Stručnjaci okupljeni u savjetodavno tijelo britanske vlade za borbu protiv zloporabe droge i alkohola zalažu se za potpunu zabranu točenja i reklamiranja alkoholnih pića na glazbenim ddogađanjima.
Britansku vladu sve više i više brine opijanje mladih, osobito djevojaka, do besvjesti, a stručnjaci koji joj pomažu u osmišljavanju mjera protiv toga okupljeni u organizaciju ACMD (The Advisory Council on the Misuse of Drugs) dio rješenja vide u potpunoj zabrani promocije alkohola na televiziji, internetu, u kinima pa tako i na glazbenim događanjima.
Iako se dosta koncerata bez sponzorstava proizvođača piva ne bi ni održala, dušebrižnici organizatore glazbenih događanja optužuju da prihvačajući sponzorstvo proizvođača piva mladima nude nerealne prikaze alkoholiziranja i nimalo edukacije o posljedicama.
Prema njihovu sitraživanju, u Velikoj Britaniji između petine i četvrtine 15-godišnjaka puši, pola njih pije alkohol bar jednom tjedno, a oko četvrtina njih redovito uzima neke ilegalne droge.
Tvrde također da proizvođači alkoholnih pića troše oko 200 milijuna funti na promociju potpuno nerealne i uljepšane vizije konzumiranja alkohola, prenosi NME.
Pivovara InBev, koja sponzorira jedan od veih i važnijih glazbenih festivala u Velikoj Britaniji, T in The Park, odgovara da bi takva zabrana malo toga promijenila i da ACMD samo želi publicitet. Dodaje, da se mnoga glazbena pa čak i kulturna događanja bez sponzorstava proizvođača alkohola ne bi ni dogodila.
Proizvođači alkohola složni su u stavu da takve mjere ne bi ništa promijenile i tvrde da je raširenost alkohola među mlađima od 18 godina, osobito ženama, vrlo upitna
Na radost svih ljubitelja glazbe koji se vole opustiti uz čašicu ili dvije, glasnogovornik Odjela za medije, kulturu i sport britanske Vlade rekao je da ta vlada trenutno nema namjeru uvoditi nova ograničenja u oglašavanje alkoholnih pića. A u Hrvatskoj je, na sreći, pivo prehrambeni proizvod.
|