DPK,6.Avenija

undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
20. rujna 2012. u 10:34
nisam ja neki fan fincera tako da to otpada, 7 samuraja je super naslov ali, NEKA BUDE BERGMAN! hahahahah...
terryboy
terryboy
Potencijal za velika djela
Pristupio: 23.03.2011.
Poruka: 2.224
20. rujna 2012. u 10:46
Bekim, je, Ubio se prije par godina. mislim da je i napisao neku knjigu. Radio je dosta u Italiji. Mislim da ga njegovi sunarodnjaci i nisu nešto štovali. Bio je faca, što jest jest.....ali Olivera, kakav glas kakav stas.....
DPK 7 pečat...super!
Do sada, kakvi su sve bili naslovi, "društva mrtvih pjesnika" ?
Brane
Brane
Mali dioničar
Pristupio: 21.01.2008.
Poruka: 5.171
20. rujna 2012. u 11:13
Vilenjak je napisao/la:
Brane je napisao/la:


Zar nije lijepo NYC napisao o drugu s kojim je često zajedno svirao? Svaka čast na konstruktivnom prilogu diskusiji i tebi i Vilenom, što bi mi jadni bez vas...
Vidi cijeli citat

tako je i meni dragi Brane,kad subotom nakon Ivkošića pročitam o Bachu,pa se najednom pojavi Sanader u Bachu,Hdz u Mozartu,Tuđman u simfonijskom orkestru,Rojs u beogradskoj filharmoniji...

Vidi cijeli citat


Nije tebi lako. Nažalost, nisi pogodio ama baš nijednu kombinaciju. Ono što ne razumiješ lijepo preskoči i svima dobro, za svakog ponešto.
[uredio Brane - 20. rujna 2012. u 11:20]
Clint Eastwood: They go on and on with all this bullshit about “sanctity”—don’t give me that sanctity crap! Just give everybody the chance to have the life they want.
Brane
Brane
Mali dioničar
Pristupio: 21.01.2008.
Poruka: 5.171
20. rujna 2012. u 11:20
Gazda, apsolutno 7. pečat. I zbog Bergmana, ali još više zbog Apokalipse!
Clint Eastwood: They go on and on with all this bullshit about “sanctity”—don’t give me that sanctity crap! Just give everybody the chance to have the life they want.
Brane
Brane
Mali dioničar
Pristupio: 21.01.2008.
Poruka: 5.171
20. rujna 2012. u 11:22
Slušao sam ih uživo u njihovom stanu, a s Tadićem u Zagrebu, na Sceni Amadeo. Čudo!
Počastite se i tekstom i CD-om ako ste u prilici. (U Hrvatskoj ih prodaje Croatia records).

Nežno kao Balkan

Ne pristajući na kičastu predstavu potkontinenta kao rodnog mesta larmadžijskog prostaštva, Teofilovići i Tadić snimaju pravi biser lepote, elegancije i finoće Balkana

Vidarice su, kaže predanje, posvećeni izvori kojima treba otići kada se poremeti stanje ravnoteže tela i duha, bića i sveta. Jer, kada ravnoteže nestane, nastaje bolest. Ako vam nije jasno o čemu se tu radi – pogledajte kroz prozor. Ako i dalje ne razumete, uključite radio ili televizor. Ili, bolje – nemojte. Isuviše je opasno... Bolje je i "biću i svetu" ugodnije poslušati Vidaricu braće Teofilović (ja lepog prezimena) i Miroslava Tadića (Helicon publishing 2012).

U "podnaslovu" ovog albuma stoji "Traditional folk songs from the Balkan region". Podnaslov na engleskom upućuje na međunarodne ambicije izvođača, sasvim uostalom opravdane kvalitetom muzike. Ali, gle, moglo bi tu da dođe i do izvesnih nesporazuma. Naime, šta je "Balkan region", i šta je njegova muzika, dakako u svesti prosečnog (polu)zapadnog konzumenta egzotike za poneti? Balkanci su, u tom imaginarijumu, neki sirovi i bučni ljudi, vesele – ali i prgave, pa i zajebane – larmadžije koje agresivno emituju sebe na sve strane i u svakoj prilici, pa im je i muzika – bilo tradicionalna ili nova – isto takva. Da, to je onaj Balkan "Guče" i sličnih skrnavih derneka kao svojevrsne industrije kodifikovanog prostakluka kolji su nam uvalili kao tobožnji znamen identiteta, to je ona naporna, eksploatacijska bregovićasta predstava "balkanskog" kao nečega beslovesno-ekstatičnog, koje u osnovi dobija (samo i jedino) na ritam, zapravo na larmu. I drugo ništa nije važno, drugo ni ne postoji, jer se ne uklapa u taj bedan, suštinski "autošovinistički" kroj.

Četrnaest pesama i pedesetak minuta muzike u kojoj se prekrasno pevanje Ratka i Radiše Teofilovića očaravajuće dobro, prirodno i lako prepliće sa izvanrednom, bogatom a opet nimalo "egzibicionističkom" ili presviravajućom gitarskom pratnjom maestra Tadića, donose nam u kuću onaj zatajeni Balkan, onaj koji ni najmanje ne odgovara "balkanističkim" predstavama napravljenim za malograđansku turističku bulumentu iz nekakvih Gornjih Radgona, Bišopshofena i ostalih Garmišpartenkirhena, a koje treba što kvalitetnije opelješiti po beogradskim splavčinama i sličnim mestima iz pakla.

Vidarica je, naprotiv, tiha i nežna ploča. Ona vas ne napada nego vas zavodi, i u nju se zaljubljujete tako da vam brzo postaje nejasno kako ste do sada uopšte živeli bez nje. Jer, šta? Vidarica vas zapravo podseća na nešto što ste oduvek znali, ali ste pomalo zaboravili, izmaltretirani nasilnom kvazibalkanizacijom svega balkanskog, u režiji nekolicine nesnosnih južnoslovenskih barbarogenija i bezbrojnih im epigona i parazita. Vidarica je, dakle, ploča lepote, finoće i elegancije. To su njeni osnovni "sastojci", to je ono čime isijava i oplemenjuje onoga ko je sluša. A ta lepota, finoća i elegancija, dakako, dolaze od tih glasova i od tih čarobnjačkih prstiju, ali ne bi, ipak, mogle biti takve da im takav nije muzički predložak, da to nije "upisano" u te pesme, u to čudo Balkana. Pri tome, važno je napomenuti, oni ničime i nikako ne "izneveravaju" te pesme, ne čine ih nasilno nečim što one nisu, ne šećere ih i ne dodaju im veštačke aditive, kao što na primer neretko biva kad izvesni operski pevači uzmu da pompezno i samozaljubljeno, upravo nepristojno, "operizuju" tradicionalni folk. I to je jedna prevažna poruka: nepristajanje na "Balkan" kao šifru za sebe-ponosno-prostaštvo. Vreme je da se Balkan otme od svojih kidnapera, i da nam se vrati! A Teofilovići i Tadić to rade impresivno, na ovom albumu moćno istražujući bisere južne Srbije, Kosova, Makedonije i Bosne (recimo, Gusta mi magla padnala, Oj ovčarče, Kraj potoka bistre vode, Navali se Šar planina, Snošti go vidov, Mome Stoje, Stojane sine Stojane...), ali bogme i Dalmacije (Majko igla i bičvica, Zaspalo je siroče), a posebno božanstveno otkriće njihova je reinterpretacija Sagradiću šajku; majko mila! Slušajući je iznova i iznova, maštam o tome da ova tri musketara snime ceo album sa svojim viđenjima panonske pesmarice, onoga što obično nazivamo "sabrana dela Zvonka Bogdana"...

Vidarica je čist dragulj. Ništa lepše i bolje nećete sebi pokloniti ove jeseni, koliko god da tražite.

Clint Eastwood: They go on and on with all this bullshit about “sanctity”—don’t give me that sanctity crap! Just give everybody the chance to have the life they want.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.11.2004.
Poruka: 9.210
20. rujna 2012. u 11:40
METlife stadium 1 noć :)

Pre-show acoustic set:
Growin' Up
For You

Setlist:
Shackled and Drawn
Prove It All Night ('78 intro)
The Ties That Bind 
Hungry Heart
We Take Care of Our Own
Wrecking Ball
Death to My Hometown
My City of Ruins
Spirit in the Night 
E Street Shuffle (with Vini Lopez)
Jack of All Trades 
Human Touch 
Johnny 99
Darlington County
Working on the Highway 
Easy Money
The Promised Land
Waitin' on a Sunny Day
Mansion on the Hill
Racing in the Street 
The Rising
Badlands
Land of Hope and Dreams
* * *
We Are Alive
Thunder Road
Born to Run
Rosalita
Dancing in the Dark
Tenth Avenue Freeze-out
Twist and Shout
 
undying
undying
Dokazano ovisan
Pristupio: 05.11.2005.
Poruka: 14.023
20. rujna 2012. u 11:57
prije desetak godina slusao sam bracu teofilovice u banjaluci, na kastelu, fantasticnom mjestu za njihov nastup. bilo je to toliko originalno i sjajno da sam poceo osjecati strahopostovanje prema njima. kao da je istorija igrala oko mene, zaista je bilo sjajno.
Captain Jack
Captain Jack
Većinski vlasnik Foruma
Pristupio: 21.09.2008.
Poruka: 25.368
20. rujna 2012. u 14:51
nek i Krušlin vidi Rija, al Hrvatsku sine voli
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.05.2007.
Poruka: 13.251
20. rujna 2012. u 14:55
Ja sam na Savi pio, govorio kaj i jeo pizzu za dvije kuna, ali gdje su te drolje bile dok sam ja tamo boravio
miha1
miha1
Dokazano ovisan
Pristupio: 12.11.2004.
Poruka: 17.481
20. rujna 2012. u 14:58
Čovjek bi pomislio da je dom pun Roma...