EU Da ili Ne

123
...
565758
...
737475
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.05.2008.
Poruka: 50.334
23. siječnja 2012. u 22:27
ak se ne varam Srbi će za ulazak u EU morat priznat Srce Srbije ko neovisnu državu,točno?
bubici
bubici
Mali dioničar
Pristupio: 13.01.2010.
Poruka: 5.258
23. siječnja 2012. u 22:36
Da, tako je.
Vaha - ''Život teče dalje. Može se bez svakoga, klub je iznad svakoga od nas i tako mora biti.”

Ceterum autem censeo, HNS esse delendam

http://zanasdinamo.com.hr/

Na otpor trubim, ja trubač sa Seine...
Lukass
Lukass
Potencijal za velika djela
Pristupio: 01.02.2009.
Poruka: 4.561
23. siječnja 2012. u 22:48
Eric Delko je napisao/la:
ak se ne varam Srbi će za ulazak u EU morat priznat Srce Srbije ko neovisnu državu,točno?
Vidi cijeli citat


zar samo to? Pa duzni su oni dosta toga. Morat ce prvo prodat drzavu da bi platili stetu koju su napravili okolo. Zato ja mislim da oni nece ni htjet u EU
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2009.
Poruka: 17.274
23. siječnja 2012. u 23:11

Buduci da je prosao referendum, sad se isto može dosta toga učiniti, sad ćemo isto vidit koliko smo sposobni za EU, mislim da nismo, i to nismo ni blizu.

E sad, šengen još koliko znam nije zaživio ni u Bugarskoj i Rumunjskoj, nadalje 7 godina ćemo biti i dalje non Eu tretirani šta se tiče natječaja u ostalim članicama. Koliko će se novca spiskati za tu famoznu CoastGuard stražu, te na pogranične prijelaze. Mislim da smo tu najtanji, jer sve vam je jasno kad vidiš s kim graničimo

Šta se tiče Srba, ako se tu neiživimo i nenaplatimo sve s kamatama, onda smo stvarno idioti!

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 28.01.2010.
Poruka: 10.266
24. siječnja 2012. u 00:05
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.09.2003.
Poruka: 3.593
24. siječnja 2012. u 09:42
ian wright je napisao/la:
Kauboj je napisao/la:
Jel kreće Schengenski granični režim isto od 1.7. 2013. ili ima i tu neki prijelazni period?  Ili možda mogu već ovo ljetu o Frankfurtu na "EU passport" šalter?

I jel ima ikakvih naznaka da se kreće nešto prema zamjenjivanju kune eurom (ne kažem da bi trebalo, samo me zanima)?  Kako se uopće dođe u euro zonu, koji je tu proces?
Vidi cijeli citat



na EU salter mozes od 01/07/13

u Schengen se ulazi nakon sto ispunis uvjete da ti granica bude hermeticno zatvorena ... granica Hrvatske postaje vanjska granica EU i tu nema zaebancije

kod nas je "malecki" problem i u tom sto imamo miljon kilometara mora, pa treba osnovat mocnu Coast Guard i slicno... sve ce to potrajat jos par godina


u euro-zonu se isto ulazi tek nakon par godina, tj. nakon sto pojedina zemlja ispuni hrpu financijskih uvjeta... buduci da pravila s godinama postaju sve stroza, tu cemo se nacekat... po meni, to i nije neka steta
Vidi cijeli citat

osim problema morske granice koju ipak najviše dijelimo s braćom unijašima talijanjcima i zlovenjcima pa je u nakon potpisivanja ševangena neće ni bit, mislim da bi veliki problem mogao biti carinski analitički laboratorij koji u praksi ne postoji, natječaj za ekipiranje je raspisan prije godinu i po barišić te pipo (gospon torbar je bio bog i batina carine, nitko se zaposlit nije mogao bez da on to amenuje, a s obzirom da zadnje vrijeme nije baš na dispoziciji, natječaj ošo na kvasinu, pa se čekalo novu vlast, pa ........), u međuvremenu bili pa otišli carinski analitičari iz španjolske koji su naše trebali instruirat (twinning), navodno su bili oduševljeni situacijom te složili odgovarajuće izvješće. oprema za labose je isto zabavna priča, s obzirom da su u početku natječaje za opremu nadgledali "stručnjaci" bojim se da dobar dio skupe opreme neće baš fungovat kak se šika, kasnije su (kad su uključili ljude koji znaju kako bi to trebalo raditi) natječaji poništavani jer je isporučivana oprema koja ne odgovara specifikacijama natječaja (neću spominjat koja firma je isporučivala opremu koja ne valja, bilo ih je više, ali najveći muljatori su oni što su se onomad puno družili s andrijom-ne lažem nego govorim neistinu-hebrangom, pa su par godina rasturali na svim natječajima ministarstva zdravstva dok je hebrang bio ministar). uglavnom bojim se da bi to učvršćivanje granica moglo potrajati i više od uobičajenih 3god.

ali ka što reče ian, hrvatska putovnica je EU passport od datuma službenog ulaska u uniju.

u eurozoni još nije ni većina zemalja iz prvog vala proširenja, koje su mahom financijski stabilnije i fiskalno odgovornije od lijepih nas, nema nekog vremenskog roka (kao što recimo postoji rok od max 7 godina na koliko članice mogu štititi svoje tržište rada od "najezde" kadra iz novopridružene članice), nego treba napumpat kreditni rejting, imati stabilan rast bdp-a, vanjski i unutrašnji dug pod kontrolom (navodno ni neke perjanice eurozone nisu nikad ispunjavale sve uvjete, a grci su uredno frizirali brojke godinama), inflaciju unutar zadanih granica (precizni zahtjevi su vjerojatno dostupni negdje na netu).
 
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.11.2004.
Poruka: 9.210
24. siječnja 2012. u 10:51
osobna je dokument za EU putovanja od 1.7.2013 :)

što se tiće ''Coast Guarda'' on ima 3 polufunkcionalna broda, kapetanije imaju 2/3, carina ih kao nabavlja al najviše će ih imat policija.
Mislim da je jedan izgrađen a drugi u izgradnji. sve se financira 100% EU.

problem je što ova tijela nisu u koordinaciji kao u Italiji gdje postoje sve guardie koje imamo i mi gore. tako da sporo ide i nabavka novih brodova jerbo u nas još postoji borba među nadležnostima pojedenih ministarstava.

dok se to ne riješi ni operativni dio države administracije ne može funkcionirat.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 12.03.2009.
Poruka: 17.274
24. siječnja 2012. u 13:21

Iskreno mene više brine granica na kopnu, jer granica s Bosnom, CGom i Srbijom je ohoho duga, a morat će se strogo kontrolirati, nadalje problem Neuma će se morati riješiti, jer šengen neće zaživiti u ovakvoj situaciji, da ja kad idem za ZG, moram dva puta prolaziti granični prijelaz. Tu će morati se praviti Pelješki most, koliko god ga ova vlada ne podržavala.

Ovo sa brodovima je istina, 100 posto plaća EU, ali koliko sam shvatio samo 12 komada, a navodno nama za regulaciju treba nekih 30tak minimalno, s obzirom da imamo svega par, ostaje pitanje hoće li naša Vlada uspjeti nategnut još love, ili će porezni obveznici platiti ostatak



[uredio Zidanes&Pavones - 24. siječnja 2012. u 13:24]
Deadpool
Deadpool
Potencijal za velika djela
Pristupio: 09.10.2009.
Poruka: 4.999
24. siječnja 2012. u 13:39
Neće se pravit most jer nema love za most. Pravit će se autoput kroz Hercegovinu.
Man, I love duct tape. I love how it tapes, I love the sound it makes. I love saying it. Duct tape. Duct tape. Duct tape...Duct tape...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.11.2005.
Poruka: 7.585
24. siječnja 2012. u 13:42
Zidanes&Pavones je napisao/la:

Iskreno mene više brine granica na kopnu, jer granica s Bosnom, CGom i Srbijom je ohoho duga, a morat će se strogo kontrolirati, nadalje problem Neuma će se morati riješiti, jer šengen neće zaživiti u ovakvoj situaciji, da ja kad idem za ZG, moram dva puta prolaziti granični prijelaz. Tu će morati se praviti Pelješki most, koliko god ga ova vlada ne podržavala.

Ovo sa brodovima je istina, 100 posto plaća EU, ali koliko sam shvatio samo 12 komada, a navodno nama za regulaciju treba nekih 30tak minimalno, s obzirom da imamo svega par, ostaje pitanje hoće li naša Vlada uspjeti nategnut još love, ili će porezni obveznici platiti ostatak

Vidi cijeli citat

NATO će osloboditi Neum i pripojiti ga EU.... 


123
...
565758
...
737475
  • Najnovije
  • Najčitanije