinu Pećina kada su zagrizli više nego su mogli pojist, pa se klub skoro ugasio. Volel bi vidjet kad bi krenuli put Dubrovnika, Metkovića, Opuzena, Splita svaki drugi vikend, koliko bi to trajalo kada bi te napucavali po 10 razlike. Ni to baš Buje, Pula ili Karlovac, kada kreneš u 17h i doma si na 21 uru. 

1.HRL nije spektakl, ali nije ni dječja igra. Financijski su to viši zahtjevi. Gostovanja su daleka i skupa. Protivnici iskusni i puni igrača koji su prošli sve i svašta u Premijer ligi. I sada zamišljam da Čavle tu uđu, bili bi topovsko meso, a sezonu bi teško finili. Moraš ući sa 20 seniora da biš završil sezonu sa 12 igrača. Moraš trenirat, moraš putovat. A koliko vidim po rosteru, Čavle su rekreativo i nema kvalitetne klince koji će uskočit zamjenit nekog seniora. 

Lijepo je imati ambiciju ali treba nekad gledat sa realne strane. U suđenje neću ulazit aš nisam gledal utakmicu, ali čim san vidio sastav Poreča, bilo je jasno da Čavle tu ne mogu parirat, tako da taj plač po medijima nije potreban posebice kada su u prvom djelu sezone Poreču namjestili kajlu sa terminom utakmice. Rekli bi: Ko pod drugim jamu kopa, sam u nju pada...

Svaka čast dečkima iz Čavli na sezoni, lijepo je to bilo. Ali ne treba se zanosit da su "pokradeni" od više sile, da im nije "dozvoljeno" i ča ti ja znan. Jer, uvjeren san da ne bi bili konkurentni u 1.HRL bez 7 novih igrača, a takvih igrača nema u Ri i okolici. Vjerujem da bi ih i Dragovoljac ovakav kakav je, napucao 10 razlike. O drugima da ne pričamo, npr Kozala i slično. Tako da, treba znat kamo ti je mjesto, posebno kada imaš mlad klub koji tek mora naći svoje mjesto pod sunce. A na ovakav način samo možeš stati na žulj i nestat sa rukometne karte. 

 

 

[uredio Rijeka01 - 14. travnja 2025. u 21:55]
123
...
9101112
  • Najnovije
  • Najčitanije