madmax17 je napisao/la:
Kauboj je napisao/la:
Nego, od mnogih čujem da padaju radi toga što ne provjeravaju mrtvi kut. Meni to nikako nije jasno, ono da se na to mora aktivno misliti da bi se napravilo. Meni je to oduvijek bila refleksna reakcija - ja dobijem napad panike ako trebam promijeniti traku a ne pogledam preko ramena...
Vidi cijeli citat
Očito da to ne rade niti kada polože, svaki tjedan odu 2-3 motorista jer se voze između traka a auti kada mijenaju trake ne gledaju mrtvi kut i puf, barem 1/3 motorista pogine na taj način.
Vidi cijeli citat
Pa dok si u autoškoli ni ne odlučuješ se na prestrojavanje dok nemaš barem 100 m fore ispred sljedećeg vozila i to u svim trakama, jer dok gledaš u retrovizore nisi baš 100 posto siguran u kojoj je traci to vozilo. A kad se provjerava mrtvi kut mora se to skoncentrirano odraditi da se u istom smjeru ne okrene i volan. Također svako sretanje očiju s ceste ispred sebe je obično mali stres, pa makar to bio samo letimičan pogled na kontrolnu ploču npr. broj okretaja.
Zato se i toliko pada ne samo zbog mrtvog kuta već i nedovoljnog korištenja retrovizora.
Sjećam se da je mene moja instruktorica drilala s pitanjima u stilu koje je boje bio auto koji je do malo prije vozio iza nas, a upravo je skrenuo desno...
Kasnije, naravno da to postane automatska radnja.
Što se tiče motorista, oni također nisu baš normalni, a ne bi se ni smjeli voziti između traka.