EU Da ili Ne

123
...
585960
...
737475
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.720
24. siječnja 2012. u 14:13
dimnjacar je napisao/la:
provokator je napisao/la:
Ni m od mosta ni a od autoputa kroz Ercegovinu iz vrlo jednostavnog razloga - nisu isplativi.
Vidi cijeli citat


Jasno, di si vidio da je isplativo kako spada prometno povezati dragulj svjetske turisticke ponude, a ujedno i hrvatske.

Nije ni most trebalo praviti!
Vidi cijeli citat


Brte, a tko ti danas i od Dubrovčana putuje cestom kad je jeftinije otići avionom?

Ja se vozim u kontinuitetu svako par tjedana gore dole i jebomepas ako ne bi mogao svaki put proći po 10 km suprotnim pravcem da nikog ne sretnem. Normalno, da bi ja prvi volio da se to sve još kvalitetnije poveže (bijo san najglasniji za most svojedobno), ali...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.11.2005.
Poruka: 7.585
24. siječnja 2012. u 14:15
Zidanes&Pavones je napisao/la:

To je medijska propaganda, to da nema autoputa i Pelješkog mosta. Prove reče da je neisplativo, slažem se, ali ima drugih povlastica koje donosi autoput, recimo pogledaj Dugopolje prije i sada, vjerovatno bi Doli kod DBKa dobili sličnu poslovnu zonu, znači otovrila bi se radna mjesta, podiglo bi cijenu zemljišta na Pelješcu, ne bi toliko ovisili o avionu, koji leti 3 puta dnevno ZG-DBK, a isplativa je samo jedna tura, a da ne govorim o sve većem prometu prema CGu, kojeg jadranska magistrala ne može progutati više.

Budući da sam jako dobro upućen u projekat autoceste do DBKa, mogu vam reći da je sve izprojektirano do aerodroma Čilipi, cijela trasa od Ploča do Čilipa, kad se će se graditi ne znam, jer očito da ova Vlast isto želi napuniti špage, stvar je u tome da je dionica jako skupa, radi niza viadukata i tunela, te terena na kojem se radi. Ali autocesta je neophodna. Dosta ti je pogledati koliko je love spržila Vlada u subvencioniranje letova za DBK, godišnje na to ode cca 30tak milijuna kuna, govorim o gubitku Croatia Airlinesa, a ne znam koliko tu subvencionira država da ne bi bilo više!

Vidi cijeli citat

Bio sam prije dva mjeseca u Međugorju. Niče najveći granični prijelaz EU s "ostatkom svijeta"... nekoliko km2, ravna se teren, tu će biti sve inspekcije, od veterine, medicine, zdravstva, cestovnog prometa i sl... 

Ovi iz Kobiljače i okline će ubuduće provlačiti kurve iz Ukrajine i Moldavije, a ne brati mandarine k'o crnci pamuk... To je lova buraz, trafficking, belindža, zolje...

Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.11.2004.
Poruka: 9.210
24. siječnja 2012. u 14:16
a ko to dolazi u dubrovnik autom od turista? to su sve avio charteri te redovne linije. umjesto da se spajaju sa onom sramotom od Splita Dubrovčanima je bolje da budu eksteritorijlani i bogati :D
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
24. siječnja 2012. u 14:18
Ma pusti Dubrovcane, da svi izadju na cestu, ne mogu je napuniti do Slanog nego mislim na turiste. I planiranu autocestu prema Albaniji... ne znam ni sta je sa tim planom.

Autocesta bi digla Peljesac (u slucaju gradnje mosta) a Peljesac je svakako neiskoristen potencijal, ako ga uporedimo sa Bracem recimo, ili Hvarom. Ako nista, starohani bi dovodili mlade ljubavnice na afrodizijak u Ston

A digla bi i dubrovacku rivijeru, jer bi uz kvalitetniju cestu, vjerojatno doslo do jos vece ekspanzije turizma i van Dubrovnika. Bar sam ja osobno dojma da nismo iskoristili sve potencijale, mislim na ovaj dio od Dubrovnika prema zapadu. Dole nize u Zupi i Cavtatu, solidno je.
rookie
rookie
Dokazano ovisan
Pristupio: 30.01.2005.
Poruka: 13.711
24. siječnja 2012. u 14:18
Zašto se na potez do Dubrovnika gleda samo iz perspektive turizma??

Nije li potrebno spojiti Dubrovnik s ostatkom Dalmacije, generalno??
Debeli Brijeg: Najveća zapljena dišpeta u zadnjih 30 godina
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 02.11.2005.
Poruka: 7.585
24. siječnja 2012. u 14:22
rookie je napisao/la:
Zašto se na potez do Dubrovnika gleda samo iz perspektive turizma??

Nije li potrebno spojiti Dubrovnik s ostatkom Dalmacije, generalno??

Vidi cijeli citat

Ma svako naše "malo misto" je jednaki dragulj u svojoj biti. Treba samo srediti infrastrukturu. Pa lipo je imati kuću i ljetovati i u Krku, i u Trogiru, i u Korčuli i u Cavtatu.... 

To je poanta ljepote Jadrana... treba nam infrastruktura i sve ide naprijed... 


Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
24. siječnja 2012. u 14:23
khaderach je napisao/la:
a ko to dolazi u dubrovnik autom od turista? to su sve avio charteri te redovne linije. umjesto da se spajaju sa onom sramotom od Splita Dubrovčanima je bolje da budu eksteritorijlani i bogati :D
Vidi cijeli citat


I kruzeri.

Ali u slucaju bolje povezanosti, mozda bi netko sa jahtom ili camcem, svratio do naseg akvatorija a mozda ako budu pametni lokalni mocnici, izgrade i to naselje na Srdju, apartmansko, golf terene, mozda kazino sto da ne...



Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 15.01.2005.
Poruka: 42.430
24. siječnja 2012. u 14:24
Ali jebi ti to, sad me strah kruzera, s obzirom kakvi ih kapetani voze, da mi ne parkira u dnevni boravak, ionako svaki uplovljava ispod Lapada pa oko Babinog kuka, ovi sto dolaze sa juga.
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 06.08.2004.
Poruka: 34.720
24. siječnja 2012. u 14:24
Ma ko vas jebe, ja bi porušio ovo malo cesta... samo mi fali da mi nahrle Varaždinci i ostali smradovi toćat noge oko mene...
Obrisan korisnik
Obrisan korisnik
Pristupio: 20.11.2004.
Poruka: 9.210
24. siječnja 2012. u 14:25
Pa, imaju Grad? Iz njega se uz pametno upravljanje može rauvit nova Dubrovačka republika. nije da je zazivam ,ali sve ono što bi razvijao se može razvit uz pametno upravljanje i bez autoceste. a onda ko jebe zagreb.
123
...
585960
...
737475
  • Najnovije
  • Najčitanije