@bookie,nije riječ o urbanosti,riječ je izričaju,dakle o vrijednostima o kojima pjeva Škoro,a to su: domovina,kolektiv,obitelj,crkva,domovinski rat...sve to umotano u vrlo jeftino i (usudim se reći) plitki tonski celofan...a razliku od TBF čija se refleksija očituje kroz veličanje individualizma,slobode,ljubavi,sisa i guzica,analize društvenih anomalija,zajebancije,vica,duha i slično.Otprilike.Recimo i da se TBF zaj.bavaju sa svime što je Škori 'sveto'.I to u evropski prepoznatljivom glazbenom stilu.Ono o čemu pjeva Škoro Englezima bi bilo zanimljivo prije jedno 800 godina kad su ih Normani napadali.TBF mogu sutra nastupiti u bilo kojem londonskom klubu i dobit će ovacije.Utoliko su oni 'urbaniji',ma šta to značilo.
Iz navedenog proizlazi da je publika TBF apsolutno sklonija Londonu,koji je krajnje liberalan grad, otvoren, kozmopolitski, nadnacionalan, multikulturalan,...sve ono što tipični i prosječni (dakako ne i svi!)ljubitelj Škore ili Thompsona-NIJE...to je moje viđenje,govorim o većini,iako sumnjam da postoji jedan jedini ljubitelj Škore koji će se ikada dobro osjećati u jednom Londonu,koji ovdje koristim samo kao paradigmu atributa kozmopolitizma iz prethodne rečenice.Isto vrijedi za jedan Berlin,Paris ili,iznad svih-NYC.
@boranija...za promjene je potrebna kritična masa u društvu...a kritična masa trenutno sluša narodnjake i Škoru,i do promjena joj nije stalo, i u London i 'Londone' joj se uopće ne ide.Ja sam DEBELA manjina,ako TBF slusa 6% mladih Hrvata ja sam sa Van Morrisonom i Miles Davisom negdje na 0,1%...i mogu mijenjati samo knjige u db,napisati poneki post ovdje...i to je to.
Because of a few songs wherein I spoke of their mystery-women have been exceptionally kind to my old age