Dimni, nažalost Popovo polje ništa jeftinije nije od ove trase,od trase šta ide po brdima, jer sami potencijal Trebišnjice je nepoznat (znači znaš koliko izlazi, a ne znaš koliko ulazi, koliki je kapacitet joj), ne zna se koliku količinu vode ima najveća podzemna rijeka Europe, to ti i direktno utječe na HE Omblu, rade se neka istraživanja, ali nikakva skupa, gdje treba spisakati veliku količinu love da dovedeš skupu opremu koja bi možda mogla otkriti dosta tega, zasada su slani himalajac Božić sa najboljim roniocima, čak bilo na HRT, ali ništa nova nisu otkrili, zapravo su otkrili da sami Bog zna koliko je to duboko te koliki je potencijal. Jer nije se za kockati s vodom, jednostavno ona je najgori faktor kod potrošnje materijala, recimo za temelj autoceste. Drugi problem je imovinsko pravni odnosi, koji su već počeli sa ovom novom trasom, tako da su oni prilično riješeni, govorim o dijelu od Pelješca do Dola, moje mišljenje je da je lakše riješiti s našim ljudima, jer radi se o kršu ( Čepikuće, Gromača itd) , te samim time neatraktivnom zemljištu koje ne košta puno, za razliku kod Popova polja koje može imati razne prefikse od Građevinskog, pa do Poljoprivrednog. Jedinu dionicu koju nisam vidio je dionica preko Pelješca, ali ona je najjeftinija, te će najviše profitirati ljudi koji žive kraj nje.
Prove, da imaš avion dva puta dnevno umjesto tri, i da imaš samo 5 sati puta autom, sigurno bi se povećao promet autocestom nego sada. Vjerovatno je isplativost ne postoji u ovom projektu za kraću budućnost, ali 10 godina, garantiram ti da će biti isplativa, samo ću ti reći podatak da CG je odavno premašila kapacitet svoje cestovne infrastrukture, te da mnogo ulažu! Bolje da svaki gost koji ide u CG ide preko Hrvatske, nego da ide preko Trebinja.
Cesta će se graditi sigurno, pitanje je samo kada, zapravo ovo nam je idealna šansa, da pokušamo izmusti love od Eu da financira ovaj projekat
[uredio Zidanes&Pavones - 24. siječnja 2012. u 14:38]