Posle meca SCG-HR

123
...
8910
...
161718
sh1
sh1
Dokazano ovisan
Pristupio: 31.01.2005.
Poruka: 10.616
04. veljače 2005. u 16:27
@ThamacK

Ja nisam ni rekao da su za sve Hrvati krivi ni to da Srbi nisu uopste krivi

Krivi su i jedni i drugi, to jest svi koji su ubijali (sem onih iz samoodbrane).
Evo ja vam se izvinjavam (ako to iko prihvata) u ime svih Srba, mada ja nisam nista zgresio

Jahova Bless
Jah Bless
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 13.11.2004.
Poruka: 146
04. veljače 2005. u 19:25
[QUOTE]Jasenovac se dogodio za vrijeme fašizma i nacizma, največeg zla prošlog stoljeća i tada su zločine radili malobrojni Hrvati. Večina ustaša su bili normalni ljudi, domoljubi a j.e.b.i. ga znaš da u ratu isplivaju največi šljamovi ljudski. Ovaj zadnji rat je bio domovinski i osloboditeljski. Vidim ja da je tebi sve jasno šta se tu događalo al opet sam to morao pročitat "između redaka"
Vidi cijeli citat


Tako je Jure !!!

a ti Sh1, je.bo ti Jehova u *upak
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 22.10.2003.
Poruka: 1.563
04. veljače 2005. u 19:29
Joj majke mi oni Srbi su stvarno prokleti. Sada ce i sudce, tuziti. Stvarno su poludili. Bilo bi stvarno katastrofalno, da je srbija prosla, igraju rukomet kao da se radi o nekom ratu. Komicno, to je jedino sto se moze reci. Trebali su ja mislim najmanje 3 isklucenja dobiti, imali su jos srece, zato sto su Danci sudci sve gledali kroz prste. Nista nisu radili na gruboj igri Srbije, dobar primjer je bilo kada je ona konjina Dukanovic, ili kako se zove, napravio ubojstvo na Balicu, i dalje se igra kao nikome nista

Sada se nemogu pomiriti da su izgubili, i naravno tko je kriv sudci! a jedino sto trebaju napraviti jest dati sigurno 500.000 svakome sudcu, da nisu zavrsili sa 2 igraca. Sto se tice utakmice, mislim da bi lako pobijedili, da onaj vratar Sterbik se nije razbranio, i sa ozljedenim igracima, smo ih naprasili.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.01.2005.
Poruka: 149
04. veljače 2005. u 20:29
ovi srbi su stvarno ludi, on samo hocu da pobijedu!

cestitam hrvatima na pobjedu.
kad bi ja bila u tunisu i na toj utakmici......
kad je jedan srb udario balica ili lackovica, ja bi ponijela jaja na
utakmicu i pocela bi bacat na srbe,,, kad bi ja tud bila
ha ha ha
veliki pozdrav iz svicarske
i
velika pusa rukometasim
posebno balicu i lackovicu

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 18.09.2004.
Poruka: 140
04. veljače 2005. u 21:53
Bilo je dosta Srba ovdje koji su prije utakmice pricali sve i svasta, a poslije utakmice ih nema nigdje. Evo, ja cu biti drugaciji, jer prije utakmice nisam ni ucestvovao u prepirkama, ali cu ipak sada malo prokomentarisati.

Dakle, prvo da cestitam Hrvatima na pobjedi. Nama je falilo iskustva i srece u zavrsnici, a smatram i da su sudije imale svoj udio u nasem neprolasku u polufinale. Mozda ne toliko u utakmici sa Hrvatskom koliko u ranijim utakmicama. Pretpostavljam da je faul u 9. minuti bio dovoljno grub za crveni karton, ali svejedno, to je opet ogromna korist za vas. Zamislite da u kosarci vec u prvoj cetvrtini jedan od kljucnih igraca jedne ekipe izadje iz igre zbog 5 licnih gresaka. Sve i da su te licne bile 100% opravdane, to ne bi promjenilo cinjenicu da je to ogromna prednost za protivnicki tim. Tako onoj listi igraca koju moje "kolege" Srbi spominju ovih dana, a koji nisu pozvani na ovo SP, medju kojima su Kokir, Lisicic, Lapcevic, Perunicic... itd., treba dodati i Djurkovica, bez kojeg smo igrali vise od 5 sestina utakmice, a koji je jedan od nasih kljucnih igraca (i koji je, by the way, potpuno nepravedno iskljucen, jer je faul napravio Krivokapic).

Neki Hrvati ovdje govore da da ste bili kompletni, da bi nas dobili bar 7-8 razlike. Sa ovim se nikako ne slazem, i zao mi je sto niste bili kompletni, jer bi nas i tako pobjedili 1, najvise 2 razlike (a ne biste imali taj argument). Jednostavno, takav je vas stil, i zato vam dosta bolje stoji nadimak, kao sto je neko rekao "nesalomljivi", ili tako nesto, a ne "drim tim", jer je americki kosarkaski "drim tim", sve pobjedjivao na snagu sa preko 30 razlike, a vi na pobjednicki mentalitet i snagu kolektiva, najcesce pobjedjujete u neizvjesnim zavrsnicama.

Zanimljivo je bilo ovdje vidjeti poredjenje po pozicijama u timu, na skali od 1 do 5, u kojem su po nekome bili nesto bolji Srbi, a po nekome Hrvati, ali je razlika bila izuzetno mala. Vjerovatno bi u takvom poredjenju Hrvatske i Francuske ili Spanije, i mozda jos nekih repki, rezultat bio slican (vrlo ujednacen), ali ono sto oni nemaju je vec spomenuti pobjednicki mentalitet i to je vasa prava prednost.

U rukometu je uvijek bilo dosta kandidata za medalje, a sada su tu odjednom Tunis, Grcka, Ceska... tako da mislim da ce broj reprezentacija koje ce se na slijedecem SP, manje - vise realno moci nadati medalji biti dvocifren. Jedino mi je glupo to sto da se ovo SP odrzava i u Tadzikistanu, da bi Tadzikistan igrao polufinale.

Sto se tice SCG, ja licno mislim da je nasa prava pobjeda sto smo drzali svjetske i olimpijske prvake u neizvjesnosti do zadnje sekunde, a da mi je neko rekao prije SP-a, da ce velika vecina (barem normalnih) Hrvata prije nase utakmice govoriti da su sanse 50-50, rekao bih mu da je lud. Mislim da je to nasa prava pobjeda.

P. S. Pobijedili ste nas u nekom ekipnom sportu na nekom zvanicnom takmicenju prvi put poslije 6 godina. Evo, ja potpisujem da nas opet pobjedite za 6 godina.
adrian
adrian
Potencijal za velika djela
Pristupio: 05.09.2003.
Poruka: 3.687
04. veljače 2005. u 22:14

daj milos,


sta si smjesan. kao da se nikad vise
ne smije upotrebiti rijec dream team.
cujes daj pojam se moze koristiti za svaku
momcad koja dominira svom sportom.

pakleni jesu dream team. da bi bili kompletni
i u formi zgasili bi sicg jucer najmanje za 5, ako
ne 8-10 razlike.

covjece, momcad igra za 1 vratarom, bez metlicica,
uzasno losem ljevom krilo, zakrpanom balicem. I isto
sa nasli u polufinalu sp!!!

svjetski prvak 2003
4. na ep svi znamo zasto, (pajovic!)
1. na oi 2004
najmanje 4. na sp 2005

To je dream team.

Veran
Veran
Potencijal za velika djela
Pristupio: 18.10.2004.
Poruka: 1.968
04. veljače 2005. u 22:35
jos jednom hvala ljudima na cestitkama..mislim da ste mnoge iznenadili i dokazali da su oni pojedinci samo jade koji ima u svakom narodu..

Foul durkovica (oprostite krivokapica) je bio grub ali nije bas bio za crveni.. no moglo bi se rev da je na kraju i vama to dobro doslo jer oni fouli na balicu a lackovicu kasnije bili minimum crno-crveni!! no posto ste vec primili na pocetku crveni koji bi vam trebao biti znak da nece moci tako..Nije bilo moguce sucima dodilit jos dva...

ali na borbenosti i volji svaka cast..no to u ovakvim tekmama izmedu nama nije nikada manjka
"...i kad me vrati gore sebi zahvalit cu mu prvo, sto nam je dao komad zemlje sto je za sebe sacuvao
Pjer
Pjer
Mali dioničar
Pristupio: 08.10.2002.
Poruka: 6.479
04. veljače 2005. u 22:41
Znao sam da ce biti guzve pa sam namerno sacekao da Cestitam pobedu Hrvatima
U jednoj teskoj i neizvesnoj utakmici pobedili ste sa golom razlike i nartavno da sad
slavite a nama ostaje tuga zbog propustene sanse ali to je sport.
nadam se da ce te odbraniti zlato pogotovo ako zaigra Metlicic koji je vazna poluga u timu sto se videlo i sinoc kad je mladi Buntic lako nasedao na faul u napadu.
Podrobnije analize slede na kraju prvenstva a nasima zelim uspeh sutra protiv Grka
i da sa osvojenim petim mestom konacno krene preporod rukometa kod nas.
svi za jednog, jedan za svi!
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 08.01.2005.
Poruka: 83
04. veljače 2005. u 23:12
radivoje? kako je u zagrebu?
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 11.10.2004.
Poruka: 1.097
05. veljače 2005. u 00:27
Svaka cast,dobili ste nas.Zelim vam da osvojite titulu.Samo:

Sutra protiv Francuza necete imati takav respekt kod sudija kao protiv nas(nisam rekao da protiv nas to nije bilo opravdano.To sam cak i najavio pre utakmice.Respekt za dve-tri sumnjive lopte,koje su sudjene svetskim sampionima.To je normalno).
To sto kukate na povredjene igrace,je malo smesno.Pa kosarkaska reprezentacija SCG(YUG) je uvek svoje medalje osvajala tako,da im je isto tako jak tim ostajao kuci,zbog povreda.
Ako postanete svetski prvaci,ja potpisujem da se pojavio jos jedan trener(pored naseg Obradovica) koji ima vise srece nego pameti.Pa taj vas Cervar stvarno pojma nema.Sa normalnim trenerom "oduvali" bi sve bar po desetak razlike.
Jos nesto.Mnogi ovde komentarisu sudjenje iz ugla vaseg komentatora na HTV-u.Pa taj covek nije normalan, kakve je gluposti sve odvaljivao.To ce te najbolje videti za dve-tri godine kada ponovo pogledate njegov komentar(danas kada pogledate kako je vas komentator komentarisao finale EP 1995.u kosarci sigurno je i vama bljutavo).
Jeste,tacno je da nas poraz boli.Nasi rukometasi su se odlucili da u odbrani igraju,tako kako znaju(to sto ne znaju da igraju telom je posledica loseg rada u RS,i slabijeg pracenja strucnog staba novih tendencija sudjenja u rukometu),te su prvenstvo sa igracem manje odigrali perfektno.Dobro,valjda ce jos i to nauciti.

A samo da znate.Prema anketi o ocekivanjima navijaca na SP u rukometu,nasa ekipa je bila vidjena za borbu za negde 11.mesto.Tako da je ovo realno uspeh.

A u kosarci, vi nemate sta da trazite u BG.Samo se bojim da zbog onog "idiota" Obradovica nemamo sta ni mi da trazimo.Naravno, o tome drugi put.
123
...
8910
...
161718
  • Najnovije
  • Najčitanije