EHF Euro 2026

ARIZIN
ARIZIN
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.07.2012.
Poruka: 16.151
21. siječnja 2026. u 09:37

Ante je napisao/la:



Istina, ali od 2012. nisu osvojili Euro, a osvajali su SP i OI, pa i ova generacija. Kao da im ne leži EP. 

Vidi cijeli citat


Ne treba ni malo osporavati njihov uspjeh, no dosta je tu faktora...EP je dosta jače od SP-a, ima puno više jačih reprezentacija koje u kraćem vremenu te iscrpe, a njihov stil igre dosta ovisi o energetskoj pripremi da protivnika slome ritmom. Prvo SP koje su osvojili je bilo u Danskoj 2019...

Drugo SP nakon toga je bilo pod koronom, ono je bio jedan velik cirkus gdje ti idući dan može otkazati 10-ak igrača.Stil igre je kao bio naručen za njih jer brz rukomet na kontre je stvoren za to dok se ostali baš ne mogu previše pripremiti. 

U četvrtfinalu sa Egiptom je bilo 35-35, prošli su tek na sedmerce dalje. Sa starim Španjolcima i Šveđanima u finalu je bilo gusto. 

Na idućem SP-u su sa nama remizirali, mimoišli se sa Šveđanima koji im ne leže. U finalu se osvetili Francuzima za poraz na OI-u i finalu. 

Prošle godine kod nas su imali u skupini ( Njemačku, Češku, Švicarsku, Italiju i Tunis). Možda i najlakša skupina na prvenstvu, Portugal je bio sa Švedskom, Španjolskom, Norveškom i Brazilom. 

Onda su u četvrtfinalu dobili Brazil, a recimo Francuzi su išli na Egipat. Onda su išli na Portugal koji nakon teške grupe je igrao produžetke sa Njemačkom te ga pregazili umornog, a mi kada smo riješili Francuze poluozljeđeni i iscrpljeni u finalu još bez Mamića te Duvnjaka kao prednjima smo bili lak plijen.

Ne osporavam uspjeh, ali nije isto imat pred sobom Egipat, Francusku ili Švedsku do finala ili kad ti se otvori ždrijeb. Na Euru to teže mogu izbjeći...

Po meni su najjači bili na OI 2024, jaka skupina i onda su u četvrtfinalu pobjedili Švedsku 32-31 te Slovence u polufinalu 31-30 gdje su skoro izvisili...

Na prošlom Euru su sa Šveđanima bili egal te ih pobjedili sa golom razlike, no izgubili su od Slovenaca, a onda i u finalu od Francuza. Ono prije su izgubili u skupini od Francuza, nas dobili 27-25 koji smo imali 4 isključenja po 2 minute, oni samo jedno. Onda su ispali od Španjolaca...

Danska što više ima jakih protivnika, to više energetski pada i njihov stil igre teže reagira na fizički kontakt. Ako im uđeš u mlin, onda malo suci potegnu, golmani skinu i onda te na kontre lako riješe...

Mislim da će protiv Francuza izgubiti, naravno puno ovisi o francuskim golmanima koji moraju biti barem solidni. 

Claudio
Claudio
Željan dokazivanja
Pristupio: 31.10.2018.
Poruka: 210
21. siječnja 2026. u 09:58

Dobar dan.

Ono što sam detektirao na ovome prvenstvu jest činjenica, da puno momčadi ima velike probleme kad su u ulogi papirnatog favorita, a glavni razlog je naravno "natjecateljski pritisak". Još nismo završili grupnu fazu, a već imamo pregršt takvih utakmica: Njemačka-Srbija, Danska-Portugal, Gruzija-Hrvatska, Madžarska-Island te Makedonija-Portugal. Na svim tim utakmicama ili su veliki papirnati favoriti teško podbacili (Njemačka, Danska, Portugal...) ili su jedva izvukli pobjedu protiv objektivno puno slabije momčadi (Hrvatska, Island..). 

Nije to stvar samo izjednačenosti momčadi nego je stvar i psihološkog karaktera. Kako onda razložiti situaciju, u kojoj Portugal proti itekako oslabljene Makedonije u posljednjim sekundama spašava bod, a onda, tek 2 dana kasnije, usred Danske glatko pobjedi "dream team" turnira? Ili pak Hrvatska, koja pod pritiskom izrazitog favorita skoro izgubi bod(ove) protiv outsiderja Gruzije, da bi 2 dana kasnije glatko pobjedila vrlo dobro Nizozemsku i to praktički bez prednosti vratara, jer su obji golmani imali točno 8 obramba? Isto valja za Njemačku, koja je daleko najtežeg suparnika (Španjolsku) najlakše pobjedila.

Nekako mi se čini da svima puno više odgovara uloga "underdoga" ili barem ne "velikog favorita". Svjedoci smo velikim nihanjima u kvaliteti izvedbe rukometne igre, jer neke momčadi u 2 dana odigraju potpuno dijametralnu utakmicu. Zato smatram da će i ovaj faktor potpuno poremetiti prognoze prije turnira. Je, Danci su i dalje daleko, ma daleko najbolja i najkompletnija momčad. Ali sada trebaju za redom pobjediti Francusku, pa onda Španjolsku, slijedi Njemačka i na kraju Norveška. I postoji šansa da si sa jednim porazom out, što bi bio svojevrstni sportski debakl kad uzmemom u obzir kvalitetu momčadi i još domači turnir. Tako da pritisak će biti ogroman i teško se je nositi s time. 

Pogledajmo recimo Slovneniju. Na OI u Parizu su došli potpuno rasterećeni jer su već samom kvalifikacijom na turnir dosegli cilj generacije. Igrali su rasterećeno i poletno, bez ikakvog pritiska. Rezultat? Za jedan gol nisu ušli u finale OI i to protiv Danaca. Slijedeče svjetsko prvenstvo u Hrvatskoj očekivanja su bila ogromna: Solidan ždrijeb, puno domačih navijača, dokazana kvaliteta iz OI itd. Očekivao se rezultat i šta se dogodilo? Momčad je pukla pod pritiskom, odigrala ispodprosjećan turnir i ispala već u drugom krugu.

Slična situacija je danas u drugoj, na papiru puno lakšoj grupi. Svi vide u borbi za polufinale kao sigurno Švedsku. Da su na papiru najbolji u toj grupi, jesu. Nema nikakve dvojbi. Ali oni sad trebaju prvo danas pobijediti potpuno rasterećnu Hrvatsku, a onda, odvisno od današnjeg rezultata, i Sloveniju te Island a možda i Madžarsku.  Na papiru lako, u praksi puno teže. Zašto? Zato jer sa takvim ždrijebom svi očekuju pobjedu. A na drugoj strani jesu kvalitetom malo lošije reprezentacije, ali svjedeno itekako ozbiljne momčadi koje mogu u jednoj utakmici glatko pobijedeti skoro pa sve.

Vrhunski igrači i momčadi se prepoznaju u situacijama kad je najteže. Zašto je ona generacija Francuske bila tako jaka i toliko osvojila u kontinuitetu? Izmedju ostalog i zbog iznimne mentalne snage. Snaga nije samo fizička nego i mentalna-psihološka. Oni su bili psihološki iznimno jaki i praktički nikad nisu klecnili pod ulogom favorita. I to je ultimativni dokaz kvalitete neke momčadi. Znaći pobjedjitvati u seriji i pobjedjitvati tada, kad "moraš", a ne samo tada, kad "iznenadiš favorita" a poraz ne znaći ništa je ga "svi očekuju".

Smatram, da neće biti kraj iznenadjenja na ovome Euru i da će puno favorita imati velike probleme. Jer jednostavno kvaliteta prosjećnih momčadi je iznimno narasla. Danas nema više 6-7 ekipa u borbi za medalju nego 10-12. I ako je prije 10/15 godina bilo dovoljno na utakmici protiv "solidne momčadi" odigrati kvalitetno posljednjih 15 minuta, danas to ne važi više jer su sve momčadi puno izjednaćenije. Naravno i kvalitet onih najboljih, osim Danske, nije na nivou najboljih i najdominantnijih momčadi iz prošlosti. Po mom skromnom mišljenju ovo je nešto predivno za naš sport i ova izjednaćenost utakmica može samo pomoći rukometu da dobiva na popularnosti. Jer ljudi uživaju kad je "egal utakmica", kad su emocije na vrhuncu, kad pobjeduje outsider...to je ono što vuće publiku u dvorane i ispred Tv ekarana. Rijetko tko želi gledati revijalne utakmice, odigrane na 30% energetskih kapaciteta, u polupraznoj dvorani i sa +17 razlike na poluvrijemenu :)

 

Lijepi pozdrav.

didi74
didi74
Željan dokazivanja
Pristupio: 23.10.2023.
Poruka: 215
21. siječnja 2026. u 10:10

Luckasti je napisao/la:

Zakačili se za Portugalce, i ne puštate?

A nitko nije ni primijetio kako jedna prosječna Slovenija ide dalje i prenosi dva boda za dalje? Igraju sa "dječicom" + Mačak i Janc, i ginu na obje strane parketa... Jučer SVI (osim Suholežnika sa baš glupim crvendaćem) odigrali junački muški + Zorman u ključnim terenucima povukao poteze za pobjedu!

Braća Makuc se doslovno igraju rukometa i obrane šalju po "čevape" lijevo i desno....

Vidi cijeli citat


Kad ćemo mi imati takve srednje vanjske? Kod nas se zadnjih 20 godina vrtili jedni te isti s povremenim padobrancima. Zar smo stvarno tako jadni da nas i jedna Slovenija šiša u tome? Zar ne možemo planski, ciljano i sustavno stvoriti takvog CB primarno ako vidiš da smo tu u deficitu? Nama je jedan Ivano Pavlović drugi srednji vanjski, aloo?!!

Ja se ne sjećam nekog poštenog srednjeg još od Domagoja Pavlovića kojeg su nažalost ozljede unakazile

[uredio didi74 - 21. siječnja 2026. u 10:17]
123istrani
123istrani
Potencijal za velika djela
Pristupio: 31.03.2019.
Poruka: 1.331
21. siječnja 2026. u 10:23

didi74 je napisao/la:

Luckasti je napisao/la:

Zakačili se za Portugalce, i ne puštate?

A nitko nije ni primijetio kako jedna prosječna Slovenija ide dalje i prenosi dva boda za dalje? Igraju sa "dječicom" + Mačak i Janc, i ginu na obje strane parketa... Jučer SVI (osim Suholežnika sa baš glupim crvendaćem) odigrali junački muški + Zorman u ključnim terenucima povukao poteze za pobjedu!

Braća Makuc se doslovno igraju rukometa i obrane šalju po "čevape" lijevo i desno....

Vidi cijeli citat


Kad ćemo mi imati takve srednje vanjske? Kod nas se zadnjih 20 godina vratili jedni te isti s povremenim padobrancima. Zar smo stvarno tako jadni da nas i jedna Slovenija šiša u tome? Zar ne možemo planski, ciljano i sustavno stvoriti takvog CB primarno ako vidiš da smo tu u deficitu? Nama je jedan Ivano Pavlović drugi srednji vanjski, aloo?!!

Ja se ne sjećam nekog poštenog srednjeg još od Domagoja Pavlovića kojeg su nažalost ozljede unakazile

Vidi cijeli citat

Eto nasi iz generacije mladjeg Andraza Makuca, Lisac i Dujic.. Tako reci oba poceli igrati najvisi rang i prije Andraza. Andraz je u Kopar stigo iz Kozine kao kadet, sa 17. Igrao malo na krilu kad poceo dobivati prilike u seniorima, pa onda na srednjem.. I Lisec i Dujic su vec tada premjerku igrali... Makucu je onda karjera krenula uzlazno, u Kp rjesili dosta igraca i mladi dobili priliku..on bio najbolji, i uzelo ga Celje u zamjenu za Mitju Janca..

Nasi u to vrijeme stagnirali, ajde Dujic potpisao u FRA..

Eto iz te generacije je i Pavlovic..,ali nije igrao za mladje selekcije..ali na temelju onoga sta vidimo usporedjivati njega i A. Makuca... pa i ostale nase srednje te generacije...nema smisla..

Ne znam, sta se i di kod nas desi... Do kadeta stima, cesto su bolji od onih iz drugih repki, a onda..bumm..pad strmoglavi..

Ante
Ante
Potencijal za velika djela
Pristupio: 10.12.2020.
Poruka: 3.204
21. siječnja 2026. u 10:27

ARIZIN je napisao/la:

Ante je napisao/la:



Istina, ali od 2012. nisu osvojili Euro, a osvajali su SP i OI, pa i ova generacija. Kao da im ne leži EP. 

Vidi cijeli citat


Ne treba ni malo osporavati njihov uspjeh, no dosta je tu faktora...EP je dosta jače od SP-a, ima puno više jačih reprezentacija koje u kraćem vremenu te iscrpe, a njihov stil igre dosta ovisi o energetskoj pripremi da protivnika slome ritmom. Prvo SP koje su osvojili je bilo u Danskoj 2019...

Drugo SP nakon toga je bilo pod koronom, ono je bio jedan velik cirkus gdje ti idući dan može otkazati 10-ak igrača.Stil igre je kao bio naručen za njih jer brz rukomet na kontre je stvoren za to dok se ostali baš ne mogu previše pripremiti. 

U četvrtfinalu sa Egiptom je bilo 35-35, prošli su tek na sedmerce dalje. Sa starim Španjolcima i Šveđanima u finalu je bilo gusto. 

Na idućem SP-u su sa nama remizirali, mimoišli se sa Šveđanima koji im ne leže. U finalu se osvetili Francuzima za poraz na OI-u i finalu. 

Prošle godine kod nas su imali u skupini ( Njemačku, Češku, Švicarsku, Italiju i Tunis). Možda i najlakša skupina na prvenstvu, Portugal je bio sa Švedskom, Španjolskom, Norveškom i Brazilom. 

Onda su u četvrtfinalu dobili Brazil, a recimo Francuzi su išli na Egipat. Onda su išli na Portugal koji nakon teške grupe je igrao produžetke sa Njemačkom te ga pregazili umornog, a mi kada smo riješili Francuze poluozljeđeni i iscrpljeni u finalu još bez Mamića te Duvnjaka kao prednjima smo bili lak plijen.

Ne osporavam uspjeh, ali nije isto imat pred sobom Egipat, Francusku ili Švedsku do finala ili kad ti se otvori ždrijeb. Na Euru to teže mogu izbjeći...

Po meni su najjači bili na OI 2024, jaka skupina i onda su u četvrtfinalu pobjedili Švedsku 32-31 te Slovence u polufinalu 31-30 gdje su skoro izvisili...

Na prošlom Euru su sa Šveđanima bili egal te ih pobjedili sa golom razlike, no izgubili su od Slovenaca, a onda i u finalu od Francuza. Ono prije su izgubili u skupini od Francuza, nas dobili 27-25 koji smo imali 4 isključenja po 2 minute, oni samo jedno. Onda su ispali od Španjolaca...

Danska što više ima jakih protivnika, to više energetski pada i njihov stil igre teže reagira na fizički kontakt. Ako im uđeš u mlin, onda malo suci potegnu, golmani skinu i onda te na kontre lako riješe...

Mislim da će protiv Francuza izgubiti, naravno puno ovisi o francuskim golmanima koji moraju biti barem solidni. 

Vidi cijeli citat


Pa u tom smjeru je nekako išao i moj komentar. Odlični su, najbolji, ali nisu nepobjedivi (takvi u sportu ne postoje), niti je ovaj poraz od Portugala senzacija. Iznenađenje da, ali ne senzacija. Kad im uđeš u mlin i kad se razigraju, to izgleda svemirski, ali imaju i oni slabosti. Pa i ona najjača francuska generacija je znala na pojedinim prvenstvima skroz podbaciti, teško je iz godine u godinu dominirati. Ovaj danski niz pobjeda je baš bio impresivan, morao je negdje puknuti.

A ova skupina u koju su sad uletjeli je baš strašna, ja se ne sjećam da sam vidio jaču na nekom natjecanju. Ovo im je baš izazov.

PetarKružić
PetarKružić
Potencijal za velika djela
Pristupio: 17.03.2010.
Poruka: 3.619
21. siječnja 2026. u 10:44

Produkcija rukometasa u sloveniji je nevjerojatna s obzirom na bazu. 

Negdi sam ubrao podatak da skoro 3% rukometasa koji pocmu igrat rukomet dohvate reprezentativni nastup. 

Mozda farani sad to sisaju ali oni su se tek pojavili na ozbiljnoj sceni. 

Takojenijetako
Takojenijetako
Potencijal za velika djela
Pristupio: 11.03.2019.
Poruka: 1.169
21. siječnja 2026. u 11:08

didi74 je napisao/la:

Luckasti je napisao/la:

Zakačili se za Portugalce, i ne puštate?

A nitko nije ni primijetio kako jedna prosječna Slovenija ide dalje i prenosi dva boda za dalje? Igraju sa "dječicom" + Mačak i Janc, i ginu na obje strane parketa... Jučer SVI (osim Suholežnika sa baš glupim crvendaćem) odigrali junački muški + Zorman u ključnim terenucima povukao poteze za pobjedu!

Braća Makuc se doslovno igraju rukometa i obrane šalju po "čevape" lijevo i desno....

Vidi cijeli citat


Kad ćemo mi imati takve srednje vanjske? Kod nas se zadnjih 20 godina vrtili jedni te isti s povremenim padobrancima. Zar smo stvarno tako jadni da nas i jedna Slovenija šiša u tome? Zar ne možemo planski, ciljano i sustavno stvoriti takvog CB primarno ako vidiš da smo tu u deficitu? Nama je jedan Ivano Pavlović drugi srednji vanjski, aloo?!!

Ja se ne sjećam nekog poštenog srednjeg još od Domagoja Pavlovića kojeg su nažalost ozljede unakazile

Vidi cijeli citat


Čemu to omalovažavanje Slovenije?

Luckasti
Luckasti
Mali dioničar
Pristupio: 19.09.2007.
Poruka: 5.171
21. siječnja 2026. u 11:54

Nije omalovažavanje, prije prvenstva ste ih ovdje štracali na najjače!

A ovdje igra EKIPA! Mačak i Janc drže ritam, a dečki IGRAJU!

Znaju se i zaigrati, mo onda ih va DVA "starca" izvuku!

idemo do kraja
ARIZIN
ARIZIN
Dokazano ovisan
Pristupio: 19.07.2012.
Poruka: 16.151
21. siječnja 2026. u 12:07

PetarKružić je napisao/la:

Produkcija rukometasa u sloveniji je nevjerojatna s obzirom na bazu. 

Negdi sam ubrao podatak da skoro 3% rukometasa koji pocmu igrat rukomet dohvate reprezentativni nastup. 

Mozda farani sad to sisaju ali oni su se tek pojavili na ozbiljnoj sceni. 

Vidi cijeli citat


Sad si praktički rekao najveći problem hrvatskog sporta i to jako malo ljudi razumije...

Hrvatska je jako talentirana zemlja, možemo se složiti da Modrića, Duvnjaka, Balića...nitko ne može zagarantirati, ali nam povijest i talent govore da će "doći novi". I tu dolazi problem naše politike, nepotizma i korupcije što mi imam mogućnost da proizvedemo može nekoliko vrhunskih igrača u svakom sportu godišnje i maksimiliziramo talent, a mi to napravimo svakih par godina. Onda ekipa na vrhu koja sjedi 20+ godina kaže dobro se radi, iako je to rezultat ustvari lošeg rada gdje je talent pojedinaca isplivao radom, mukom možda kojeg trenera i slično, a ne sustava. 

Slovenci nemaju toliko, ali ga maksimiliziraju do kraja. To se vidi u odbojci, košarci, rukometu...

Naši će na talentiranu generaciju stavit rođu od izbornika, oni će dovesti struku. Uvijek postoje scenariji, no kakav bi naš rukomet bio da je na čelu naše reprezentacije bio jedan Sigurdsson zadnjih 10-ak godina. Bi li nam i dalje najveći uspjeh bilo srebro, ili recimo da imam pošten kadar bez menadžerskih igrica, da imamo HRS bez politike, da se ulaže u mlade trenere i da nam neki stranac organizira rad mlađih kategorija, da treneri nisu potplaćeni i da se u reprezentacije upada po zaslugama...

Nitko ne može predvidjeti, ali bi vjerojatno imali puno više svjetskih zvjezda, više medalja, više klubova sa europskim stažom, jaču ligu itd. Slovenci nastoje izvući iz onog malo puno, a naši iz puno izvuku malo. To je išlo dok nije nastao kolaps, pa se Dagur angažirao da rukomet ne ode u potpunom smjeru košarke.

didi74
didi74
Željan dokazivanja
Pristupio: 23.10.2023.
Poruka: 215
21. siječnja 2026. u 12:11

Takojenijetako je napisao/la:

didi74 je napisao/la:

Luckasti je napisao/la:

Zakačili se za Portugalce, i ne puštate?

A nitko nije ni primijetio kako jedna prosječna Slovenija ide dalje i prenosi dva boda za dalje? Igraju sa "dječicom" + Mačak i Janc, i ginu na obje strane parketa... Jučer SVI (osim Suholežnika sa baš glupim crvendaćem) odigrali junački muški + Zorman u ključnim terenucima povukao poteze za pobjedu!

Braća Makuc se doslovno igraju rukometa i obrane šalju po "čevape" lijevo i desno....

Vidi cijeli citat


Kad ćemo mi imati takve srednje vanjske? Kod nas se zadnjih 20 godina vrtili jedni te isti s povremenim padobrancima. Zar smo stvarno tako jadni da nas i jedna Slovenija šiša u tome? Zar ne možemo planski, ciljano i sustavno stvoriti takvog CB primarno ako vidiš da smo tu u deficitu? Nama je jedan Ivano Pavlović drugi srednji vanjski, aloo?!!

Ja se ne sjećam nekog poštenog srednjeg još od Domagoja Pavlovića kojeg su nažalost ozljede unakazile

Vidi cijeli citat


Čemu to omalovažavanje Slovenije?

Vidi cijeli citat

Omalovažavanje? Ako i jest, a nije (bitan je kontekst), valjda bi bilo s pravom s obzirom na rezultate Hrvatske u rukometu usporedno sa Slovenijom unazad 30 godina; Slovenija 1 medalja na EP, Hrvatska 6, Slovenija 1 na SP, Hrvatska 6, Slovenija 0 medalja na OI, Hrvatska 3...u vrstu odnosno sjaj medalja neću ni zalaziti jer nema smisla. Je li ovo ok odgovor? 

  • Najnovije
  • Najčitanije