Akademija je napisao/la:
Međutim kad se krene na veliki rukomet...nažalost mora se gledati i rezultat jer on je taj koji pokazuje kvalitetu rada i tjera na više i bolje!!
Vidi cijeli citat
Uzmimo za primjer trenera A koji je krenuo u veliki rukomet. U ekipi ima Peru, Pero je iznadprosjecno motoricko sposobno dijete. Pero ima skok sut, prirodnu promjenu smjera, ide na glavu, a k tome je za pola glave visi od svojih vrsnjaka. Pero igra srednjeg. Prva sezona je prosla, njegova ekipa je otisla na zavrsnicu, bili su 4. Fantastican rezultat. Druga sezona djecaka B. Opet zavrsnica, ispali u polufinalu, vrh. Djecaci A, opet zavrsnica, Pero je cudo, vanserijski talent. Zavrsnica 6. mjesto, super se radi. Druga sezona djecaka A, opet zavrsnica, i tako dalje i tako dalje. Uz peru su tu jos njegovi prijatelji koji su do djecaka A, odnosno u 4 godine treniranja velikog rukometa naucili dodavati i hvatati loptu u kretanju, ali ne znaju se bas kretati bez lopte, krila ne znaju zabosti, zato jer je bilo samo prenijeti loptu do Pere, pivot ne zna blokirati, vanjski nemaju individualne kretnje sa loptom i bez lopte zato jer su naucili sablonski akcije u kojima Pero dobije loptu i rijesava. I onda dolaze mladi kadeti. Pero vise nije tako fizicki mocan zato jer su i drugi decki narasli, Pero vise ne moze tako lako prolaziti zato jer su i drugi narasli i puno lakse pokrivaju prostor u obrani. I onda on treba pomoc od svojih suigraca, a krilo ne zna zabosti, vanjski se ne zna pravilo zaletjeti na gol, pivot nema pojma gdje treba stajati. I onda dolazi pad rezultata.
Moje pitanje je, da li je trener A odradio kvalitetan posao i da li je on dobar trener? A imao je rezultate....
A onda imamo za primjer trenera B
U ruke je dobio generaciju gdje je prve dvije godine djecaka B ucio dodavat i hvatati loptu u kretanju sa djecom, izgubio sate i sate treninga da ih nauci promjenu smjera kretanja. I naravno bio je kanta za napucavanje u djecacima B, zato jer nema Peru. U djecacima A se pati sa tim da ih nauci kretati sa loptom i bez lopte, kako krilo pravilo zabada zato jer nema nikoga da uzme loptu i rijesi. Kako se pivot treba postavljati i kretati. Cijela godina prode na to da mu objasnis da u finti mora napadati prostor, a ne igraca. I tako prode stotine treninga dok on to ne usvoji. I prode 4 godine treniranja, a on nije nista osvojio u mladim kategorijama, ali je do mladih kadeta ekipa usvojila veliki broj elemenata koji su trebali nauciti.
Da li je trener B los trener ako nije nista osvojio zato jer mu je trebalo 4 godine da napravio ovakav posao, ali su ta djeca koja su bila kanta za napucavanje sada stigla Peru i njegovu ekipu.
I koja ekipa ima potencijala za napredovanje i daljnji rad, kada polako dolazi taktika igre i ostale stvari u puno ozbiljnijem rukometu.