mene muci cinjenica da u belgiji cim padne kisa mos nadodat jedno 75% na vrijeme koje ti obicno treba da stignes na odrediste. neki pocnu vozit sigurnih 45km/h po autoputu, neki jos sigurnijih 30 a neki bi najradije zaustavili i ostavili auto na autoputu pa lagano pjeske, "ludaci" koji bi se vozikali na suludih 80-100 su iznimno rijetki. e sad da se to dogada negdje gdje kisi rjetko il nikada razumio bih, al hebemu rizu daleko da im ovod fali prakse.
danas sam recimo petnaestak minuta izgubio cekajuc zato jer bi znatizeljna marva usporila zvijerajuc u suprotni trak gdje se neko bubnuo postenski, mamice im znatizeljne.
milion je akcija poduzeto da bi se smanjili zastoji, nesrece, zrtve na belgijskim cestamaa a i dalje ih tatemame mogu ucit vozit, ne treba proc skolu sa profesionalnim instruktorima koje su poprilicno skupe (ispiti su malo vise od formalnosti). e sad mozda bi to bilo u redu da nisu ispiti uvedeni tek u kasnim sedamdesetima (ili cak i kasnije) a do tada si samo trebao potpisat da znas vozit, pa se tako steceno "znanje" prenosi s koljena na koljeno. uglavnom uzas zivi, a bruxelles je kulminacija odvratne voznje gdje svi dodjosi (ukljucujuci i nizepotpisanog) dovedu svoje lose navike voznje iz svojih domaja pa na cesti u svakom trenutku sretnes triespet razlicitih tipova morona.